دستگاه آب تصفیه در بسیاری از مناطق، به دلیل عدم کیفیت آب آشامیدنی جز نیازهای ضروری به حساب می آید و به این دلیل که مردم با مشکل کمبود آب و درست تصفیه نشدن آن مواجه هستند،  مجبور به استفاده از این دستگاه یا خرید آب معدنی می باشند. خرید روزانه آب معدنی به صرفه نیست و بنابراین بیشتر افراد مجبور به خرید دستگاه تصفیه آب می باشند. با توجه به آلودگی ها و کاهش کیفیت بهداشت آب، لزوم استفاده از دستگاه آب تصفویه کاملا واضح است.

آب تصویه باعث جلوگیری از آلودگی آب و حذف نیترات، ذرات ریز معلق در آب، حذف کامل مواد شیمیایی و میکروبی، آلاینده های فلزات سنگین و مواد آلی و … می شود. متاسفانه با افزایش قیمت این دستگاه خیلی از افراد قادر به خرید آن نمی باشند و مجبور به استفاده از آب بی کیفیت می شوند. با استفاده از سایت قسطا می توانید دستگاه آب تصفیه خود را به صورت اقساطی خرید نمایید. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه خرید دستگاه آب تصفیه کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

بازسازی ساختمان + پرداخت اقساطی هزینه بازسازی ساختمان

دستگاه آب تصفیه

دستگاه آب تصفیه

دستگاه آب تصفویه با کاهش کلر، فلوراید، سرب، فلزات سنگین، مواد شیمیایی صنعتی، باکتریها و سموم می تواند به آسانی آبی با طعم فوق العاده خالص و ناب را فراهم کند. با خرید دستگاه آب تصفیه می توانید مبلغ قابل توجهی در بودجه خود نسبت به خرید بطری های آب معدنی صرفه جویی کنید.

کیفیت آب در تعیین نوع دستگاه تصفیه آب امری ضروری است. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، باید آب مورد بررسی در خانه را مورد بررسی قرار دهید. سطح TDS و سختی آب از این نظر مهم است. اگر منبع آب مورد استفاده در خانه شما دارای TDS بالایی باشد و سخت باشد یعنی محتوای نمکی در آب بیشتر باشد، پس انتخاب یک دستگاه تصفیه آب RO بهتر است. در حالی که اگر آب سخت نبوده و میزان TDS آن کم باشد، یک فیلتر کربن چند سطحی تصفیه برای بهبود کیفیت آب کافی است.

بررسی آلودگی آب

آب حاوی باکتری های مختلف، ویروس ها، نیترات، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی، زباله های صنعتی و مواد جامد معلق است. همه اینها آب را آلوده می کند و نوشیدن آن را حتی مضر می کند. هر دستگاه تصفیه آب نمی تواند انواع آلودگی را از بین ببرد. بنابراین باید نوع آلودگی در منبع آب خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید کدام فیلتر آب پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. اگر آب از آلودگی بالایی برخوردار باشد، استفاده از دستگاه تصفیه UV + UF + RO انتخاب مناسبی خواهد بود. اما اگر آلودگی فقط مرتبط با رسوبات و باکتریها باشد، یک فیلتر کربن UF برای بهبود کیفیت آب مصرفی شما کافی است.

ذخیره آب تصفیه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که باید بدانید، ظرفیت ذخیره سازی آب است. ظرفیت تصفیه و ذخیره سازی آب باید مطابق با نیاز روزانه شما جهت آشامیدن و استفاده در  مصارف آشپزخانه باشد. دستگاه تصفیه خودکار یکی از گزینه های خوب برای این کار است زیرا در این صورت لازم نیست کاری انجام دهید. به محض پایین آمدن سطح آب، به طور خودکار فیلتر برای پر کردن مخزن شروع به کار می کند.

 

بیشتر بخوانید: خرید اقساطی کولر گازی

دستگاه آب تصفیه

خرید اقساطی دستگاه آب تصفیه

با استفاده از خدمات قسطا، میتوانید از هر فروشکاهی قسطی خرید کنید. حتی فروشگاه‌های اینترنتی. برای پرداخت اقساطی دستگاه آب تصفیه با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت