وام بانک اقتصاد نوین | بررسی و نقد موشکافانه 6 وام بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در سال 1380 به‌عنوان اولین بانک خصوصی ایران افتتاح شد. از همان سال با هدف ایجاد رفاه و افزایش سطح رضایت مشتریانش، شروع به ارائه‌ی وام‌های بانکی مختلف کرد. برای وام‌های بانک اقتصاد نوین شرایط مختلفی وضع کرده‌اند تا همه‌ی افراد بتوانند وام‌های بانک اقتصادنوین را بگیرند. در این مطلب تمامی وام‌های بانک‌های اقتصاد نوین را بررسی کرده‌ایم و شرایط هر یک از این وام‌ها را زیر ذره‌بین نقد قرار داده‌ایم.

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان بانک اقتصاد نوین علاوه‌بر دریافت سود سپرده‌ی 7 تا 15درصدی در حساب بلندمدت‌، تا سقف 80درصد سپرده‌ به متقاضیان این وام اهدا می‌شود. نرخ سود سالیانه‌ی این وام بانک اقتصادنوین بر اساس سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات متغیر است. در جداول پایین جزئیات و ارتباط نرخ سود وام با سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت اقساط را شرح داده‌ایم:

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان بانک اقتصاد نوین با سود سپرده‌ی 7درصدی
سقف پرداختی وام سود سالیانه وام مدت زمان بازپرداخت اقساط
70درصد سپرده 4درصد 12ماهه
75درصد سپرده 4درصد 24ماهه
80درصد سپرده 4درصد 36ماهه

 

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان بانک اقتصاد نوین با سود سپرده‌ی 10درصدی
سقف پرداختی وام سود سالیانه وام مدت زمان بازپرداخت اقساط
60درصد سپرده 6.6درصد 12ماه
65درصد سپرده 7.6درصد 12ماه
70درصد سپرده 8.4درصد 12ماه
75درصد سپرده 9.2درصد 12ماه
60درصد سپرده 5.8درصد 24ماه
65درصد سپرده 6.9درصد 24ماه
70درصد سپرده 7.7درصد 24ماه
75درصد سپرده 8.6درصد 24ماه
60درصد سپرده 5درصد 36ماه
65درصد سپرده 6درصد 36ماه
70درصد سپرده 7درصد 36ماه
75درصد سپرده 8درصد 36ماه
80درصد سپرده 9درصد 36ماه

 

وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان بانک اقتصاد نوین با سود سپرده‌ی 15درصدی
سقف پرداختی وام سود سالیانه وام مدت زمان بازپرداخت اقساط
60درصد سپرده 18درصد 24،12 و 36ماه
65درصد سپرده 18درصد 24،12 و 36ماه
70درصد سپرده 18درصد 24،12 و 36ماه

برای ضمانت این وام بانک اقتصاد نوین مسدودی سپرده‌ی وام‌گیرنده به مدت 80ماه را قرارداد کرده‌اند. بنابراین برای دریافت این وام بانک اقتصادنوین به معرفی ضامن رسمی، چک، سفته یا سند ملکی احتیاجی ندارید. این نکته را درنظر داشته باشید در تمام مدت مسدودی سپرده، سود سپرده به آن تعلق می‌گیرد.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام 500 میلیون تومانی طرح پیام بانک اقتصاد نوین

وام 500 میلیون تومانی طرح پیام بانک اقتصاد نوین به افرادی که حساب متصل به دستگاه کارت خوان و درگاه‌های پرداخت متصل به حساب بانک اقتصادنوین دارند، با سود متغیر 4 تا 23درصدی و بازپرداخت 24ماهه، تعلق می‌گیرد.

داشتن معدل حساب 2، 3، 4 یا 6ماهه، معرفی ضامن رسمی و ارائه‌ی پروانه‌ی کسب به‌نام وام‌گیرنده از دیگر شرایط وام دستگاه پوز بانک اقتصاد نوین هستند. اگر وام‌گیرنده پروانه‌ی کسب به‌نام خود ندارد، با انتقال امتیاز حساب و معرفی شخص دیگری می‌تواند وام را دریافت کند.

برای گرفتن این وام بانک اقتصادنوین داشتن یکی از حساب‌های قرض‌الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت الزامی است. همچنین خوب است بدانید، کف مبلغ وام دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین 10میلیون تومان مقرر شده است.


اطلاع از شرایط وام‌های بانک مختلف، مهارتی است که در زمان بحران‌های مالی شدیدا به شما کمک‌کننده خواهد بود. بنابراین خواندن مطلب زیر نیز پیشنهاد می‌شود:

وام بانک توسعه تعاون | تشریح شرایط 9 وام بانک توسعه تعاون


وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح صبا بانک اقتصاد نوین

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح صبای بانک اقتصاد نوین برای مشتریانی که میانگین حساب کوتاه‌مدت یا قرض‌الحسنه‌‌‌‌‌ی جاری به‌مدت 2، 3 یا 4ماهه دارند، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. با توجه به میانگین حساب، نرخ سود سالیانه‌ی این وام بانک اقتصاد نوین بین 4 تا 18درصد، متغیر است.

وام صبا ی بانک اقتصاد نوین شامل چهار طرح زیرمجموعه به‌نام‌های صبا 1، صبا 2، صبا 3 و صبا 4 هستند:

  • در طرح‌های صبا 1 و صبا 2 سقف مبلغ وام به میزان 2برابر و تا سقف 500میلیون تومان تعیین شده است. همچنین در این دو طرح تسهیلاتی،‌ مسدودی سپرده تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط را به‌عنوان ضمانت دریافت این وام قرارداد کرده‌اند.
  • در طرح‌ها صبا 3 و صبا 4، که به “وام کارتخوان” نیز معروف است، سقف پرداختی وام 100میلیون تومان و برای ضمانت دریافت وام معرفی ضامن رسمی دارای کسر از حقوق تعیین شده است.

بانک اقتصادنوین دوره‌های بازپرداخت اقساط را 12، 24 یا 36ماهه مقرر کرده است که مقرر شدن هر یک از این دوره‌های بازپرداختی به انتخاب خود شخص وام‌گیرنده وابسته خواهد بود.

نکته:

  • غیر از مسدودی سپرده تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط، بانک حساب وام‌گیرنده را به مدت 4ماه مسدود می‌کند.

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین متناسب‌ترین وام برای افرادی به‌شمار می‌رود که حساب بلندمدت یا واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت در بانک اقتصاد نوین دارند. در این وام بانک اقتصادنوین بعد از افتتاح حساب سپرده‌ی بلندمدت و سپرده‌گذاری تا 80درصد سپرده و تا سقف 500میلیون تومان اعتبار پرداخت می‌شود. درنهایت هم وام‌گیرنده با استفاده از اعتبار خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح اعتباریتو امکان خرید دارد.

بانک اقتصاد نوین نوع ضمانت وام اعتبارینو را مسدودی سپرده قرارداد کرده است. همچنین نرخ سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی اعتبارینو را 23درصد درنظر گرفته‌اند. البته که توجه داشته باشید در این طرح به سپرده‌های یک ساله، 2ساله و 3ساله به‌ترتیب 20.5درصد، 21.5درصد و 22.5درصد سود تعلق می‌گیرد و مادامی که سپرده‌ها هم مسدود هستند، این پرداخت سود سپرده برقرار است.

560هزار تومان هزینه‌ی ثبت‌نام (هزینه‌ی تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه)،‌ 36ماه مدت زمان بازپرداخت اقساط و تسویه‌ حساب یکجا یا اقساطی از دیگر ویژگی‌های این وام اقتصادنوین به‌شمار می‌رود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) مسکن بانک اقتصاد نوین

وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعمیرات (جعاله) خانه بانک اقتصاد نوین با نرخ سود سالیانه 23درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت 36ماهه به واجدین شرایط پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام بانک اقتصادنوین باید در شعبه‌ای اقدام به دریافت وام کنید که در آن‌جا حساب قرض‌الحسنه افتتاح کرده‌اید.

پرداخت وام تعمیرات منزل وابسته به نظر شعبه و مدیر شعبه متغیر خواهد؛ برای مثال تعیین نوع ضمانت (سند ملکی، مسدودی سپرده یا ضامن رسمی) باتوجه به نظر شعبه متفاوت خواهد بود.

وام 200 میلیون تومانی ارزینو بانک اقتصاد نوین

وام  200میلیون تومانی ارزینو بانک اقتصاد نوین برای افرادی که ارز (دلار یا یورو) دارند و نیاز به پول نقدی ریالی پیدا کرده‌اند، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. در این وام بانک اقتصاد نوین ارز‌ها (بدون تبدیل شدن به ریال) به‌عنوان ضمانت نزد بانک مسدود می‌شوند و شما می‌توانید وام ریالی دریافت کنید. در جدول زیر جزئیات و ارتباط میزان ارز مورد نیاز به‌عنوان ضمانت با مبلغ وامی که به متقاضی تعلق می‌گیرد، نرخ سود سالیانه‌ی وام و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط را آورده‌ایم:

مدت بازپرداخت اقساط نرخ سود سالیانه وام سقف پرداختی وام مبلغ مورد نیاز برای ضمانت (دلار یا یورو)
۱۲ماهه ۱۸درصد ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰میلیون تومان 1300
۲۴ماهه 1400
۳۶ماهه 1500
۱۲ماهه ۱۸درصد ۲۰۰میلیون تومان 1300
۲۴ماهه 1400
۳۶ماهه 1500
۱۲ماهه ۱۰درصد 2800
۲۴ماهه 2900
۳۶ماهه 3000
۱۲ماهه ۴درصد ۲۰میلیون تومان 3500
۲۴ماهه 4000

نکته:

مبلغ وام تا 50میلیون تومان در قالب یک کارت اعتباری به متقاضیان تقدیم می‌شود.

دوره‌های بازپرداخت وام برای طرح تسهیلاتی ارزینو 12، 24 یا 36ماهه، به انتخاب وام‌گیرنده، قرارداد شده است و مدت زمان مسدودی سپرده مطابق با مدت زمان بازپرداخت اقساط خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر شما در مدت 24ماه تمام اقساط را تسویه کنید، مسدودی سپرده‌های ارزی شما 24ماه است.

جمع‌بندی

در این مطلب تمامی وام‌های فعال بانک اقتصادنوین را بررسی کردیم. اگر شما در این بانک حساب دارید و می‌خواهید وام از این بانک بگیرید، با مراجعه به شعب می‌توانید درخواست وام خود را ثبت کنید.

به هر دلیلی نتوانستید وام بانک اقتصاد نوین را دریافت کنید، از وام بدون ضامن و فوری قسطا استفاده کنید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک اقتصاد نوین

دسته بندی شده در: