وام بانک دی | بررسی جزئیات 12 وام بانک دی

بانک دی فعالیت مالی و بانکی خود را از سال 1389 شروع کرده است. این بانک خدمات مختلفی از جمله ارائه‌ی وام و تسهیلات را در برنامه‌ی خود دارد. بانک دی وام‌های مختلفی مانند وام بدون ضامن، وام فوری، وام تعمیرات، وام مختص گروه شغلی خاص و… برای قشرهای مختلف جامعه برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است. در این مطلب 12وام فعال و قابل دسترس را بررسی کرده‌ایم؛ اگر در بانک دی حساب بانکی دارید یا قصد دارید از این بانک وام بگیرید، این مطلب به شما کمک می‌کند.

وام 2.5 میلیارد تومانی ویژه پزشکان بانک دی

وام 2.5 میلیارد تومانی ویژه‌ی پزشکان بانک دی با سود سالیانه‌ی 23درصدی و ارائه‌ی سند ملکی به‌نام وام‌گیرنده، برای ضمانت، به پزشکان اهدا می‌شود. سقف مبلغ واریزی این وام برای پزشکان متخصص و فوق تخصص 2.5میلیارد تومان و برای پزشکان عمومی 2میلیارد تومان قرار داده شده است.

برای دریافت این وام بانک دی ملزم به مسدودی 20درصد از مبلغ وام، در حساب بانکی‌تان هستید؛ البته توجه داشته باشید این مسدودی سپرده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط رفع خواهد شد. بیشترین مدت زمانی که برای بازپرداخت اقساط در نظر گرفته‌اند، 60ماه است.

هزینه‌های ثبت‌نام برای وام پزشکان بانک دی 6میلیون و 700هزار تومان برای تشکیل پرونده و کارشناسی ملک تعیین شده است.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام 1 میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک دی (وام بدون ضامن)

وام 1 میلیارد تومانی با سپرده‌ی بلندمدت بانک دی (وام بدون ضامن) را به افرادی که حساب بلند مدت در این بانک دارند، پرداخت می‌شود. وام با سپرده‌ی بلندمدت بانک دی به‌عنوان “وام بدون ضامن” نیز شناخته می‌شود؛ چرا که برای دریافت این وام بانک دی نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست و از طریق مسدودی سپرده، ضمانت دریافت وام انجام می‌شود.

در مورد این طرح تسهیلاتی بانک دی این نکته را توجه داشته باشید که سپرده‌ی شما مشمول سود خواهد شد؛ سود سپرده‌های یک ساله، دو ساله و سه ساله به‌ترتیب 21درصد، 21.5درصد و 22.5درصد درنظر گرفته شده‌اند.

بانک دی حداکثر مدت بازپرداخت اقساط وام با سپرده‌ی بلندمدت را 36ماهه و نرخ سود 23درصدی قرار داده است. همچنین این بانک مقرر کرده‌ است متقاضیانی که وام تسویه‌نشده دارند، مشمول دریافت طرح تسهیلاتی با سپرده‌ی بلندمدت نخواهند شد.


اطلاع از شرایط وام‌های بانک‌ها مختلف، مهارتی است که در زمان بحران‌های مالی بسیار کمک‌کننده است. بنابراین خواندن مطلب زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

وام بانک گردشگری | بررسی شرایط 7وام فعال در بانک گردشگری


وام 1 میلیارد تومانی طرح سروش ارزش آفرین بانک دی

وام 1 میلیارد تومانی طرح سروش ارزش آفرین بانک دی با افتتاح حساب بلندمدت تا سقف 85درصد سپرده‌گذاری شما، با سود 15درصد داده می‌شود. در وام سروش ارزش‌آفرین نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست و سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت تا پایان تسویه‌ی اقساط مسدود خواهد شد. همچنین بانک دی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام را در دوره‌های 12، 24 یا 36ماهه تعریف کرده است.

بر اساس نحوه‌ی بازپرداخت (اقساطی یا سررسید یکجا) برای این وام بانک دی، شرایط متفاوتی درنظر گرفته‌اند که شرح این شرایط در جدول پایین آمده است:

شرایط حالت اول حالت دوم
سود سپرده ۱۲ درصد ۱۲ درصد
نحوه پرداخت سود سپرده ماهانه ماهانه
نرخ سود سالیانه وام ۱۵ درصد ۱۷ درصد
مبلغ وام ۸۵ درصد سپرده ۸۵ درصد سپرده
نحوه بازپرداخت اقساط اقساط ماهیانه یکجا سررسید

وام 500 میلیون تومانی طرح دیدار بانک دی

وام 500 میلیون تومانی طرح دیدار بانک دی با هدف حمایت از کسب‌وکارها به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط پرداخت می‌شود. برای گرفتن وام دیدار بانک دی نیاز به سپرده‌گذاری حداقل 3ماهه در حساب قرض‌الحسنه‌تان دارید. بر حسب همین خواب سپرده، سود سالیانه‌ی وام 12 تا 18درصد متغیر است.

بانک دی نوع ضمانت وام طرح دیدار را معرفی ضامن رسمی هم‌صنف و دارای پروانه کسب و اعتبار شغلی متقاضی وام قرار داده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط را حداقل 12ماهه و حداکثر 60ماهه تعیین کرده‌اند.

وام 400 میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) مسکن بانک دی

وام 400 میلیون تومانی تعمیرات خانه‌ی بانک دی با سود سالیانه‌ی 23درصدی به متقاضیان وامی که ملک به‌نام خود دارند تعلق می‌گیرد. در طرح تعمیرات منزل بانک دی، 20درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود خواهد شد؛ البته توجه کنید که بعد از تسویه‌ی کامل اقساط این مبلغ رفع مسدودی خواهد شد.

برای ضمانت دریافت این وام بانک دی معرفی ضامن رسمی نیاز است. همچنین بانک دی حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این طرح تسهیلاتی را 48ماهه قرارداد کرده است.

وام‌گیرنده برای نهایی شدن ثبت درخواست این وام بانک دی، ملزم به پرداخت 1میلیون و 460هزار تومان برای تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک است.

وام 300 میلیون تومانی طرح باران بانک دی

وام 300 میلیون تومانی طرح باران بانک دی تا 500برابر سپرده‌ در حساب قرض‌الحسنه‌ی همین بانک به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. (نسبت مبلغ وام به میزان سپرده بر اساس مدت زمان بازپرداخت اقساط و خواب سپرده متغیر است) این وام بانک دی از جمله وام‌های قرض‌الحسنه به‌شمار می‌آید و نرخ سود 4درصدی برای این وام درنظر گرفته‌اند.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سپرده‌گذاری وام باران 10میلیون تومان درنظر گرفته‌اند. از جمله مزایای دیگر این طرح تسهیلاتی قابل انتقال بودن امتیاز حساب به اقوام درجه یک و انتقال امتیاز وام از حساب شرکت‌ها به کارمندان است. همچنین در طرح باران بانک دی سقف مبلغ وام برای افراد حقوقی 750میلیون تومان مقرر شده است.

بانک دی برای ضمانت دریافت وام باران، معرفی ضامن رسمی را قرار داده‌اند. همچنین مدت بازپرداخت اقساط حداقل 6ماه و حداکثر 60ماه تعیین شده است.

وام 200 میلیون تومانی خرید کالا بانک دی

وام 200 میلیون تومانی خرید کالای بانک دی با هدف خرید کالای ایرانی مانند خرید اقساطی کولر گازی، مبل اقساطی، خرید یخچال اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک دی برنامه‌ریزی شده است و در حال حاضر به متقاضیان این وام بانک دی، در قالب یک کارت اعتباری، ارائه می‌شود. سود سالیانه‌ی درنظر گرفته شده‌ی طرح تسهیلاتی خرید کالا، 23درصد است.

بانک دی ضمانت وام خرید اقساطی کالا را برای سقف دریافتی 200میلیون تومان، 3ضامن دارای گواهی کسر از حقوق تعیین کرده است. همچنین حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 60ماهه است.برای دریافت طرح تسهیلاتی خرید کالا، 15درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود و هزینه‌ی ثبت‌نام 2میلیون و 100هزار تومان برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه‌ی کارت اعتباری قرارداد شده است.

وام 200 میلیون تومانی فرزانه ارزش آفرین بانک دی

وام 200 میلیون تومانی فرزانه ارزش آفرین بانک دی با ایجاد میانگین حساب قرض‌الحسنه به مدت حداقل 3ماه با نرخ سود متغیر، از 10 تا 23درصد، در قالب یک کارت اعتباری به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. برای ضمانت این وام بانک دی معرفی ضامن و داشتن اعتبار شغلی کافی است.

مدت زمان خواب سپرده در طرح تسهیلاتی فرزانه‌ی ارزش‌آفرین حداقل 3ماه تعیین شده است. توجه داشته باشید مدت زمان خواب سپرده برای روی نرخ سود متغیر وام، موثر بوده و هر چه خواب سپرده بیشتر شود نرخ سود کمتر خواهد شد. بانک دی مدت زمان بازپرداخت اقساط وام فرزانه‌ی ارزش آفرین را در دوره‌های 6 تا 60ماهه درنظر می‌گیرد.

همان‌طور که می‌دانید وام‌هایی که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شوند، دارای کارمزد یک درصد از مبلغ وام به‌عنوان آبونمان سالیانه‌ی کارت اعتباری هستند. بنابراین برای ثبت‌نام در این وام بانک دی ملزم به پرداخت 2میلیون و 100هزار تومان برای تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و آبونمان سالیانه هستید.

وام 50 میلیون تومانی طرح ۲۴ بانک دی (وام فوری)

وام 50 میلیون تومانی طرح ۲۴ بانک دی به “وام فوری” بانک دی در بین مشتریان معروف است که در قالب یک کارت اعتباری به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. این وام بانک دی با سپرده‌گذاری در حساب کوتاه‌مدت عادی تا سقف 85درصد سپرده و در طی 24ساعت با سود سالیانه‌ی 2 تا 4درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود سالیانه‌ی وام 24 بانک دی دقیقا برابر با سود سپرده‌ی حساب خواهد بود؛ به‌عنوان مثال اگر سود سپرده 2درصد باشد، سود سالیانه‌ی وام هم 2درصد محاسبه می‌شود. البته در نظر داشته باشید سود سپرده 2 تا 4درصد درنظر گرفته‌اند؛ بنابراین سود سالیانه‌ی وام هم از 2درصد تا 4درصد متغیر خواهد بود.

بانک دی برای دریافت طرح تسهیلاتی 24، نوع ضمانت آن را مسدودی سپرده و یک فقره چک قرار داده است. مسدودی سپرده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط رفع خواهد شد. همچنین حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط را 60ماهه تعیین کرده‌اند.

خوب است بدانید وام‌هایی که در قالب کارت اعتباری اهدا می‌شوند، یک درصد از مبلغ وام به عنوان کارمزد وام تلقی می‌شود؛ بنابراین هزینه‌ی ثبت‌نام وام طرح 24 بانک دی 560هزار تومان برای تشکیل پرونده، اعتبارسنجی، آبونمان سالیانه و باطل کردن تمبر است.

وام 50 میلیون تومانی طرح ویژه بانوان بانک دی

وام 50 میلیون تومانی طرح ویژه بانوان بانک دی برای مشتریان خانم این بانک که دارای معدل حساب حداقل 3ماهه هستند، در قالب کارت اعتباری طراحی شده است. کمترین مبلغ سپرده‌گذاری برای وام بانوان بانک دی، 2میلیون تومان است. در این طرح تسهیلاتی امکان انتقال امتیاز حساب به همسر یا فرزندان را نیز قرار داده‌اند.

سود سالیانه‌ی این وام بانک دی به دو روش متفاوت محاسبه می‌شود:

اول: اگر سپرده‌ی خود را نزد بانک مسدود کنید، سود وام 10درصد درنظر گرفته می‌شود.

دوم: اگر مبلغی نزد بانک مسدود نکنید، سود وام 23درصد درنظر گرفته می‌شود.

بانک دی ضمانت طرح تسهیلاتی بانوان را معرفی ضامن رسمی به ازای هر 25میلیون تومان قرار داده است. همچنین بانک دی برای این وام، مسدودی سپرده به‌علاوه‌ی مسدودی 5درصد از مبلغ وام را تعیین کرده است؛ که البته این مسدودی سپرده تا زمانی که اقساط تسویه نشده باشند برقرار است و بعد از تسویه‌ی کامل اقساط مسدودی سپرده لغو می‌شود.

برای ثبت‌نام در این وام بانک دی ملزم به پرداخت 560هزار تومان به‌عنوان تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه هستید.

وام 50 میلیون تومانی کارت اعتباری ویژه فرهنگیان بانک دی

وام 50 میلیون تومانی کارت اعتباری ویژه فرهنگیان بانک دی مختص تمامی افرادی که زیرمجموعه‌ی وزارت آموزش و پرورش حساب می‌شوند، طراحی و وارد فاز اجرایی شده است. بانک دی سود سالیانه‌ی این وام را 23درصد و نوع ضمانت مورد نیاز برای گرفتن وام، معرفی یک ضامن دارای کسر از حقوق به ازای هر 25میلیون تومان قرار داده است.

وام فرهنگیان بانک دی دارای مسدودی سپرده به میزان 5درصد از مبلغ وام تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط طرح تسهیلاتی فرهنگیان 36ماهه مقرر شده است.

توجه داشته باشید که هزینه‌ی ثبت‌نام در این وام بانک دی، 560هزار تومان برای تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه است.

وام 30 میلیون تومانی طرح جهش بانک دی

وام 30 میلیون تومانی طرح جهش بانک دی بعد از افتتاح حساب بلند مدت و سپرده‌گذاری حداقل 100هزار تومان و خواب سپرده‌ی حداقل 3ماهه پرداخت می‌شود. خوب است بدانید به سپرده‌ی شما سود 20درصدی تعلق می‌گیرد.

سود سالیانه‌ی وام جهش بانک دی از دو طریق حساب می‌شود:

  • اگر برابر با 200درصد مبلغ سپرده وام دریافت کنید، سود سالیانه‌ی وام 8درصدی محاسبه می‌شود.
  • اگر برابر با 300درصد مبلغ سپرده وام دریافت کنید، سود سالیانه‌ی وام 14درصدی محاسبه می‌شود.

برای ضمانت وام با سپرده‌ی بلندمدت، نیاز به معرفی یک ضامن رسمی دارای کسر از حقوق به ازای هر 10میلیون تومان اعتبار وام است. بانک دی حداکثر مدت بازپرداخت این وام را 36ماهه تعیین کرده است.

جمع‌بندی

در این مطلب 12 وام بانک دی را بررسی کردیم و شما می‌توانید بر حسب نیاز و شرایط‌تان هر یک از این وام‌های بانک دی را بگیرید. برای ثبت درخواست وام خود می‌توانید حضوری به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کنید.

اما اگر نتوانستید وام‌های بانک دی را بگیرید وام بدون ضامن و بدون سپرده‌ی قسطا را بگیرید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک دی

دسته بندی شده در: