خرید النگو اقساطی قطعا برای همه ی بانوان جذاب است. با وام قسطا میتوانید نسبت به خرید اقساطی طلا اقدام کنید.در این مطلب قصد داریم شما را با وام بدون ضامن قسطا آشنا کنیم. این وام که با مجوز بانک مرکزی از طرف قسطا به کاربران داده میشود، در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد. لذا شما میتوانید با وام قسطا از هر فروشگاهی که خواستید خرید کنید. شما بصورت نقدی هزینه را پرداخت میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید.

تا انتها با ما همراه باشید تا مراحل دریافت این وام را شرح دهیم.

وام قسطا

وام قسطا

خرید النگو اقساطی

همانطور که گفته شد در این مطلب قصد داریم مراحل خرید النگو طلا اقساطی را شرح دهیم. توجه کنید که با وام قسطا میتوانید از هر فروشگاهی در هر شهری نسبت به خرید النگو و انواع کالاهای دیگر اقدام کنید. انواع النگو به دو دسته کلی بصورت زیر تقسیم میشوند.

 النگو طلا باریک

النگوهای باریک از پهنای کمی برخوردار هستند. بنابراین می توان به راحتی ۱۰ تا ۱۲ عدد از آنها را در یک دست و درکنار یکدیگر قرار دهید تا زیبایی دستتان چندین برابر شود. انگوهای باریک به مراتب از قیمت کمتری برخوردار هستند.

النگو طلا تک پوش

این نوع النگو دارای پهنای بزرگ و عریضی است به همین دلیل و همانطور که از اسمش پیداس باید بصورت تک در دست قرار بگیرد. ولی می توانید در کنار آن از انواع دستبندهای طلا استفاده کنید تا زیبایی دستتان بیشتر شود. این نوع اکسسوری در مقایسه با مدل قبلی، دارای وزن بیشتر و قیمت بیشتری است.

د ادامه دسته بندی دقیق تری از انواع النگو خواهیم داشت.

 

خرید النگو اقساطی

انواع النگو طلا

النگو مفتولی

النگو مفتولی باریک ترین نوع النگو میباشد. النگو های مفتولی دارای طرح های متنوع و بیشتری نسبت به النگوهای ساده هستند. النگو مفتولی مناسب دورهمی های خانوادگی و مراسم های خاص میباشد. النگو مفتولی شیک تر از النگو ساده میباشد. برای مراسم های خاص میتوانید از النگوهای مفتولی نگین کاری شده استفاده کنید. همچنین برای کاری های روزمره میتوانید از النگوهای مفتولی ساده تری استفاده کنید.

النگوهای مفتولی را میتوانید از جنس های برنجی، مسی، استیل، نقره و طلا خریداری کنید. توصیه میشود النگوهای مفتولی را مانند سایر النگو های باریک، به صورت چندتایی استفاده کنید. معمولاً النگو های مفتولی مناسب دست های لاغر و باریک میباشند.

النگو سرآستین

این النگوها نوعی از دستبندهای غیرقابل انعطاف همانند النگوهای ساده‌ای هستند که در مورد اول به آن اشاره کردیم. اما با این تفاوت که النگوهای سرآستین دارای یک بازشو هستند و به راحتی می‌توانید آن را به دست کنید. به بیان دیگر، دو سر این النگوها دور مچ به هم نمی‌رسند و مجبور نیستید که با یک دست تلاش کنید که گیره آن را ببندید.

النگو آینه‌ای

النگوهای آینه‌ای شباهت زیادی به النگوهای ساده دارند، با این تفاوت که پهنای بیشتری نسبت به آنها دارند. ویژگی اصلی النگوهای آینه ای، درخشندگی و براق بودن بسیار زیاد آنها است. میتوان گفت النگو های آینه ای به حدی براق هستند که شما میتوانید تصویر خود را در آنها مانند آینه مشاهده کنید.

النگو حصیری

النگو حصیری یکی از محبوب ترین مدل های النگو تک پوش میباشد. النگو حصیری طراحی مانند حصیر دارد و هر چه طراحی آن ظریف تر باشد، ظاهری شیک تر و زیباتری خواهد داشت. این النگو ها معمولاً بین خانم های بزرگسال محبوبیت دارد.

النگو تراش

النگو تراش جزو ظریف ترین النگو ها محسوب میشوند. النگوهای تراش دارای طرح های متنوعی هستند که همگی طرح های ظریف و بسیار شیکی میباشند. النگوهای تراش هم بصورت النگوهای باریک و هم بصورت النگوهای پهن وجود دارند. النگو تراش مخصوص مجالس و مهمانی های خاص میباشد و بهترین گزینه برای خانم های سخت پسند میباشد.

النگو تک پوش

دستبندهای پهن یا همان تک پوش طلا نوعی از النگو است که با وزن و پهنای بیشتری ساخته می‌شوند و با توجه به اینکه نمی‌توان از چند دستبند پهن در کنار هم استفاده کرد به نام تک‌پوش طلا شناخته‌ شده است و محبوبیت خاصی بین بعضی خانم‌ها دارد.

نکات مهم در خرید النگو

جنس اصل: اولین نکته هنگام خرید هر نوع زیورآلات طلایی همچون خرید النگوی طلا توجه به اورجینال بودن جنس محصول و همچنین عیار آن است.

عزیزانی که قصد خرید یک النگوی اصل و زیبا را برای خانم های خود کرده اند، توجه داشته باشند راه های متعددی برای تشخیص طلای اصل یا تقلبی در بازار موجود می باشد که شاید بهترین آن ها تنها خرید از یک فروشگاه کاملا معتبر و خوشنام باشد.

تناسب سنی: نکته دیگر در خصوص تناسب طرح النگو با سن دختر و یا خانمی است که قصد استفاده از آن را کرده است. به این مورد توجه کنید؛ زیرا تنها استفاده درست از یک طرح زیبا که متناسب با میزان سن شما باشد می تواند باعث درخشیدنتان در یک مهمانی رسمی و یا دورهمی دوستانه شود.

النگو در دست چپ یا راست؟

توجه کنید که این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد  اما بهتر است در هنگام خرید النگو این مورد را در نظر داشته باشید که مخصوصا النگو های ظریف یا جواهر نشان می توانند بر اثر ضربه، آسیب ببینند یا بشکنند پس بهتر است برای راست دست ها النگو در دست چپ باشد و بلعکس.

النگو طلا

در هنگام خرید النگو بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید:

  • آیا النگو را برای مهمانی خریداری می کنید یا استفاده‌ی روزانه؟
  • سایز دست و مچ شما چه قدر است؟ آیا مچ لاغری دارید؟
  • النگوی شما طلای خالص است یا از جواهرات نیز برای تزیین آن استفاده شده است؟
  • بودجه شما برای خرید چه قدر است؟
  • چه وزنی را می خواهید خریداری کنید؟
  • آیا طلا را صرفا برای پس انداز خریداری می کنید یا جنبه فشن و مد آن بیشتر برای شما اهمیت دارد؟

النگو طلا نو بخریم یا دست دوم؟

توجه کنید که با قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید اقساطی کلای دست دوم هم اقدام کنید.

یکی از سوال‌هایی که ممکن است برای هرکسی در خرید النگو طلا به وجود بیاید این است که النگو طلا نو بخریم یا دست دوم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال اول از همه باید هدف خود را از خرید النگو طلا مشخص کنید. همه‌ی ما می‌دانیم که جذابیت یک طلای دست دوم از دست اول آن کمتر است پس اگر هدفتان بیشتر زیبایی و خودنمایی است بهتر است النگو دست دوم نخرید. تا به جذابیت استایلتان لطمه‌ای وارد نشود. اما گاهی اوقات هدف از خرید طلا، سرمایه‌گذاری است. در این شرایط انتخاب النگو دست دوم عقلانی‌تر است چون ارزان‌تر بوده و اجرت بسیار ناچیزی دارد. پس در نتیجه هزینه کمتری برای آن پرداخت خواهید کرد.

برای نکات بیشتر در مورد خرید طلا میتوانید به مقاله جداگانه ای که در مورد نکات مهم در خرید طلا نوشته ایم، مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

وام زنان خانه دار | وام ۲۰ میلیونی بدون ضامن

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت تسهیلات خرید کالا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت وام قسطا ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت قسطاکارت را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.
  • و در رتبه‌هایی پایین اعتبارسنجی متقاضیان مانند روال گذشته لازم است تضامین مورد نیاز دریافت وام فوری قسطا را به‌صورت چک‌قسط ارائه بدهند. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت قسطاکارت امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیار زیادی در اینستاگرام قسطا قرار داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

مراحل دریافت وام قسطا

وام قسطا

کلام پایانی

در این مقاله مهمترین نکات در مورد خرید النگو را شرح دادیم و روشی برای خرید النگو اقساطی از سراسر کشور معرفی کردیم. شما میتوانید با استفاده از خدمات قسطا، بدون نیاز به ضامن تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. برای ثبت سفارش به www.ghesta.ir مراجعه کنید.