خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی

تلویزیون از نظر واژگان ریشه در زبان فرانسه داشته که امروزه در اکثر زبان‌ها با کمی تغییر استفاده می‌شود. در اختراع تلویزیون مخترعان و دانشمندان مختلفی تاثیر گذاشته‌اند که این فرایند از سال ۱۸۸۴ آغاز شد که نتیجه‌اش چیزی‌ست که امروزه ما در خانه خود به عنوان تلویزیون می‌شناسیم و برخی شاید زندگی بدون آن را سخت هم بدانند.

به هر حال تلویزیون تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم هر خانه‌ای در اکثر کشورهای دنیا از جمله شد. برندها و انواع تلویزیون امروزه بسیار متنوع‌تر از گذشته شده و در این مقاله از مجله قسطا قصد معرفی برند لوازم خانگی جی‌پلاس را داشته و چند نمونه از پر فروش‌های تلویزیون این برند با کیفیت را شرح داده و راه‌کاری تحت عنوان قسطاکارت برای خرید تلویزیون جی‌پلاس اقساطی را معرفی می‌کنیم.

وام خرید کالا

قسطا کارتتاریخچه جی پلاس

حدوداً در اواخر سال ۱۳۹۷ بود که جی‌پلاس به عنوان برندی نو در تولید لوازم خانگی معرفی شده و محصولات خود را روانه بازار نمود. نام گلدیران هم‌واره در کنار نام ال‌جی در ایران قرار داشته و به عنوان نماینده فروش و دارنده خط مونتاژ تولیدات برند ال‌جی در ایران فعال بود. بعد از پدیدار شدن تحریم‌ها و بروز شرایط سخت و پیچیده اقتصادی گلدیران اقدام به معرفی برند جدید ثبت شده خود یعنی جی‌پلاس نموده و اولین دستگاه‌های تولید شده خود را تحت عنوان تلویزیون جی پلاس روانه بازار نمود.

خرید اقساطی لوازم خانگی

طبق گفته مدیر بازاریابی وقت گلدیران، هم‌واره یکی از اهداف اصلی این شرکت، خلق یک برند تولید کننده لوازم خانگی ایرانی بوده و با توجه به شرایط پیش‌رو و تاثیرشان بر روی بازار لوازم خانگی ایران، تصمیم به تعجیل در برآورده کردن این هدف گرفته و با تکیه بر تجربه ۳۰ ساله همکاری با شرکت کره‌ای ال‌جی فعالیت برند لوازم خانگی جی‌پلاس را با روانه کردن تلویزیون جی پلاس به بازار آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون اقساطی

جی‌پلاس تلویزیون‌های خود را در سه دسته پرچم‌دار با کیفیت صفحه نمایش UltraHD، میان‌رده با کیفیت صفحه نمایش FullHD و مقرون به‌صرفه با کیفیت صفحه نمایش HD معرفی نمود که در جزئیات و مدل‌ها دارای تنوع بودندو گلدیران معتقد است تولیدات ایرانی، با کیفیت و مقرون به‌صرفه‌ای را تحت عنوان برند جی‌پلاس به دست مصرف‌کنندگان ایرانی رسانیده‌است.

خرید تلویزیون اقساطی جی پلاس

خرید تلویزیون اقساطی جی پلاس

بهترین مدل های تلویزیون جی پلاس

در این مقاله معیار معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی فقط زمان ساخت و کارایی نبوده و فارغ از معرفی پیشرفته‌ترین مدل حال حاضر تلویزیون جی‌پلاس، مدل‌هایی معرفی شده دیگر از نظر قیمت، ویژگی و میزان محبوبیت در بین مصرف‌کنندگان بررسی شده‌اند و با توجه به این معیارها شناخته شده‌اند.

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-82LQ9250S سایز ۸۲ اینچ

این مدل در حال حاضر پیشرفته‌ترین و گران‌قیمت‌ترین تلویزیون جی‌پلاس بوده که دارای رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰، سایز ۸۲ اینچ و پردازنده ۴ هسته‌ای‌ست. این تلویزیون ال‌ای‌دی دارای سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، قابلیت اتصال به اینترنتی، اتصال به بلوتوث، سیستم‌عامل اندروید ۹، پشتیبانی از قابلیت HDR10، کنترل جادویی، خروجی جک ۳٫۵ میلی‌متری، حافظه RAM 2 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ گیگاباید می‌باشد.

تکنولوژی صفحه‌نمایش این تلویزیون جی پلاس Edge-LED بوده و ابعاد آن با پایه ۱۸۴۲ ×۳۷۳ ×۱۱۲۱ میلی‌متر و بدون پایه ۱۸۴۲ ×۶۲ ×۱۰۵۷ میلی‌متر است و دارای قابلیت کنترل تطبیقی صدا، توان خروجی صدا ۲۰ و تیونر DVB-T2 می‌باشد.

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی مدل GTV-82LQ9250S سایز 82 اینچ

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی مدل GTV-82LQ9250S سایز ۸۲ اینچ

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی مدل LED GTV-32PD416N

اگر به دنبال یک تلویزیون مقرون به‌صرفه هستید این مدل یکی از آن پرفروش‌ها و محبوب‌هاست که به وسیله وام قسطا به‌راحتی می‌توانید اقدام به خرید اقساطی آن کنید. صفحه ‌نمایش این تلویزیون دارای کیفیت HD، رزولوشن ۱۳۶۶ ×۷۶۸، اندازه ۳۲ اینچ و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌باشد. این تلویزیون را می‌توانید از طریق قسطاکارت از هر فروشگاهی نقد خریده و مبلغ را به‌صورت اقساطی باز پرداخت نمود.

تکنولوژی صفحه‌نمایش این تلویزیون جی پلاس LED و پنل IPS بوده و ابعاد آن با پایه ۴۸۰×۱۸۰×۷۳۳ میلی‌متر و بدون پایه ۴۳۸×۸۰×۷۳۳ میلی‌متر است و دارای تیونر DVB-T2، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، دو درگاه USB درگاه HDMI و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های HD به همراه ضبط تصاویر بر روی حافظه خارجی می‌باشد.

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی مدل LED GTV-32PD416N

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی مدل LED GTV-32PD416N

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی هوشمند مدل GTV-55PU716N

این تلویزیون یک میان‌رده مقرون به‌صرفه بوده و دارای صفحه نمایشی با انداز ۵۵ اینچ، کیفیت تصویر UltraHD یا همان ۴K، رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌باشد. همچنین رابط کاربری این تلویزیون هوشمند بوده و دارای سیستم‌عامل اندروید با پردازنده چهار هسته‌ای که قابلیت نصب انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را داراست، می‌باشد.

از دیگر امکانات و قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت ضبط بر روی حافظه خارجی، حالت صرفه‌جویی انرژی، پشتیبانی از شبکه‌های HD و ۴K، سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، کنترل تطبیقی صدا، درگاه LAN، اتصال از طریق Wi-Fi، اتصال از طریق بلوتوث و تیونر DVB-T2 اشاره کرد. تکنولوژی صفحه نمایش این تلویزیون LED و دارای پنل IPS، زاویه دید گسترده نور پس‌زمینه Direct-LED و کاهش دهنده نویز تصاویر می‌باشد.

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی هوشمند مدل GTV-55PU716N

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی هوشمند مدل GTV-55PU716N

بیشتر بخوانید:

خرید تلویزیون اسنوا اقساطی

آشنایی با وام قسطا

قسطا شرکتی فعال در حوزه لندتک و ارائه دهنده وام فوری قسطا می‌باشد. وام خرید کالا قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب و معتبر در سراسر ایران بوده که فاقد محدودیت است. پشتیبانی قسطاکارت از سیستم شتاب باعث شده این کارت اعتباری در تمام نقاط ایران معتبر و قابل استفاده باشد.

انواع وام

قسطاکارت بدون محدودیت بوده و این یعنی با قسطاکارت می‌توان از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی سراسر کشو که دارای درگاه پرداخت بوده و تمام فروشگاه‌های فیزیکی و آفلاین سراسرکشور که دارای دستگاه کارت‌خوان می‌باشند، خرید کرد و هزینه رو با قسطاکارت پرداخت نمود.

قسطاکارت محدود به فروشگاه‌ها هم نیست، امکان پرداخت هزینه انواع خدمات مثل خدمات پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی، تعمیر خودرو، تعمیر ماشین و… با قسطاکارت میسراست.

وام فوری قسطا سریع و آسان، مراحل دریافت وام خرید کالا و خدمات قسطا تماماً غیرحضوری و آنلاین بوده و در صورت تکمیل مدارک برای بار نخست کم‌تر از یک هفته زمان می‌برد. وام قسطا نیازی به ضامن نداشته و شرایطی برای تضمین آن با فقط یک برگ سفته و بدون دریافت چک هم ایجاد شده‌است.

محاسبه اقساط
مراحل دریافت قسطا کارت

مراحل دریافت وام خرید قسطا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

  • برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفا۰رش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.
  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.

و در رتبه‌هایی پایین اعتبارسنجی متقاضیان مانند روال گذشته لازم است تضامین مورد نیاز دریافت وام فوری قسطا را به‌صورت چک‌قسط ارائه بدهند. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت وام قسطا امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

قسطا کارت