آیا تاکنون با تور قشم به جزیره قشم سفر کرده اید؟ قشم بزرگ ترین جزیره کشور عزیزمان ایران است که به دلیل طبیعت شگفت آور و بی نظیر آن و همچنین جاهای دیدنی اش، به جزیره عجایب هفت گانه معروف شده است. آب و هوای معتدل و مرطوب قشم هر ساله افراد زیادی را در فصل زمستان و بهار به سمت سفر به این جزیره زیبا و محبوب جذب می کند. جاذبه های گردشگری قشم بسیار متنوع می باشد و ممکن است در یک سفر، فرصت نکنید از همه ی آن مکان ها بازدید نمایید.

وام قسطا

وام قسطا

اما سفر با تور قشم اقساطی می تواند به شما کمک کند تا طبق برنامه ریزی تورلیدر بتوانید از مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی بیشتری دیدن کنید. در این مقاله با راهنمای قشم گردی در خدمت شما هستیم، همچنین شما را با شرایط ویژه خرید اقساطی انواع کالا و پرداخت اقساطی هزینه تور قشم آشنا خواهیم کرد. لطفا با قسطا همراه باشید.

با ۱۰ مورد از مکان‌های دیدنی قشم آشنا شویم

علاوه بر جاذبه های توریستی قشم، طبیعت جذاب و مکان های دیدنی آن، به این دلیل که چند سالی است این جزیره به یک منطقه آزاد تبدیل شده است، علاقه مندان سفر به این جزیره بیشتر شده است. قشم دارای آثار تاریخی ، طبیعت بکر و مراکز خرید نیز می باشد. در این بخش از مقاله شما را با چند مورد از مکان های دیدنی قشم آشنا کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

تور قشم

دره ستارگان

دره ستارگان حدود ۲ میلیون سال قدمت دارد و یکی از پدیده های طبیعی جزیره قشم است که بر اثر بارش باران، فرسایش خاک، وزش باد و … به وجود آمده است. البته ساکنان این جزیره معتقدند که این دره بر اثر برخورد ستارگان با زمین به وجود آمده است؛ به همین دلیل از آن با نام دره ستارگان یاد می شود. چنانچه با تور قشم به این جزیره سفر کردید، حتما از دره ستارگان دیدن کنید.

تور قشم

جزایر ناز

جزایر ناز با وسعتی حدود سه هکتار، در فاصله ی ۲۲ کیلومتری قشم قرار گرفته است. این جزایر دارای دیواره های صخره ای می باشد و جالب است بدانید که شما می توانید با خودرو و یا پیاده داخل آب های جزایر ناز قدم بزنید و این از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. جالب است بدانید، وقتی پدیده جزر اتفاق می افتد، تنگه ی هرمز و جزیره لارک از بالای جزایر ناز قابل مشاهده می باشد؛ این جزایر یکی از زیباترین مکان های دیدنی قشم می باشد.

افراد بومی این منطقه در زمان های خاص که آب دریا بالا می آید، بساط خود را پهن می نمایند و عده ای به فروش صنایع دستی، عده ای دیگر به طراحی حنا روی دست و عده ای دیگر به فروش میوه و … مشغول می شوند.

تور قشم

بازار درگهان قشم

بازار درگهان یکی از بازارهای محبوب جزیره قشم بوده که دارای چندین مرکز خرید می باشد. این بازار در ۲۰ کیلومتری غرب قشم می باشد. در این مرکز خرید که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در قشم می باشد انواع لوازم آرایشی و لباس به صورت عمده به فروش می رسد و بسیاری از صاحبان فروشگاه های لباس و لوازم آرایشی از شهرهای دیگر برای خرید عمده از بازار درگهان به قشم سفر می کنند.

لازم به ذکر است که علاوه بر عمده فروشی، اجناس در این بازار به صورت تکی نیز به فروش می رسد.

تور قشم

سیتی سنتر قشم

به طور کلی خرید کردن در سفر امری اجتناب ناپذیر است؛ اصلا مگر می شود سفر رفت اما خرید نکرد؟! و یکی از اهداف اصلی سفر به قشم برای خیلی از مسافران، خرید است. در قشم مراکز خرید متنوعی وجود دارد و یکی از بازارها و مراکز خرید مهم قشم سیتی سنتر است. سیتی سنتر قشم در کنار دریا و در بخش جنوبی قشم واقع شده است و یک مرکز تجاری و تفریحی محسوب می شود. مجموعه سیتی سنتر ۱ و ۲ توانسته است فرصت های شغلی متعددی را در قشم فراهم کرده است.

شما می توانید هرگونه پوشاک، کالاهای دیجیتال، مبلمان، صنایع دستی و … را از سیتی سنترهای شهر قشم خریداری نمایید.

تور قشم

آکواریوم جزیره قشم

در این آکواریوم که دارای مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع می باشد، بیش از ۱۸۰ گونه از آبزیان قابل مشاهده می باشد. جالب است بدانید که برخی از نادرترین آبزیان جهان در این آکواریوم وجود دارد و اصولا در سفر با تور قشم ، برنامه ی بازدید از این آکواریوم نیز وجود دارد.

تور قشم

مجتمع تفریحی و گردشگری هامون

این مجموعه ی تفریحی و گردشگری جزء بزرگ ترین مراکز تفریحی قشم به شمار می آید و امکانات تفریحی بسیار متنوعی دارد؛ از جمله پیست دوچرخه سواری، قایقرانی و … . مجموعه تفریحی و گردشگری هامون در کیلومتر دو جاده قشم به درگهان واقع شده است.

خرید دوچرخه اقساطی

تور قشم

امامزاده سید مظفر

یکی از مکان های مقدس جزیره قشم، بارگاه امامزاده سید مظفر می باشد. مردم آن منطقه ایشان را از نوادگان امام موسی کاظم می دانند؛ تحقیقاتی نیز در این زمینه انجام شده است که نشان داده نسب ایشان به امام علی علیه السلام می رسد. گفته شده است که امامزاده شید مظفر برای اینکه با خلیفه زمان خود روبرو نشود، به این جزیره مهاجرت کرده و مخفیانه در آنجا زندگی میکرده. این مکان مقدس که از جاذبه های گردشگری-مذهبی قشم می باشد دارای یک شبستان با مساحت ۱۵۰ مترمربع است.

تور قشم

موزه خالو صالح

موزه ی خالو صالح، یک موزه ی شخصی در قشم است که توسط فردی به نام خالو صالح و به کمک مردم آن منطقه افتتاح شده است و جز موزه های مردم شناسی است که در آن اشیا و وسایل مربوط به فرهنگ بومی منطقه قشم به نمایش گذاشته شده است. آنچه در این موزه قابل مشاهده است همگی دارای شناسنامه کامل می باشد. چنانچه با تور قشم به این جزیره سفر کردید، به این موزه ی زیبا هم سری بزنید.

تور قشم

پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم می باشد که بسیار منظم طراحی شده و دارای ظاهری شکیل و جذاب می باشد. پارک زیتون در فاصله ی کمی از سیتی سنتر ۱ واقع شده است و دارای امکانات فرهنگی تفریحی جذابی می باشد. آلاچیق های زیبا که در گوشه و کنار این پارک قرار گرفته اند، ساحل زیبای دریا، سینماهای چهار بعدی، قهوه خانه، کافی شاپ و … این مکان را به یکی از جذاب ترین پارک ها و مکان های تفریحی در قشم تبدیل کرده است.

تور قشم

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دولفین ، یک مرکز خرید با قیمت های فوق العاده مناسب می باشد. شما در این مجموعه می توانید تمامی مایحتاج خود را از پوشاک مردانه، زنان و بچه گانه گرفته تا لوازم لوکس و تزیینی، لوازم آشپزخانه، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی بهداشتی و … را با ارزان ترین قیمت ها از مرکز خرید دو دولفین قشم خریداری کنید. به علاوه اگر در حال خرید احساس کردید به تجدید انرژی نیاز دارید می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های موجود در مرکز خرید دو دولفین مراجعه کنید و از غذاها و خوراکی های موجود لذت ببرید.

همانطور که گفتیم جزیره قشم، یک شهر توریستی فوق العاده است با مکان های دیدنی و تاریخی و جاذبه های گردشگری متنوع و عالی؛ اگر تا کنون به این شهر زیبا سفر نکرده اید، یا برای پرداخت هزینه های سفر تا کنون برنامه ای نداشته اید، توصیه ما این است که از طریق شرایط اقساطی تور قشم که بسیار هم ویژه و فوق العاده است، تجربه ای بی نظیر از سفر به این جزیره ی زیبای ایران بدست آورید و خاطراتی به یاد ماندنی در دفتر خاطرات خود ثبت نمایید. همراه ما باشید تا با نحوه سفر به قشم و پرداخت اقساطی هزینه تور قشم بیشتر آشنا شوید.

تور قشم

شرایط اقساطی تور قشم با قسطا کارت

قسطا، مجموعه ای پیشرو در صنعت لندتک در کشور عزیزمان ایران است که در حوزه خدمات مالی مشغول به فعالیت می باشد و به منظور برطرف نمودن مشکلات موجود در ارتباط با دریافت وام و تسهیلات که افراد در جامعه با آن مواجه هستند؛ گامی موثر برداشته است و اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن به متقاضیان نموده است.

این امتیاز الکترونیکی بدون ضامن در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از طریق آن می توانند خرید اقساطی انجام دهند، هزینه آن را نقدا با قسطا کارت پرداخت کرده و بعدا آن را در قالب چند قسط به قسطا بپردازند.

با استفاده از قسطا کارت شما می توانید هر نوع کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید و از تمامی خدمات موجود در حوزه پزشکی، گردشگری و … در سراسر کشور به صورت اقساطی استفاده کنید. به این ترتیب امکان رزرو بلیط هواپیما اقساطی در تمامی آژانس های مسافرتی سراسر کشور مثل علی بابا و یا رزرو هتل اقساطی به واسطه قسطا برای شما به آسانی امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید:

تور مشهد اقساطی | بهترین شرایط وام سفر

چگونه قسطا کارت داشته باشیم؟

پیش تر گفتیم که استفاده از خدمات قسطا و دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن از آن به واسطه ی یک کارت اعتباری می باشد که قسطا کارت نام دارد. بنابراین لازم است که برای خرید اقساطی یا پرداخت هزینه اقساطی تور قشم یا هر شهر دیگری که مایل هستید به آن سفر کنید، ابتدا برای دریافت قسطا کارت اقدام نمایید. در بخش بعدی مراحل دریافت قسطا کارت را ذکر کرده ایم.

قسطاکارت

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت قسطا کارت مراحل زیر را همراه با ما دنبال نمایید :

  • به وب سایت قسطا به آدرس “www.ghesta.ir” مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که لازم است کلیه ی اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق و صحیح وارد فرمائید.
  • حالا لازم است که برای داشتن قسطا کارت درخواست دهید. پس از ایجاد حساب کاربری می توانید درخواست دریافت قسطا کارت را ثبت نمایید.
  • ثبت درخواست قسطا کارت طی چند مرحله انجام می شود. در مرحله ی مربوط به مدارک، لازم است که مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید تا اعتبارسنجی شما انجام شود. نتیجه ی اعتبار سنجی ظرف مدت یک روز کاری به شما اعلام می شود. پس از تایید اعتبار شما واجد شرایط دریافت قسطا کارت خواهید بود.
  • پس از آن قسطا کارت برای شما صادر شده و به آدرستان ارسال می شود.

قسطاکارت

شما می توانید از طریق قسطا کارت از تمامی فروشگاه های طرف قرارداد قسطا در سراسر کشور که بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه می باشد، نقدا خرید کنید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا بپردازید.

لازم به ذکر است که در هیچ مرحله از مراحل دریافت قسطا کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و کلیه ی مراحل به صورت آنلاین انجام می شود. به علاوه امکان خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر نیز با استفاده از قسطا کارت وجود دارد؛ کافیست برای کارت اعتباری خود یک رمز اینترنتی دریافت نمایید.

دریافت قسطاکارت

کلام پایانی

بسیاری از افراد که به سفر علاقه مندند، به دلیل افزایش قیمت دلار و هزینه های سفر، ترجیح می دهند ارزان ترین کشورها برای گردشگری را انتخاب کنند. بله، دنیا دیدن امری ارزشمند است و شاعر گرانقدر سعدی شیرازی نیز فرموده است “بسیار سفر باید تا پخته شود خامی”، و چه خوب است که سفر و گردشگری را از کشور خود آغاز نماییم؛ بدون آنکه نگرانی در مورد هزینه های سفر داشته باشیم، چون قسطا امر پرداخت اقساطی هزینه های سفر را برای ما آسان نموده است.

کافیست به سایت قسطا مراجعه کنید، و برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. پس از طی نمودن مراحل درخواست، می توانید قسطا کارت را در اختیار داشته باشید و با استفاده از آن برای سفر به هر کجا مایل باشید به دفاتر گردشگری و آژانس های مسافرتی در سراسر کشور مراجعه کنید و برای رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور اقساطی ، سفر به مشهد مقدس و پرداخت هزینه آن به صورت اقساطی و خلاصه هر جایی که مایل هستید از طریق قسطاکارت پرداخت هزینه را انجام دهید.

قسطاکارت