وام بانک سامان | بررسی تمام جزئیات 5 وام بانک سامان

بانک سامان از سال 1381 فعالیت خود را شروع کرده است و از همان زمان به ارائه‌ی خدمات بانکی پرداخته است. یکی از مهم‌ترین خدمات بانکی بانک سامان، ارائه‌ی وام‌های متنوع به اقشار مختلف جامعه است. در حال حاضر بانک سامان 5 وام فعال دارد که جزئیات این 5وام را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم و در این مقاله جزئیات 5وام بانک سامان را می‌خوانیم.

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده بلندمدت بانک سامان

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده ی بلندمدت بانک سامان را با افتتاح حساب بلند مدتی که نرخ سود سپرده‌ی آن 21درصد و میانگین حساب مناسب دارد، اعطا می‌کنند. بعد از افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، 80درصد سپرده‌تان تا سقف 1میلیارد تومان به‌عنوان مبلغ واریزی وام درنظر گرفته می‌شود.

برای گرفتن این وام بانک سامان نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست و سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. البته در نظر داشته باشید بعد از تسویه‌ی کامل اقساط، سپرده‌ی شما را رفع مسدودی اعلام می‌کنند. حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط در این طرح تسهیلاتی بانک سامان 36ماه مقرر شده است.

نکته:

  • نرخ سود سپرده بلند مدت بانک سامان برای حساب‌های 1ساله، 2ساله و 3ساله متفاوت درنظر گرفته‌شده‌اند و به‌ترتیب برابر با 20.5درصد، 21.5درصد و 22.5درصد است.
  • در این وام بانک سامان، 5درصد مبلغ واریزی وام را باید به‌عنوان کارمزد پرداخت کنید که حداکثر میزان کارمزد وام با سپرده‌ی بلند مدت 50میلیون تومان می‌شود.

اطلاع از شرایط وام‌های بانکی به‌عنوان مهارتی شناخته می‌شود که در صورت بروز بحران‌های مالی شدیدا به کمک شما می‌آید؛ بنابراین خواندن مطلب پایین نیز پیشنهاد می‌شود:

وام بانک صادرات | بررسی موشکافانه 11 وام بانک صادرات


وام ۲۰۰ میلیونی دارندگان کارتخوان بانک سامان

وام ۲۰۰ میلیونی دارندگان کارتخوان بانک سامان به افرادی که دستگاه پوز متصل به حساب بانک سامان را دارند، تعق می‌گیرد. سود این وام بانک سامان سالیانه 23درصد به‌علاوه‌ی 3درصد بیمه و 3درصد کارمزد حساب می‌شود. همچنین برای ضمانت وام کارت خوان بانک سامان نیاز به معرفی 2ضامن رسمی وارائه‌ی 1برگ چک است.

یکی از الزامات اولیه‌ی دریافت وام دستگاه پوز بانک سامان، داشتن 6ماه میانگین حساب است. خوب است بدانید ضریب برابری تعیین شده برای این وام بانک سامان 50درصد است یعنی مبلغ واریزی وام برابر با 50درصد میانگین حساب و تا سقف 200میلیون تومان خواهد بود.

حداکثر مدت بازپرداخت اقساط 36ماه و هزینه‌های ثبت‌نام وام کارت‌خوان 100هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سپرده گذاران بانک سامان (وام بدون ضامن)

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سپرده گذاران بانک سامان به دارندگان حساب بلندمدت بانک سامان اختصاص‌یافته است. اعتبار واریزی این وام بانک سامان 80درصد سپرده‌ی بلند مدت شما تا سقف 200میلیون تومان خواهد بود. سود سالیانه‌‌ این وام بانک سامان نیز 23درصد مصوب شده است.

وام سپرده‎گذاران بانک سامان به‌عنوان وام بدون ضامن بانک سامان شناخته می‌شود؛ چرا که برای گرفتن این وام نیاز به معرفی ضامن رسمی نیست و سپرده‌‌ی حساب‌تان ضمانت را برعهده دارد. سپرده در این طرح تسهیلاتی تا پایان تسویه‌ی کامل قسط‌ها نزد بانک مسدود خواهد ماند. بیشترین مهلتی که به وام‌گیرنده برای بازپرداخت اقساط داده می‌شود، 36ماه است.

از جمله مزایای این وام بانک سامان علاوه‌بر بدون ضامن بود، داشتن 3 ماه تنفس برای پرداخت اقساط است یعنی 3ماه بعد از دریافت اعتبار وام، اولین پرداخت قسط شروع می‌شود.

وام 200 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی بانک سامان (وام خرید اقساطی لوازم خانگی)

وام 200 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی بانک سامان یکی از متفاوت‌ترین وام‌های بانکی با هدف خرید قسطی لوازم منزل است. اولین قدم برای گرفتن این وام بانک سامان افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک سامان و ایجاد میانگین حساب حداقل 3ماهه و حداکثر 6ماهه است.

سود سالیانه‌ی تعیین شده برای وام لوازم خانگی بانک سامان 23درصد به‌همراه 3درصد کارمزد است که 3درصد کارمزد را یا بر روی اقساط تقسیم کرده و دریافت می‌کنند یا به‌صورت یکجا در ابتدای فرآیند دریافت وام، از وام‌گیرنده می‌گیرند. همچنین بانک سامان حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط را 60ماهه تعیین کرده است.

نوع ضمانت این وام بانک سامان برای افراد مختلف کمی متفاوت است:

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها: معرفی یک همکار عضو هیئت علمی دانشگاه و یک برگ چک
  • سایر مشاغل: معرفی 3 کارمند رسمی به‌همراه کسر از حقوق

لازم به ذکر است در این طرح تسهیلاتی بانک سامان، 15درصد از مبلغ واریزی وام نزد بانک مسدود خواهد شد و هزینه‌های ثبت‌نام برای گرفتن وام خرید اقساطی بانک سامان 6میلیون و 100هزار تومان برای تشکیل پرونده و کارمزد وام است.

وام 200 میلیون تومانی ودیعه مسکن بانک سامان (وام اجاره منزل)

وام 2۰۰ میلیون تومانی ودیعه ی مسکن بانک سامان با هدف تأمین هزینه‌های اجاره‌‌ی خانه و ویژه کارمندان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. سقف وام ودیعه‌ی بانک سامان برای ساکنین تهران 200 میلیون تومان، ساکنین مراکز استان‌ها 150میلیون تومان و برای ساکنین سایر شهرهای بالای 200هزار جمعیت 100میلیون تومان تعیین شده است.

بانک سامان ضمانت وام اجاره‌ی خانه را یک ضامن رسمی به همراه یک برگ چک تعیین کرده است و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط را 60ماهه قرار داده است. خوب است بدانید هزینه‌های ثبت‌نام برای گرفتن این وام بانک سامان 1میلیون و 550هزار تومان برای تشکیل پرونده و 3درصد کارمزد است.

نکات قابل توجه در مورد شرایط این وام بانک سامان:

  • سود سالیانه‌ی وام 18درصد است.
  • متقاضی وام قبل از درخواست وام اجاره‌ی منزل باید گردش حساب بانکی داشته باشد.
  • متقاضی وام باید 10درصد از مبلغ وام را قبل از دریافت وام در بانک سپرده‌گذاری و مسدود کند.
  • 10درصد مسدود شده بعد از تسویه‌ی کامل اقساط وام، به وام‌گیرنده بازگردانده خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مقاله 5وام فعال، مهم و اساسی بانک سامان را بررسی کردیم و همانطور که خواندیم شرایط متنوعی برای گرفتن هر یک از این وام‌ها تعیین کرده‌اند. اگر شرایط دریافت هر کدام از این وام‌های بانک سامان را دارید حتما از این فرصت استفاده کنید. برای ثبت درخواست وام به‌صورت حضوری به شعب بانک سامان در سراسر کشور می‌توانید مراجعه کنید.

اما اگر شرایط دریافت وام‌های بانک سامان را نداشتید، وام بدون سپرده و ضامن قسطا را دریافت کنید:

دریافت وام قسطا

منبع: سایت بانک سامان

دسته بندی شده در: