خرید اقساطی گوشی امریست که به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی موتورولا اقساطی ، خرید گوشی سامسونگ اقساطی و… آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، خرید اقساطی هر کالایی مثل خرید اقساطی لپتاپ ، خرید تلویزیون اقساطی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

نام موتورولا برای بسیاری یک خاطره است. شاید بسیاری از علاقمندان به گوشی‌های هوشمند اولین موبایل خود را از این کمپانی خریداری کرده باشند. شرکتی که محصولات آن به زیبایی شهره هستند. در ادامه مروری بر تاریخچه‌ی این شرکت بزرگ و تاثیرگذار در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند خواهیم پرداخت.

 

خرید انواع گوشی موتورولا اقساطی

به منظور برطرف نمودن مشکلات موجود برای خرید اقساطی که افراد با آن مواجه هستند؛ مشکلاتی از قبیل ارائه ضامن، پرداخت کارمزدهای بالا و …، قسطا، اولین فعال صنعت لندتک در ایران، گامی مثبت برداشته و اقدام به ارائه ی تسهیلات بدون ضامن با حداقل کارمزد موجود برای متقاضیان محترم نموده است. به این ترتیب شما می توانید با بهره مندی از خدمات قسطا، برای خرید هر آنچه نیاز دارید، از جمله خرید گوشی اقساطی اقدام نمایید. در ادامه به طور کامل با نحوه خرید اقساطی از قسطا آشنا خواهید شد. پس همچنان همراه ما باشید.

تاریخچه کمپانی موتورولا

پاول گالوین در سال ۱۹۲۰ با همکاری برادرش، جو گالوین کارخانه‌ی گالوین را در سال ۱۹۲۸ افتتاح کرد. این شرکت که تنها ۵۶۵ دلار سرمایه و ۵ کارگر داشت، بر روی ساخت باتری Eliminator تمرکز کرده بود. این دستگاه باعث می‌شد تا رادیوهای باتری‌خور را بتوان با برق خانگی نیز استفاده کرد.

حدود سال ۱۹۳۸ میلادی این شرکت تحقیقات بر روی تلویزیون‌ها را آغاز کرد. با این حال کار روی این پروژه به دلیل انجام پروژه‌های مرتبط با جنگ جهانی متوقف شد و این شرکت روی ساخت لوازم ارتباطی در جنگ مانند واکی تاکی‌ها متمرکز شد. پس از یک سال این شرکت موفق به ساخت رادیوی مورد نظر با نام موتورولا شد. سال ۱۹۴۷ سالی تعیین کننده برای این شرکت بود چرا که پسر گالوین، رابرت نیز به کارخانه پیوست و نام آن به موتورولا تغییر کرد.

خرید گوشی موتورولا اقساطی

با آغاز سال ۱۹۷۰ تغییرات در موتورولا نیز آغاز شد. در سال ۱۹۷۴، این شرکت بخش محصولات خانگی خود را به فروش رساند و در اواخر سال ۱۹۷۸ شروع به برچیده کردن بخش رادیوهای خودرو کرد. موتورولا آخرین رادیو برای خودروها با نام خود را در سال ۱۹۸۷ ساخت.

در سال ۱۹۷۳، این شرکت اولین نسخه‌ی آزمایشی تلفن سلولار را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۳ اولین تلفن سولار قابل حمل با نام Motrola DynaTAC 8000X گواهی‌های لازم را دریافت کرد. در سال۱۹۹۶ موتورلا نسل بعدی گوشی دیناتک را با نام استارتک معرفی کرد که اولین گوشی کشویی زمان خود بود. با این که گوشی استارتک در حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت اما موتورلا توانست بیش از ۶۰ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.

در سال ۲۰۱۱ همچنین موتورلا گوشی جدیدی از خانواده‌ی ریزر با نام دروید ریزر را معرفی کرد که در زمان معرفی با ضخامت ۷.۱ میلی‌متری باریک‌ترین گوشی زمان خود به شمار می‌رفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳.۵ بود و فروش خوبی را نیز تجربه کرد. یک سال بعد موتورلا توسط گوگل خریداری شد و این شرکت گوشی موتو ایکس را معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۴ نوبت به کمپانی لنوو رسید تا موتورولا را خریداری کند. گوشی‌های Moto G و Moto E این شرکت بسیار موفق عمل کردند.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

بهترین گوشی موتورولا

با اینکه موتورولا تاریخچه پر فراز و نشیبی داشته است، اما همیشه موفق به تولید گوشی های منحصر به فردی شده است که طرفداران خاص خود را دارد.

گوشی Moto G7 پلاس

بین گوشی‌های سری جی موتورولا، گوشی موتو جی ۷ پلاس شاید بهترین امکانات و زیباترین طراحی را داشته باشد و میتواند یک گزینه مقرون به صرفه برای خرید گوشی موتورولا اقساطی باشد. جی ۷ پلاس در ظاهر و طراحی حتی از گوشی موتورولا G6 که محبوبیت زیادی بین گوشی‌های موتورولا دارد، بیشتر جلوه‌گر است.

این گوشی با بدنه تمام گلس و قاب آلومینیومی در ابعاد ۸.۳*۷۵.۳*۱۷۵ میلی‌متر ساخته شده است که از سیستم عامل محبوب اندروید ۹.۰ پشتیبانی می‌کند. یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ با اندازه ۶.۲ اینچ روی این گوشی قرار دارد که از نوع ال‌سی‌دی است و کیفیت فول اچ‌دی ارائه می‌دهد. بر خلاف صفحه نمایش بزرگ این گوشی وزن آن زیاد نیست و این دستگاه، تنها ۱۷۶ گرم وزن دارد.

این گوشی بیشتر از نظر ظاهر و طراحی ساخت مورد توجه است، چرا که بدنه تمام شیشه آن به همراه رنگ‌های شفاف و روشن استفاده‌شده، نمایی زیبا از یک گوشی هوشمند ارائه می‌دهد که به ادعای شرکت سازنده، گوشی موتورولا جی ۷ پلاس در مقابل نفوذ قطرات آب مقاوم است اما نه این که آن را در داخل آب بیندازید.

همچنین این گوشی با فناوری سریع ۲۷ واتی، یک روز کامل می‌تواند به خوبی کار کند و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، میتواند نصف روز دوام داشته باشد.

جی ۷ پلاس دو لنز اصلی دارد که در پشت گوشی و بالای آن قرار دارند و به صورت دایره‌ای شکل در بالای لوگو شرکت طراحی شده‌اند و دارای دقت ۱۶ و ۵ مگاپیکسل هستند. لنز ۱۶ مگاپیکسلی دارای ویژگی فوکوس خودکار، تصویربرداری پانوراما، فلش ال‌ای‌دی و ویژگی HDR است که با کیفیت ۴K فیلم‌برداری می‌کند.

خرید گوشی موتورولا اقساطی

لنز دوربین سلفی این گوشی موتورولا، ۱۲ مگاپیکسل دقت دارد که مانند دوربین اصلی قادر است با کیفیت ۴K فیلم‌ ضبط کند. نکته مثبت در مورد دوربین اصلی کیفیت فیلم‌برداری آن با نرخ ۱۲۰ هرتزی در حالت فول اچ‌دی است که در کمتر گوشی یافت می‌شود.

موتو جی ۷ از دو سیم‌کارت مجزا با قابلیت ارتباط ۴G پشتیبانی می‌کند که حافظه موقت آن ۴ گیگابایت و حافظه رم این دستگاه هوشمند ۶۴ گیگابایت است. این مقدار حافظه داخلی برای نصب اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها یا ذخیره‌سازی فایل‌های شخصی به کار می‌رود که در صورت نیاز کاربر می‌توان مقدار آن را با نصب کارت حافظه خارجی افزایش داد، خوشبختانه شرکت سازنده برای این گوشی موتورولا قابلیت نصب کارت حافظه خارجی را فراهم کرده است.

در مقایسه با پرچم‌دار موتورولا یعنی گوشی Z4 می‌توان ادعا کرد، گوشی جی ۷ پلاس از پردازنده ضعیف‌تری بهره می‌برد اما در نوع خود قدرت عملکرد بالایی دارد و در اجرای برنامه‌ها کم نمی‌آورد.

اسنپ‌دراگون ۶۳۶ که تکنولوژی ساخت آن در مقیاس ۱۴ نانومتر است، قلب پردازشی این دستگاه هوشمند را بر عهده دارد که در کنار آن یک مرکز پردازش گرافیکی برای کسب نتایج بهتر گرافیکی قرار گرفته است‌.

گوشی موتورولا Z4

گوشی Z4 به عنوان پرچم‌دار گوشی‌های موتورولا تلقی می‌شود که ویژگی‌های پیشرفته‌تری از مدل‌های سری قبل خود، یعنی گوشی موتورولا Z دارد. این گوشی را نمی‌توان یک دستگاه عالی در بازار دانست اما نسبت به قیمت آن، دارای امکانات خوبی است. موتورولا Z4 با پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۷۵، صفحه نمایش ۶.۴ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شده است که در رده گوشی‌های متوسط، سیستم مناسبی به نظر می‌آید.

توان این گوشی از طریق یک باتری قدرتمند تامین می‌شود که نقطه قوت آن محسوب می‌شود. باتری این گوشی ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که با تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی همراه است و می‌تواند در استفاده‌های معمول، یک روز تمام شارژ دستگاه را تامین کند.

بهترین شرایط خرید گوشی موتورولا اقساطی

در ابتدای مقاله گفتیم که قصد داریم یکی از بهترین روش های خرید گوشی موتورولا اقساطی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن تحت شرایط ویژه ای می توانید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را نقدا خریداری کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساط ماهانه بپردازید. شرایط خرید گوشی موتورولا اقساطی به این روش از طریق قسطا برای شما عزیزان میسر شده است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است و به متقاضیان محترم، وام بدون ضامن با حداقل کارمزد، در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت، ارائه می دهد که می توانند با استفاده از آن کارت برای خرید گوشی موتورولا اقساطی اقدام نمایند.

پس لازم است که قبل از هر چیز، از قسطا یک قسطا کارت دریافت نمایید. در بخش بعدی به طور کامل راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم کرد.

قسطاکارت

مزایای خرید اقساطی با قسطا

  • شما می توانید از تمامی مراکز فروش گوشی های تلفن همراه که مجهز به دستگاه پوز POS می باشد نقدا خرید کنید
  • هزینه خرید گوشی تلفن همراه را بعد از خرید نقدی به صورت اقساط ماهانه به قسطا می پردازید
  • بازپرداخت هزینه با حداقل درصد کارمزد ممکن محاسبه می شود
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست
  • برای دریافت وام از قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارید

خرید گوشی موتورولا اقساطی

مراحل خرید گوشی موتورولا اقساطی

برای خرید گوشی موتورولا اقساطی از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای خرید گوشی موتورولا اقساطی به واسطه قسطا، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی “دریافت قسطا کارت” در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش برای خرید گوشی موتورولا اقساطی ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

دریافت قسطاکارت

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تعداد چک مشخص شده برای پرداخت اقساط را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و از هر فروشگاهی که مایل بودید خرید نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد خرید گوشی موتورولا اقساطی مطالبی بیان شد و علاوه بر آن با معرفی قسطا کارت، بهترین روش خرید گوشی موتورولا اقساطی بیان شد. در این مقاله مشخصات گوشی های موتورولا Z4 و موتو جی ۷ پلاس که دو مورد از بهترین گوشی های موتورولا میباشند بصورت جزئی تر بررسی شد.

قسطاکارت