وام بانک پاسارگاد | تحلیل شرایط تمام وام‌های بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد  از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از فعالیت‌های اساسی بانک پاسارگاد، ارائه‌ی وام و تسهیلات متنوع به اقشار مختلف جامعه است. وام بدون ضامن، وام کارت اعتباری و خرید کالای اقساطی از جمله وام‌های بانک پاسارگاد هستند. در این مقاله انواع وام‌های بانک پاسارگاد را تحلیل می‌کنیم و شرایط دریافت تسهیلات بانک پاسارگاد را توضیح می‌دهیم. اگر در این بانک حساب دارید، می‌توانید با توجه به شرایط خودتان برای درخواست انواع تسهیلات بانک پاسارگاد اقدام کنید.

وام 1 میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد (وام بدون ضامن)

وام 1 میلیارد تومانی با سپرده ی بلند مدت بانک پاسارگاد برای صاحبین حساب بلندمدت در بانک پاسارگاد اختصاص داده شده است. مبلغ این وام بانک پاسارگاد با سپرده گذاری در حساب‌های بلند مدت و تا 80درصد سپرده تا سقف 1میلیارد تومان پرداخت می‌شود. البته سپرده‌گذاری در حساب‌های بلند مدت یک ساله، دو ساله و سه ساله به‌ترتیب، مشمول سود 21درصد، 21.5درصد و 22.5درصد خواهد شد.

این وام بانک پاسارگاد همچنین به وام بدون ضامن معروف است؛ چرا که مسدودی سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود و این سپرده تا تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک باقی خواهند ماند. سود سالیانه‌ی وام بدون ضامن بانک سپرده 23درصدی است.

بانک پاسارگاد بیشترین مهلت باز پرداخت اقساط وام را 36ماهه قرار داده است. همچنین هزینه‌های ثبت‌نام برای این وام بانک پاسارگاد 55 هزارتومان است که برای تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و باطل کردن تمبر پرداخت می‌کنید.

نکته‌ی مهم راجع به وام با سپرده‌ی بلندمدت بانک پاسارگاد:

برای ثبت‌نام در این وام بانک پاسارگاد، نیاز به ارائه‌ی سند ملکی است که البته سند در رهن بانک قرار نمی‌گیرد و فقط کپی این سند ملکی در پرونده‌ی شما باقی خواهد ماند.


همچنین خواندن مطلب اطلاع از شرایط وام‌های بانک کشاورزی پیشنهاد می‌شود:

وام بانک کشاورزی | تشریح جزئیات 7وام بانک کشاورزی


وام ۲۰۰ میلیونی کاپ کارت اعتباری بانک پاسارگاد

وام ۲۰۰ میلیونی کاپ کارت اعتباری بانک پاسارگاد را با افتتاح حساب جاری با دسته چک و سپرده‌گذاری 3ماهه (ایجاد معدل حساب) دریافت کنید. حداقل مبلغ واریزی این وام بانک پاسارگاد 10میلیون تومان و حداکثر مبلغ واریزی وام کارت اعتباری بانک پاسارگاد 200 میلیون تومان است.

سود سالیانه‌ی این وام بر اساس ضریب برابری تسهیلات متفاوت است. جزئیات سود سالیانه‌ی این وام بانک پاسارگاد در جدول زیر آورده شده است:

ضریب تسهیلات 50درصد 75درصد 100درصد
سود سالیانه‌ی وام 12 درصد 15درصد 18درصد

بانک پاسارگاد برای گرفتن وام کاپ کارت اعتباری، نوع ضمانت را معرفی ضامن رسمی مقرر کرده است. همچنین مهلت بازپرداخت اقساط، به انتخاب وام‌گیرنده می‌تواند 12، 24 یا 36ماهه باشد.

نکته:

  • هزینه‌ی ثبت‌نام وام کاپ کارت اعتباری بانک پاسارگاد 100هزارتومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به‌علاوه‌ی 1درصد مبلغ واریزی وام، برای کارمزد صادر کردن کارت اعتباری است.
  • هر فرد فقط یکبار از وام کارت اعتباری بانک پاسارگاد می‌تواند استفاده کند.

وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک پاسارگاد

وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالای اقساطی پاسارگاد با سپرده‌گذاری 75میلیون تومانی در حساب‌ بلندمدت بانک پاسارگاد با سود سپرده‌ی 15درصدی، به واجدین شرایط داده می‌شود. سود سالیانه‌ی این وام بانک پاسارگاد 18درصد درنظر گرفته‌شده است و نوع ضمانت وام خرید کالا ی بانک پاسارگاد را مسدودی سپرده قرار داده‌اند.

بانک پاسارگاد، بیشترین مهلت بازپرداخت اقساط را 36ماهه تعیین کرده است. همچنین خوب است بدانید به‌علت ارائه‌ی وام در قالب کارت اعتباری، ملزم به پرداخت 1درصد مبلغ وام به عنوان آبونمان سالیانه‌ی کارت اعتباری هستید.

توجه: این طرح تسهیلاتی بانک پاسارگاد منقضی شده است.

جمع‌بندی

در این مطلب، تمام وام‌های بانک پاسارگاد که به مشتریان خود ارائه می‌دهد و شرایط دریافت این وام‌ها را توضیح دادیم. شما با توجه به شرایط و نیاز خودتان می‌توانید از این بانک وام بگیرید و برای ثبت درخواست خود با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور اقدام کنید.

در نهایت، اگر شرایط دریافت وام از بانک پاسارگاد را نداشتید و امکان دریافت وام فراهم نشد، وام فوری و بدون سپرده و بدون ضامن قسطا را بگیرید:

دریافت وام قسطا

منبع: سایت بانک پاسارگاد

دسته بندی شده در: