نظرتان درباره خرید اقساطی پکیج و رادیاتور چیست؟ بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا برای سیستم گرمایشی منزل و شرکت خود از رادیاتور استفاده کنند. چرا که فضای کمی را اشغال کرده و  محیط را نسبت به بخاری گرم تر می کند. به دلیل تحریم های اخیر و مشکلات اقتصادی، بسیاری از افراد قادر به خریداری این وسیله‌ی حرارتی نمی باشند، به همین منظور سایت قسطا برای اولین بار در ایران شروع به فروش اقساطی پکیج و رادیاتور نموده است.

وام خرید کالا

وام قسطا

در ادامه‌ی این مقاله با قسطا همراه باشید تا از شرایط فروش اقساطی پکیج و رادیاتور مطلع گردید. علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی بخاری، خرید قسطی کولر گازی ، کولر گازی ایران رادیاتور اقساطی و سایر کالاها در همه‌ی فروشگاه‌ها فراهم میباشد. حتی میتوانید با قسطاکارت هزینه انواع خدمات، مثل هزینه بازسازی ساختمان را قسطی پرداخت کنید

نحوه‌ی خرید اقساطی پکیج و رادیاتور از قسطا

تمامی افراد می توانند پکیج و رادیاتور مورد نظر خود را از هر سایت ایرانی و خارجی انتخاب کرده و در قسطا سفارش دهند. جهت سفارش از قسطا ابتدا باید در سایت آن به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

مراحل دریافت قسطاکارت

قسطاکارت

پکیج

پکیج دستگاهی است که قادر به فراهم کردن همزمان آب گرم مصرفی و رادیاتور است. این دستگاه جایگزین مناسبی به جای آب گرم کن است و دارای انواع مختلف زمینی و دیواری است. این دستگاه دارای ۴ نوع سوخت گازوئیلی، دوگانه سوز، برقی و گاز سوز است که به ۴ دسته‌ی دو مبدل فن دار، تک مبدل فن دار، تک مبدل بدون فن و دو مبدل بدون فن دسته بندی می شود.

مزایای استفاده از پکیج

پکیج مزایای بیشماری دارد که در ادامه‌ی مطلب به چند مدل از آن اشاره شده است:

قابلیت تنظیم دما به میزان دلخواه

دارای سنسور آب گرم و دود

نصب و راه اندازی راحت

دسترسی راحت و بدون دغدغه به آب گرم

 

بیشتر بخوانید: مقایسه رادیاتور و گرمایش از کف

پکیج اقساطی

رادیاتور

پکیج خود به تنهایی قادر به گرمایش محیط نیست، از این رو نیاز به وسیله ای دیگر جهت انتقال حرارت نظیر رادیاتور دارد. رادیاتور نوعی مبدل حرارتی که با استفاده از جریان همرفتی قادر به گرمایش محیط اطراف است. رادیاتور از جنس های مختلفی نظیر آلمینیومی و مسی و … ایجاد می شود، که تفاوت آنها با یکدیگر در میزان بازده حرارتی به محیط و زنگ زدگی است.

مزایای رادیاتور

از جمله مزایای رادیاتور می توان به موارد ارائه شده در ادامه‌ی مقاله اشاره کرد:

راندمان بالا

گرمایش مناسب

قیمت مناسب

وزن آن بسیار سبک است

 

بیشتر بخوانید: راهمای جامع خرید دریل برای مصارف صنعتی و خانگی

رادیاتور اقساطی

خرید اقساطی پکیج و رادیاتور

انواع پیکیج و رادیاتور را می توانید به صورت آنلاین و فیزیکی خریداری نمود، اما با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم هایی که اخیرا پیش آمده قیمت این کالاها نیز بالا رفته و از این رو مردم نمی توانند پکیج و رادیاتور مورد نظر خود را تهیه کنند. بنابراین بیشتر فروشگاه ها هم نیز با توجه به این تورم قادر به فروش اقساطی پکیج و رادیاتور نیستند، چرا که باید با قیمت بالاتری خریداری کنند. اما با این وجود سایت قسطا برای اولین بار در ایران جهت کمک به شما شهروندان عزیز اقدام به اعطای امتیاز جهت خرید اقساطی پکیج و رادیاتور نموده است تا از این راه بتواند رضایت شما عزیزان را جذب نماید.

قسطاکارت