وام بانک تجارت | شرح شرایط 9 وام بانک تجارت

بانک تجارت در سال 1358 از ادغام 12 بانک کوچک و بزرگ دیگر، تاسیس شد و از آن زمان تا به حال همانند سایر بانک‌های ایران علاوه بر خدمات گوناگون مالی، خدمات تسهیلاتی و ارائه‌ی وام‌های گوناگون را نیز دارد. ارائه‌ی وام‌های متنوع باعث پوشش همه‌ی مشتریان بانک تجارت برای دریافت تسهیلات بانکی شده است. در این مقاله 9وام بانک تجارت را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم و شرایط و جزئیات این وام‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم. 

وام ۲ میلیارد تومانی طرح سفیران سلامت بانک تجارت

وام ۲ میلیارد تومانی طرح سفیران سلامت بانک تجارت با هدف حمایت از جامعه‌ی پزشکی، تا سقف 1میلیارد تومان برای پزشکان عمومی و تا سقف 2میلیارد تومان برای پزشکان متخصص با سود سالیانه‌ی 18درصدی اعطا می‌شود.

داشتن میانگین حساب 1، 3 یا 6 ماهه از جمله الزامات اولیه‌ی گرفتن این وام بانک تجارت است. برای ضمانت گرفتن وام طرح سفیران سلامت تا سقف 100میلیون تومان اعتبار دریافتی، به یک ضامن هم‌صنف (پزشک) به همراه سفته و برای اعتبار دریافتی بیشتر از 100میلیون تومان به 2ضامن هم‌صنف (پزشک) به همراه سفته احتیاج است.

سود درنظر گرفته‌شده‌ی تسهیلات سفیران سلامت 18درصد با بازپرداخت 36ماهه است. از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام بانک تجارت، داشتن پروانه‌ی اشتغال به کار صادره از طرف سازمان نظام پزشکی بابت تائید اشتغال به طبابت است.

وام 500 میلیون تومانی طرح کالانو بانک تجارت

وام 500 میلیون تومانی طرح کالانوی بانک تجارت در قالب کارت اعتباری با سود سالیانه 23درصد و بازپرداخت 36ماهه به واجدین شرایط پرداخت می‌شود. از این کارت اعتباری صرفا برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت می‌توانید استفاده کنید.

برای ضمانت وام کالانو ی بانک تجارت فقط ارائه‌ی مدرک رتبه‌بندی بانک مرکزی به علاوه چک دیجیتال و سفته الکترونیک، کافی است. افرادی که رتبه‌ی اعتباری A یا B دارند می‌توانند به دو روش برای درخواست وام اقدام کنند؛ به‌صورت حضوری و مراجعه به شعب یا به‌صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن باجت. افرادی هم که رتبه‌ی اعتباری آن‌ها D ،C یا بدون رتبه است برای درخواست وام باید به شعب مراجعه کنند.

جزئیات کامل وام کالانوی بانک تجارت (نوع ضمانت، مدت بازپرداخت اقساط و سقف اعتبار واریزی) را در جدول زیر شرح داده‌ایم:

نوع کالا مدت بازپرداخت اقساط سقف مبلغ واریزی وام ضمانت فرد با رتبه‌ی اعتباری A یا B ضمانت فرد با رتبه‌ی اعتباری C یا D یا بدون رتبه
خرید لوازم خانگی 24ماهه 100میلیون تومان یک ضامن با رتبه اعتیاری A یا B + یک چک از ضامن یا وام‌گیرنده به مبلغ 120درصد اعتبار دریافتی
موتور سیکلت 24ماهه 100میلیون تومان سند موتور سیکلت تا تسویه‌ی کامل بدهی نزد بانک باقی خواهد ماند 1ضامن با رتبه اعتباری A یا B
30ماهه 200میلیون تومان
36ماهه 200 تا 500میلیون تومان 2ضامن با رتبه اعتباری A یا B

1ضامن با رتبه اعتباری A یا B + چک

سند موتور سیکلت تا پایان تسویه‌ی اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند


همچنین خواندن این مطلب پیشنهاد می‌شود:

راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک تجارت


وام 300 میلیون تومانی طرح تسریع بانک تجارت (وام فوری بانک تجارت)

وام 300 میلیون تومانی طرح تسریع بانک تجارت (وام فوری بانک تجارت) برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی طراحی شده است حقوق و مزایای کارمندان‌شان را از طریق حساب بانک تجارت پرداخت می‌کنند و در حال حاضر هم تمایل دارند تسهیلات بانکی را در قالب یک مزیت رفاهی به کارمندان خود بدهند.

برای ضمانت این وام بانک تجارت، گواهی کسر از حقوق و سفته با ضمانت یک نفر ضامن معتبر احتیاج است. اطلاعات جزئی‌تر (ضریب تسهیلات، نوع قرارداد تسهیلات، مدت بازپرداخت، میزان سود وام و سقف تسهیلات) درمورد وام فوری بانک تجارت در جدول زیر با توضیح مفصل آمده است:

میان حقوق کارمند ضریب تسهیلات* نوع قرارداد وام مدت بازپرداخت وام نرخ سود سالیانه‌ی وام سقف پرداختی وام
Xتومان 4درصد Xتومان مرابحه 12 6درصد 300میلیون تومان
2درصد Xتومان 24
40درصد Xتومان 36 23درصد
26درصد Xتومان 12
15درصد Xتومان 24
5درصد Xتومان قرض‌الحسنه 12 4درصد
4درصد Xتومان 18

ضریب تسهیلات:

میزان مبلغ واریزی وام حاصل ضرب، ضریب تسهیلات و مبلغ سپرده است. به عنوان مثال اگر میزان سپرده‌ی یک حساب 200میلیون تومان و ضریب تسهیلات وام درخواستی 50درصد باشد، میزان مبلغ واریزی وام 100میلیون تومان خواهد بود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک تجارت

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک تجارت در قالب یک کارت اعتباری به واجدین شرایط داده می‌شود. سود سالیانه این وام بانک تجارت 23درصد با بازپرداخت 36ماهه تعیین شده است. برای دریافت تسهیلات خرید کالای بانک تجارت به 3ضامن رسمی احتیاج دارید.

اولین قدم برای دریافت وام خرید کالا ی بانک تجارت، افتتاح حساب قرض‌الحسنه در هر یک از شعب این بانک است. نکته‌ی قابل توجه در مورد این تسهیلات بانک تجارت این است که 15درصد از مبلغ واریزی وام به‌عنوان مسدودی سپرده نزد بانک باقی خواهد ماند و این سپرده‌ تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط مسدود می‌ماند.

هزینه‌های ثبت‌نام این وام 2میلیون و 100هزار تومان برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه است و از شروط اولیه‌ای که وام‌گیرنده باید داشته موارد زیر هستند:

  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد.
  • وام‌گیرنده سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح پویا برتر بانک تجارت

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح پویا برتر بانک تجارت متعلق به افرادی است که حساب کوتاه‌مدت عادی در بانک تجارت دارند. با قرار دادن سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی خودتان، به مدت حداقل 2ماه و حداکثر 6ماه، علاوه بر دریافت سود سپرده، وام با سود سالیانه‌ی 7درصدی دریافت می‌کنید.

سقف واریزی این وام بانک تجارت برای اشخاص حقیقی (افراد) 200میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) 2میلیارد تومان معین شده است. برای ضمانت طرح تسهیلاتی پویا برتر بانک تجارت، یک ضامن رسمی یا یک کاسب دارای جواز کسب به همراه یک سفته یا یک چک کافی است. مدت زمان بازپرداخت اقساط حداقل 12ماه و حداکثر 36 ماه است؛ ریز جزئیات مدت خواب سپرده، مدت بازپرداخت اقساط و ضریب تسهیلات در جدول زیر آورده شده است:

شرایط سپرده شرایط وام
نرخ سود سپرده مدت خواب سپرده مدت زمان بازپرداخت اقساط سود سالیانه وام نسبت میلغ وام به میزان سپرده
2درصد 2ماه 12 7درصد 30درصد
24 15درصد
4ماه 12 60درصد
24 30درصد
6ماه 12 100درصد
24 50درصد
36 25درصد

وام 200 میلیون تومانی طرح پویا بانک تجارت

وام 200 میلیون تومانی طرح پویای بانک تجارت به کسانی که حساب کوتاه‌مدت عادی یا جاری با خواب سپرده‌ی حداقل 3ماه و حداکثر 9 ماهه دارند، اعطا می‌شود. همچنین 5درصد سود برای مبلغ سپرده‌ی شما پرداخت می‌شود.

برای ضمانت این وام بانک تجارت داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مقرر شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36ماهه و سود سالیانه‌ی وام 23درصد است. برای ثبت‌نام ملزم به پرداخت 2میلیون و 100هزار تومان به عنوان هزینه‌ی ثبت‌نام هستید که این هزینه برای تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و کارمزد صرف می‌شود.

وام 200 میلیون تومانی طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت

وام 200 میلیون تومانی طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی قرار داده شده است که حقوق و مزایای کارمندان‌شان را از طریق حساب جاری در بانک تجارت پرداخت می‌کنند. شرکت‌هایی شامل این طرح می‌شوند که بیش از 20نفر کارمند دارند.

برای این وام بانک تجارت به سپرده‌گذاری نیاز است و حداقل مدت خواب سپرده 1ماه درنظر گرفته شده است. همچنین بیشتر مدت بازپرداخت اقساط 36ماه است. برای ضمانت این وام بانک تجارت، یک گواهی کسر از حقوق و سفته با ضمانت یک فرد معتبر کافی است.

جزئیات بیشتر وام کارنو وام بانک تجارت در جدول زیر آمده است:

مدت زمان خواب سپرده حداکثر مدت بازپرداخت اقساط ضریب تسهیلات سود سالیانه‌ی وام
1 12 200درصد 23درصد
2 300درصد
3 500درصد
2 24 100درصد
3 150درصد
3 36 60درصد

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت را برای کارمندانی که حقوق و مزایای خود را از حسابی در بانک تجارت می‌گیرند، تدبیر کرده‌اند. این کارمندان با ارائه‌ی نامه‌ی کسر از حقوق و داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C از بانک مرکزی، تسهیلات با سود سالیانه‌ی 23درصد، در قالب کارت اعتباری دریافت می‌کنند.

سقف پرداختی این وام بانک تجارت، 100میلیون تومان با بازپرداخت 48ماهه یا 50میلیون تومان با بازپرداخت 36ماهه است که رتبه‌ی اعتباری بانک مرکزی در اینکه کدام سقف به شما تعلق بگیرد، بسیار موثر است. توجه کنید که هزینه‌های ثبت‌نام وام بدون ضامن بانک تجارت، 1میلیون و 100هزار تومان به منظور تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه مقرر شده است.

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح زوج مهر بانک تجارت (وام خرید اقساطی لوازم خانگی)

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح زوج مهر بانک تجارت برای زوج‌‌های جوانی در نظر گرفته شده است که وام ازدواج خود را از بانک تجارت دریافت کرده‌اند. زوج‌های جوان با گرفتن وام طرح زوج مهر بانک تجارت (علاوه بر وام ازدواج) لوازم خانگی اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت تهیه می‌کنند.

فروشگاه‌های طرف قرارداد این وام بانک تجارت شامل موارد زیر هستند:

  • گروه انتخاب الکترونیک:

گروه انتخاب الکترونیک، لوازم خانگی برندهای «اسنوا»، «دوو» و «بست» را پوشش می‌دهد.

  • گروه لوازم خانگی پاکشوما:

گروه لوازم خانگی پاکشوما، برندهای پاکشوما، زیرووات، کرال و کندی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  • مجموعه‌ی آقای فرش:

مجموعه‌ی آقای فرش تمامی محصولات مرتبط با فرش مانند فرش‌های ماشینی، دستباف، تابلو فرش و صنایع دستی‌ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

برای این وام بانک تجارت سود سالیانه‌ی 15درصد، بازپرداخت 36ماهه، معرفی ضامن رسمی برای ضمانت و افتتاح حساب قرض‌الحسنه تعیین شده است. همچنین برای ثبت‌نام این طرح تسهیلاتی، ملزم به پرداخت 400هزار تومان برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه هستید.

جمع‌بندی

در این مطلب، انواع وام‌های بانک تجارت را توضیح دادیم و شرایط دریافت آن‌ها را بیان کردیم. درصورتی که در بانک تجارت حساب دارید یا حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنید، با مراجعه به شعبه‌های سرتاسر کشور ،برای ثبت درخواست وام می‌توانید اقدام کنید.

اگر شرایط دریافت وام‌های بانک تجارت را نداشتید، وام فوری و بدون ضامن قسطا را دریافت کنید:

دریافت وام قسطا

منبع: سایت بانک تجارت

دسته بندی شده در: