وام بانک پارسیان | بررسی و مقایسه‌ی 8 وام بانک پارسیان

بانک پارسیان به‌عنوان دومین بانک خصوصی ایران از سال 1380 فعالیت خودش را آغاز کرده است. یکی از اهداف این بانک تسهیل شرایط دریافت وام برای قشرهای مختلف جامعه بوده است؛ بنابراین بانک پارسیان برای عملی کردن این هدف خود وام‌های متنوع بانکی ارائه می‌دهد. وام با سپرده‌ی بلندمدت، وام قرض‌الحسنه، وام فوری و… از جمله وام‌های بانک پارسیان محسوب می‌شوند. در این مطلب تمامی وام‌های فعال بانک پارسیان را بررسی کرده‌ایم و می‌توانید شرایط هر کدام از وام‌های بانک پارسیان را با یکدیگر مقایسه کنید.

وام 1 میلیارد تومانی طرح پژواک بانک پارسیان ( وام با سپرده)

وام 1 میلیارد تومانی طرح پژواک بانک پارسیان بعد از افتتاح حساب بلندمدت با سود سپرده‌ی 5 تا 8درصدی و سپرده‌گذاری در این حساب بانک پارسیان تا 97درصد سپرده‌ی حساب، به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بانک پارسیان سود سالیانه‌ی وام طرح پژواک را از 4 تا 12درصد متغیر، بر حسب شرایط وام‌گیرنده، قرار داده است. همچنین برای ضمانت دریافت این وام بانک پارسیان، مسدودی سپرده را درنظر گرفته‌اند.

لازم به یادآوری است حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط برای طرح تسهیلاتی پژواک 36ماه مقرر گردیده است.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام 1 میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک پارسیان

وام 1 میلیارد تومانی با سپرده‌ی بلند مدت بانک پارسیان علاوه بر دریافت سود سپرده‌های بلندمدت، تا 80درصد سپرده، به صاحبین این حساب‌ها در بانک پارسیان اهدا می‌شود. سود سپرده در حساب‌های بلندمدت مناسب برای این وام بانک پارسیان، برای سپرده‌های یک ساله، 2ساله و 3ساله به‌ترتیب 21درصد، 21.5درصد و 22.5درصد تعیین شده است.

ضمانت درنظر گرفته‌شده برای وام با سپرده‌ی بلندمدت بانک پارسیان مسدودی کل سپرده به علاوه‌ی 22درصد از مبلغ وام، تا تسویه‌ی کامل اقساط، است؛ بنابراین برای دریافت این وام بانک پارسیان احتیاجی به معرفی ضامن رسمی نیست.

برای وام با سپرده‌ی بلندمدت، حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 60ماه و سود سالیانه‌ی 23درصدی تعیین شده است. همچنین خوب است بدانید برای دریافت این وام بانک پارسیان، وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد، وام تسویه‌نشده و چک برگشتی هم نداشته باشد.


شرایط تمامی وام‌های بانک ایران زمین را در مطلب زیر بخوانید:

وام بانک ایران زمین | تحلیل شرایط تمام وام‌های بانک ایران زمین


وام 1 میلیارد تومانی طرح نوید بانک پارسیان (وام با سپرده بلندمدت)

وام 1 میلیارد تومانی طرح نوید بانک پارسیان (وام با سپرده‌ی بلند مدت) به مشتریانی اختصاص داده شده است که حساب کوتاه‌مدت عادی با سود سپرده‌ی 5درصد دارند و در این حساب سپرده‌گذاری کرده‌اند. سقف واریزی برای این وام بانک پارسیان تا 85درصد سپرده و تا سقف 1میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

نرخ سود سالیانه‌ی 12 تا 23درصد، مسدودی سپرده به‌عنوان ضمانت و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط 60ماهه از دیگر ویژگی‌های این وام بانک پارسیان محسوب می‌شوند. برای دریافت وام طرح نوید مانند اکثر وام‌های سیستم بانکی ایران لازم است وام‌گیرنده بدهی به بانک و سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد.

وام 300 میلیون تومانی طرح امتیازی بانک پارسیان

وام 300 میلیون تومانی طرح امتیازی بانک پارسیان که به “وام قرض‌الحسنه”‌ بانک پارسیان معروف است، نرخ سود سالیانه‌ی 4درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 60ماهه از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

بانک پارسیان نوع ضمانت وام طرح امتیازی را معرفی ضامن رسمی تعیین کرده است. همچنین برای گرفتن این وام بانک پارسیان ملزم به داشتن گردش یا معدل حساب هستید؛ بنابراین خواب سپرده از شروط اولیه‌ی گرفتن طرح تسهیلاتی امتیازی به‌شمار می‌رود.

ضمنا خبر خوبی که برای افراد حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) در رابطه با این وام بانک پارسیان وجود دارد این است که سقف پرداختی این وام برای اشخاص حقوقی 750میلیون تومان تعیین شده است.

وام 200 میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) مسکن بانک پارسیان

وام 200 میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) خانه بانک پارسیان به واجدین شرایطی که حساب قرض‌الحسنه با 6 تا 9ماه گردش حساب دارند، تعلق می‌گیرد. برای این وام بانک پارسیان سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت حداکثر 60ماهه درنظر گرفته‌اند.

بانک پارسیان نوع ضمانت طرح تسهیلاتی تعمیرات منزل را ارائه‌ی سند ملکی و مسدودی 22درصد از مبلغ وام نزد بانک، قرارداد کرده است. هر فرد، این وام بانک پارسیان را فقط یکبار می‌تواند دریافت کند و امکان دریافت دوباره‌ی این وام نیست؛ بنابراین برای گرفتن وام جعاله خانه وام‌گیرنده نباید قبلا از این وام استفاده کرده باشد.

خوب است بدانید در تعدادی از شعب بانک پارسیان ممکن است مدت بازپرداخت اقساط این وام را 36ماهه تعیین کرده‌ باشند.

وام 200 میلیون تومانی طرح خرید کالا بانک پارسیان (خرید اقساطی لوازم خانگی)

وام 200 میلیون تومانی طرح خرید کالای بانک پارسیان با هدف ترویج خرید کالای ایرانی و خرید اقساطی، در قالب یک کارت اعتباری، به مشتریان پرداخت می‌شود. متقضیان وام برای خرید مبل اقساطی، خرید یخچال قسطی و… با تهیه‌ی فاکتور پیش‌پرداخت و دریافت چک وام در وجه فروشگاه، این وام بانک پارسیان را دریافت می‌کنند.

سود سالیانه‌ی 18درصدی، معرفی ضامن به همراه کسر از حقوق، بازپرداخت 36ماهه و مسدودی 22درصد از مبلغ وام نزد بانک از دیگر ویژگی‌های این وام بانک پارسیان محسوب می‌شوند. همچنین خوب است بدانید این وام به متقاضیانی که قبلا از این وام استفاده کرده باشند، تعلق نمی‌گیرد.

وام 100 میلیون تومانی طرح ترنج بانک پارسیان

وام 100 میلیون تومانی طرح ترنج بانک پارسیان (ویژه‌ی شرکت‌های دارای حساب قرض‌الحسنه‌ی ترنج)  همچنان جاری است. برای استفاده‌ی شرکت‌ها از وام بانک پارسیان، افتتاح حساب و واریز حقوق کارکنان یا ایجاد معدل حساب حداقل 3ماهه الزامی است.

نرخ سود سالیانه این وام بانک پارسیان 4درصد با حداكثر مدت زمان بازپرداخت 36ماهه اعلام شده است. همچنین بانک پارسیان نوع ضمانت وام ترنج را داشتن اعتبار شغلی قرارداد کرده است.

وام 40 میلیون تومانی طرح همراهان بانک پارسیان

وام 40 میلیون تومانی طرح همراهان بانک پارسیان مختص افرادی که دستگاه کارتخوان متصل به بانک پارسیان با کارکرد حداقل 4ماهه دارند، طراحی شده است. نرخ سود سالیانه‌ی این وام بانک سرمایه 4درصد اعلام شده است و جزء وام‌های قرض‌الحسنه‌ی بانک پارسیان محسوب می‌شود.

بانک پارسیان نوع ضمانت مورد نیاز برای وام همراهان را داشتن اعتبارشغلی تعیین کرده است. همچنین این بانک مدت زمان بازپرداخت اقساط را 24ماهه قرار داده است.

از دیگر مزایای این وام بانک پارسیان می‌توان به قابل انتقال بودن امتیاز وام به اقوام درجه یک اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب تمامی شرایط وام‌های بانک پارسیان را توضیح دادیم. برای دریافت وام‌های بانک پارسیان و ثبت درخواست وام، می‌توانید به نزیک‌ترین شعبه‌ مراجعه کنید.

اما به هر دلیلی نتوانستید وام بانک پارسیان را دریافت کنید، وام فوری و بدون ضامن قسطا را بگیرید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک پارسیان

دسته بندی شده در: