خرید قسطی کنسول بازی و هدفون بی سیم در دنیای کنونی که بازی و تفریح یکی از علاقه مندی های افراد در سنین مختلف محسوب می شود، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. از این رو برندهای دیجیتالی معروف تصمیم به ایجاد کنسول بازی گرفتند تا کاربران بتوانند به راحتی و حتی در منزل خود بازی کنند. معمولا بازی های کنسول به صورت تکی یا گروهی قابل انجام است و حتی قابل پخش از طریق تلویزیون نیز می باشد.

از جمله معروف ترین کنسول های بازی می توان به ایکس باکس ۱ و پلی استیشن ۴ اشاره کرد. در صورتیکه تمایل به خرید کنسول بازی دارید اما هزینه ی کافی برای خرید آن را ندارید، اصلا نگران نباشید! شما می توانید به راحتی و با استفاده از تسهیلات و امکانات قسطا دستگاه بازی مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ی خرید اقساطی کنسول بازی کسب کنید.

خرید قسطی کنسول بازی

کنسول بازی چیست ؟

قبل از آشنایی با چگونگی خرید قسطی کنسول بازی ، ابتدا شما را با ویژگی ها و اطلاعات مربوط به کنسول بازی آشنا کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

یک کنسول بازی ویدیویی یک سیستم کامپیوتری تخصصی است که برای ویدیو گیم تعاملی و صفحه نمایش طراحی شده است. کنسول های بازی مانند رایانه شخصی کار می کنند و با همان اجزای اساسی از جمله واحد پردازش مرکزی (CPU)، واحد پردازش گرافیک (GPU) و حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ساخته شده اند. برای جبران هزینه ها، بیشتر تولید کنندگان این کنسول های ویدیویی از نسخه های قدیمی تر CPU استفاده می کنند.

مزایای استفاده از کنسول های بازی

مزایای استفاده از کنسول های بازی عبارتند از:

  • بازی ها با سرعت بیشتری روی کنسول ها، در مقایسه با رایانه های شخصی قابل انجام می باشند.
  • همه کنسول های بازی های ویدیویی دارای افزونه و بازی هستند.
  • مشکلات سازگاری درایور نادر است.
  • اجزای بازی با سیستم یکنواخت هستند.
  • بیشتر کنسول ها به بیش از یک دستگاه پخش متصل می شوند.

بهترین کنسول های بازی ۲۰۱۹

در ادامه به بهترین کنسول های بازی سال ۲۰۱۹ نگاهی می اندازیم:

Nintendo Switch : بهترین کنسول برای حالت پویا

یک کنسول بازی جدید است که با ۵۰ ناشر شخص ثالث به منظور توسعه بازی های آینده خود مشارکت دارد. این دستگاه ترکیبی بوده و علاوه بر استفاده دستی قابل اتصال به تلویزیون نیز می باشد. سوئیچ از یک حافظه فلش رام کارتریج و یک داک مجهز در درون کنسول ایجاد شده که از طریق مانیتور یا تلویزیون قابل بازی کردن است.

 

بیشتر بخوانید:

مقایسه انواع کنسول های بازی

خرید قسطی کنسول بازی

Xbox One X: بهترین کنسول برای گرافیک

اگر به دنبال بدست آوردن بالاترین حس رئالیسم از یک کنسول بازی با قدرتمندترین نمایشگر هستید، ما Xbox One X را به شما پیشنهاد می دهیم. ایکس باکس وان ایکس شامل شش تریلیون نقطه عملیات در هر ثانیه با رم ۳۲۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت GDDR5 می باشد. این امر باعث می شود بازی هایی مانند Call Of Duty: WWII حس واقع گرایی بالاتری داشته باشند و همه چیز را از موهای پریشان، پرتوهای خورشید و الیاف لباس به تفصیل نشان می دهد.

PlayStation 4 Pro 1TB: محبوب ترین کنسول بازی

این دستگاه نزدیک به ۶۴ میلیون فروش در سراسر جهان داشته است. این آخرین مدل کنسول های بازی سونی است، کنسول PlayStation 4 Pro 1TB یک نسخه به روز شده از سیستم قدیمی تر با قدرت حتی قوی تر می باشد. کیفیت پخش بازی در این دستگاه  ۴K است. کتابخانه عظیم PlayStation 4 شامل ۱۶۴۸ بازی است که همگی با نسخه Pro آن قابل پخش در HD هستند. این سیستم همچنین به دلیل قابلیت های چندرسانه ای ، پخش دیسک های Blu-ray و همچنین پخش برنامه های تلویزیونی، موسیقی و موارد دیگر با برنامه های اختصاصی و بازی های قابل بارگیری در فروشگاه PlayStation خود بسیار مناسب است.

چطور یک دستگاه PlayStation 4 را بصورت قسطی بخریم؟ از خدمات قسطا استفاده کنید.

حال که با بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۱۹ آشنا شدید، در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توان خرید قسطی کنسول بازی را توسط قسطا انجام داد.

poco F3 یا a52s ؟ مقایسه کامل | مجله قسطا

خدمات قسطا جهت خرید قسطی کنسول بازی

در صورتیکه تمایل به خرید قسطی کنسول بازی دارید اما قادر به پرداخت هزینه ی آن نمی باشید، می توانید با استفاده از خدمات قسطا تمامی هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. برای استفاده از خدمات قسطا می توانید با دریافت قسطاکارت استفاده نمایید.

شما باید ابتدا در سایت قسطا درخواست قسطا کارت بدهید و متناسب با میزان شارژ آن، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و همانند روش بالا کارت و شماره بانکی ارسال نمایید و پس از تایید کارشناس، متناسب با تعداد اقساط خود چک شخصی ارسال کنید.قسطا کارت حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و از این کارت نیز می توانید همانند کارت های عابر بانک تان، در خرید و پرداخت هزینه های آنلاین و حضوری استفاده کنید و خرید قسطی کنسول بازی را به آسانی انجام دهید.

سفارش قسطاکارت

در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.