وام بانک توسعه تعاون | تشریح شرایط 9 وام بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون بانک دولتی و زیر مجموعه‌ی وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي است. تمرکز بانک توسعه تعاون به دادن وام‌های متنوع برای ایجاد اشتغال‌زایی و گسترش کسب‌وکارها است. وام‌های بانک توسعه تعاون شرایط متفاوتی دارند و این بانک تلاش می‌کند همه‌ی گروه‌های شغلی را پوشش دهد. در این مطلب تمامی وام‌های فعال در بانک توسعه تعاون را بررسی و جزئیات هر یک از این وام‌ها را شرح داده‌ایم. اگر به‌دنبال دریافت وام از بانک توسعه تعاون هستید این مطلب برای شما مفید است.

وام 6 میلیارد تومانی طرح پایانه طلائی بانک توسعه تعاون

وام 6 میلیارد تومانی طرح پایانه‌ی طلائی بانک توسعه تعاون به افرادی که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب بانک توسعه تعاون و گردش حساب حداقل 3ماهه دارند، تعلق می‌گیرد. نرخ سود این وام بانک توسعه تعاون 23درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 12ماهه درنظر گرفته‌شده است.

بانک توسعه تعاون ضمانت وام دستگاه پوز را تا سقف 2میلیارد تومان معرفی ضامن رسمی و تا سقف 6میلیارد تومان ارائه‌ی جواز کسب و جواز صنفی مقرر کرده است.

نکته:

  • حسابی که به دستگاه کارت خوان متصل است باید به‌نام وام‌گیرنده باشد.

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام ۵ میلیارد تومانی طرح حاتم بانک توسعه تعاون

وام ۵ میلیارد تومانی طرح حاتم بانک توسعه تعاون با هدف خرید، جایگزینی تجهیزات، کالاهای سرمایه‌ای و ماشین‌آلات به تعاونی‌ها و فعالان حوزه تولید و خدمات داده می‌شود. در وام حاتم بانک توسعه تعاون با ارائه‌ی سند ملکی یا جواز کسب تا 70درصد ارزش تجهیزات پرداخت می‌شود.

از دیگر مزایای این وام بانک توسعه تعاون ۳ماه تنفس تا شروع اقساط و مجموعا ۴۸ ماه بازپرداخت است. سود درنظر گرفته‌شده برای وام حاتم، سالیانه ۲۳درصد است. لازم به یادآوری است هزینه‌های ثبت‌نام برای این وام بانک توسعه تعاون، ۷میلیون و ۹۶۰هزار تومان به‌عنوان حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده تعیین شده است.


مطلب مرتبط:

وام بانک سینا | بررسی و مقایسه 18 وام بانک سینا


وام ۴ میلیارد تومانی طرح همکار بانک توسعه تعاون

وام ۴ میلیارد تومانی طرح همکار بانک توسعه تعاون برای فعالان حوزه‌ی تعاون و خارج از بخش تعاون که مجوز فعالیت دارند (به‌غیر از دفترهای مرکزی واحدهای تولیدی) به منظور خرید دفتر کار اداری یا مسکونی، طراحی و وارد فاز اجرایی شده است.

سقف پرداختی این وام بانک توسعه تعاون با توجه به شهری که ملک در آن‌جا خریداری شده، متفاوت است:

  • سقف مبلغ وام برای متقاضیان در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و اهواز: 4میلیارد تومان
  • سقف مبلغ وام برای متقاضیان در مراکز استان‌ها: 3میلیارد تومان
  • سقف مبلغ وام برای متقاضیان در شهرستان‌ها: 2.5میلیارد تومان

خوب است بدانید سقف پرداختی وام برابر با 80درصد ارزش ملکی که خریداری شده‌ است، خواهد بود.

بانک توسعه تعاون نوع ضمانت وام همکار را دو ضامن دارای جواز کسب یا سند ملک دفتر اداری یا مسکونی قرار داده است. همچنین سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت حداکثر 48ماهه از جمله ویژگی‌های طرح تسهیلاتی هم کار هستند.

نکته:

هزینه‌ی فرآیند ثبت‌نام این وام بانک توسعه تعاون ۵میلیون و ۴۶۰هزار تومان برای تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک تعیین شده است.

وام 1.7 میلیارد تومانی طرح همراه سلامت بانک توسعه تعاون

وام 1.7 میلیارد تومانی طرح همراه سلامت بانک توسعه تعاون به منظور خرید انواع تجهیزات و ابزارهای درمانی، تعمیر و نوسازی فضاهای درمانی و محل‌های کار کادر درمان به کارکنان علوم‌پزشکی پرداخت می‌شود.

سقف پرداختی این وام بانک توسعه تعاون بر اساس رشته‌ی تحصیلی وام‌گیرنده و هدف‌شان برای گرفتن وام متفاوت است:

  • سقف پرداختی وام همراه سلامت برای پزشکان فوق‌تخصص، دندانپزشکان متخصص، پزشکان فوق‌تخصص جراح و پزشکان متخصص جراح با هدف خرید ابزار و تجهیزات 3میلیارد تومان و با هدف تعمیر و نوسازی محل کار 1.3میلیارد تومان
  • سقف پرداختی وام همراه سلامت بانک توسعه تعاون برای پزشکان متخصص، دندانپزشکان عمومی و متخصص، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست‌ها، سونوگرافیست‌ها و فیزیوتراپیست‌ها با هدف خرید ابزار و تجهیزات 1.7میلیارد تومان و با هدف تعمیر و نوسازی محل کار حداکثر تا سقف 750میلیون تومان
  • سقف پرداختی وام همراه سلامت پزشکان عمومی، دامپزشکان، اپتومتریست‌ها با هدف خرید ابزار و تجهیزات 450میلیون تومان و با هدف تعمیر و نوسازی محل کار حداکثر 450میلیون تومان
  • سقف پرداختی وام همراه سلامت بانک توسعه تعاون با هدف تعمیر و نوسازی داروخانه و خرید تجهیزات 850میلیون تومان
  • سقف پرداختی وام همراه سلامت با هدف خرید تجهیزات و تأسیس، تعمیر یا نوسازی مراکز درمانی و مراکز تصویربرداری 700 میلیون تومان

نرخ سود 23درصد، بازپرداخت 48ماهه، ضمانت با سند ملکی به‌نام وام‌گیرنده و 3ماه خواب سپرده از دیگر شرایط این وام بانک توسعه تعاون هستند. لازم به یادآوری است وام‌گیرنده برای تکمیل فرآیند ثبت درخواست طرح تسهیلاتی همراه سلامت، ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و کارشناسی ملک است.

وام 300 میلیون تومانی طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون

وام 300 میلیون تومانی طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون به تعاونی‌های تولیدی، تعاونی‌های غیرتولیدی، اعضا و مشتریان تعاونی‌های مصرفی تا 90درصد سپرده‌ در حساب کوتاه‌مدت‌شان پرداخت می‌شود.

برای دریافت این وام بانک توسعه تعاون 3ماه خواب سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی نیاز دارید. نرخ سود سالیانه‌ی وام 15 تا 22درصد متغیر است:

  • سود وام رونق تعاون مختص تعاونی‌های تولیدی: ۱۵درصد تا ۲۲درصد
  • سود وام رونق تعاون مختص تعاونی‌‌های غیر تولیدی: ۱۸درصد تا ۲۲درصد
  • سود وام رونق تعاون مختص تسهیلات اعضای تعاونی‌ها: ۲۲درصد

توجه داشته باشید یکی از عوامل تعیین‌کننده‌ی میزان سود این وام بانک توسعه تعاون مدت خواب سپرده است. برای دریافت این وام بانک توسعه تعاون به‌عنوان ضمانت به ضامن رسمی و اعتبار شغلی نیازمندید.

بانک توسعه تعاون حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط وام رونق تعاون را 48ماهه تعیین کرده است. البته خوب است بدانید سقف پرداختی وام با بازپرداخت بیش از 12ماهه 300میلیون تومان تعیین شده است اما اگر مدت زمان بازپرداخت اقساط کمتر از 12ماه شود، ممکن است سقف پرداختی وام نیز بیش از 300میلیون تومان درنظر گرفته شود.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح همراه بانک توسعه تعاون (وام بدون ضامن)

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح همراه بانک توسعه تعاون بعد از افتتاح حساب بلند مدت و سپرده‌گذاری در این حساب به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد. میزان سود تعیین شده برای سپرده‌ی این حساب بلندمدت 16درصد و نرخ سود سالیانه‌ی وام 18درصد است.

وام همراه بانک توسعه تعاون به “وام بدون ضامن” در بین مشتریانش معروف است؛ چرا که برای دریافت این وام به معرفی ضامن احتیاجی نیست و مسدودی سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت دریافت این وام بانک توسعه تعاون تلقی می‌شود. البته که این مسدودی سپرده تا بعد از تسویه‌ی کامل اقساط به پایان می‌رسد.

بانک توسعه تعاون حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط وام همراه‌بانک را 48ماهه قرارداد کرده است. برای گرفتن این وام لازم است قسط عقب افتاده یا چک برگشتی نداشته باشید.

وام 300 میلیون تومانی طرح مائده بانک توسعه تعاون

وام 300 میلیون تومانی طرح مائده‌ی بانک توسعه تعاون یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کسانی است که به‌دنبال ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی هستند. از مزایای این وام بانک توسعه تعاون، 4درصدی بودن نرخ سود سالیانه‌ی آن است.

3 تا 6ماه خواب سپرده، 60ماه مهلت بازپرداخت اقساط، معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی به‌عنوان ضمانت و امکان پرداخت اقساط به‌صورت ماهیانه یا یکجا، از دیگر شرایط وام مائده هستند.

خبر خوب برای شرکت‌های دانش بنیان این است که سقف پرداختی این وام بانک توسعه تعاون برای آن‌ها، 750 میلیون تومان تعیین شده است.

در جداول زیر اطلاعات جزئی‌تری از طرح تسهیلاتی مائده را آورده‌ایم:

جزئیات طرح مائده بانک توسعه تعاون با بازپرداخت ماهیانه
کارمزد سقف پرداختی وام مدت بازپرداخت اقساط
صفر 45درصد سپرده ۱۰ماه
صفر 40درصد سپرده ۱۲ماه
2درصد 45درصد سپرده ۱۲ماه
2درصد 30درصد سپرده ۱۸ماه
3درصد 50درصد سپرده ۱۲ماه
3درصد 33درصد سپرده ۱۸ماه
4درصد 55درصد سپرده ۱۲ماه
4درصد 35درصد سپرده ۱۸ماه
4درصد 28درصد سپرده ۲۴ماه
4درصد 24درصد سپرده ۳۰ماه
4درصد 20درصد سپرده ۳۶ماه
4درصد 15درصد سپرده ۴۸ماه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک توسعه تعاون

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک توسعه تعاون برای کارمندان شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی که حقوق ماهانه‌ی خود را از حساب بانک توسعه تعاون دریافت می‌کنند، طراحی شده است. در این وام بدون ضامن بانک توسعه تعاون، کارمندان با ارائه‌ی گواهی کسر از حقوق و داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C بانک مرکزی، اعتبار 100میلیون تومانی با سود سالیانه‌ی 18درصدی و بازپرداخت 48 ماهه دریافت می‌کنند.

برای این وام بانک صادرات دو سقف اعتباری 50 یا 100 میلیون تومان تعیین شده است که عامل موثر در تعلق گرفتن هر یک از این مبلغ‌‌های وام، رتبه‌ی اعتباری کارمند در بانک مرکزی است. لازم به یادآوری است هزینه‌های ثبت‌نام برای دریافت این وام بانک صادرات، 1میلون و 100هزار تومان به‌منظور پرداخت هزینه‌ی تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه تعیین شده است.

وام ۵۰ میلیون تومانی با سپرده بانک توسعه تعاون

وام ۵۰ میلیون تومانی با سپرده‌ی بانک توسعه تعاون بعد از سپرده‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه‌ی بانک توسعه تعاون، تا 85درصد سپرده به مشتریان تعلق می‌گیرد. سود سالیانه‌ی این وام بانک توسعه تعاون 2درصد درنظر گرفته‌شده است.

بانک توسعه تعاون نوع ضمانت وام با سپرده را مسدودی سپرده‌ی متقاضی وام قرار داده است و بعد از تسویه‌ی کامل اقساط مسدودی سپرده رفع می‌شود. همچنین این بانک دوره‌های بازپرداخت وام را 24 و 36ماهه، به انتخاب وام‌گیرنده، قرار داده است.

جمع‌بندی

در این مطلب تمامی وام‌های در دسترس بانک توسعه تعاون را بررسی و جزئیات آن‌‌ها را شرح دادیم. اگر هر یک از وام‌های بانک توسعه تعاون با شرایط و نیاز شما متناسب است، برای ثبت درخواست و دریافت وام به‌صورت حضوری به شعب بانک توسعه تعاون مراجعه کنید.

اما به هر دلیلی نتوانستید وام بانک توسعه تعاون را دریافت کنید، وام فوری و بدون ضامن قسطا را بگیرید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک توسعه تعاون

دسته بندی شده در: