وام بانک کارآفرین | شرایط 9 وام بانک کارآفرین زیر ذره‌بین نقد و بررسی

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی ایران است که وام‌های متنوعی با شرایط مختلف می‌دهد؛ به عنوان مثال وام دستگاه کارتخوان، وام کادر درمان، وام بدون ضامن، وام پزشکان، وام بدون سپرده و… وام‌هایی هستند که بانک کارآفرین به مشتریان دارای شرایط خود پرداخت می‌کند. در این مطلب تمامی وام‌های فعال و در دسترس بانک کارآفرین را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شرایط این وام‌ها را مو به مو تشریح کرده‌ایم. اگر می‌خواهید از بانک کارآفرین وام دریافت کنید خواندن این مطلب را توصیه می‌کنیم.

وام 3 میلیارد تومانی طرح دستگاه کارت خوان بانک کارآفرین

وام 3 میلیارد تومانی طرح دستگاه کارت‌خوان بانک کارآفرین به دارندگان دستگاه پوز یا درگاه پرداخت بانک کارآفرین تعلق می‌گیرد که دستگاه کارتخوان‌ و درگاه پرداخت‌شان به حساب جاری در بانک کارآفرین متصل باشد. برای دریافت این وام بانک کارآفرین به جواز کسب و پروانه‌ی فعالیت به‌عنوان ضمانت دریافت وام نیاز است.

وام دستگاه کارت‌خوان بانک کارآفرین بر اساس مدت زمان گردش حساب و مدت زمان بازپرداخت اقساط، دارای نرخ سود و سقف پرداختی متفاوتی است؛ در جدول زیر جزئیات نرخ سود و سقف پرداختی این وام بانک کارآفرین را به تفصیل آورده‌ایم:

نرخ سود سالیانه وام مدت زمان گردش حساب بازپرداخت اقساط ۱۲ماهه بازپرداخت اقساط ۲۴ماهه بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه
23درصد ۳ماه 140درصد سپرده 70درصد سپرده 46درصد سپرده
۶ماه 280درصد سپرده 140درصد سپرده 92درصد سپرده
21درصد ۳ماه 100درصد سپرده 52درصد سپرده 35درصد سپرده
۶ماه 200درصد سپرده 103درصد سپرده 70درصد سپرده
18درصد ۳ماه 70درصد سپرده 37درصد سپرده 26درصد سپرده
۶ماه 141درصد سپرده 74درصد سپرده 51درصد سپرده

طبق جدول بالا، همان‌طور که مشاهده کردید؛ طبق جدول بالا، یکی از شروط گرفتن وام دستگاه پوز، داشتن گردش حساب 3 تا 6ماهه بعد از اتصال درگاه پرداخت به حساب وام‌گیرنده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط در دوره‌های 12ماهه، 24ماهه و 36ماهه تعریف شده است.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام 2 میلیارد تومانی طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین

وام 2 میلیارد تومانی طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین مخصوص گروه‌های شغلی پزشک، دندان‌پزشک، داروساز، پزشک عمومی، دندان‌ساز، روان‌پزشک، ماما، دام‌پزشک، دکترای علوم آزمایشگاهی، متخصص اتاق عمل، هوشبری، مراکز مشاوره و خدمات پرستار در منزل و… با هدف خرید، تعمیر یا بازسازی محل کار خود پرداخت می‌شود.

اگر بخواهیم دقیق‌تر سقف پرداختی این وام بانک کارآفرین را بررسی کنیم؛ وام 2میلیارد تومانی برای خرید محل کار درمانی و وام 1.5میلیارد تومانی برای تعمیر یا بازسازی محل کار درمانی به متقاضیان وام واجد شرایط تعلق می‌گیرد. نرخ سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی ارزش سلامت 23درصدی تعیین شده است.

بانک کارآفرین نوع ضمانت دریافت وام ارزش سلامت را ارائه‌ی سند ملکی، داشتن پروانه‌ی نظام پزشکی و ضامن هم‌صنف مقرر کرده است. همچنین این بانک مسدود شدن 20درصد از مبلغ وام تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط را از شروط پرداخت این وام قرار داده است.

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت اقساط در این وام بانک کارآفرین 60ماه در نظر گرفته شده است. به‌عنوان نکته‌ی آخر، خوب است یادآور شویم وام‌گیرنده برای دریافت وام کادر درمان ملزم به پرداخت 5میلیون و 500هزار تومان برای کارمزد تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و حق کارشناسی ملک است.


حتما بخوانید:

وام بانک سرمایه | تشریح شرایط 4 وام بانک سرمایه


وام ۴۰۰ میلیون تومانی طرح تندیس بانک کارآفرین (وام بدون ضامن)

وام ۴۰۰ میلیون تومانی طرح تندیس بانک کارآفرین مختص افرادی طراحی شده است که یک ماه از افتتاح حساب کوتاه مدت عادی آن‌ها با حداقل مانده حساب 25میلیون تومان گذشته باشد. باید بدانید که سقف پرداختی وام تا 90درصد سپرده‌ی متقاضیان وام خواهد بود. این وام بانک کارآفرین به متقاضیانی که می‌خواهند فعالیت‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و… را شروع یا توسعه دهند، اهدا می‌شود.

سود سپرده‌ای که در حساب کوتاه‌مدت عادی طرح تندیس سپرده‌گذاری کرده‌اید از 4 تا 10متغییر و بر اساس انتخاب شما خواهد بود. وام تندیس بانک کارآفرین به “وام بدون ضامن” بین مشتریان بانک کارآفرین معروف است؛ چرا که برای دریافت این وام بانک کارآفرین احتیاجی به معرفی ضامن رسمی نیست و مسدودی سپرده شما تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط به‌عنوان ضمانت دریافت این وام محسوب می‌شود.

بانک کارآفرین نرخ سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی تندیس را متغیر، از 4 تا 10درصد، تعیین کرده است. عوامل تاثیرگذار در تعیین میزان سود این وام بانک کارآفرین، میزان سود سپرده و مبلغ دریافتی وام اعلام شده است. اگر برای دریافت این وام بانک کارآفرین اقدام کردید، خوب است بدانید حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط برای این وام 36ماهه مقرر شده است.

خبر خوب برای افراد حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها):

در طرح تسهیلاتی تندیس بانک کارآفرین، با ضمانت گذاشتن سپرده‌ی سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت طرح تندیس که به نام شرکت افتتاح‌ شده است، می‌توانند به کارمندان خود وام و تسهیلات رفاهی پرداخت کنند.

وام 200 میلیون تومانی طرح امید آفرین بانک کارآفرین

وام 200 میلیون تومانی طرح امید آفرین بانک کارآفرین بعد از افتتاح حساب قرض‌الحسنه و ایجاد معدل حساب در کمترین مدت زمان لازم (3ماهه) و با حداقل سپرده‌‌گذاری (25میلیون تومان) پرداخت می‌شود. سقف پرداختی این وام بانک کارآفرین تا 2برابر سپرده و تا سقف 200میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

نرخ سود سالیانه‌ی 23درصدی، معرفی ضامن رسمی برای ضمانت دریافت وام، ایجاد میانگین حساب 3ماهه با حداقل میزان سپرده‌ی 25میلیون تومانی و بازپرداخت حداکثر 36ماهه و از دیگر ویژگی‌های این وام امیدآفرین بانک کارآفرین محسوب می‌شوند.

نکته‌ی قابل توجه در مورد این وام بانک کارآفرین این است که معدل یک حساب، قابل انتقال به سایر افراد نیست و معدل حساب هر شخصی فقط برای دریافت وام به‌نام خودش استفاده می‌شود.

وام 200 میلیون تومانی طرح صبا بانک کارآفرین (وام بدون سپرده)

وام 200 میلیون تومانی طرح صبای بانک کارآفرین به “وام بدون سپرده” این بانک معروف است؛ چرا که بدون هیچ میانگین حساب یا سپرده‌گذاری، این وام را تا سقف 200میلیون تومان پرداخت می‌کنند. نرخ سود سالیانه این وام بانک سرمایه 24درصدی تعیین شده است.

بانک کارآفرین نوع ضمانت این وام صبا را تا سقف 60میلیون تومان، معرفی دوضامن رسمی و از مبلغ 60میلیون تومان به بالا، ارائه‌ی سند ملکی (با شرط در رهن بانک دیگری نبودن) قرارداد کرده است. از دیگر شروط گرفتن طرح تسهیلاتی صبا، مسدود شدن 22درصد از مبلغ وام توسط بانک است؛ البته که این مسدودی فقط تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط برقرار خواهد بود و بعد از پرداخت اقساط، مبلغ مسدود آزاد می‌شود.

مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام بانک کارآفرین بر اساس مبلغ تعلق‌گرفته‌ی وام به متقاضی، متفاوت درنظر گرفته می‌شود. دوره‌های تعریف شده برای بازپرداخت اقساط 36ماهه، 48ماهه و 60ماهه هستند.

وام 200 میلیون تومانی طرح تعمیرات (جعاله) مسکن بانک کارآفرین

وام 200 میلیون تومانی طرح تعمیرات (جعاله) منزل بانک کارآفرین به میزان 70درصد ارزش ملک و با نرخ سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت 36ماهه، به متقاضیان این وام پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام بانک کارآفرین افتتاح حساب قرض‌الحسنه از شروط اولیه محسوب می‌شود.

بانک کارآفرین به‌عنوان ضمانت بازپرداخت اقساط وام تعمیرات خانه از متقاضیان یک سند ملکی دریافت می‌کند. همچنین لازم است 22درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود شود. از شروط دیگری که این بانک برای متقاضیان وام جعاله وضع کرده است می‌شود به “پوشش دادن حداقل 60درصد مبلغ اقساط با حقوق و موجودی حساب‌های وام‌گیرنده” اشاره کرد.

وام 50 میلیون تومانی طرح نیک آفرین پلاس بانک کارآفرین

وام 50 میلیون تومانی طرح نیک‌آفرین پلاس بانک کارآفرین بعد از افتتاح حساب قرض‌الحسنه‌ی نیک آفرین و خواب سپرده‌‌ی حداقل 3ماهه و حداکثر 9ماهه به مشتریانی اهدا می‌شود که شرایط دریافت این وام بانک کارآفرین را داشته باشند.

میزان سقف پرداختی وام نیک‌آفرین پلاس بانک کار آفرین متناظر با مدت خواب سپرده و مدت بازپرداخت اقساط متفاوت درنظر گرفته‌شده است. در جدول زیر این جزئیات را بررسی کرده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده سقف پرداختی وام
بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه بازپرداخت اقساط ۱۸ ماهه بازپرداخت اقساط ۲۴ ماهه بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه
۳ ماه ۷۵درصد سپرده ۴۵درصد سپرده ۳۰درصد سپرده ۲۰درصد سپرده
۴ ماه ۱۰۰درصد سپرده ۶۰درصد سپرده ۴۵درصد سپرده ۳۰درصد سپرده
۶ ماه ۱۵۰درصد سپرده ۹۰درصد سپرده ۶۵درصد سپرده ۴۵درصد سپرده
۹ ماه ۲۴۰درصد سپرده ۱۴۵درصد سپرده ۱۰۰درصد سپرده ۷۰درصد سپرده

دیگر ویژگی‌های این وام بانک کارآفرین:

  • نرخ سود سالیانه‌ی 4درصدی
  • معرفی ضامن رسمی برای ضمانت
  • پرداخت مبلغ وام تا 240برابر سپرده و تا سقف 50میلیون تومان
  • 60هزار تومان هزینه‌ی فرآیند ثبت درخواست وام

وام 20 میلیون تومانی طرح جدید صبا بانک کارآفرین

وام 20 میلیون تومانی طرح جدید صبای بانک کارآفرین به کارمندان و کارکنان شرکت‌هایی پرداخت می‌شود که اولا؛ شرکت در بانک کارآفرین حساب دارد و دوما؛ حقوق مزایای پرسنل این شرکت از طریق حساب‌های این بانک پرداخت شود.

برای دریافت این وام بانک کارآفرین پرسنل این سازمان‌ها باید معرفی‌نامه از شرکت خود ارائه دهند. همچنین برای ضمانت دریافت وام جدید صبا اعتبار شغلی نیاز است و همکاران می‌توانند به‌صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

بانک کارآفرین سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی جدید صبا را 23درصد و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط را 36ماهه تعیین کرده است.

وام طرح کارا بانک کارآفرین

وام طرح کارا بانک کارآفرین برای افراد حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) طراحی شده است که حقوق مزایای پرسنل خود را از حساب‌های بانک کار آفرین پرداخت می‌کنند. بانک کارآفرین برای این وام خود سقفی مشخص نکرده است و سقف پرداختی وام کارا برحسب حقوق و دستمزد کارمندان متفاوت خواهد بود.

نرخ سود سالیانه‌ی 23درصدی، داشتن اعتبار شغلی به‌عنوان ضمانت، حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 6ماهه برای شرکت‌های زیر 500نفر و بازپرداخت اقساط 16ماهه برای شرکت‌های بالای 500نفر از جمله مزایای دیگر این وام بانک کارآفرین محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

در این مطلب تمام وام‌های بانک کارآفرین را بررسی کردیم و شرایط دریافت وام‌های این بانک را زیر ذره‌بین قرار دادیم. درصورتی که شرایط اولیه‌ی دریافت وام مانند نداشتن چک برگشتی و نداشتن قسط معوقه‌ی وام بانکی را دارید، از طریق مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور می‌توانید درخواست وام خود را ثبت کنید.

اگر به هر علتی نتوانستید وام بانک کارآفرین را دریافت کنید، وام بدن ضامن و بدون سپرده‌ی قسطا را دریافت کنید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک کارآفرین

دسته بندی شده در: