معمولا خدمات دندان پزشکی ، مخصوصا خدمات زیبایی دندان هزینه­ های زیادی دارند و تحت پوشش بیمه ­ها نیستند. از این رو قسطا، با ارائه وام دندانپزشکی امکانی را فراهم کرده است که میتوانید با استفاده از یک کارت اعتباری عضو شتاب نسبت به پرداخت تمام هزینه­ های درمانی از تمام مراکز درمانی، مطب ­ها و درمانگاه­ های سراسر کشور بصورت نقدی اقدام کنید و این هزینه ­ها را بعدا بصورت اقساطی به قسطا بازپرداخت کنید. در ادامه به معرفی وام قسطا و سایر تسهیلات دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

وام قسطا

قسطا کارت

مراحل دریافت وام دندانپزشکی قسطا

مراحل دریافت قسطاکارت برای دندانپزشکی اقساطی بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت وام قسطا را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت وام قسطا امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

دریافت وام قسطا

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیرا زیادی در اینستاگرام قسطا قرارداده داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

وام قسطا

سایر تسهیلات دندانپزشکی

علاوه بر وام قسطا میتوانید از تسهیلات سایر بانک ها هم برای استفاده از وام دندانپزشکی استفاده کنید. یکی از این بانک ها، بانک مهر ایران میباشد که شرایط دریافت وام دندانپزشکی از این بانک بسیار سخت تر از قسطا میباشد.

وام دندانپزشکی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام از طریق بانک مهر ایران

مدارک وام گیرنده :

۱- کپی صفحه اول شناسنامه و درصورت داشتن توضیحات کپی از صفحه توضیحات (۱ سری)

۲- کپی پشت و رو کارت ملی (جدید) و در صورت داشتن کارت قدیم ،کپی کارت قدیم به همراه رسید تعویض کارت (۱ سری) + کدپستی

۳- مبلغ ۵۰ هزار تومان جهت ضمیمه به پرونده بابت هزینه های بانکی

۴- در صورت شاغل بودن پرینت ۳ ماهه آخر حساب

مدارک ضامن:

۱- کپی صفحه اول شناسنامه و درصورت داشتن توضیحات کپی از صفحه توضیحات (۱ سری)

۲- کپی پشت و رو کارت ملی (جدید) و در صورت داشتن کارت قدیم کپی کارت قدیم به همراه رسید تعویض کارت (۱ سری) + کدپستی

۳- کپی از مدرک شغلی معتبر شامل: آخرین فیش حقوقی یا جواز کسب یا حکم کارگزینی یا نامه اشتغال به کار مهر شده و دارای سربرگ محل کار یا گواهی کسر از حقوق

۴- یک فقره چک (ترجیحا چک قدیمی)(در صورت داشتن گواهی کسر از حقوق دیگر نیازی به ارائه چک و پرینت حساب نیست)

۵- در صورت ارائه چک، پرینت ۳ ماهه آخر حساب نیاز است.

علاوه بر موارد ذکر شده باید به نکات زیر هم توجه کرد:

-برای وام بیشتر از ۱۰ میلیون تومان، ۲ نفر ضامن نیاز است.

-وام گیرنده و ضامن باید فاقد چک برگشتی یا اقساط معوقه در کلیه بانک ها باشند.

-حضور وام گیرنده و ضامن در یک روز برای تشکیل پرونده با هماهنگی قبلی الزامیست.

احتمال توقف موقتی تسهیلات بانک مهر ایران وجود دارد؛ در همین جهت پیشنهاد می‌کنیم از شماره‌های روابط عمومی بانک مهر یا شعب در دسترس ابتدا این موضوع را استعلام کنید.

کلام آخر

همانطور که متوجه شدید وام قسطا یکی از بهترین وام های بدون ضامن میباشد که برای خرید هر کالا یا خدماتی مناسب است. شما با این کارت میتوانید از هرجایی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت قسطا مراجعه کنید و یا با کارشناسان قسطا با شماره ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ در ارتباط باشید.