وام بانک سینا | بررسی و مقایسه 18 وام بانک سینا

بانک سینا در ارائه‌ی وام‌های مختلف جز چند بانک اول ایران است؛ چرا که تنوع وام‌های بانک سینا بسیار زیاد است. بانک سینا وام‌های متنوعی از جمله وام مشاغل، وام فوری، وام بدون ضامن و… ارائه می‌دهد که هدف از طراحی تسهیلات مختلف این است که تمامی مشتریان بانک سینا بتوانند وام بگیرند. در این مطلب تمامی وام‌های بانک سینا را معرفی و شرایط دریافت هر یک را جزء به جزء زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم. اگر تمایل دارید وام از بانک سینا بگیرید این مطلب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

فهرست مطالب

وام ۲ میلیارد تومانی طرح حکیمانه (مخصوص پزشکان) بانک سینا (وام فوری بانک سینا)

وام ۲ میلیارد تومانی طرح حکیمانه‌ی بانک سینا (وام فوری بانک سینا) با هدف توسعه‌ی نظام سلامت و ارائه‌ی خدمات به پزشکان، برای این قشر از جامعه برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. وام طرح حکیمانه به “وام فوری” بانک سینا معروف است؛ به این علت که پزشکان بدون سپرده گذاری قبلی برای دریافت این وام می‌توانند اقدام کنند.

سقف اعتبار واریزی این وام بانک سینا باتوجه به رده‌ی علمی پزشکان متغیر است. سقف وام طرح حکیمانه برای پزشکان عمومی 500میلیون تومان، برای پزشکان متخصص 1میلیارد تومان و برای پزشکان فوق تخصص 2میلیارد تومان با سود سالیانه‌ی 23درصدی و حداکثر بازپرداخت 60ماهه مقرر شده است.

در طرح تسهیلاتی حکیمانه‌ی بانک سینا 22.5درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود. همچنین معرفی دو ضامن پزشک (هم‌صنف) علاوه بر مسدودی سپرده به‌عنوان ضمانت، از شرایط دیگر این وام است.

توجه داشته باشید، محل کار پزشک متقاضی وام باید در محدوده‌ی شعبه‌ای باشد که درخواست وام خود را ثبت کرده است، به بانک بدهکار نباشد و سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد.


دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا

دریافت وام فوری و بدون ضامن از قسطا


وام ۱ میلیارد تومانی طرح آسمان با سپرده بلندمدت بانک سینا (وام بدون ضامن)

وام ۱ میلیارد تومانی طرح آسمان بانک سینا با سپرده‌گذاری در حساب بلندمدت این بانک، علاوه بر دریافت سود 8درصدی سپرده‌گذاری، تا سقف 90درصد سپرده‌ی حساب متقاضی وام، پرداخت می‌شود.

این وام بانک سینا به “وام بدون ضامن” در بین مشتریان بانک معروف شده است؛ برای دریافت این وام احتیاج به معرفی ضامن رسمی نیست و مسدودی سپرده به‌عنوان ضمانت دریافت وام تلقی می‌شود. البته که مسدودی سپرده نزد بانک، تا پایان تسویه‌ی کامل اقساط ادامه خواهد داشت.

بانک سینا نرخ سود وام آسمان را 13درصدی و بازپرداخت حداکثر 60ماهه قرار داده است. همچنین از شروط اولیه‌ی متقاضی این وام بانک سینا، نداشتن هیچ وام تسویه‌نشده‌ای در این بانک اعلام شده است.


شناخت و داشتن آگهی از شرایط وام‌های بانک‌های مختلف به شما کمک می‌کند در زمان بحران‌های مالی متناسب‌ترین وام با شرایط خودتان را بگیرید؛ بنابراین خواندن این مطلب نیز پیشنهاد می‌شود:

وام بانک دی | بررسی جزئیات 12 وام بانک دی


وام 300 میلیون تومانی طرح نارون بانک سینا

وام 300 میلیون تومانی طرح نارون بانک سینا مختص اشخاص حقوقی (سازمان‌ها و شرکت‌ها) که حساب قرض‌الحسنه، کوتاه مدت یا جاری با معدل 1 تا 12ماهه در این بانک دارند، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

در این طرح تسهیلاتی بانک سینا 300میلیون تومان با سود سالیانه‌ی 10 تا 23درصدی (بر حسب خواب سپرده متغیر) و بازپرداخت 3 تا 48ماه پرداخت می‌شود. شرکت‌ها و سازمان‌ها برای دریافت وام نارون ملزم به ارائه‌ی اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه‌ی فعالیت به‌عنوان ضمانت هستند.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با سپرده‌گذاری 2 تا 6ماهه در حساب قرض‌الحسنه‌ی بانک سینا با نرخ سود متفاوت (از 18 تا 23درصد) به متقاضیان وام، ارائه می‌شود. بانک سینا بر اساس نرخ سود سالیانه‌ی وام، مدت خواب سپرده (سپرده‌گذاری) و مدت بازپرداخت اقساط سقف متفاوتی به متقضیان می‌دهد. در جداول زیر جزئیات سقف پرداختی و شرایط تاثیرگذار بر آن را بررسی کرده‌ایم:

وام طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود سالیانه 18درصد
مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۲ماه ۱۲ماه 40درصد سپرده
۳ماه ۱۸ماه
۴ماه ۲۴ماه
۵ماه ۳۰ماه
۶ماه ۳۶ماه
وام طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود سالیانه 20درصد
مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۲ماه ۱۲ماه 60درصد سپرده
۳ماه ۱۸ماه
۴ماه ۲۴ماه
۵ماه ۳۰ماه
۶ماه ۳۶ماه
وام طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود سالیانه 22درصد
مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۲ماه ۱۲ماه 100درصد سپرده
۳ماه ۱۸ماه
۴ماه ۲۴ماه
۵ماه ۳۰ماه
۶ماه ۳۶ماه
وام طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود سالیانه 23درصد
مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۲ماه ۱۲ماه 150درصد سپرده
۳ماه ۱۸ماه 155درصد سپرده
۴ماه ۲۴ماه 160درصد سپرده
۵ماه ۳۰ماه 170درصد سپرده
۶ماه ۳۶ماه 175درصد سپرده

طبق جدول‌‌های توضیحات وام ارغوان، در قبال هر یک ماه خواب سپرده، 6ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود. همچنین این نکته را یادآور می‌شویم سقف اعتبار تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا برای اشخاص حقیقی (افراد) 300میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی (سازمان‌ها و شرکت‌ها) 500میلیون تومان است و برای دریافت این وام بانک سینا، معرفی یک ضامن رسمی احتیاج است.

وام 300 میلیون تومانی طرح نخل بانک سینا

وام 300 میلیون تومانی طرح نخل بانک سینا به شرکت‌ها و سازمان‌هایی پرداخت می‌شود که تمایل دارند کارت خرید کالای اقساطی در اختیار پرسنل خود بگذارند. در طرح تسهیلاتی نخل افراد حقوقی با سپرده‌گذاری 1ماهه در حساب قرض‌الحسنه، وام در قالب کارت اعتباری با سود 16 تا 23درصد می‌گیرند.

بانک سینا ضمانت وام نخل را اعتبار شغلی قرار داده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط را 6تا 36ماه تعیین کرده‌اند. به‌علت پرداخت وام در قالب کارت اعتباری، یک درصد از مبلغ وام به‌عنوان کامزد سالیانه گرفته می‌شود؛ بنابراین وام‌گیرنده برای هزینه‌های ثبت‌نام این وام بانک سینا ملزم به پرداخت 3میلیون و 100هزار است.

در جدول زیر جزئیات بیشتر مدت زمان خواب سپرده، بازپرداخت اقساط و مبلغ وامی که تعلق می‌گیرد را مشاهده کنید:

مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۱ ماه ۶ ماهه اقساطی 39درصد سپرده
۱ ماه ۱۲ ماهه اقساطی 22درصد سپرده
۱ ماه ۲۴ ماهه اقساطی 12درصد سپرده
۱ ماه ۳۶ ماهه اقساطی 8درصد سپرده
۱ ماه ۳ ماهه راس مدت 44درصد سپرده
۱ ماه ۶ ماهه راس مدت 22درصد سپرده

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح سپیدار بانک سینا

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح سپیدار بانک سینا ویژه‌ی سازمان‌های خصوصی و دولتی که به‌دنبال ارائه‌ی تسهیلات و رفاهیات به کارمندان خود هستند، طراحی و وارد فاز اجرایی شده است. در این وام بانک سینا، شرکت‌ها با افتتاح حساب سازمانی و ایجاد گردش حساب 1 تا 12ماهه تا سقف 300میلیون تومان به کارمندان تسهیلات پرداخت می‌شود.

نرخ سود 4درصدی، امکان ضامن شدن ضربدری کارمندان برای یک‌دیگر و بازپرداخت 48ماهه از جمله مزایای وام سپیدار بانک سینا است. لازم به یادآوری است، یکی از اصلی‌ترین مدارک برای تشکیل پرونده برای تسهیلات سپیدار، ارائه‌ی فیش حقوقی شرکتی است.

بر اساس مدت زمان خواب سپرده (سپرده‌گذاری)، میزان بازپرداخت اقساط و سقف مبلغ واریزی متغیر خواهد بود. در جدول زیر توضیحات این موارد را آورده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۱ ۱۲ماه 14.9درصد سپرده
۳ ۱۲ماه 45.4درصد سپرده
۲۴ماه 24.3درصد سپرده
۶ ۱۲ماه 92.9درصد سپرده
۲۴ماه 49.8درصد سپرده
۳۶ماه 35.5درصد سپرده
۹ ۲۴ماه 76.3درصد سپرده
۴۸ماه 43.8درصد سپرده
۱۲ ۳۶ماه 74.4درصد سپرده
۴۸ماه 59.7درصد سپرده

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نرگس بانک سینا

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نرگس بانک سینا برای مشتریانی که میانگین حساب (جاری، کوتاه مدت یا قرض‌الحسنه) 2 تا 12ماهه دارند، تسهیلات بسیار مناسبی است. برای وام نرگس بانک سینا نرخ سود سالیانه‌ی بین 10 تا 20درصد(متغیر بر حسب مدت زمان خواب سپرده) و حداکثر بازپرداخت 60ماهه تعیین کرده‌اند.

بانک سینا نوع ضمانت مورد نیاز برای دریافت تسهیلات طرح نرگس را معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی قرارداد کرده است. همچنین از شروط اصلی تعلق گرفتن وام به متقاضی، نداشتن هیچ‌گونه چک برگشتی یا وام با قسط معوقه است.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نیلوفر بانک سینا

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نیلوفر بانک سینا ویژه‌ی افرادی طراحی شده است که معدل حساب 1 تا 12ماهه در حساب قرض‌الحسنه‌ی خود در بانک سینا دارند. سود سالیانه‌ی این وام بانک سینا 4 درصد (وام قرض‌الحسنه) با بازپرداخت 48 ماه تعیین شده است.

خوب است بدانید، بانک سینا ضمانت دریافت وام نیلوفر را معرفی 2ضامن رسمی تعیین کرده است. در طرح تسهیلاتی نیلوفر بانک سینا، مدت خواب سپرده (سپرده‌گذاری) تأثیر به‌سزایی در مدت بازپرداخت اقساط و سقف پرداختی مبلغ وام دارد. در جدول زیر جزئیات تأثیرگذاری خواب سپرده را شرح داده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده (ماه) مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۱ماه ۱۲ماه 14.9درصد سپرده
۳ماه ۱۲ماه 45.4درصد سپرده
۲۴ماه 24.3درصد سپرده
۶ماه ۱۲ 92.9درصد سپرده
۲۴ 49.8درصد سپرده
۳۶ 35.5درصد سپرده
۹ماه ۲۴ 76.3درصد سپرده
۴۸ 43.8درصد سپرده
۱۲ماه ۳۶ 74.4درصد سپرده
۴۸ 59.7درصد سپرده

وام 300 میلیون تومانی تعمیرات مسکن (جعاله) بانک سینا

وام 300 میلیون تومانی تعمیرات خانه (جعاله) بانک سینا با سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت 60ماهه با هدف تعمیرات منزل به متقاضیان وام پرداخت می‌شود. برای ضمانت دریافت وام تعمیرات مسکن نیاز به سند ملکی به‌نام وام‌گیرنده است و هزینه‌ی انتقال سند به بانک، برعهده‌ی وام‌گیرنده خواهد بود.

بانک سینا برای تسهیلات تعمیرات مسکن مسدودی سپرده برابر با 22.5درصد مبلغ وام (67.5میلیون تومان) قرارداد کرده است؛ البته این مسدودی سپرده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط برطرف می‌شود و وام‌گیرنده به سپرده دسترسی خواهد داشت.

نکته:

  • هزینه‌های ثبت‌نام این وام بانک سینا 1میلیون و 200هزار تومان برای تشکیل پرونده و کارشناسی ملک تعیین شده است.
  • این وام فقط یکبار به متقاضیان پرداخت می‌شود و امکان درخواست مجدد برای این وام وجود ندارد.
  • وام تعمیران مسکن بانک سینا فقط در تعدادی از شعب ارائه می‌شود.

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا با هدف خرید کالای اقساطی مثل خرید موتور سیکلت اقساطی، خرید تلویزیون قسطی و… در قالب یک کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط داده می‌شود.

برای دریافت این وام بانک سینا ملزم به داشتن 3 تا 6ماه معدل حساب قرض‌الحسنه، معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی به‌عنوان ضمانت هستید. کمترین مبلغ سپرده‌گذاری در وام اطلسی 50هزارتومان تعیین شده است.

در طرح تسهیلاتی اطلسی حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36ماه و نرخ سود سالیانه را 23درصد اعلام کرده‌اند. همچنین بانک سینا ضمانت مورد نیاز برای دریافت وام اطلسی را معرفی ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی قرار داده است.

توجه داشته باشید، مدت زمان خواب سپرده یکی از عوامل تعیین‌کننده‌ی مدت زمان بازپرداخت اقساط و میزان مبلغ واریزی وام اطلسی است. در جدول پایین جزئیات دقیقی از تاثیر خواب سپرده بر مدت زمان بازپرداخت اقساط و میزان مبلغ وام را بیان کرده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۳ماه 12 تا 36ماهه 80درصد سپرده
۶ماه 12 تا 36ماهه 180درصد سپرده
۳ماه ۳ ماه راس مدت 100درصد سپرده
۶ماه ۳ ماه راس مدت 200درصد سپرده

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح چشمه بانک سینا

وام 3۰۰ میلیون تومانی طرح چشمه‌ی بانک سینا به مشتریانی که معدل و گردش حساب 3 تا 12ماهه دارند، اهدا می‌شود. برای این وام بانک سینا نرخ سود 2درصد و بازپرداخت 60ماهه تعیین کرده‌اند. همچنین برای دریافت وام چشمه به ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی احتیاج است.

در طرح تسهیلاتی چشمه‌ی بانک سینا مدت زمان خواب سپرده بر مدت زمان بازپرداخت اقساط و سقف واریزی وام تأثیرگذار است. در جدول زیر شرح تاثیر مدت زمان سپرده‌گذاری را بیان کرده‌ایم:

مدت زمان خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۳ماه ۶ماهه 92درصد سپرده
۱۲ماهه 44درصد سپرده
۲۴ماهه 24درصد سپرده
۳۶ماهه 17.9درصد سپرده
۶ماه ۶ماهه 187درصد سپرده
۱۲ماهه 90درصد سپرده
۲۴ماهه 51درصد سپرده
۳۶ماهه 36درصد سپرده
۴۸ماهه 29.4درصد سپرده
۹ماه ۲۴ماهه 78درصد سپرده
۳۶ماهه 56درصد سپرده
۴۸ماهه 45درصد سپرده
۱۲ماه ۳۶ماهه 77درصد سپرده
۶۰ماهه 38درصد سپرده

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح آفتاب بانک سینا

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح آفتاب بانک سینا از محبوب‌ترین وام‌های این بانک در بین مشتریان محسوب می‌شود؛ چرا که برای این وام بانک سینا سودی درنظر نگرفته‌اند. برای گرفتن این وام بانک سینا نیاز است معدل حساب 1 تا 12ماهه در حساب قرض‌الحسنه ایجاد کنید. در جدول پایین جزئیات مدت زمان خواب سپرده، مدت زمان بازپرداخت اقساط و مبلغ واریزی وام را آورده‌ایم:

مدت خواب سپرده مدت بازپرداخت اقساط سقف پرداختی وام
۱ماه ۶ماهه 23.6درصد سپرده
12ماهه 13.1درصد سپرده
۳ماه ۶ماهه 71.9درصد سپرده
۱۲ماهه 40درصد سپرده
۲۴ماهه 22.1درصد سپرده
۶ماه ۶ماهه 147.2درصد سپرده
۱۲ماهه 81.9درصد سپرده
۲۴ماهه 45.3درصد سپرده
۳۶ماهه 36درصد سپرده
۴۸ماهه 32.5درصد سپرده
۹ماه ۲۴ماهه 60.5درصد سپرده
۳۶ماهه 49.9درصد سپرده
۴۸ماهه 40درصد سپرده
۱۲ماه ۲۴ماهه 94.9درصد سپرده
۳۶ماهه 68.1درصد سپرده
۴۸ماهه 54.5درصد سپرده

بانک سینا نوع ضامن مورد نیاز برای دریافت وام آفتاب را معرفی یک ضامن رسمی و داشتن رتبه‌ی مناسب اعتبارسنجی درنظر گرفته است.

وام ۲۰۰ میلیونی با پشتوانه سپرده ویژه بانوان بانک سینا (طرح آذین)

وام ۲۰۰ میلیونی با پشتوانه‌ی سپرده ویژه بانوان بانک سینا (طرح آذین) را بعد از افتتاح حساب بلندمدت و سپرده‌گذاری،‌ علاوه‌بر دریافت سود 6درصدی سپرده‌‌ی بلند مدت، تا 80درصد مبلغ سپرده دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید این وام بانک سینا نرخ سود 5درصدی دارد و نرخ سود سپرده‌ی شما 6درصد قرارداد شده است.

برای گرفتن وام بانوان بانک سینا نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست؛ چرا که در این طرح تسهیلاتی مسدودی سپرده به‌عنوان ضمانت تلقی می‌شود. مدت زمان مسدودی سپرده در این وام بانک سینا 80ماه تعیین شده است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارمغان بانک سینا

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارمغان بانک سینا را بعد از افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری حداقل 2ماه و حداکثر 5ماه به واجدین شرایط می‌دهند. نرخ سود سالیانه‌ی این وام بانک سینا 23درصد با بازپرداخت حداکثر 60ماهه است.

بانک سینا نوع ضمانت مورد نیاز برای طرح تسهیلاتی ارمغان را معرفی ضامن رسمی قرار داده است. همچنین این بانک حداقل مبلغ سپرده، برای شروع فرآیند ایجاد معدل حساب، 5 میلیون تومان اعلام کرده است. خوب است بدانید در قبال هر یک ماه خواب سپرده 12ماه به دوره‌ی بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود؛ برای مثال اگر 2ماه خواب سپرده داشته باشید مدت زمان بازپرداخت اقساط برای شما، 24ماه محاسبه می‌شود.

وام ۲۰۰ میلیونی با جواز کسب بانک سینا (وام فوری)

وام ۲۰۰ میلیونی با جواز کسب بانک سینا به مشتریانی که جواز کسب دارند و محل کارشان در محدوده‌ی شعبه‌ی بانک سینا قرار دارد، تعلق می‌گیرد. سود سالیانه‌ی تعیین شده برای این وام بانک سینا 23درصدی به‌همراه بازپرداخت حداکثر 36ماهه است.

برای دریافت طرح تسهیلاتی با جواز کسب بانک سینا، احتیاج به چک، جواز کسب و دو ضامن رسمی به‌عنوان ضمانت دارید. از نکات دیگر وام جواز کسب بانک سینا داشتن شرط مسدودی 15درصد از مبلغ وام تا تسویه‌ی کامل اقساط است. همچنین این وام سریعا و فوری بعد از تمام‌شدن مراحل ثبت درخواست پرداخت می‌شود.

وام 100 میلیون تومانی طرح رز بانک سینا

وام 100 میلیون تومانی طرح رز بانک سینا به کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌هایی پرداخت می‌شود که محل کارشان اعلام همکاری با بانک کرده‌اند. این وام بانک سینا در دسته‌ی وام‌های خرید کالا با شرایط کمی متفاوت قرار می‌گیرد.

برای دریافت این وام بانک سینا، شرکت‌ها ضامن کارمندان خود را می‌شوند و مبلغ اقساط را از حقوق کارمند کم می‌کنند؛ بنابراین برای دریافت وام رز نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست. برای طرح تسهیلاتی رز سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت 36ماهه تعیین کرده‌اند.

اولین قدم برای دریافت این وام بانک سینا، افتتاح حساب در اپلیکیشن سیبانک است. پس از کامل شدن مراحل اداری و ثبت درخواست وام، اعتبار وام در کیف پول وام‌گیرنده شارژ می‌شود. در نهایت وام‌گیرنده با اعتبار خود از فروشگاه‌های عضو در بازارگاه سیمارت خرید می‌کند.

وام 100 میلیون تومانی خرید کالا بانک سینا

وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک سینا برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی برنامه‌ریزی شده است. این وام در پرداختی‌های 30، 50 یا 100 میلیون تومان در قالب یک کارت اعتباری در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود. وام خرید کالا نرخ سود سالیانه‌ی 23درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت 36ماهه دارد.

بانک سینا نوع ضمانت دریافت تسهیلات خرید کالا را معرفی یک ضامن دارای کسر از حقوق و یک برگ چک به ازای هر 30میلیون تومان قرار داده است. داشتن 1ماه گردش حساب، مسدود شدن 14.5درصد از مبلغ وام نزد بانک و ارائه‌ی فاکتور مهر شده‌ی فروشگاه از دیگر شرایط این وام بانک سینا هستند.

توجه داشته باشید مسدودی سپرده تا پایان تسویه‌ی اقساط برقرار است و بعد از تسویه‌ی کامل اقساط، کل وجه مسدود شده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن طرح لیلیوم بانک سینا (وام بدون ضامن)

وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن طرح لیلیوم بانک سینا به متقاضیانی که میانگین حساب قرض‌الحسنه‌ی 2 تا 6ماهه دارند پرداخت می‌شود. در این وام بانک سینا احتیاج به معرفی ضامن رسمی نیست و رتبه‌بندی اعتبارسنجی بانک مرکزی ضمانت دریافت وام لیلیوم بانک سینا را برعهده دارد.

سقف مبلغ وام تعلق گرفته برای رتبه‌های اعتبارسنجی A و B‌ و C‌ به‌ترتیب ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان با سود سالیانه‌ی 23درصدی و بازپرداخت 36ماهه تعیین شده است.

در طرح تسهیلاتی لیلیوم به ازای هر ماه خواب سپرده، یک ماه به مدت زمان بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود؛ برای مثال اگر 3ماه خواب سپرده دارید مدت زمان بازپرداخت اقساط برای شما 18ماه درنظر گرفته می‌شود. برای ثبت درخواست این وام بانک سینا، از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب تمامی وام‌های در دسترس و قابل دریافت بانک سینا را بررسی کردیم و همان‌طور که خواندید، بانک سینا شرایط متنوعی برای هر یک از این وام‌ها اعلام کرده است تا هر فردی بتواند این تسهیلات را دریافت کند.

برای دریافت وام‌های بانک سینا به صورت حضوری به شعب سراسر کشور می‌توانید مراجعه کنید. اما به هر دلیلی نتوانستید وام بانک سینا بگیرید، وام فوری و بدون سپرده‌ی قسطا را دریافت کنید:

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

دریافت وام آنلاین بدون ضامن قسطا

منبع: سایت بانک سینا

دسته بندی شده در: