در صورت همکاری سازمان با قسطا در قالب طرح عادی سازمانی، مسولیتی متوجه سازمان نخواهد بود.در صورت همکاری در قالب طرح ویژه سازمانی، سازمان موظف است پس از درخواست کتبی قسطا، به پشتوانه گواهی کسر اقسطا معوق صادر شده، نسبت به کسر مبالغ اقساط از دریافتی ماهانه کارمند و پرداخت آن به قسطا اقدام نماید. در صورت افزایش معوقات کارمندان یک سازمان از حدودی که قسطا تعیین مینماید، ارائه خدمات به کارمندان تا زمان پرداخت معوقات متوقف میگردد.
بسته به شهرت و اعتبار و اندازه سازمان، مدارک موردنیاز برای ارتقا پنل عادی به پنل ویژه متفاوت خواهد بود. مدارک مورد نیاز برای ارتقا پنل، در حساب سازمانی قابل رویت است. برای اطلاعات بیشتر، با واحد راهکارهای سازمانی قسطا در تماس باشید
در حال حاضر، تنها کارمندان سازمان ها میتوانند از مزایای خرید سازمانی قسطا بهره مند شوند. بستگان و آشنایان این افراد میتوانند به عنوان مشتریان غیر سازمانی در قسطا ثبت نام و ثبت سفارش نموده و از خدمات قسطا بهره مند شون
امکان تجمیع اقساط و ارائه چک های کمتر فراهم است. البته به شرطی که مبلغ هر قسط ، از میزان توان بازپرداخت ماهانه شخص که در اعتبار سنجی قسطا تعیین گردیده است بیشتر نباشد.
به محض ثبت نام سازمان و معرفی نماینده توسط سازمان، در کمتر از یک روز کاری، مدارک و اطلاعات توسط کارشناسان قسطا بررسی شده و پنل و کد خرید سازمانی در اختیار رابط سازمان قرار میگیرد.
خیر. پنل سازمان فقط در اختیار رابط سازمان و برای تایید خرید کارمندان قرار میگیر. کارمندان هر سازمان، بایستی در ابتدا کد خرید سازمانی شان را از رابط سازمان دریافت نمایند. سپس به صورت انفرادی در قسطا ثبتنام نموده و از طریق حساب کاربری شان در قسطا، ثبت سفارش کنند. در مرحله ثبت سفارش، با وارد کردن کد سازمانی، میتوانند از مزایای خرید سازمانی بهره مند شوند.
در حال حاضر، لازمه تایید سفارش و ارائه خدمات، تنها با چک متقاضی امکانپذیر میباشد.