راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملت

گردش حساب بانک ملت

گردش حساب گزارشی‌ست از تعداد، زمان، میزان و موارد دیگر مربوط به مبالغ واریز و برداشت شده از هر حساب بانکی افراد حقیقی و حقوقی که نشان دهنده وضعیت تراکنش‌های آن حساب می‌باشد.

گزارش گردش حساب کاربردهای زیادی داشته و هر فرد حقوقی و حقیقی ممکن است مراتب زیادی ملزم به دریافت گردش حساب شود. بانک‌ها و موسسات مالی دولتی و خصوصی زیادی وجود دارد که امکان افتتاح حساب در آن‌ها برای عموم فراهم شده‌سات؛ یکی از این بانک‌ها که تعداد مشتریان بالایی نیز داشته، بانک ملت می‌باشد.

وام قسطا

هدف این مقاله از مجله قسطا آموزش دریافت آنلاین گردش حساب مشتریان بانک ملت از ابتدا تا مرحله دریافت بوده زیرا که ارائه دادن گزارش گردش حساب یکی الزامات متقاضیان دریافت وام قسطا می‌باشد. گزارش گردش حساب به جهت برآورد تمکن مالی متقاضی دریافت شده و تاثیر بالایی در تایید مبلغ وام درخواستی متقاضی داراست.

وام قسطا

وام قسطا

منظور از وام قسطا تسهیلات وام خرید کالا و خدماتی‌ست که توسط شرکت قسطا در قالب یک کارت بانکی عضو شتاب به نام قسطاکارت ارائه شده و دارای مزایای منحصر به‌فرد و ویژه‌ای می‌باشد. قسطا اولین و تنها شرکت فعال در حوزه لندک با ارائه وام اعتباری بدون محدودیت بوده و این یعنی قسطاکارت را می‌توان در تمام فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی استفاده نمود. وام قسطا در حال حاضر تا سقف ۲۰ میلیون تومان بوده اما در آینده نه‌چندان دور امکان افزایش سقف آن نیز وجود دارد.

وام قسطا یک وام بدون نیاز به ضامن؛ برای دریافت قسطاکارت نیازی به ارائه ضامن نیست و افراد متقاضی با توجه به نتیجه اعتبارسنجی انجام شده بر روی سابقه بانکی‌شان از طریق فقط سفته یا سفته و چک ضمانت امکان تضمین وام درخواستی خود را دارا می‌باشند.

قسطاکارت یک وام فوری؛ اگر تجربه دریافت تسهیلات بانکی را داشته باشید از دوندگی‌ها، زمان انتظار، سپرده‌گذاری و دیگر الزامات دریافت آن باخبر هستید؛ وام قسطا هچ ‌کدام از این موارد را ندارد. قسطاکارت در حدود ۷ روز کاری صادر شده و به دست متقاضی می‌رسد.

یک وام کاملاً آنلاین؛ تمام مراحل دریافت وام قسطا آنلاین بوده و در شرایط معمول هیچ نیازی برای مراجعه حضوری به شعب بانکی وجود ندارد. متقاضیان از طریق تلفن همراه و رایانه شخصی خود قادر به ثبت سفارش، افتتاح حساب، صدور تضامین مورد نیاز و پرداخت اقساط وام خود می‌باشند.

قسطاکارت معتبر در سراسر ایران و بدون محدودیت؛ همان‌طور که گفته شد قسطاکارت یک کارت عضو سیستم شتاب بوده و در تمام دستگاه‌های کارتخوان در سراسر کشور معتبر است. نکته دیگر امکان خرید اینترنتی با قسطاکارت است که دیگر مزیت ویژه وام قسطا به‌حساب می‌آید. با قسطاکارت از تمام سایت‌های سراسر ایران که دارای درگاه پرداخت اینترنتی هستند نیز می‌توان خرید کرد. قسطا کارت

فقط یک وام خرید کالا نبوده و با آن می‌توان هر چیزی را از جمله کالا یا خدماتی مثل بیلیت هواپیما، تور مسافرتی، خدمات پزشکی، تعمیر خودرو و خانه و… خریداری نمود.

نحوه دریافت گزارش صورت حساب بانک ملت

به‌طور کلی فرآیند دریافت گزارش صورت حساب بانک‌ها که در اصطلاح به آن «پرینت حساب» نیز گفته می‌شود، یکسان است. تفاوت این فرآیند در جزئیات مراجل انجام در هر بانک می‌باشد که در این مقاله به نحوه دریافت گزارش گردش حساب بانک ملت به‌صورت آنلاین پرداخته شده‌است.

در مرحله نخست می‌بایست به آدرس صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت مراجعه کرده یا ابتدا به صفحه اصلی نخست بانک ملت رفته و از آن‌جا بر روی گزینه بانکداری اینترنتی کلیک کرد.

نحوه دریافت گردش حساب بانک ملت

پس از آن وارد صفحه‌ای شده که درخواست ورود اطلاعات شناسایی فرد را داشته، این اطلاعات شامل شناسه مشتری، رمز عبور، عبارت امنیتی و کد OTP دریافتی بر روی شماره تلفن همراه معرفی شده به بانک می‌باشد.

اگر شناسه مشتری و رمز عبور لازم را نداشته یا فراموش کرده‌اید، ملزم به دریافت آن از شعب بانک ملت می‌باشید. مراحل دریافت این اطلاعات به شرح ذیل می‌باشند.

  • مراجعه به یکی از شعب بانک ملت با به همراه داشتن کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قدیمی و رسید درخواست کارت ملی هوشمند.
  • دریافت و تکمیل فرم مربوط به استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی بانک ملت.
  • دریافت رمز عبور برای ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت.

حالا اطلاعات لازم برای دریافت گزارش گردش حساب بانک ملت را در اختیار داشته و می‌بایست دوباره به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت مراجعه نمود. مراحل به این عبارتند:

  • ورود شناسه مشتری دریافت شده از بانک ملت در کادر مربوط به شناسه مشتری.
  • ورود رمز تعریف شده برای بانکداری اینترنتی بانک ملت.
  • مشاهده نوشته داخل تصویر و ورود محتویات آن در کادر مربوط به عبارت امنیتی.
  • کلیک بر گزینه «ارسال پیامک» برای دریافت پیامک OTP به جهت احراز هویت.
  • ورود کد دریافت شده از پیامک در کادر مربوط به OTP.
  • سپس با زدن بر روی «ورود» وارد پیش‌خوان کاربری می‌شوید.

نحوه دریافت گردش حساب بانک ملت

پس از زدن بر روی گزینه ورود، صفحه پیش‌خوان کاربری اینترت بانک باز شده، در این صفحه ابتدا توصیه‌های امنیتی و مشخصات هویتی نمایش دیده می‌شود. ادامه مراحل دریافت گزارش گردش حساب بانک ملت به شرح ذیل است.

نحوه دریافت پرینت حساب بانک ملت

  • کلیک بر روی گزینه «مدیریت حساب» از بین گزینه‌های سمت راست صفحه.

نحوه دریافت گردش حساب بانک ملت

  • از لیست باز شده انتخاب گزینه «گزارشات».

  • سپس لیست دیگری در زیر گزینه گزارشات باز شده و در لیست جدید بر روی گزینه «دریافت فایل صورت‌حساب» کلیک کرده.
  • حال در صفحه پیش‌رو از قسمت «شماره حساب» اقدام به انتخاب شماره حساب مورد نظر کرده.
  • در بخش زمان گزینه «دوره» را انتخاب کرده و پس ازآن تاریخ شروع و پایان دوره مورد نظر را مشخص نموده؛ پس از تعیین نوع خروجی گزارش وانتخاب «همه فعالیت‌ها» از بخش نوع فعالیت باید بر روی گزینه دریافت کلیک کرد. با انجام این مراحل گزارش گردش حساب بانک ملت آماده شده و پس ازدانلود قابل مشاهده، چاپ و ارائه است.

نحوه دریافت پرینت حساب بانک ملت

مراحل دریافت وام قسطا

مراحل دریافت وام قسطا یا همان قسطاکارت برای بازنشستان بسیار ساده و سریع بوده و نکته مهم دیگر این است که تمام مراحل دریافت قسطاکارت آنلاین و غیر حضوری بوده از همین رو بازنشستگان گرامی نیازی به مراجعه‌های مکرر به شعب بانکی نداشته و حتی اگر خودشان قادر به انجام مراحل غیر حضوری نباشند؛ نزدیکانشان به راحتی با تلفن همراه هوشمند یا رایانه شخصی قادر به تکمیل این مراحل می‌باشند.

دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد. برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط با سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه  سفته دیجیتال و  چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.

مراحل دریافت وام قسطا

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

وام قسطا