دندانپزشکی اقساطی با توجه به هزینه های بالای زیبایی و درمانی دندانپزشکی و نبود پوشش بیمه‌ای مناسب در این شاخه برای بسیاری از مردم که قادر به درست کردن دندان های خود در زمان مقرر نیستند بسیار شرایطی مطلوب و ایده آل محسوب می شود. از این رو کسانی هستند که به اندازه کافی به سلامت و زیبایی دهان و دندان های خود اهمیتی نمی دهند. در ادامه با قسطا همراه باشید تا با هزینه های دندانپزشکی و شرایط اقساطی پرداخت آن آشنا شوید. علاوه بر این با استفاده از خدمات قسطا، امکان پرداخت قسطی هزینه انواع جراحی، پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی، پرداخت قسطی هزینه زایمان و سایر خدمات فراهم میباشد.

دندانپزشکی اقساطی

 

پرداخت هزینه های دندانپزشکی

با توجه به بالا بودن هزینه های دندانپزشکی بیشتر بیمه ها خدمات درمانی متناسب با دندان ها را ارائه نمی دهند. از طرفی بیشتر دکترها و کلینیک های دندانپزشکی نیز به صورت نقدی کار می کنند و از گرفتن چک خودداری می کنند.

از این رو در صورت مشکل در پرداخت هزینه های دندانپزشکی خود اصلا نگران نباشید، سایت قسطا برای اولین بار در ایران، جهت رضایت و خشنودی هموطنان عزیز امکانات و تسهیلاتی برای پرداخت اقساطی خرید محصولات و خدماتی نظیر دندانپزشکی، دانشگاه، پزشک، زایمان و سفر در نظرگرفته است.

پرداخت دندانپزشکی اقساطی با استفاده از سایت قسطا

برای پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی ، از طریق سایت قسطا ابتدا باید در این سایت با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی خواهید بود. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها مطب‌ها و بیمارستانها معتبر میباشد.

یکی از مزیت های قسطا این است که برای پرداخت اقساط نیازی به حضور فیزیکی نیست، تمامی کارها به صورت آنلاین قابل انجام است. علاوه بر آن نیازی به چک کارمندی و ضامن نیز نمی باشد.

پرداخت اقساطی هزینه دندانپزشکی

 

دندانپزشکی اقساطی

بیشتر بخوانید:

دندانپزشکی

دندانپزشکی دارای شاخه های زیادی است که در دو دسته‌ی زیبایی و درمانی قرار می گیرند.

شاخه‌ی زیبایی در دندانپزشکی

شاخه‌ی زیبایی بیشتر به ظاهر و لبخند فرد می پردازد و شامل دو زیر شاخه‌ی ارتودنسی و پروتز می شود. از جمله کارهای رایج در این زمینه می توان به بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها، لمینت و کامپزیت جهت تغییر ظاهری دندان‌، ارتودنسی برای اصلاح دندان های کج و بد فرم و موارد دیگر اشاره کرد که همه این خدمات به صورت اقساطی قابل انجام است.

شاخه‌ی درمانی در دندانپزشکی

شاخه‌ی درمانی به زمان قرون وسطا باز می گردد. در این زمینه به سلامت دندان‌ها پرداخته می شود و شامل زیر شاخه هایی نظیر بهداشت دهان و دندان، آسیب شناسی دهان، جراحی لثه، دندانپزشکی کودکان، اندودنتیکس و جراحی دهان و فک می باشد. از جمله کارهای رایج در این زمینه پر کردن، روکش، عصب کشی و جراحی دندان و کیست و لثه می باشد که این خدمات را نیز می توان در قسطا به صورت اقساطی انجام داد.

هزینه های دندانپزشکی

هزینه های دندانپزشکی همواره بسیار زیاد بود و هر ساله به میزان آن نیز افزوده می شود. تقریبا هیچ بیمه‌ای تامین مخارج آن را تحت پوشش خود قرار نمی دهد و از این رو بیشتر مردم قادر به پرداخت هزینه های مرتبط با سلامت دهان و دندان خود نمی باشند و از رفتن به دندان پزشکی امتناع می کنند. بنابراین با مشکلات بیشتری نظیر درد، عصب کشی، عفونت، پوسیدگی یا کشیدن دندان مواجه خواهند شد.

علاوه بر مشکلات گفته شده بسیاری از افراد با مشکلاتی نظیر کجی دندان ها، دندان های نهفته یا اضافی، بافت های سرطانی و تحلیل لثه مواجه هستند که در صورت عدم رسیدگی یا مشکلات بزرگتری رو برو خواهند شد.

با افزایش تعرفه دندان پزشکی، مشکلات اقتصادی و افزایش تورم در جامعه بیشتر افرادی که درآمد زیادی ندارند، ترجیح می دهند تا خودشان به سلامت دهان و دندان خود رسیدگی کنند و کمتر به دندان پزشکی بروند. از طرفی اهمیت به دهان و دندان در بین افراد جامعه باعث ارتقای سلامت دندان ها می شود، از طرفی دیگر در صورت نرفتن به دندان پزشکی و درست نکردن دندان ها با مشکلات بیشتری رو برو خواهند شد.

با قسطا می‌ توانید هزینه همه خدمات دندانپزشکی را به صورت اقساطی پرداخت کنین و این کار از تمام شهرهای ایران مانند تهران، شیراز، کرج، قم، کرمان، تبریز،اراک،اصفهان،مشهد و شهرهای دیگر ایران قابل انجام است.

سفارش قسطاکارت