می‌دانید راحت‌ترین کار دنیا چیست؟ سرمایه‌گذاری بدون سرمایه ! حتما می پرسید چگونه؟ هرکس برای خودش نظری دارد ولی به‌ نظر ما راحت‌ترین کار دنیا دست‌ روی دست گذاشتن است. البته فقط یکی دو بهانه برای این کار نیاز دارید که خب خیلی زود جور می‌شود. این روزها هم آنقدر بهانه برای کاری نکردن زیاد است که خیلی راحت می‌توانید ازشان استفاده کنید.

این دست روی دست گذاشتن زحمت و ضرری ندارد ولی می‌تواند یک عمر شما را در یک نقطه نگه‌ دارد. شاید باخودتان بگویید خب شما راهی نشان بده تا ما دست روی دست نگذاریم. یا ممکن است بگویید ما پول و شرایط شروع یک کار یا درآمد و… را نداریم. مهم نیست؛ ما راهی بهتان نشان می‌دهیم تا بتوانید سرمایه‌تان را قرض بگیرید و با کم‌ترین هزینه کسب درآمد کنید.

سرمایه‌گذاری بدون سرمایه

فهرست مطالب

آیا فقط پولدارها می‌توانند سرمایه گذاری کنند؟

خیلی‌ها در زندگی‌شان تغییر ایجاد می‌کنند و اوضاع‌شان را بهبود می‌بخشند ولی راستش را بخواهید همه‌شان پولدار نیستند و اتفاقا خیلی‌هایشان با پول خیلی کمی پا در مسیر کسب درآمد گذاشته‌اند. خیلی‌ها با سرمایه‌های کوچک مسیر موفقیت را پیدا می‌کنند و با تلاش زیاد بعد از چند سال سرمایه‌هایشان را چند برابر می‌کنند. اتفاقا موفقیت و پیشرفت روی خوشش را به کسانی نشان می‌دهد که با تلاش و تحقیق و سرمایه‌ی کم مسیر پیشرفت را پیدا می‌کنند. درواقع اگر چنین رویکردی وجود نداشته باشد با سرمایه‌های بزرگ و میلیاردی هم نمی‌توان به‌جایی رسید.

خلاصه‌ی حرفمان این است: بی‌پولی بهانه‌ی خوبی برای عقب ماندن و درجا زدن نیست؛ با پول خیلی کم هم می‌شود جلو رفت.

پول کم یا پول خیلی کم؟ مسئله این است

شاید در دل‌تان یکی دو تا حرف درشت بارمان کنید و بگویید حتما نفس‌مان از جای گرم در می‌آید که داریم این چیزها را می‌گوییم. ازطرفی ممکن است با خودتان بگویید سرمایه‌‌تان آنقدر کم است که اصلا حرف زدن درموردش خنده‌دار به‌نظر می‌رسد.

اما راستش ما از رو نمی‌رویم و بهتان می‌گوییم حتی با سرمایه‌ی چندصدهزار تومانی هم روزنه‌ی امیدی حتی در این شرایط دشوار و تورم کمرشکن، وجود دارد. درواقع تیم قسطا این موقعیت را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با پیش پرداخت کم یک قسطا کارت دریافت کنید و به‌جای خرید وسایل مصرفی، این مقدار پول را به روش‌های مختلف سرمایه گذاری کنید. اما چطور؟

 سرمایه‌گذاری بدون سرمایه

چطور می‌توان با اعتبار قسطا کارت سرمایه گذاری کرد؟

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید به‌دنبال راه‌های کسب درآمد باشید ولی نگران سرمایه‌ی اولیه نباشید. ما این پیشنهاد را باتوجه به شرایطی که از قسطا کارت سراغ داشتیم بهتان دادیم. با استفاده از قسطا کارت می‌توانید در اولین مرحله از یک تا هفت میلیون اعتبار خرید دریافت کنید و به‌کمک این مبلغ سرمایه‌گذاری‌تان را کلید بزنید. حتی می توانید وسایل مورد نیاز کسب و کار خود را با استفاده از قسطا کارت از فروشگاه های معتبر آنلاین مثل دیجیکالا یا هر فروشگاه فیزیکی دیگری بخرید. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

سفارش قسطاکارت

با قسطا کارت می‌توانید هم به‌روش اینترنتی و هم فیزیک از جاهایی که دستگاه pos دارند، خرید کنید و اقساطش را طی شش تا ده ماه و باخیال راحت بپردازید. کافی است خوش‌حسابی‌تان به تیم قسطا ثابت شود تا بتوانید در درخواست‌های بعدی مبلغ بیشتری بگیرید و کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

ولی چه راه‌های افزایش درآمد و سرمایه گذاری وجود دارند و چه مسیری را می‌توان طی کرد؟ 

بیشتر بخوانید:

۵ ایده راه اندازی کسب و کار با ۵۰ میلیون تومان + تسهیلات ویژه

به چه روش‌هایی می‌توان سرمایه گذاری کرد؟

این روزها تورم چترش را حسابی روی زندگی همه‌ی ما باز کرده است و هرکاری که می‌کنیم نمی‌توانیم از زیر سایه‌اش خارج شویم. در این شرایط شاید اگر به فکر راه‌های کسب درآمد و سرمایه گذاری باشیم بتوانیم کمی از ارزش پول‌مان را حفظ کنیم و حتی سود داشته باشیم.

برخلاف نظر خیلی‌ها سرمایه گذاری یکی از بهترین و موثرترین راه‌های کسب درآمد است. خیلی‌ها سرمایه گذاری را کار پرریسکی می‌دانند و فکر می‌کنند با کوچک‌ترین خطایی تمام سرمایه‌شان ازدست می‌رود و به‌خاک سیاه می‌نشینند ولی درواقع اینطور نیست. سرمایه گذاری یک علم است که باید برای یادگیری‌اش وقت گذاشت و زحمت کشید و با تکنیک‌ها و منطقش آشنا شد.

ولی چند نوع سرمایه گذاری وجود دارد و آیا تمام راه‌های افزایش درآمد و سرمایه گذاری ختم به‌خیر می‌شوند؟

ما در این‌جا سه راه سرمایه گذاری را بررسی می‌کنیم:

  • سرمایه گذاری مولد
  • سرمایه گذاری غیرمولد
  • سرمایه گذاری روی کالاهای مستهلک شونده

سرمایه گذاری مولد تکلیفش مشخص است. شما در بازارها یا روی چیزهایی حساب باز می‌کنید که راکد نیستند و باعث شکوفایی اقتصادی هم می‌شوند.

سرمایه گذاری غیرمولد روی چیزهایی مثل ارز، خرید طلا، زمین و… انجام می‌شوند که در بیشتر موارد رشد قیمت دارند ولی نهایت کارشان این است که با تورم پیش می‌روند و ارزش پول‌تان را درطول زمان حفظ می‌کنند. این نوع سرمایه گذاری در حالت منطقی سود خاصی برایتان ندارد و حتی ممکن است درطولانی مدت ضرر هم به‌همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری روی کالاهای مستهلک شونده مثل خرید اتومبیل، گوشی موبایل و… انجام می‌شود و همان‌طور که از اسمش هم فهمیده‌اید هم هزینه‌ی نگهداری دارد و هم درطول زمان آسیب می‌بیند و نمی‌تواند شما را به سود برساند و کسب درآمد کند.

بنابراین اگر می‌خواهید برای کسب درآمد از سرمایه‌های کم شروع کنید بهتر است از قسطا کارت کمک بگیرید و به‌فکر یک سرمایه‌گذاری مولد متناسب با دخل‌تان باشید. درادامه هم از ایده‌های سرمایه گذاری مولد و کم‌هزینه برایتان توضیح می‌دهیم و هم بهتان می‌گوییم چه راه‌هایی را بروید تا سرمایه گذاری بهتر و ایمن‌تری داشته باشید. در حقیقت ما به شما می آموزیم که چگونه سرمایه‌گذاری بدون سرمایه انجام دهید.

۹  ایده برای سرمایه گذاری و کسب درآمد با کم‌ترین سرمایه : سرمایه‌گذاری بدون سرمایه 

کافی است مقدار کمی پس‌انداز داشته باشید تا بتوانید یک قسطا کارت بگیرید و سرمایه گذاریتان را شروع کنید یا دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک و جمع‌وجور باشید. ما پیشنهادهای جذابی برایتان داریم:

سرمایه‌گذاری بدون سرمایه

  1. روی یادگیری یک فن، حرفه، نرم‌افزار و… سرمایه گذاری کنید.

اگر به یک زمینه‌ی کاری علاقه دارید یا فکر می‌کنید استعداد انجام دادنش را دارید، کمی هزینه کنید و در حرفه‌ی مورد نظرتان آموزش ببینید. یادگیری یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری است. مثلا شما مبلغی را صرف یادگیری یک نرم‌افزار، یک زبان برنامه‌نویسی، یک حرفه یا هنر مثل عکاسی و… می‌کنید و بعدها با وارد شدن به بازار کار کسب درآمدتان شروع می‌شود. اگر به کارهای گرافیکی علاقه دارید می‌توانید کار با یکی از نرم‌افزارهای فوتوشاپ، این‌یزاین، ایلاستریتور و… را یاد بگیرید و کسب درآمدتان را شروع کنید. این یکی از راه های شروع سرمایه‌گذاری بدون سرمایه است.

  1. سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه 

سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مثل بورس، یکی از راهای افزایش درآمد است. بازارهای سرمایه مثل بورس گزینه‌های خیلی خوبی برای سرمایه گذاری هستند ولی به دو شرط:

  1. دانش و علم برای ورود به این بازارها را به‌دست بیاوریم.
  2. به‌عنوان یک منبع کسب درآمد ثابت ماهانه به بازار بورس نگاه نکنیم.

اگر به‌دنبال راه‌های کسب درآمد هستید و  به‌طور جدی بورس را انتخاب کرده‌اید، بهتر است برای یادگیری هزینه کنید و با مشورت با افراد موفق و کاربلد این حوزه، وارد شوید.

  1. محصولات مختلف را عمده بخرید و در اینترنت و فضای مجازی بفروشید.

برای خرید و فروش حتما قرار نیست مغازه یا فروشگاهی پر از جنس داشته باشید. می‌توانید کسب و کارتان را با کم‌ترین سرمایه و به‌طور محدود در فضای مجازی شروع کنید. راه‌های کسب درآمد در فضای مجازی را یاد بگیرید و از فروش چیزهای کوچک مثل جوراب، روسری و… شروع کنید. این روش یکی دیگر از بهترین روش های سرمایه‌گذاری بدون سرمایه است.

  1. در خانه عکاسی کنید و درآمد داشته باشید.

اگر به عکاسی علاقه دارید و با زیر و بم این هنر آشنا هستید، می‌توانید با سرمایه‌ای کم یه دوربین بخرید و درخانه مشتری داشته باشید و عکاسی کنید. البته میتوانید از خدمات قسطا استفاده کنید و بصورت قسطی دوربین بخرید.

  1. پخت‌و پز و تهیه‌ی غذا درمنزل از بهترین روش‌های کسب درآمد با سرمایه‌ی کم است.

خیلی‌ها به آشپزی، شیرینی و کیک‌پزی، پختن و تهیه‌ی ترشی و مربا و کارهایی از این دست علاقه دارند و ازطرف دیگر سرمایه‌شان آنقدر کم است که ممکن است حتی کفاف شرکت در کلاس‌های آموزشی را هم ندهد. اگر جزو این دسته هستید می‌توانید با استفاده از مزایای قسطا کارت مواد اولیه‌ی آشپزی در منزل را بخرید، محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید و ازطریق فضای مجازی و.. بفروشید. اگر کمی تلاش و ذکاوت داشته باشید بعد از مدتی می‌توانید کسب و کارتان را حسابی رونق بدهید. این روش را نیز می توان جز روش های سرمایه‌گذاری بدون سرمایه به حساب آورد.

  1. در فعالیت‌های ورزشی مختلف مدرک مربی‌گری بگیرید.

اگر عشق و علاقه‌تان در ورزش خلاصه می‌شود و درعین‌حال سرمایه‌ی زیادی هم ندارید می‌توانید با صرف هزینه‌های کمی در کلاس‌های مربی‌گری رشته‌ی موردنظرتان شرکت کنید و مدرک بگیرید. با مدرک‌تان می‌توانید در باشگاه‌های مختلف کار کنید و درآمد داشته باشید. به این ترتیب با دریافت مدرک و کسب مهارت سرمایه‌گذاری بدون سرمایه داشته باشید.

  1. به طراحی لباس به‌عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد فکر کنید.

از دیگر راه های سرمایه‌گذاری بدون سرمایه می توان به طراحی لباس اشاره کرد. اگر دستی بر آتش دوخت و طراحی لباس دارید می‌توانید با هزینه‌ی کم در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و بعدا در این حوزه فعال باشید و طرح‌هایتان را به تولیدی‌ها و مزون‌های لباس بفروشید. طراحی شال و روسری هم می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کسب درآمد با سرمایه‌ی کم باشد.

  1. راه‌اندازی منابع اطلاعاتی آنلاین برای خوره‌های کتاب و موضوعات علمی مناسب است.

کتاب زیاد می‌خوانید یا در مورد موضوع خاصی مثل تاریخ، موضوعات اجتماعی و… اطلاعات قابل‌قبول و معتبری دارید؟ می‌توانید پادکست، ویدئوی آموزشی خلاقانه، کتاب الکترونیکی و… تولید کنید و در اینترنت بفروشید. محتواهای این‌چنینی را هم‌چنین می‌توانید در سایت‌هایی مثل یوتیوب آپلود کنید و متناسب با افزایش  بازدیدها درآمد داشته باشید؛ به این ترتیب می توانید از این روش سرمایه‌گذاری بدون سرمایه انجام دهید.

  1. خدمات مورد نیاز مردم را بهشان بفروشید.

کافی است مدتی فکر و تحقیق کنید تا ایده‌ی خاصی به ذهن‌تان برسد. چرا که هنوز جای خیلی از کارها و خدماتی که می‌توان ازشان کسب درآمد کرد در ایران خالی است. نیازها و موقعیت شهر و محله‌تان را درنظر بگیرید و ببینید ارائه‌ی چه خدماتی درآمدزا است و می‌تواند جزو راه‌های کسب درآمد در این روزها و این شرایط باشد.

حال که با چند روش از بهترین روش های سرمایه‌گذاری بدون سرمایه اشنا شدید، در ادامه بد نیست ترفندهای سرمایه گذاری را نیز بیاموزید.

۷ ترفندی که در مسیر سرمایه گذاری و کسب درآمد به کارتان می‌آیند

همان‌طور که گفتیم با سرمایه‌ی کم هم می‌توان کسب درآمد کرد و روی خوش موفقیت را دید. اما باید پیش‌نیازهای  قدم گذاشتن در این مسیر را بدانید تا شانس موفقیت‌تان بلاتر برود و بتوانید نتیجه‌ی تلاش‌هایتان را ببینید:

  1. تلاش فراوان، یادگیری مداوم و کمی ریسک‌پذیری رمز موفقیت‌ در دنیای کسب‌وکار این روزها است.

دیگر ترفندهای قدیمی پولدار شدن چندان جواب نمی‌دهند. همان‌طور که همه چیز به‌روز و مدرن می‌شود روش‌های افزایش درآمد هم روزبه‌روز جدیدتر می‌شوند. این روزها شانس با کسانی یار است که حسابی پشتکار دارند، از افراد باهوش و خلاق کمک می‌گیرد، دائم درحال یادگیری هستند و جایی هم برای شکست و ریسک درنظر می‌گیرند.

  1. برنامه‌ریزی درست داشته باشید.

اگر می‌خواهید سرمایه گذاری‌تان جواب بدهد باید یک برنامه‌ریزی درست و درمان داشته باشید. سعی کنید برنامه‌ای بریزید که به کمکش بتوانید زمان و هزینه‌هایتان را به‌بهترین شکل مدیریت کنید.

  1. به‌سبک پولدارها زندگی کنید.

اشتباه نکنید؛ نگفتیم به سبک پولدارها خرج کنید؛ گفتیم به‌سبک پولدارها زندگی گنید. افراد پولدار و موفق همیشه بخش بزرگی از درآمدشان را صرف سرمایه گذاری دوباره می‌کنند. آن‌ها به‌جای خرید مداوم اشیای لوکس و آن‌چنانی، مقدار زیادی از پول‌شان را صرف گسترش کسب‌وکارشان می‌کنند  و همین موضوع روزبه‌روز موفق‌ترشان می‌کند.

  1. مهارت مذاکره و فروش‌تان را بهبود ببخشید.

یکی از راه‌های افزایش درآمد بهبود مهارت فروش است. شما باید قابلیت قانع کردن مشتری‌ها، مذاکره با آن‌ها و… را به‌دست بیاورید. مقاله‌ها و مطالب زیادی در این‌باره در اینترنت وجود دارد.

  1. تاجایی که می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.
  2. احتمال شکست را جایی گوشه‌ی ذهن‌تان قرار دهید.

در مسیر کسب درآمد و سرمایه گذاری ممکن است شکست بخورید ولی مهم این است که شکست را بپذیرید و به‌عنوان یک چالش گذرا نگاهش کنید. اگر توانایی پذیرش شکست‌ها را داشته باشید بااولین مشکل جا نمی‌زنید و برای جبران کردنش دنبال راه‌های جدید و جایگزین می‌گردید.

  1. اطلاعات مالی‌تان را افزایش دهید.

برای موفقیت در سرمایه گذاری باید هوش مالی‌تان را افزایش دهید. ولی چطور می‌توان هوش مالی بالایی داشت؟ باید باورهایتان را به چالش بکشید و تغییرشان بدهید. اطلاعات مالی‌تان را ازطریق مشاوره، مطالعه و… زیاد کنید و با بودجه‌بندی پولی و مالی به‌مرور زمان مهارت‌هایتان در این زمینه افزایش دهید.

سفارش قسطاکارت

حرف آخر

اگر مقاله را بادقت و کمی انصاف خوانده باشید حتما تا اینجا متوجه شده‌اید که با سرمایه‌گذاری بدون سرمایه و با سرمایه‌ی خیلی کم هم انجام می شود و می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید و شرایط بهتری داشته باشید. مهم‌تر از همه فهمیده‌اید که در این مسیر تنها نیستید و می‌توانید روی کمک تیم قسطا حسابی حساب کنید.

کافی است کمی درمورد قسطا کارت پرس‌وجو کنید و با استفاده از مزایایش به‌جای خرید وسایل مختلف، سرمایه گذاری کوچکی انجام دهید و به‌مرور زمان اثر مثبتش را ببینید.

درادامه سعی کردیم راه‌های کسب درآمد و سرمایه گذاری متنوعی را هم بهتان پیشنهاد کنیم. مطمئنیم باکمی خلاقیت و فکر کردن شما هم می‌توانید راه‌های خوبی پیدا کنید؛ پس دست‌ از روی دست بردارید و از همین حالا شروع کنید.