وام بانک گردشگری | بررسی شرایط 7 وام فعال در بانک گردشگری

بانک گردشگری اولین بانک خصوصی متمرکز بر صنعت گردشگری ایران است. عمده سرمایه‌گذاری‌های بانک گردشگری بر روی همین صنعت است. از آن‌جایی که بانک گردشگری همواره به دنبال ایجاد شرایط بهتر برای مشتریان خود بوده است، وام‌های متنوع بانکی را طراحی کرده است. متنوع بودن وام‌های بانک گردشگری باعث شده است طیف گسترده‌ای از مردم بتوانند تسهیلات بانک گردشگری را بگیرند. در این مطلب 7وام بانک گردشگری را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شرایط دریافت وام‌ها را بیان کرده‌ایم.

وام ۵ میلیارد تومانی طرح ۶ و ۴ بانک گردشگری (وام بدون ضامن)

وام ۵ میلیارد تومانی طرح ۶ و ۴ بانک گردشگری بعد از افتتاح حساب بلندمدت با سود سپرده‌ی 6درصدی و سپرده‌گذاری حداقل 3ماهه به واجدین شرایط اعطا می‌شود. سقف پرداختی این وام بانک گردشگری برابر با 80درصد سپرده‌تان و تا سقف 5میلیارد تومان است.

برای ضمانت وام 4 و 6 نیاز به معرفی ضامن نیست؛ مسدودی سپرده‌ی وام‌گیرنده، تا پایان تسویه‌ی اقساط وام، به عنوان ضمانت قرار داده شده است. از بهترین مزایا دیگر این طرح تسهیلاتی بانک گردشگری پایین بودن نرخ سود آن است. بانک گردشگری سود سالیانه‌ی این وام را 4درصد سالیانه (کمتر از سود سپرده‌ی حساب بلندمدت) تعیین کرده است.

لازم به یادآوری است حداکثر مدت بازپرداخت اقساط برای طرح 4 و 6 بانک گردشگری 60ماهه خواهد بود.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام ۱ میلیارد تومانی با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری

وام ۱ میلیارد تومانی با دستگاه کارت خوان بانک گردشگری ویژه‌ی افرادی که دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب جاری یا کوتاه‌مدت در این بانک دارند، طراحی و وارد فاز اجرایی شده است.در این وام بانک گردشگری با داشتن خواب سپرده‌ی 2، 4 یا 6 ماهه تا 200برابر سپرده‌تان اعتبار دریافت می‌کنید؛ جزئیات بیشتر وام با دستگاه پوز بانک گردشگری از جمله مدت زمان خواب سپرده، میزان اعتبار تعلق گرفته و مدت زمان بازپرداخت اقساط را در جدول زیر آورده‌ایم:

حساب خواب سپرده میزان اعتبار وام نرخ سود وام مدت بازپرداخت اقساط
جاری/ کوتاه مدت ۲ ۵۰درصد سپرده ۱۰ ۱۲ماهه
۴ ۱۰۰درصد سپرده ۱۰ ۲۴ماهه
۶ ۲۰۰درصد سپرده ۱۰ 24ماهه

برای ضمانت دریافت وام کارت‌خوان نیاز به معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است. همانطور که در جدول بالا آورده‌ایم، نرخ سود سالیانه‌ی وام 10درصد و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط را 24ماهه تعیین کرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:

وام بانک شهر | تشریح شرایط 9 وام بانک شهر


وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) مسکن بانک گردشگری

وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) خانه بانک گردشگری با سود سالیانه‌ی 23درصدی و حداکثر بازپرداخت 60ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام بانک گردشگری ملزم به افتتاح دو حساب هستید؛ یک حساب قرض‌الحسنه برای شروع فرآیند ثبت‌نام وام و حساب دیگر برای مسدودی سپرده (16درصد مبلغ سپرده) استفاده می‌شود.

بانک گردشگری ضمانت دریافت وام تعمیرات منزل را سند ملکی به‌نام وام‌گیرنده قرار داده است. همچنین حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط را 12 تا 60ماهه، وابسته به انتخاب مشتری، درنظر گرفته‌اند.

نکته:

  • متقاضی وام فقط یکبار می‌تواند از این طرح تسهیلاتی استفاده کند و ثبت‌نام مجدد ممکن نیست.
  • پرداخت این طرح تسهیلاتی به بودجه‌ی شعبه‌ی بانک بستگی دارد و ممکن است در تمامی شعب به متقاضیان پرداخت نشود.

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح پارسا بانک گردشگری

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح پارسای بانک گردشگری با ایجاد میانگین حساب 4 تا 12ماهه با سود سالیانه‌ی 2 یا 4درصدی (وام قرض‌الحسنه) به مشتریان این بانک پرداخت می‌شود. در جداول زیر جزئیات مدت زمان بازپرداخت اقساط و مبلغ پرداختی وام را با سودهای 2 یا 4 درصد آورده‌ایم:

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح پارسا بانک گردشگری با سود سالیانه 2 درصد
مدت زمان خواب سپرده مدت زمان بازپرداخت اقساط مبلغ پرداختی وام
۴ ۱۲ماه 70درصد سپرده
24ماه 35درصد سپرده
۶ ۱۲ماه 100درصد سپرده
24ماه 55درصد سپرده
36ماه 40درصد سپرده
۱۲ ۱۲ماه 200درصد سپرده
24ماه 120درصد سپرده
36ماه 85درصد سپرده
وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح پارسا بانک گردشگری با سود سالیانه 4درصد
مدت زمان خواب سپرده مدت زمان بازپرداخت اقساط مبلغ پرداختی وام
۴ ۱۲ 100درصد سپرده
۲۴ 45درصد سپرده
۶ ۱۲ 150درصد سپرده
۲۴ 70درصد سپرده
۳۶ 50درصد سپرده
۱۲ ۱۲ 300درصد سپرده
۲۴ 150درصد سپرده
۳۶ 100درصد سپرده

لازم به یادآوری است بانک گردشگری، ضمانت مورد نیاز برای وام طرح پارسا را معرفی ضامن رسمی قرار داده است. همچنین حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36ماهه تعیین شده است.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح دو سر سود بانک گردشگری

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح دو سر سود بانک گردشگری بعد از افتتاح حساب بلندمدت و سپرده‌گذاری با سود 18درصد داده می‌شود. نرخ سود سالیانه‌ی وام نیز 18درصد تصویب شده است و در این وام بانک گردشگری نیاز به پرداخت اقساط نیست چرا که سود سپرده‌ی شما به عنوان بازپرداخت برداشته می‌شود.

مدت زمان بازپرداخت در وام دو سر سود بانک گردشگری بر حسب نوع حساب 12 یا 24 ماهه خواهد بود. توجه داشته باشید سقف پرداختی این طرح تسهیلاتی بر اساس مدت زمان بازپرداخت متفاوت می‌شود:

  • بازپرداخت 12ماهه: سقف پرداختی تا 18درصد سپرده‌ی شما محاسبه خواهد شد.
  • بازپرداخت 24ماهه: سقف پرداختی تا 30درصد از مبلغ سپرده‌ی شما محاسبه خواهد شد.

بانک گردشگری نوع ضمانت وام دو سر سود را مسدودی سپرده قرار داده است؛ در این طرح تسهیلاتی سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط مسدود خواهد شد.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک گردشگری

وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک گردشگری برای خرید انواع کالاهای اقساطی مثل خرید اقساطی گوشی، خرید مبل اقساطی و… پرداخت می‌شود. وام خرید کالای بانک گردشگری با سود سالیانه‌ی 18درصدی و بازپرداخت 36ماهه برنامه‌ریزی شده است. برای گرفتن وام خرید کالای اقساطی، در قدم اول باید حساب قرض‌الحسنه افتتاح کنید.

نکته:

  • 20درصد مبلغ واریزی وام، تا پایان تسویه‌ی اقساط، نزد بانک مسدود خواهند ماند.
  • برای ضمانت دریافت طرح تسهیلاتی خرید کالا، نیاز به معرفی یک ضامن رسمی است.
  • وام خرید اقساطی در قالب یک کارت اعتباری داده می‌شود؛ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت یک درصد از مبلغ واریزی وام، به‌عنوان آبونمان سالیانه خواهد بود.
  • هر فرد فقط یک بار می‌تواند این وام بانک گردشگری را دریافت کند و ثبت‌نام مجدد ممکن نیست.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح زی کارت بانک گردشگری

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح زی کارت بانک گردشگری مختص شرکت‌هایی است که به‌دنبال دادن تسهیلات بانکی و افزایش رفاه کارمندان‌شان هستند. این وام بانک گردشگری در قالب کارت اعتباری و با سقف‌های متفاوت 10، 20، 30، 40 یا 50میلیون تومانی اهدا می‌شود.

مهم‌ترین نکته راجع به وام زی کارت بانک گردشگری این است که این وام با صفر درصد سود سالیانه پرداخت می‌شود. همچنین برای ضمانت این طرح تسهیلاتی نیاز به ارائه‌ی گواهی کسر از حقوق و فیش حقوقی است. به عنوان نکته‌ی آخر هم، بانک گردشگری حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات زی‌کارت را 12ماهه مقرر کرد است.

جمع‌بندی

در این مطلب 7وام بانک گردشگری را زیر ذره‌بین قرار دادیم. اگر شما حساب‌ قرض‌الحسنه، بلندمدت یا کوتاه‌مدت در این بانک دارید، می‌توانید برای دریافت وام‌های بانک گردشگری از طریق مراجعه‌ی حضوری به شعب سراسر کشور اقدام کنید.

اما اگر در هر صورتی نتوانستید وام‌ بانک گردشگری را بگیرید، از وام بدون ضامن و بدون سپرده قسطا استفاده کنید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک گردشگری

دسته بندی شده در: