کلاس های تحلیل تکنیکال با توجه به رشد اخیر بازار ارزهای دیجیتالی رونق بیشتری پیدا کرده است و روزانه سرمایه گذاران بیشتری به این بازار جذب می شوند؛ از این رو به مبادله ارزهای مختلفی از جمله بیت کوین می پردازند. با این حال بسیاری از افرادی که تجربه ی حضور در بازارهای مالی جهانی را ندارند با مشکلاتی نظیر نوسانات قیمت مواجه می شوند که در مواردی باعث می شود فرد سرمایه گذار سرمایه ی خود را از دست بدهد.

برای مقابله با این وضعیت و حضور پر رنگ تر و سودآورتر در بازار ارزهای دیجیتالی بهتر است در کلاس های تحلیل تکنیکال شرکت کرد، در این کلاس ها با استفاده از نمودار، الگو و شاخص به بررسی روند حرکتی بازار در آینده می پردازند. برای ثبت نام در این کلاس ها باید هزینه ی اولیه ی زیادی را پرداخت کرد که برخی از افراد قادر به پرداخت آن نخواهند بود، از این رو اصلا نگران نباشید! با قسطا می توانید به راحتی و بدون داشتن چک کارمندی و ضامن تمامی هزینه های خود را به صورت پرداخت اقساطی آنلاین بپردازید.

تحلیل تکنیکال چیست؟

معامله گران ارزهای دیجیتالی از ابزارهای مختلفی برای ارزیابی بازار استفاده می کنند که یکی از آنها رویکردی به نام تحلیل تکنیکال است. با استفاده از این روش، معامله گران می توانند درک بهتری از نوسانات بازار داشته باشند و معاملات را پیش بینی کنند. تجزیه و تحلیل فنی مطالعه روندهای آماری است که از داده های تاریخی جمع آوری شده برای تشخیص فرصت های تجاری استفاده می کند.

تغییر حرکت قیمت ها تصادفی نیست، آن ها اغلب روندها را دنبال می کنند. روندها ممکن است طولانی مدت یا کوتاه مدت باشند. تکنسین ها معمولا سعی می کنند با استفاده از تحلیل تکنیکال، روندها را از یکدیگر جدا و سود کسب نمایند. اگرچه جنبه های مختلف می تواند بر قیمت سکه تأثیر بگذارد تا در یک جهت خاص حرکت کند، اما تکنسین ها به طور قاطع عرضه و تقاضا را بررسی می کنند. در روند حرکت بازار ارزهای دیجیتالی تاریخ تمایل به تکرار دارد، پیش بینی روانشناسی بازار امکان پذیر است.

بنابراین به منظور یادگیری و درک روند حرکت قیمت ها لازم است که در کلاس های تحلیل تکنیکال شرکت نمائید.

بیشتر بخوانید:

شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

 

کلاس های تحلیل تکنیکال

خطوط روند

خطوط روند یا جهت معمولی که یک سکه به سمت آن حرکت می کند، می تواند بیشترین سود را برای معامله گران کریپتو داشته باشد. دارایی های ارزهای دیجیتالی ممکن است بسیار بی ثبات باشند از این رو تماشای نمودار حرکت قیمت کریپتوها احتمالاً در تشخیص الگوی خطی آنها بسیار تاثیر گذار است. با توجه به این نکته، تکنسین ها می دانند که با دیدن یک سری از بلندی های بالاتر ، می توانند از نوسانات چشم پوشی کرده و روند صعودی پیدا کنند ، و برعکس – آنها می توانند با دیدن یک سری پایین ترین سطح ، روند نزولی را تشخیص دهند.

علاوه بر این، روندهایی وجود دارد که به صورت پهلو حرکت می کنند ، و در این موارد ، یک سکه به هیچ وجه حرکت نمی کند. معامله گران باید توجه داشته باشند که روندها به اشکال مختلفی از جمله خطوط روند متوسط ​​، بلند مدت و کوتاه مدت شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: خرید قسطی کیف پول ارز دیجیتال

پرداخت هزینه کلاس های تحلیل تکنیکال به صورت قسطی در قسطا

در صورت نداشتن هزینه­‌ی کافی جهت پرداخت صورت حساب کلاس های تحلیل تکنیکال خود می توانید با ثبت نام در سایت قسطا، هزینه‌ی پرداختی خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. علاوه بر این، با استفده از خدمات قسطا، امکان خرید قسطی دستگاه ماینر هم فراهم میباشد.

کلاس های تحلیل تکنیکال

برای خرید با استفاده از سایت قسطا ابتدا در این سایت به نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات  اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

سایت قسطا با دریافت کارمزد بسیار کم، شرایط اقساطی بدون نیاز به چک کارمندی و ضامن، به شما در جهت خرید انواع دستگاه ماینر، وسایل دیجیتالی و دیگر وسایل و خدمات مورد نیاز کمک می کند. از اینکه با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، در صورت داشتن تجربه­‌ی خرید اقساطی از سایت قسطا لطفا نظرات خود را در کامنت ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.