بانک رفاه کارگران با داشتن سابقه‌ای طولانی و بسیار عالی در ارائه‌ی وام به متقاضیان تسهیلات، همواره به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان خود بوده است. در همین راستا برای اینکه بتواند به قشرهای مختلف جامعه وام بدهد، طرح‌های متنوع اعتباری و تسهیلاتی برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است. در این مطلب به توضیح جزئیات و شرایط 10 وام فعال و در دسترس بانک رفاه کارگران می‌پردازیم.

وام 1 میلیارد تومانی طرح پاک بانک رفاه

وام 1 میلیارد تومانی طرح پاک بانک رفاه برای حمایت از تولیدکنندگان و شرکت‌های توزیع و پخش کالا و مواد ضدعفونی‌کننده، دارو و تجهیزات پزشکی، شوینده، پاک‌کننده و مواد بهداشتی در اختیار متقاضیان وام قرار می‌گیرد. سود سالیانه‌ی این وام بانک رفاه، 18درصد تعیین شده است. داشتن حساب جاری و 2ماه گردش حساب از جمله الزامات اولیه‌ی دریافت این وام است.

سقف تعیین شده‌ی طرح پاک بانک رفاه 1میلیارد تومان اما میزان سپرده‌ی واریزی طرح پاک بر اساس خواب پول و مدت زمان گردش حساب برای هر کس، متفاوت است. برای ضمانت نیاز به یک سند ملکی و پروانه‌ی کسب به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام متقاضی وام است.

وام 500 میلیون تومانی طرح حرکت بانک رفاه

وام 500 میلیون تومانی طرح حرکت بانک رفاه، مشتریانی را شامل می‌شود که حساب جاری بدون دسته چک یا سپرده‌ی سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت داشته باشند. سقف اعتبار واریزی طرح حرکت بانک رفاه 500میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 3میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی، مقرر کرده‌اند.

برای دریافت این وام بانک رفاه، ملزم به سپرده‌گذاری در بازه‌های زمانی 3، 6 و 9ماهه هستید. سود سالیانه‌ای که به‌خاطر وام پرداخت می‌کنید براساس ماندگاری سپرده متغییر و از 4 تا 22درصد است. بیشترین مدت زمان برای بازپرداخت اقساط 36ماهه مقرر شده است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ثمر بانک رفاه

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ثمر بانک رفاه، به‌عنوان وامی بدون ضامن شناخته می‌شود. ضمانت این طرح، مسدودی سپرده (تا 15درصد اعتبار وام) است. البته این سپرده‌ی مسدودی شامل سود متغیر 4 تا 12درصدی می‌شود. (ریز جزئیات این درصدهای متغیر در جدول پایین آمده است.)

سود طرح ثمر بانک رفاه بر اساس دوره‌ی بازپرداخت و سود سپرده‌ی بلندمدت بین 5 تا 16درصد است. مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز بر اساس سود سپرده از 12 تا 36ماه تغییر می‌کند.برای دریافت این وام بانک رفاه، لازم است حساب بانکی بلندمدت افتتاح کنید.

ریز جزئیات درصد‌های متغیر وام 200میلیون تومانی طرح ثمر بانک رفاه
سود سالیانه وام سود سپرده میزان اعتبار واریزی وام مدت بازپرداخت
۴٪ ۸۵٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت ۱۲ ماه
۴٪ ۸۵٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 24 ماه
۴٪ ۸۵٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 36 ماه
۸٪ ۷۵٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 12 ماه
۸٪ ۷۵٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 24 ماه
10٪ ۸٪ ۷۵٪‌مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 36 ماه
16٪ ۱۲٪ ۷۰٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 12 ماه
16٪ ۱۲٪ ۷۰٪ مبلغ سپرده‌ی بلندمدت 24 ماه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اساتید بانک رفاه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اساتید بانک رفاه برای اعضا هیئت علمی‌های دانشگاه‌های مختلف سراسر ایران و بر اساس حداقل 6ماه گردش حساب قرض‌الحسنه‌ی بانک رفاه پرداخت می‌شود. سود وام طرح اساتید 23درصد با بازپرداخت 60ماهه است. یکی از شرایط اصلی دریافت این وام بانک رفاه، معرفی یک ضامن رسمی است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح کرامت بانک رفاه (وام بازنشستگان)

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح کرامت بانک رفاه به‌طور انحصاری برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران بانک رفاه و تأمین اجتماعی طراحی شده است. سود تسهیلات طرح کرامت بانک رفاه 18درصد با بازپرداخت 48ماهه تعیین شده است. علاوه بر موارد گفته شده، برای این وام بانک رفاه شرایط خاصی درنظر گرفته شده است که این شرایط خاص از این قرار هستند:

  • برای 100میلیون تومان دریافت اعتبار، ملزم به معرفی 2ضامن همراه با کسر از حقوق و ارائه‌ی 1فقره چک هستید.
  • 20درصد مبلغ اعتبار وام تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد ماند یا شما، باید میانگین حساب حداقل 2ماهه داشته باشید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تامین رفاه بانک رفاه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تامین رفاه بانک رفاه صرفا مختص کارمندان شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه‌ی شستا، تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی، وزارتخانه‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور است. نرخ سود سالیانه‌ی طرح تسهیلاتی تأمین بانک رفاه 18درصد با بازپرداخت 36ماهه مقرر کرده‌اند.

برای این وام بانک رفاه کارگران ملزم هستید قبل از دریافت اعتبار وام، 10درصد مبلغ وام را نزد بانک مسدود کنید و این مقدار سپرده‌ تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط وام مسدود خواهد ماند. برای ضمانت این طرح تسهیلاتی نیاز به یک سند ملکی به‌نام متقاضی وام است. توجه داشته باشید این سند ملکی در رهن بانک‌های دیگر نباید باشد. 

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اوج بانک رفاه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اوج بانک رفاه به‌طور ویژه برای افرادی که درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارتخوان بانک رفاه دارند، طراحی شده است که بانک رفاه فرصت‌ فوق‌العاده‌ای برای این افراد ایجاد کرده است. طرح اوج از دو بخش تشکیل شده است:

  • بسته‌ی تشویقی و برگزاری جشنواره:

در بخش جشنواره‌ی طرح اوج، بانک رفاه با برگزاری جشنواره‌های فصلی جوایز نقدی تا سقف 50میلیون تومان، به قید قرعه، به واجدین شرایط اعطا می‌کند.

  • اعطای وام به دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارتخوان بانک رفاه:

سقف این تسهیلات 100میلیون تومان برای عموم افراد معین شده است، اما به شرط داشتن امتیاز حساب بالا و گردش حساب مناسب، سقف این طرح تسهیلاتی تا 200میلیون تومان افزایش می‌یابد. برای دریافت این وام بانک رفاه در ابتدا لازم است حساب جاری افتتاح و به مدت حداقل 4ماه میانگین حساب ایجاد کنید. الزامات دیگر این طرح داشتن ضامن رسمی و جواز کسب برای ضمانت است.

سود سالیانه‌ی این طرح تسهیلاتی بر اساس مدت ماندگاری سپرده متغیر و 12 یا 16درصد است. حداکثر زمان بازپرداخت اقساط 24ماه برای طرح اوج مقرر شده است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح رفاه کالا

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح رفاه کالا برای کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، برنامه‌ریزی شده است. اعتبار این وام بانک رفاه در قالب کارت اعتباری اهدا می‌شود و این کارت اعتباری فقط در فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک فعال است.

ارائه‌ی فیش حقوقی وام‌گیرنده برای ضمانت طرح رفاه کالا کافی است. وام طرح رفاه کالا سود 23درصدی با بازپرداخت 24ماهه دارد.

لیست تعدادی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه از این قرار است:

آذر سیلوان، الکترو استیل، ایمرگاز پاد، سپهر الکتریک، سامی پخش مشهد، نیکسان صنعت ساوه، بلانتون، پاکشوما، کلور، آقای فرش، فرش فرهی، تاک کالای ایرانیان و… .

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک رفاه

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک رفاه برای مستمری و حقوق‌بگیرانی که حقوق مزایای خود را از حسابی در این بانک دریافت می‌کنند، درنظر گرفته شده است. این وام دو سقف 50 یا 100میلیون تومانی دارد که شرایط متقاضی وام تعیین‌کننده‌ی اختصاص هر یک از این سقف‌هاست. ضمنا اعتبار این وام در قالب کارت اعتباری به شما تحویل داده خواهد شد.

رتبه‌ی اعتباری بانک مرکزی یکی از این عوامل تعیین‌کننده است که برای دریافت وام باید رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C بانک مرکزی را داشته باشید و برای ضمانت فقط نامه ی کسر از حقوق کافی است.

سود وام 18درصد با بازپرداخت 48ماهه برای سقف 100میلیون و بازپرداخت 36ماهه برای سقف 50میلیون معین شده است.

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح انتخاب رفاه

وام ۵۰ میلیون تومانی طرح انتخاب رفاه مانند تعدادی دیگر از وام‌های بانک رفاه که پیش از این توضیح داده‌ایم، برای کارمندانی است که حقوق و مزایای خود را از حساب بانک رفاه دریافت می‌کنند. سود سالیانه‌ی این وام 15درصد با بازپرداخت 36ماهه است. نکته‌ی خیلی مهم در مورد این وام بانک رفاه که باید به آن اشاره کرد؛ این است که اعتبار وام فقط برای خرید از شعب و نمایندگی اسنوا، با هدف خرید اقساطی لوازم خانگی، در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله تمام وام‌های فعال و در دسترس بانک رفاه کارگران بررسی و تمام جرئیات این وام‌ها توضیح داده شد. شما بر حسب نیاز و شرایط‌تان می‌توانید هر یک از این وام‌ها را انتخاب و برای ثبت درخواست به‌صورت حضوری به شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه کنید.

اگر شرایط گرفتن این وام‌ها متناسب با شما و نیازتان نبود، وام فوری و بدون ضامن قسطا را دریافت کنید:

دریافت وام قسطا

منبع: سایت بانک رفاه کارگران

دسته بندی شده در: