بررسی مشخصات گوشی z fold4

معرفی گوشی سامسونگ z fold4

کمپانی سامسونگ این غول اهل کره‌جنوبی که در سال ۱۹۳۸ میلادی به عنوان یک شرکت تجاری شروع به کار کرد و امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات مرتبط با فناوری و تکنولوژی شناخته می‌شود؛ طی آخرین اقدامات خود در ماه آگوست سال ۲۰۲۲ یک اطلاعیه جدید داشته و تلفن همراه هوشمند جدید خود یعنی Galaxy Z fold4 را معرفی نمود.

سامسونگ ویژگی‌های تلفن همراه هوشمند گلکسی z fold4 را انعطاف بالا با قابلیت تا شدن، صفحه نمایشی با اندازه متغیر، دو گوشی در یسک گوشی با وزنی تقریباً برابر با تلفن‌های همراه غیرقابل انعطاف، متریال مقاوم و سبک، قابلیت یادداشت با قلم نوری،و خیره‌کننده از همه لحاظ بیان نمود. سامسونگ Z fold4 را پاسخی برای تمام نیازهای مشتریان خود دانست که تا شده‌اند و در یک تلفن همراه قرارگرفته‌اند.

سامسونگ گلکسی Z fold4 یکی از نخستین گوشی‌های هوشمند تاشو با قابلیت ضد آب بوده و نازک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های مشابه می‌باشد. ویژگی‌ها و طراحی چشم‌نوار z fold4 تداعی کننده یک پر‌چم‌دار زیبا و در عین حال قدرتمند است.

خرید قسطی گوشی موبایل

بررسی مشخصات گوشی z fold4

گوشی سامسونگ گلکسی Z fold4 در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ معرفی شد و پیش‌بینی می‌شود در تاریخ ۲۷ آگوست ۲۰۲۲ طرفداران‌اش امکان خرید این گوشی را داشته‌باشند. زد فولد ۴ دارای نمایش‌گری از نوع Dynamic AMOLED 2X با ابعادی در حالت باز ۷٫۶ اینچ با رزولوشن ۱۸۱۲×۲۳۱۶ پیکسل در مقیاس ۲۱٫۶:۱۸ و در حالت تا شده ۶٫۲ اینچ با رزولوشن ۹۰۴×۲۳۱۶ پیکسل در مقیاس ۲۳٫۱:۹ می‌باشد.

محافظ نمایش‌گر z fold 4 از نوع کورنینگ گوریلا گلس Victus+ بوده و این نمایش‌گر از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، نرخ بروزرسانی ۱ تا ۱۲۰ هرتز در حالت باز و ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز در حالت تا شده می‌باشد.

ابعاد z fold4 در حالت باز ۶٫۳×۱۳۰٫۱×۱۵۵٫۱ میلی‌متر و در حالت تا شده ۱۵٫۸×۶۷٫۱×۱۵۵٫۱ میلی‌متر بوده و با وزن ۲۶۳ گرم و در رنگهای مشکی، سبز، بژ و عنابی با بدنه‌ای از شیشه‌ای از نوع گوریلا گلس Victus+ و فریمی آلومینیومی مقاوم در برابر خراش و ضربه معرفی شد. زد فودل ۴ دارای گواهی‌نامه IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱٫۵ متر برای ۳۰ دقیقه می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی سامسونگ A13 اقساطی | بررسی مشخصات Galaxy A13

سیستم‌عامل گلکسی z fold 4 در زمان عرضه اندروید L12 به همراه رابط کاربری One UI 4.1.1 خواهد بود؛ و از تراشه ۴ نانومتری Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen1 با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای به شرح یک هسته ۳٫۱۹ گیگاهرتز Cortex-X2، سه هسته ۲٫۷۵ گیگا‌هرتز Cortex-A710 و چهار هسته ۱٫۸۰ گیگاهرتزی Cortex-A510 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 670 بهره خواهد برد.

این گوشی دارای درگاه مجزا برای حافظه نبوده و حافظه داخلی آن در انواع ۲۵۶ گیگابایت حافظه به همراه ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه به همراه ۱۲ گیگابایت رم می‌باشد.

بررسی مشخصات گوشی Z fold4

در سخت‌افزار و نرم‌افزار دوربین Samsung Galaxy Z fold 4 از سه لنز دوربین با مشخصات زیر استفاده شده‌است.

• دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز Wide با زاویه دید ۸۵ دریجه، ۱٫۰ میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/1.8.

• دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسل و لنز Ultra Wide با زاویه پوشش ۱۲۳ درجه، ۱٫۱۲ و دریچه دیافراگم f/2.2.

• دوربین سوم ۱۰ مگاپیکسل و لنز Tele photo 6.1.3 اینچ سایز سنسور، ۱٫۰ میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌‍گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال ۳ برابر و دریچه دیافراگم f/2.4.

خرید گوشی سامسونگ M33 اقساطی

فیلم‌برداری این گوشی از HDR10+ پشتیبانی کرده و در انواع ۷۲۰P با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه، ۱۰۸۰P با سرعت ۶۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه و ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های دوربی‌ها پشت این گوشی می‌توان به پاناروما، فلاش LED و HDR اشاره کرد.

دوربین سلفی تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Zfold4 دارای دو لنز بوده که دوربین اول ۱۰ مگاپیکسل با لنز Wide و زاویه دید ۸۵ درجه، ۱٫۳ اینچ سایز سنسور، ۱٫۲۲ میکرومتر سایز پیکسل، دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین دوم ۴ مگاپیکسلی واقع در زیر صفحه نمایش با زاویه دید ۸۰ درجه، ۲٫۰ میکرومتر سایز پیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8 می‌باشد.

دوربین سلفی این گوشی امکان فیلم‌برداری با کیفیت‌های ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بوده و دارای لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی می‌باشد.

مشخصات گوشی Z fold4

گوشی تاشو جدید سامسونگ دارای اسپیکر‌های استریو بوده که صدای ۳۲ بیت/ ۳۸۴ کیلوهرتز تولید کرده و توسط شرکت AKG توسعه داده‌شده‌اند. لازم به ذکر است که این گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند.

از فناوری‌های ارتباطات و اتصالات این تلفه همراه هوشمند می‌توان به پشتیانی از شبکه‌های ارتباطی ۵G، LTE، EVDO، HSPA، CDMA و GSM اشاره کرد. همچنین زد فولد ۴ دارای اتصالات Wi-Fi، Hotspot، بلوتوث، GPS، NFC و USB Type-C 3.2 خواهد بود.

باتری z fold 4 از نوع غیرقابل تعوض دوگانه لیتیوم پلیمری با ضرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات که قادر به شارژ ۵۰ درصدی در ۳۰ دقیقه، شارژ سریع بی‌سیم ۱۱ وات و شارژ معکوس بی‌سیم ۴٫۵ وات است.

از دیگر قابلیت‌های تلفن همراه هوشمند Samsung galaxy z fold 4 که لازم به اشاره است می‌توان حسگر اثرانگشت واقع در کنار گوشی، شتاب‌سنج،ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور هال، سنسور نور، دستیار صوتی بیکسبی با پشتیبانی از زبان محاوره، پشتیبانی از Samsung Dex و پشتیبانی از سامسونگ Pay را نام برد.

وام خرید کالا

شرکت قسطا با همکاری بانک آینده و در جهت افزایش قدرت خرید جامعه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی اقدام به ارائه وام خرید کالا نمونده‌است. شرکت قسطا فعال در حوزه لندتک است که با ارائه محصولی با نام قسطا کارت، اقدام به پرداخت وام خرید کالا از نوع وام فوری، معتبر در سراسر کشور کرده و همچنین قسطا ارائه دهنده اولین و تنها وام خرید کالا بدون محدودیت یا همان قسطاکارت است.

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو سیستم شتاب بوده که تا سقف ۲۰ میلیون تومان امکان دریافت اعتبار داشته و به دارندگانش امکان خرید از سراسر کشور را داده و دارای محدودیتی از این بابت نمی‌باشد. دریافت قسطاکارت نیازی به ضامن نداشته و امکان دریافت قسطاکارت با یک برگ سفته یا چک نیز وجود دارد.

دریافت وام خرید کالا قسطاکارت بسیار آسان و سریع، غیرحضوری و تماماً آنلاین می‌باشد. در تمام فرآیند دریافت قسطاکارت نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست و مراحل به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌پذیرد. درصورت تکمیل بدون معطلی مراحل ثبت‌نام، وام خرید کالا قسطا در کمتر از ۱ هفته پرداخت می‌شود.

وام خرید کالا قسطا با نام قسطاکارت محدودیتی ندارد. گفته شد که این کارت اعتباری عضو سیستم شتاب بوده و در سراسرکشور معتبر است. دارندگان قسطاکارت محدودیتی در نحوه استفاده از قسطاکارت ندارند. قسطا کارت را می‌توان در تمام فروشگاه‌ها اینترنتی و آنلاین سراسر کشور که دارای درگاه پرداخت اینترنتی هستند استفاده نمود.

همچنین امکان استفاده از قسطاکارت در تمامی فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی سراسرکشور به شرط داشتن دستگاه کارتخوان وجود دارد. خرید کالا تنها کاربرد قسطاکارت نیست، قسطاکارت محدودیتی ندارد و می‌توان از آن برای پرداخت هزینه انواع خدمات دریافتی مثل خدمات پزشکی، خدمات زیبایی، خدمات مسافرتی، خدمات تعمیر ماشین و تعمیر خانه و انواع دیگر خدمات استفاده کرد.

نحوه دریافت قسطا کارت

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.

طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.

در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل و … را خواهد داشت.

خرید اقساطی