صنعت لندتک که از زیر مجموعه های فین تک به حساب میاید در زمره یکی از جذاب ترین بخش های صنعت مالی در بین فعالان این حوزه است. نیاز صنعت لندتک هر روز بیشتر از گذشته در جامعه احساس می شود. در حال حاضر نرخ بالای سود و هزینه های گزافی که بابت کارمزد دریافت وام از متقاضیان گرفته می شود ، همراه با مشکلات  موجود در فرایند دریافت وام ، مدت هاست که زنگ خطری به خصوص برای اعضای آسیب پذیر جامعه ایجاد کرده و آن ها را با مشکلات جدی برای تامین هزینه های زندگی مواجه کرده است. با این وجود آمار به دست آمده نشان می دهد که تعداد افراد وام گیرنده روز به روز در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت اجناس لحظه ای در حال افزایش است تنها راه باقی مانده برای افراد دریافت وام و پرداخت اقساطی هزینه ها می باشد. در این میان صنعت لندتک به میان آمده است تا مشکلات موجود در این زمینه را حل کند. با ما همراه باشید تا شما را با صنعت لندتک و خدمات قسطا آشنا کنیم.

وام فوری

لندتک (خدمات قرض و وام) ، سیستم امتیاز دهی نوین، جایگزین سیستم های قدیمی

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که نه تنها تعداد متقاضیان دریافت وام روز به روز در حال افزایش است، بلکه از میان این افراد تعداد وام گیرندگانی که به دلیل شرایط سختی که با آن مواجه هستند، قادر به پرداخت اقساط خود نیستند نیز کم نیست و همواره با مشکلات مربوط به بازپرداخت بدهی خود با سودهای کلان دست و پنجه نرم می کنند. در این میان ضرر بیشتر متوجه افرادی می شود که درآمدشان کم است و از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند.

صنعت لندتک با در نظر گرفتن مشکلات موجود در شرایط اقتصادی فعلی که در دنیا حاکم است و به منظور تامین نیاز خانواده ها، به خصوص اقشار کم درآمد جامعه و بالا بردن قدرت خرید آن ها، با شرایط کاملا متفاوت و ویژه اقدام به ارائه تسهیلات از طریق امتیاز دهی به متقاضیان نموده است که نیاز به ارائه هیچ گونه ضامن ندارد و از طریق یک سیستم اعتبارسنجی ، اعتبار متقاضیان سنجیده می شود و بر اساس آن، به آن ها امتیاز تعلق می گیرد.

حتما بخوانید :

هزینه های اصلی زندگی که از نان شب هم واجب تر است!

شاید این سوال مطرح شود که استقبال افراد از صنعت لندتک به چه علت بوده است؟! نوآوری های موجود در صنعت لندتک و نوع خدمات مالی که به مشتریان ارائه می دهد، توانسته است تحولی شگرف در صنعت وام دهی الکترونیکی به وجود آورد که نه تنها بسیار مقرون به صرفه است، بلکه خدمات مالی ارائه شده بسیار باکیفیت و کارآمد می باشد.

لندتک

فاکتورهای مهم و تعیین کننده در صنعت لندتک

در این بخش به نکاتی اشاره کرده ایم که از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در صنعت لندتک و موفقیت در آن می باشد.

همکاری و پاسخگوئی در زمان واقعی

آنچه باعث موفقیت فعالان صنعت لندتک شده است، همکاری بین ارگان های مرتبط در این بخش می باشد و این از الزامات کار است. یک اکوسیستم دیجیتال شامل هماهنگی و تعامل در زمان واقعی بین مشتریان ، بانکداران ، فن آوران ، ارائه دهندگان خدمات و … می باشد.

استفاده از هوش مصنوعی

این روزها حضور تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی در عرصه های مختلف به خصوص در سیستم بانکداری الکترونیکی تاثیر فوق العاده ای بر سرعت و دقت انجام امور مالی ، محاسباتی  و … داشته است؛ که صنعت لندتک نیز از این قابلیت ها و امکانات مستثنی نمی باشد و دارای مزیت هایی است که بخشی از آن ها ناشی از به کارگیری هوش مصنوعی در جنبه های مختلف این صنعت است. در واقع هوش مصنوعی در این زمینه بسیار قوی عمل کرده است و حتی از طریق آن شفاف سازی حواله های پرداختی، محاسبات هزینه های وام، کارمزد و … انجام پذیر است.

لندتک چگونه توانسته بر سیستم وام دهی الکترونیکی تاثیر بگذارد؟

همانطور که مطلع هستید، از زمانی که شما تصمیم می گیرید وامی را دریافت کنید، تا زمان دریافت وام، پروسه ی بسیار طاقت فرسایی را باید طی کنید؛ شما علاوه بر اینکه باید از اعتبار کافی برخوردار باشید، لازم است به تعدادی که از شما خواسته شده است، ضامن معتبر ارائه دهید. در واقع از نظر متقاضیان، این بخش از پروسه دریافت وام جز سخت ترین بخش ها می باشد و امکان ارائه ضامن برای تعداد زیادی از افراد وجود ندارد.

لندتک به منظور مرتفع نمودن این مشکل، به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز شده است که از طریق آن اعتبار متقاضی دریافت تسهیلات سنجیده شده و پس از تائید اعتبار آن شخص، دیگر هیچ نیازی به ارائه ضامن نمی باشد.

این ویژگی یکی از اصلی ترین ویژگی های صنعت لندتک است که این روزها توجه بسیاری از فعالان در حوزه های مالی را به خود جلب نموده است و روز به روز بر تعداد طرفداران آن ها افزوده می شود.

بیشتر خوانید:

https://ghesta.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%85-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%86%da%a9-%d9%88-%d8%b6%d8%a7%d9%85%d9%86/

لندتک ، تحولی عظیم در سیستم وام دهی الکترونیکی

با پیشرفت تکنولوژی، انجام خدمات مالی به طرز چشمگیری سرعت گرفته است ، زیرا در دنیای کنونی فناوری های دیجیتال همه جوانب زندگی ما را در بر گرفته است و تقریبا می توان گفت از طریق عوامل سرعت دهنده ی دیجیتالی و تکنولوژیکی بسیاری از نیازهای کاربران و مشتریان به صورت غیر حضوری و از راه دور امکان پذیر شده است.

بدون شک یکی از مهم ترین تحولات دیجیتالی در سال های اخیر این است که سیستم های مالی به سمت سیستم های تعبیه شده یا embedded  گرایش پیدا کرده است. این امر برای اکثر شرکت ها این امکان را فراهم کرده است تا نه تنها خدمات مالی را با فن آوری ادغام نمایند، بلکه خدمات مالی و بانکی را به مشتریان خود با سرعت و کیفیت بهتری ارائه دهند.

در سال های آینده ، به احتمال زیاد شاهد این خواهیم بود که تعداد بیشتری از شرکت ها با برندهای معتبر خدمات مالی با استفاده از صنعت لندتک را در برنامه ی کار خود بگنجانند. صنعت لندتک همچنین در پرداخت های B2B نیز می تواند تحول عظیمی ایجاد کند.

در حالی که بسیاری از پلتفرم های فین تک بر سهولت ارسال پرداخت برای مصرف کنندگان متمرکز شده اند ، کسب و کار ها و سایر مشاغل و بیزینس ها نیز به منابع مالی نیاز دارند تا به راحتی به مشتریان و تامین کنندگان نیز خدمت رسانی کنند.

لندتک

مزیت های لندتک

تجربه کاربری بهبود یافته

زمان کمتری برای پر کردن فرم ها ، عدم جمع آوری صورتحساب بانکی آفلاین ، فرآیند تصمیم گیری خودکار ، شارژ مستقیم کارت و انتقال آن به حساب مشتری ، زمان بندی بازپرداخت ها.

تأیید اعتبار حساب مشتری

گردش مالی و معاملات متقاضی وام  به طور خودکار بررسی  و تأیید می شود؛ این امر همچنین خطرات کلاهبرداری را کاهش می دهد ، زیرا کلیه اطلاعات مستقیماً از منبع اصلی (به عنوان مثال بانک) بدست می آیند.

امنیت پیشرفته

در صنعت لندتک نیازی به استرس در مورد ایجاد یک سیستم امنیتی پر هزینه برای رسیدگی به اعتبار مشتری نهایی نیست. در صنعت لندتک سرمایه گذاری زیادی در ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی انجام شده است.

حتما بخوانید :

سرمایه گذاری بدون سرمایه

حال که با صنعت لندتک و مزایای آن تا حدودی آشنا شدید، باید به شما بگوئیم که در کشور عزیز ما ایران نیز شرکت های معتبری هستند که در حوزه لندتک مشغول فعالیت هستند و به داوطلبان دریافت وام فوری و تسهیلات خدمت رسانی می کنند.

ما در مجموعه قسطا، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لندتک در ایران هستیم. آیا با خدمات ما آشنا هستید؟ در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه ی فعالیت قسطا در صنعت لندتک آشنا شوید.

قسطا پیشرو در صنعت لندتک در ایران

ما در مجموعه قسطا با انجام بررسی های لازم در سیستم بانکداری و خدمات وام و تسهیلات بانکی و موسسات مالی، سعی کردیم تا مشکلاتی که مردم جامعه در ارتباط با دریافت وام و تامین نیازهای مالی خود با آن ها مواجه هستند را پیدا کنیم و در جهت رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم. برای آشنایی بیشتر با خدمات قسطا، حتما ویدئوی معرفی قسطا را ببینید.

بیشتر بخوانید: فرصت‌های استدام در قسطا

اقدامات قسطا در صنعت لندتک

یکی از مشکلاتی که معمولا متقاضیان دریافت وام با آن مواجه هستند، مربوط می شود به ارائه ضامن، و دیده شده است که اکثر افراد به دلیل اینکه ارائه ضامن برای آن ها امکان پذیر نیست، از دریافت وام منصرف شده اند، در حالی که با مشکلات مالی جدی نیز مواجه بوده اند.

  • ما در قسطا این مشکل را برای کاربران حل کرده ایم. ما سیستم امتیاز دهی قسطا را به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز کرده ایم که از طریق آن اعتبار خود فرد را بررسی نمائیم و بر اساس آن امتیازی را برای او در نظر بگیریم. در این صورت شما به ارائه ضامن نیازی نخواهید داشت و فقط باید یک دسته چک معتبر داشته باشید.

از دیگر مشکلاتی که مشتریان برای دریافت تسهیلات از بانک ها و موسسات مالی با آن مواجه می شوند، عدم توانایی پرداخت هزینه های سنگین بابت نرخ سود بالای امتیازی است که دریافت نموده اند.

  • ما در قسطا خدمات خود را در صنعت لندتک با احتساب حداقل نرخ سود برای مشتریان عزیز ارائه کرده ایم و با کاهش حاشیه ی سود خود، سعی نموده ایم تا در جهت رفاه حال کاربران گرامی، امتیازی را که برای آن ها در نظر گرفته ایم با کمترین میزان سود بازپرداخت، در اختیارشان قرار دهیم.

یکی از موارد مشکل ساز برای کاربران متقاضی دریافت وام، مربوط می شود به تعداد اقساط و مدت زمان بازپرداخت وامی که دریافت کرده اند. به طور مثال : زمانی که شما وامی را از یک موسسه مالی دریافت می کنید، حتما باید ظرف مدت کوتاهی آن را پرداخت نمائید و در این صورت مبلغ هر قسط آنقدر زیاد می شود که فرد ممکن است ماهیانه نتواند آن را پرداخت کند.

  • قسطا برای حل این مشکل نه تنها نرخ سود دریافتی را کاهش داده است، بلکه شرایط بسیار انعطاف پذیری را برای تعداد اقساط پرداختی در نظر گرفته است. همانطور که می دانید میزان سود امتیازی که می گیرید، در تعداد و مبلغ هر قسط تاثیرگذار است که قسطا با کاهش نرخ سود، سعی کرده است که تا حد ممکن این مشکل را بر طرف نماید. به علاوه با توجه به شرایط متقاضی وام ، تعداد اقساط می تواند متغیر باشد.

قسطاکارت

به این ترتیب به مدد صنعت لندتک و شرایط بسیار مطلوب قسطا برای مشتریان ، کلیه ی مشکلاتی که مردم جامعه برای دریافت وام و تسهیلات با آن مواجه بوده اند ، تا حد قابل توجهی بر طرف خواهد شد. به این ترتیب شاید کمتر کسی به سمت روش های دیگر برای افزایش سرمایه خود برود، به خصوص روش هایی که با ریسک بالاتری همراه است، مثل سرمایه گذاری در بورس .

لندتک

کارت اعتباری قسطا کارت

فعالیت قسطا در صنعت لندتک به این طریق است که امتیازی که برای فرد متقاضی وام در نظر می گیرد را در قالب یک کارت اعتباری به او ارائه می دهد. این کارت اعتباری ، قسطا کارت نام دارد و پس از انجام عملیات اعتبار سنجی برای مشتری صادر می شود. توجه کنید که قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در سراسر کشور معتبر است و با استفاده از آن میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی، لپتاپ قسطی و پرداخت هزینه انواع خدمات مانند هزینه عمل بینی اقساطی و هر چیز دیگری تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن اقدام کنید.

ویژگی های قسطا کارت

قسطا کارت دارای دو ویژگی می باشد که منحصر به فرد است. این دو ویژگی عبارتند از :

  • خرید با استفاده از قسطا کارت از تمام فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور امکان پذیر است. در واقع شما برای استفاده از این کارت اعتباری محدود به خرید از چند فروشگاه خاص نیستید و هر فروشگاهی که مجهز به دستگاه پوز باشد، شما می توانید از آن فروشگاه خرید کنید.
  • امکان خرید اینترنتی با استفاده از قسطا کارت از تمام فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا نیز وجود دارد به این علت که شما می توانید برای قسطا کارت رمز اینترنتی دریافت کنید.

به علاوه قسطا کارت در کمک به مدیریت درآمد و افزایش پس انداز شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. برای دریافت قسطا کارت لازم است که به وب سایت قسطا مراجعه کنید و ثبت درخواست نمائید.

قسطاکارت

بیشتر بدانید :

معرفی نرم افزارهای مدیریت هزینه

چگونه مخارج خود را مدیریت کنیم؟

نتیجه گیری

صنعت لندتک شما را به کانال جدیدی از سیستم مالی بلادرنگ وارد خواهد کرد که در آن بدون اتلاف وقت و از طریق اعتبارسنجی سریع و ظرف مدت ۱ روز کاری می توانید امتیاز دریافت کنید و مشکلات مالی خود را به حداقل برسانید.

این سیستم اعتبارسنجی می تواند مستقیما و در کوتاه ترین زمان ممکن گزارش مالی حساب شما ، سوابق مالی فرد متقاضی و … را بررسی کرده و نتیجه را کوتاه ترین زمان ممکن اعلام نماید. این از مهم ترین مزیت های صنعت لندتک است.

داده های معاملات مالی غالباً قابل فهم نیستند، به این دلیل که دارای حروف ، اعداد و نمادهایی هستند که استفاده از آن ها را برای موسسات مالی دشوار می کند.

در صنعت لندتک، سیستم های هوش مصنوعی پس از استخراج داده ها ، آن ها را به اطلاعات واضح و آسان برای استفاده سیستم مالی مربوطه تبدیل می کند. ایجاد پایگاه داده برای غنی سازی داده ها و تجزیه و تحلیل رفتار مالی از ویژگی های دیگر صنعت لندتک است. ماشین هوش مصنوعی داده ها را به صورت هوشمندانه در چند حوزه مجزا قرار می دهد و طبقه بندی می کند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با صنعت لندتک بیشتر آشنا کنیم. اگر در این زمینه سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.