وام بانک شهر | تشریح شرایط 9 وام بانک شهر

بانک شهر در سال 1387 با سهام‌داری شهرداری تهران و سایر کلان‌شهرها با هدف تأمین نقدینگی و مخارج توسعه تأسیس شد. بانک شهر در راستای افزایش رفاه شهروندان شروع به ارائه‌ی وام‌های بانکی متنوع از سقف پرداختی 2میلیارد تومان تا 50میلیون تومان با شرایط مختلف کرد. در این مقاله 9وام بانک شهر را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شرایط دریافت وام از بانک شهر را به‌طور کامل توضیح داده‌ایم. این مطلب به شما کمک می‌کند با تمام وام‌های بانک شهر و شرایط گرفتن آن‌ها آشنا شوید.

وام ۲ میلیارد تومانی با دستگاه کارتخوان بانک شهر

وام ۲ میلیارد تومانی با دستگاه کارت‌خوان بانک شهر، به دارندگان دستگاه کارت خوان (دستگاه پوز) بانک شهر اختصاص داده شده است. این افراد با ایجاد کارکرد 6ماهه‌ی حساب، وام تا سقف 2میلیارد تومانی و سود سالیانه‌ی 23درصدی دریافت می‌کنند.

بانک شهر، ضمانت دریافت وام با دستگاه پوز را معرفی یک ضامن رسمی هم‌صنف و ارائه‌ی جواز کسب (اعتبار شغلی) تعیین کرده است. همچنین حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 36ماهه مقرر شده است.

جزئیات دیگر این طرح تسهیلاتی بانک شهر را در جدول زیر مشاهده کنید:

وام ۲ میلیارد تومانی با دستگاه کارتخوان بانک شهر
سود وام23درصد
سقف وام2میلیارد تومان
نوع ضمانتضامن رسمی هم‌صنف + جواز کسب
حساب سپرده‌ی لازمجاری
نیاز به سپردهدارد
مدت خواب سپرده6ماه
مسدودی سپردهندارد
حداکثر مدت بازپرداخت اقساط36ماهه
شروط دریافت واموام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد.
وام‌گیرنده سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد.
وام‌گیرنده معدل حساب 6ماهه داشته باشد.

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام ۲ میلیارد تومانی طرح شهریار بانک شهر (وام با میانگین حساب)

وام ۲ میلیارد تومانی طرح شهریار بانک شهر برای افرادی که به فکر گسترش کسب‌وکار خود یا تهیه‌ی تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت‌های اقتصادی هستند، برنامه‌ریزی و وارد فاز اجرایی شده است. سقف پرداختی این وام بانک شهر برای پزشکان 2میلیارد تومان و برای سایر مشاغل 1میلیارد تومان خواهد بود.

برای دریافت وام شهریار بانک شهر نیاز به سپرده‌گذاری 3ماهه در حساب‌های قرض‌الحسنه‌ی این بانک است. سود سالیانه‌ی وام 23درصد و نوع ضمانت تسهیلات شهریار تا سقف پرداختی 50میلیون تومان ضامن رسمی به‌همراه کسر از حقوق و بیشتر از 50میلیون تومان سند ملکی تعیین شده است.

بانک شهر، بازپرداخت اقساط را در دو دوره‌ی 36ماهه و 48ماهه قرار داده‌اند که انتخاب حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط برعهده‌ی وام‌گیرنده است. نکته‌ی قابل توجه در مورد مهلت بازپرداخت اقساط وام شهریار بانک شهر این است که برای این وام بانکی مسدودی سپرده تعیین کرده‌اند و مسدودی سپرده به مدت زمان بازپرداخت اقساط وابسته است؛ یعنی اگر وام با بازپرداخت 36ماهه دریافت کردید، 16درصد مبلغ نزد بانک مسدود خواهد ماند و اگر بازپرداخت 48ماهه را انتخاب کردید، 16.8درصد مبلغ واریزی وام نزد بانک باقی می‌ماند.

جزئیات دیگر این طرح تسهیلاتی بانک شهر را در جدول زیر مشاهده کنید:

وام ۲ میلیارد تومانی طرح شهریار بانک شهر (وام با میانگین حساب)
سود وام23درصد
سقف وام2میلیارد تومان
برای سایر مشاغل1میلیارد تومان
نوع ضمانتتا سقف پرداختی 50میلیون تومان: ضامن رسمی به‌همراه کسر از حقوق
سقف پرداختی بیشتر از 50میلیون تومان: سندملکی
حساب سپرده‌ی لازمقرض‌الحسنه
نیاز به سپردهدارد
مدت خواب سپردهحداقل 3ماه
مسدودی سپردهدارد
وام با بازپرداخت 36ماهه: 16درصد مبلغ واریزی وام
وام با بازپرداخت 48ماهه: 16.8درصد مبلغ واریزی وام
حداکثر مدت بازپرداخت اقساط48ماهه
شروط دریافت واموام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد.
وام‌گیرنده سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد.

آگاهی از شرایط وام‌ها و تسهیلات بانک‌های مختلف به شما کمک می‌کنددر زمان بحران‌های مالی تصمیمات بهتری بگیرید؛ به همین دلیل خواندن مطلب زیر نیز پیشنهاد می‌شود:

وام بانک پاسارگاد | تحلیل شرایط تمام وام‌های بانک پاسارگاد


وام ۲ میلیارد تومانی طرح سلامت شهر بانک شهر

وام ۲ میلیارد تومانی طرح سلامت‌شهر بانک شهر مختص پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصصین و فوق‌تخصصین و تمامی فعالان حوزه سلامت طراحی شده است. سقف پرداختی وام با توجه به شغل وام‌گیرنده و هدف مصرفی متفاوت است اما بیشترین مبلغی که پرداخت خواهد شد 2میلیارد تومان است.

بانک شهر، سود سالیانه‌ی وام سلامت شهر را 23درصد و نوع ضمانت این وام را، معرفی ضامن رسمی تعیین کرده است. همچنین حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط را 60ماهه قرار داده‌اند.

نکته:

  • وام‌گیرنده برای دریافت وام سلامت‌شهر، باید پروانه‌ی کسب و طبابت داشته باشد.
  • برای هزینه‌های ثبت‌نام این طرح تسهیلاتی بانک شهر، ملزم به پرداخت 2میلیون و 100هزار تومان به‌عنوان کارمزد تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه هستید.

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک شهر (وام بدون ضامن)

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک شهر بعد از افتتاح حساب بلندمدت و سپرده‌گذاری به واجدین شرایط داده می‌شود. در طرح سپرده ی بلند مدت بانک شهر علاوه بر دریافت سود سپرده‌گذاری 12 یا 18درصدی، تا 90درصد سپرده‌گذاری‌تان تا سقف 1میلیارد تومان اعتبار وام به شما داده می‌شود.

سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی بلندمدت بانک شهر با دو شرایط متفاوت محاسبه می‌شود:

  • اگر سود سپرده‌ی شما 18درصد باشد، وام شما با سود سالیانه‌ی 18درصدی در نظر گرفته می‌شود.
  • اگر سود سپرده‌ی شما 12درصد باشد، وام شما با سود سالیانه‌ی 15درصدی در نظر گرفته می‌شود.

وام سپرده‌ی بلندمدت بانک شهر به وام بدون ضامن نیز شهرت دارد؛ چرا که بانک شهر برای ضمانت دریافت این وام، مسدودی سپرده را تعیین کرده است. البته در نظر داشته باشید مسدودی سپرده‌ی شما تا زمان پرداخت کامل اقساط ادامه خواهد داشت و بعد از تسویه‌ی کامل مسدودی سپرده رفع می‌شود. همچنین حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 36ماهه است.

سودی که به سپرده‌ی شما تعلق می‌گیرد به میزان مسدودی سپرده بستگی دارد؛ جزئیات سود سپرده را پایین آورده‌ایم:

  • اگر 11.6درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود شود؛ سود سپرده 18درصد محاسبه می‌شود.
  • اگر مبلغی از وام نزد بانک مسدود نشود؛ سود سپرده 12درصد محاسبه می‌شود.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح پویا شهر بانک شهر

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح پویاشهر بانک شهر با ایجاد معدل حساب حداقل 3ماهه تا 70درصد سپرده (تا سقف 300میلیون تومان) به متقاضیان وام داده می‌شود. بانک شهر نوع ضمانت طرح تسهیلاتی پویا شهر را داشتن ضامن رسمی به‌همراه کسر از حقوق مقرر کرده است.

سود سالیانه‌ی این وام بانک شهر 23درصد و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط 36ماهه است. توجه داشته باشید این طرح تسهیلاتی بانک شهر در همه‌ی شعب به متقاضیان داده نمی‌شود و ارائه‌ی وام به بودجه‌ی شعبه بستگی دارد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح اساتید بانک شهر

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح اساتید بانک شهر برای افزایش رفاه حال فرهنگیان درنظر گرفته‌شده است. وام طرح اساتید را با افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی و گردش حساب (خواب سپرده‌) حداقل 3ماهه با سود سالیانه‌ی 23درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط 60ماهه به متقاضیان وام می‌پردازند.

بانک شهر، برای ضمانت طرح تسهیلاتی اساتید تا سقف 50میلیون تومان، دو ضامن رسمی به‌همراه کسر از حقوق و برای مبلغ دریافتی وام بیشتر از 50میلیون تومان، سند ملکی را قرارداد کرده است. البته این سند ملکی نباید در رهن بانک دیگری باشد.

هزینه‌های ثبت‌نام در وام اساتید بانک شهر با توجه به مبلغ واریزی وام متفاوت است:

  • هزینه‌‌ی ثبت‌نام برای وام تا مبلغ پرداختی 50میلیون تومان: 58هزار تومان
  • هزینه‌‌ی ثبت‌نام برای وام تا مبلغ پرداختی بیشتر از 50میلیون تومان: 958هزار تومان

وام 80 میلیون تومانی خرید کالا بانک شهر

وام 80میلیون تومانی خرید کالای بانک شهر با هدف خرید کالای اقساطی مثل خرید طلای قسطی، یخچال قسطی و… با سود سالیانه‌ی 23درصد در قالب کارت اعتباری به متقاضیان داده می‌شود. برای دریافت این وام بانک شهر فرقی نمی‌کند حساب قرض‌الحسنه داشته باشید یا بلندمدت؛ با هر دوی این حساب‌ها امکان دریافت وام وجود دارد اما برای حساب‌های بلند مدت سود سپرده‌ی 20درصدی قرار داده‌اند.

وام خرید کالا با سپرده‌گذاری در حساب بانک شهر و تا 80درصد سپرده تا سقف 80میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می‌شود. ضمانت دریافت وام خرید کالا را مسدودی سپرده قرار داده‌اند و نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست.

توجه داشته باشید برای دریافت تسهیلات خرید کالای بانک شهر، وام‌گیرنده نباید قبلا وام خرید کالا گرفته باشد. همچنین برای وام‌هایی که در قالب کارت اعتباری اهدا می‌شوند، ملزم به پرداخت یک درصد مبلغ وام به‌عنوان کارمزد برای آبونمان سالیانه هستید.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح شکوه بانک شهر

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح شکوه بانک شهر بر اساس معدل حساب (میانگین) متقاضی وام در حساب‌های قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت بانک شهر پرداخت می‌شود. مبلغ پرداختی و سود سالیانه‌ی وام طرح شکوه بانک شهر بر اساس مدت زمان خواب سپرده و بازپرداخت اقساط متغیر است؛ در جدول پایین جزئیات بیشتر این طرح تسهیلاتی را آورده‌ایم:

مدت خواب سپرده

مدت زمان بازپرداخت اقساطضریب برابری تسهیلات

سود سالیانه‌ی وام

4 ماه12 ماه0.711
4 ماه12 ماه113.5
6 ماه24 ماه0.510
6 ماه12 ماه213.5
8 ماه12 ماه213.5
8 ماه24 ماه114
12 ماه24 ماه110

بانک شهر، حداقل میزان سپرده در این وام را 2میلیون تومان قرار داده است و نوع ضمانت مورد نیاز برای دریافت وام شکوه، معرفی ضامن رسمی تعیین کرده‌اند.

وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن با همراه شهر پلاس

وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن با همراه شهر پلاس به مشتریانی اهدا می‌شود که 3ماه از افتتاح حساب کوتاه‌‌مدت، جاری یا قرض‌الحسنه آن‌ها می‌گذرد و دارای معدل حساب (امتیاز حساب) برای گرفتن وام هستند.

سود سالیانه‌ی درنظر گرفته‌شده برای این وام بانک شهر 23درصد و نوع ضمانت مقرر شده، داشتن رتبه‌ی اعتباری مناسب است. نکته‌ی قابل توجه برای کارمندانی که حقوق و مزایای خود را از حساب بانک شهر دریافت می‌کنند این است که سقف پرداختی این طرح تسهیلاتی برای آن‌ها 100میلیون تومان تعیین شده است.

بانک شهر بیشترین مهلت بازپرداخت اقساط را 36ماهه قرار داده است. برای ثبت‌ درخواست وام بدون ضامن بانک شهر نیاز به مراجعه‌ی حضوری به شعب بانک شهر نیست و از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس تمام مراحل به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

جمع‌بندی

در این مطلب 9وام فعال و قابل دسترس بانک شهر و شرایط دریافت این وام‌ها را بررسی کردیم. اگر در این بانک حساب دارید، برای ثبت‌نام و دریافت هر یک از وام‌های بانک شهر با مراجعه به شعب سراسر کشور اقدام کنید.

اما اگر به هر دلیل نتوانستید وام‌های بانک شهر را دریافت کنید، وام فوری، بدون سپرده و بدون ضامن قسطا را بگیرید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک شهر

دسته بندی شده در: