گردش حساب بانک تجارت

گردش حساب بانک تجارت

گردش حساب گزارشی‌ست از تعداد، زمان، میزان و موارد دیگر مربوط به مبالغ واریز و برداشت شده از هر حساب بانکی افراد حقیقی و حقوقی که نشان دهنده وضعیت تراکنش‌های آن حساب می‌باشد.

گزارش گردش حساب کاربردهای زیادی داشته و هر فرد حقوقی و حقیقی ممکن است مراتب زیادی ملزم به دریافت گردش حساب شود. بانک‌ها و موسسات مالی دولتی و خصوصی زیادی وجود دارد که امکان افتتاح حساب در آن‌ها برای عموم فراهم شده‌است؛ نمونه‌ای از این بانک‌ها که بزرگ‌ترین بانک بورسی ایران بوده، بانک تجارت است. بانک تجارت در سال ۱۳۵۸ از ادغام چند بانک فعال در دوران پهلوی احداث شد.

در این مقاله از مجله قسطا سعی بر آن است تا با آموزش دریافت آنلاین گردش حساب مشتریان بانک تجارت از ابتدا تا مرحله دریافت گزارش، قدمی در تسهیل بیش‌تر فرآیند دریافت وام خرید کالا و خدمات قسطا برای مشتریان بانک تجارت نموده زیرا که ارائه دادن گزارش گردش حساب یکی الزامات متقاضیان دریافت وام قسطا می‌باشد. گزارش گردش حساب به جهت برآورد تمکن مالی متقاضی دریافت شده و تاثیر بالایی در تایید مبلغ وام درخواستی متقاضی داراست.وام قسطا

وام قسطا

منظور از وام قسطا تسهیلات وام خرید کالا و خدماتی‌ست که توسط شرکت قسطا در قالب یک کارت بانکی عضو شتاب به نام قسطاکارت ارائه شده و دارای مزایای منحصر به‌فرد و ویژه‌ای می‌باشد. قسطا اولین و تنها شرکت فعال در حوزه لندک با ارائه وام اعتباری بدون محدودیت بوده و این یعنی قسطاکارت را می‌توان در تمام فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی استفاده نمود. وام قسطا در حال حاضر تا سقف ۲۰ میلیون تومان بوده اما در آینده نه‌چندان دور امکان افزایش سقف آن نیز وجود دارد.

وام قسطا یک وام بدون نیاز به ضامن؛ برای دریافت قسطاکارت نیازی به ارائه ضامن نیست و افراد متقاضی با توجه به نتیجه اعتبارسنجی انجام شده بر روی سابقه بانکی‌شان از طریق فقط سفته یا سفته و چک ضمانت امکان تضمین وام درخواستی خود را دارا می‌باشند.

قسطاکارت یک وام فوری؛ اگر تجربه دریافت تسهیلات بانکی را داشته باشید از دوندگی‌ها، زمان انتظار، سپرده‌گذاری و دیگر الزامات دریافت آن باخبر هستید؛ وام قسطا هچ ‌کدام از این موارد را ندارد. قسطاکارت در حدود ۷ روز کاری صادر شده و به دست متقاضی می‌رسد.

یک وام کاملاً آنلاین؛ تمام مراحل دریافت وام قسطا آنلاین بوده و در شرایط معمول هیچ نیازی برای مراجعه حضوری به شعب بانکی وجود ندارد. متقاضیان از طریق تلفن همراه و رایانه شخصی خود قادر به ثبت سفارش، افتتاح حساب، صدور تضامین مورد نیاز و پرداخت اقساط وام خود می‌باشند.

قسطاکارت معتبر در سراسر ایران و بدون محدودیت؛ همان‌طور که گفته شد قسطاکارت یک کارت عضو سیستم شتاب بوده و در تمام دستگاه‌های کارتخوان در سراسر کشور معتبر است. نکته دیگر امکان خرید اینترنتی با قسطاکارت است که دیگر مزیت ویژه وام قسطا به‌حساب می‌آید. با قسطاکارت از تمام سایت‌های سراسر ایران که دارای درگاه پرداخت اینترنتی هستند نیز می‌توان خرید کرد.

قسطا کارت فقط یک وام خرید کالا نبوده و با آن می‌توان هر چیزی را از جمله کالا یا خدماتی مثل بیلیت هواپیما، تور مسافرتی، خدمات پزشکی، تعمیر خودرو و خانه و… خریداری نمود.

وام قسطا

نحوه دریافت گزارش گردش حساب بانک تجارت

نخستین گام برای دریافت اینترنتی صورت حساب بانک تجارت مراجعه به آدرس اینترنتی یا همان وب‌سایت بانک تجارت است؛ اما پیش از این ملزم به داشتن رمز «PIN» مورد نیاز برای ورود به بانکداری اینترنتی بانک تجارت بوده که آن را در زمان افتتاح حساب می‌توان درخواست داد و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه اطلاعات لازم توسط بانک به مشتری تحویل داده می‌شود.

اگر در زمان افتتاح حساب در بانک تجارت به دلیل فراموشی یا عدم نیازی درخواستی برای این موضوع از بانک نشده باشد؛ هیچ جای نگرانی نیست. با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک تجارت می‌توان درخواست فعال نمودن امکان استفاده از بانکداری اینترنتی بانک تجارت را از شعبه داشت. مراحل به شرح ذیل است.

  • مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت با به همراه داشتن کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قدیمی و رسید درخواست کارت ملی هوشمند.
  • دریافت و تکمیل فرم مربوط به استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی بانک تجارت.
  • دریافت رمز عبور برای ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت.

راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملت

پس از دریافت اطلاعات به صفحه اصلی وب‌سایت بانک تجارت مراجعه نموده؛ در بالای صفحه سمت چپ گزینه‌ای با عنوان «بانکداری اینترنتی» وجود داشته که با کلیک بر آن ۳ گزینه دیگر نمایش داده می‌شود.

دریافت آنلاین گردش حساب بانک تجارت

در بین این سه گزینه، گزینه نخست با عنوان «ورود به بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، حقوقی و حساب های مشترک» که صفحه ورود به بانکداری اینترنتی بانک تجارت است، را کلیک نموده.

دریافت پرینت حساب بانک تجارت

پس از آن وارد صفحه‌ای شده و در آن می‌بایست «کد ملی» را به عنوان «شناسه ورود» و رمز ورود دریافتی از بانک را در کادر مربوط به «رمز عبور  PIN1» وارد نموده؛ همچنین برای نوع رمز عبود گزینه «رمز یکبار مصرف (توکن)» باید انتخاب شود. در تصویری نوشته‌هایی نمایش داده شده که آن را باید در کادر مربوط به «تصویر امنیتی» وارد کرد. پس از تکمیل موارد بر گزینه ورود به سامانه کلیک کرده و رمز یکبار مصرف دریافتی از طریق پیام کوتاه را در کادر مربوط به «رمز پیامکی» وارد نموده و بر روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کرد.

آموزش استفاده از بانکداری اینترنتی بانک تجارت

پس ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت، در راست تصویر سمت بالا گزینه‌ای وجود داشته با عنوان «اطلاعات حساب» وجود دارد که با کلیک بر آن گزینه‌هایی در زیر آن ظاهر می‌‎شود.

بانکداری اینترنتی بانک تجارت

سپس گزینه صورت حساب را انتخاب نموده تا صفحه مربوط به صورت حساب بانک تجارت باز شود.

دریافت اینترنتی پرینت حساب بانک تجارت

در این صفحه ابتدا نوع سفارش توسط متقاضی مشخص شده و پس از آن شماره حساب مورد نظر مشخص می‌شود. تاریخ شروع و پایان بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کرده و پس از آن اگر نیاز به تغییر گزینه‌های دیگر نباشد بر روی گزینه «مشاهده» کلیک کرده تا فایل گردش حساب بانک تجارت آماده شود. سپس می‌توان فرمت مورد نظر را انتخاب و دانلود کرد. (معمولاً فرمت‌های PDF و فایل‌های اکسل xlsx بیش‌ترین کاربرد را دارد)

صورت حساب بانک تجارت

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت وام قسطا یا همان قسطاکارت برای بازنشستان بسیار ساده و سریع بوده و نکته مهم دیگر این است که تمام مراحل دریافت قسطاکارت آنلاین و غیر حضوری بوده از همین رو بازنشستگان گرامی نیازی به مراجعه‌های مکرر به شعب بانکی نداشته و حتی اگر خودشان قادر به انجام مراحل غیر حضوری نباشند؛ نزدیکانشان به راحتی با تلفن همراه هوشمند یا رایانه شخصی قادر به تکمیل این مراحل می‌باشند.

دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد. برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط با سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه  سفته دیجیتال و  چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.

مراحل دریافت وام قسطا

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

وام قسطا