وام بانک صادرات | بررسی موشکافانه 11 وام بانک صادرات

بانک صادرات از جمله قدیمی‌ترین بانک‌های تجاری و غیردولتی ایران است. بانک صادرات مانند بانک‌های دیگر ایران علاوه بر خدمات مالی گوناگون، به ارائه‌ی وام‌های متنوع می‌پردازد. وام‌های بانک صادرات به منظور افزایش سطح رفاه و رضایت مشتریان پرداخت می‌شوند. وام‌های بانک صادرات شرایط متنوع و گوناگونی دارند که در این مقاله تمام شرایط 11وام بانک صادرات را کاملا موشکافانه زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم.

وام ۱ میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات

وام ۱ میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات به کسانی که دستگاه کارتخوان یا پایانه‌های فروش بانک صادرات را دارند، اعطا خواهد شد. سود سالیانه‌ای که برای این وام درنظر گرفته‌اند بر اساس بازپرداخت اقساط،‌ مدت خواب سپرده و ضریب برابری تسهیلات، در بازه‌ی 0.5 تا 23درصد متغیر است. نوع ضمانت مورد نیاز برای این وام بانک صادرات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مقرر شده است.

در قدم اول دریافت این وام بانک صادرات باید افتتاح حساب کنید که برای دریافت این وام هم حساب قرض‌الحسنه و هم کوتاه‌مدت عادی می‌توانید داشته باشید. نکته‌ی مهم این است که برای تسهیلات طرح صبای سپهر، نیاز به مدت 3 تا 12ماه گردش حساب است و اگر حساب کوتاه‌مدت عادی، در اول فرآیند درخواست وام افتتاح کرده باشید، سپرده‌گذاری شما مشمول 5درصد سود خواهد شد.


قبل از درخواست وام در هر بانکی بهتر است شرایط دریافت وام در تعدادی از بانک‌ها را با هم مقایسه کنید. در این صورت با آگاهی بیش‌تر می‌توانید وامی که متناسب با شرایط و نیاز شما هست را انتخاب کنید. به همین علت خواندن مطلب زیر به شما پیشنهاد می‌شود:

وام بانک تجارت | شرح شرایط 9 وام بانک تجارت


وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مژده بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح مژده ی بانک صادرات بعد از ایجاد میانگین حساب 3ماهه در قالب یک کارت اعتباری و سود سالیانه‌ی 4درصدی اهدا می‌شود. برای ضمانت وام طرح مژده‌ی بانک صادرات به یک ضامن رسمی احتیاج است. همچنین حداکثر مدت بازپرداخت اقساط را، 36ماهه معین کرده‌اند.

خوب است بدانید، 1درصد مبلغ وام‌هایی که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان وام داده می‌شود، به‌عنوان کارمزد به بانک پرداخته می‌شود. همچنین هر چه میانگین حساب بیشتر شود، میزان مبلغ واریزی وام افزایش می‌یابد به عنوان مثال در تسهیلات مژده سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا ۱.۵ برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، اعتبار به حساب متقاضیان وام واریز می‌شود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح تبسم بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح تبسم بانک صادرات از جمله وام‌های قرض‌الحسنه و بدون سود بانک صادرات است که به مشتریان دارای شرایط این وام داده می‌شود. میزان مبلغ واریزی وام تبسم، 80درصد سپرده‌ تا سقف 200میلیون تومان است.

 در طرح تبسم به عنوان ضمانت نیاز به معرفی ضامن نیست و سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت مسدود می‌شود. البته این سپرده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط (حداکثر 60ماه) بازگردانده خواهد شد. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط از 12 تا 60ماه به انتخاب متقاضی وام تعیین می‌شود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون واریز قسط بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون واریز قسط بانک صادرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که با سپرده‌گذاری در حساب بلندمدت بانک صادرات، 50درصد مبلغ سپرده را تا سقف 200میلیون تومان به واجدین شرایط تقدیم می‌کنند. همچنین برای بازپرداخت اقساط 60ماه تعیین شده است.

برای این وام بانک صادرات سود سالیانه‌ی 23درصدی، به عنوان ضمانت مسدودی سپرده (بعد از تسویه‌ی اقساط سپرده آزاد می‌شود) تعیین کرده‌اند.

اقساط وام بدون واریز قسط بانک صادرات، چگونه پرداخت می‌شود؟

اقساط این طرح تسهیلاتی بانک صادرات از سود سپرده پرداخت می‌شود. سود سپرده برای حساب‌های یک ساله، دو ساله و سه ساله به‌ترتیب 21درصد، 21.5درصد و 22.5درصد است. این مقدار قابل توجه‌ سود حساب، کاملا اقساط وام را پرداخت می‌کند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح سنا بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح سنا ی بانک صادرات بعد از داشتن میانگین حساب حداقل 2ماهه با سود سالیانه 10 تا 18درصدی اعطا می‌شود. برای ضمانت این وام بانک صادرات به ضامن رسمی احتیاج است. همچنین بیشترین مهلت زمان بازپرداخت اقساط 60ماهه مقرر‌شده است. 

با افزایش مدت زمان خواب سپرده، سود وام کم می‌شود یا مدت زمان بازپرداخت افزایش پیدا می‌کند؛ جزئیات اثر افزایش مدت زمان خواب سپرده بر مدت بازپرداخت اقساط وام سنا و سود سالیانه‌ی آن را در جدول زیر آورده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سود سالیانه وام

2

18

18درصد

3

18

17درصد

4

18

16درصد
5 18

15درصد

6

18 14درصد
7 18

13درصد

8

18

12درصد

9

18

11درصد

10 18

10درصد

3

27 18درصد
4 36

18درصد

5

45 18درصد

6

48

18درصد

7 60

18درصد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن بانک صادرات با سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت حداکثری 36ماهه به مشتریان بانک صادرات پرداخت می‌شود. توجه داشته باشید در این طرح وام بانک صادرات، 20درصد از مبلغ واریزی وام در بانک مسدود خواهد ماند.

ارائه‌ی سند ملکی به‌نام متقاضی وام، نوع ضمانتی است که برای طرح تعمیرات مسکن بانک صادرات درنظر گرفته‌اند. این وام فقط یکبار به واجدین شرایط داده می‌شود و پرداخت این وام به بودجه‌ی شعب بسیار وابسته است؛ بنابراین همیشه و در همه‌ی شعب امکان دریافت این وام نیست.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میثاق بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میثاق بانک صادرات با سود 11 تا 16درصد به افرادی که میانگین حساب حداقل 3ماهه در حساب قرض‌الحسنه‌ی بانک صادرات دارند، پرداخت می‌شود. میزان مبلغ اعتباری وام، 90 درصد سپرده و تا سقف 200میلیون تومانی خواهد بود.

برای دریافت این وام بانک صادرات نیاز به ضامن رسمی است و متقاضی نباید سابقه‌ی چک برگشتی یا بدهکاری به بانک را داشته باشد. تسهیلات طرح میثاق بانک صادرات از جمله وام‌های بانک صادرات است که نیاز به سپرده‌گذاری دارد و مدت خواب سپرده در مدت بازپرداخت اقساط و سود سالیانه‌ی وام موثر است؛ در جدول زیر اثرات خواب سپرده بر مدت بازپرداخت اقساط و سود سالیانه‌ی وام میثاق بانک صادرات رو می‌بینیم:

مدت خواب سپرده ضریب برابری تسهیلات مدت باز پرداخت اقساط سود سالیانه وام

3

80درصد 9 15درصد
3 90درصد 9

16درصد

4

80درصد 12 14درصد
4 90درصد 12

16درصد

5

80درصد 15 14درصد
5 90درصد 15

16درصد

6

80درصد 18 14درصد
6 90درصد

18

16درصد

7 80درصد 21

14درصد

7

90درصد 21 16درصد
8 80درصد 24

14درصد

8

90درصد 24 16درصد

9

80درصد 27 11درصد
9 90درصد 27

16درصد

10 80درصد 30

14درصد

10

90درصد 30 16درصد

11

80درصد

33 14درصد

11

90درصد 33

16درصد

12 80درصد 36

14درصد

12 90درصد 36

16درصد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ۶۷ بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ۶۷ بانک صادرات با سود سالیانه‌ی 6درصدی به افرادی داده می‌شود که سپرده‌ی خود را به‌صورت طولانی‌مدت در حساب بانک صادرات نگه می‌دارند. البته لازم به یادآوری است که سپرده‌ مشمول 7درصد سود خواهد شد و به صاحبان حساب نیز این مبلغ سود پرداخت می‌شود. در این وام بانک صادرات به میزان 80درصد سپرده تا سقف 200میلیون تومان اعتبار وام به متقاضیان داده می‌شود.

برای ضمانت دریافت وام طرح 67 بانک صادرات نیاز به وثیقه یا ضامنی نیست و مسدود شدن سپرده به عنوان ضمانت انجام می‌شود. فراموش نکنید که بعد از تسویه‌ی کامل اقساط این سپرده‌ی مسدود شده، بازگردانده خواهد شد. حداکثر مدت زمان تعیین شده برای بازپرداخت اقساط 36ماه است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک صادرات (خرید قسطی لوازم خانگی)

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا ی بانک صادرات با هدف تسهیل خرید لوازم خانگی، توسط بانک صادرات برنامه‌ریزی شده است. این وام در قالب کارت اعتباری به واجدین شرایط اهدا می‌شود و گیرندگان وام از اعتبار واریزی وام، برای خرید اقساطی لوازم خانگی، فقط از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک صادرات می‌توانند اقدام کنند.

نکات قابل ذکر در مورد وام خرید کالای بانک صادرات:

  • سود وام سالیانه 23درصد تعیین شده است.
  • برای سقف دریافتی 200میلیون تومان، 3 ضامن رسمی همراه با کسر از حقوق احتیاج است.
  • 10درصد از مبلغ واریزی وام نزد بانک تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط مسدود خواهد شد.
  • حداکثر زمان بازپرداخت اقساط 60ماه مقرر شده است.
  • به علت واریز اعتبار تسهیلات در قالب کارت اعتباری، 1درصد از مبلغ وام یعنی 2میلیون تومان به‌عنوان هزینه‌ی کارمزد گرفته می‌شود.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک صادرات

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک صادرات برای کارمندان شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی که حقوق و مزایای خود را از حساب بانک صادرات دریافت می‌کنند، طراحی شده است. در این وام بدون ضامن، کارمندان با ارائه‌ی گواهی کسر از حقوق و داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C بانک مرکزی، اعتبار 100میلیون تومانی با سود سالیانه‌ی 18درصدی و بازپرداخت 48 ماهه دریافت می‌کنند.

برای این وام بانک صادرات دو سقف اعتباری 50 یا 100 میلیون تومان تعیین شده است که عامل موثر در تعلق گرفتن هر یک از این سقف‌های واریزی وام، رتبه‌ی اعتباری کارمند در بانک مرکزی است. لازم به یادآوری است هزینه‌های ثبت‌نام برای دریافت این وام بانک صادرات، 1میلون و 100هزار تومان به‌منظور پرداخت هزینه‌ی تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه است.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح همیاران سپهر بانک صادرات

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح همیاران سپهر بانک صادرات در قالب یک کارت اعتباری به مشتریان بانک صادرات، برای خرید لوازم خانگی از شعب سراسر کشور اسنوا تقدیم می‌شود. مدت زمان اعتبار این کارت تا 3ماه پس از دریافت مبلغ وام خواهد بود.

سود سالیانه‌ی این وام بانک صادرات 15 یا 18درصد براساس مدت زمان بازپرداخت اقساط، متغیر است. برای ضمانت دریافت تسهیلات همیاران سپهر، داشتن ضامن رسمی کافی است. بیشتر مهلت بازپرداخت اقساط 36ماهه تعیین شده است.

همچنین خوب است بدانید برای هزینه‌های ثبت‌نام در وام همیاران بانک صادرات، ملزم به پرداخت 553هزار تومان برای آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده هستید.

جمع‌بندی

در این مطلب تمام شرایط 11وام بانک صادرات را بررسی کردیم و جزئیات وام‌های بانک صادرات را به‌صورت کامل ارائه دادیم. اگر شرایط شما متناسب دریافت وام‌های بانک صادرات بود می‌توانید به 2317 شعبه‌ی این بانک در سراسر کشور مراجعه و درخواست وام‌تان را ثبت کنید.

اما اگر شرایط دریافت وام بانک صادرات را نداشتید، از وام فوری و بدون ضامن قسطا استفاده کنید:

درخواست وام قسطا

منبع: سایت بانک صادرات

دسته بندی شده در: