وام قسطا

وام قسطا چیست؟

قسطا یک شرکت فعال در حوزه لندتک بوده که ارائه دهنده اولین کارت اعتباری بدون محدودیت و عضو شتاب تحت عنوان وام قسطا برای خرید اعتباریست. قسطا از سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی شروع به فعالیت کرده و سریعاً مورد استقبال و رضایت کاربران قرار گرفت.
قسطا با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی جامعه و در جهت تسهیل فرآیند خرید اقساطی، تلاش داشته تا وام خرید کالا را طی شرایطی منصفانه و با کم‌ترین محدودیت نسبت به شرکت‌های دیگر فعال در حوزه لندتک در اختیار عموم مردم قرار دهد.

کاربران قسطا امکان دریافت این تسهیلات را تا سقف ۲۰ میلیون تومان در قالب یک کارت اعتباری با نام قسطاکارت داشته و با این کارت امکان خرید از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور حتی فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد. تنها لازمه برای خرید از این فروشگاه‌ها دارا بودن درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارت‌خوان می‌باشد.

وام قسطا

قسطا کارت

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام قسطا

شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت قسطاکارت پیچیده‌گی و سختی نداشته و بسیار شفاف و ساده‌ است. برای اعتبار سنجی اولیه، فقط کافیست اطلاعات اولیه خود را وارد کنید. پس از آن نیز موارد به همین سادگی ادامه خواهند داشت.

پس از اعتبارسنجی اولیه، متقاضیان ملزم به بارگذاری تصاویر کار ملی، صفحات شناسنامه طبق درخواست سایت، اسناد محل زنگی مثل سند ملک یا اجاره‌نامه، بارگزاری تصویر گزارش حساب که توسط بانک مربوطه پرینت و صادر شده و تضامین خواسته شده طبق دستور‌العمل سایت که شامل یک برگ سفته دیجیتال یا ترکیبی از یک برگ سفته دیجیتال و یک و یا بیشتر از یک برگ چک بوده؛ می‌باشند.

از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام داشتن حساب در بانک آینده بوده که این امر به هر دو صورت اینترنتی و حضوری قابل انجام می‌باشد و در ادامه این مقاله شرح داده شده‌است.

 وام بدون ضامن یک وام فوری

مراحل دریافت وام قسطا

قسطاکارت

مراحل دریافت تسهیلات خرید کالا یا همان قسطاکارت بسیار ساده و سریع بوده و تمام مراحل دریافت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت وام بدون ضامن قسطا ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود. طبق نتیجه اعتبارسنجی متقاضی به سه صورت می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید.

  • در رتبه‌های اعتبارسنجی بالا متقاضی قادر است با صدور فقط یک برگ سفته دیجیتال تضمین مورد نیاز برای دریافت قسطاکارت را صادر کند.
  • در رتبه‌های متوسط متقاضی دریافت قسطاکارت ملزم به ارائه یک برگ سفته دیجیتال و یک برگ چک به عنوان تضامین قابل قبول می‌باشد.
  • و در رتبه‌هایی پایین اعتبارسنجی متقاضیان مانند روال گذشته لازم است تضامین مورد نیاز دریافت وام فوری قسطا را به‌صورت چک‌قسط ارائه بدهند. البته افرادی که ملزم به ارائه چک می‌شوند با خوش‌حسابی و پرداخت به موقع اقساط خود در مرتبه بعد دریافت قسطاکارت امکان دریافت قسطاکارت را با ضمانت فقط سفته خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

خرید دوربین کانن اقساطی

لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار داده شده‌است. همچنین آموزش‌ها و اطلاعات مورد نیاز دیگر به همراه اطلاعات عمومی و آموزشی بسیار زیادی در اینستاگرام قسطا قرار داشته که کاربران می‌توانند با مشاهده و دنبال کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی قسطا از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.
پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود یک روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود. و در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

در نهایت و با تکمیل تمام موارد فوق، قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از هر فروشگاه اینترنتی و فیزیکی معتبر و یا پرداخت هزینه انواع خدمات دریافت شده را خواهد داشت.

وام قسطا یک وام بدون ضامن

مزایای وام قسطا

در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی حوزه مالی در دنیا شناخت عموم جامعه از خدمات این حوزه، تقاضای مردم برای دریافت خدمات لندک در ایران افزایش داشته؛ از این رو شرکت‌های زیادی در حوزه فین‌تک و اختصاصاً لندتک با سیاست‌ها و محدودیت‌های متفاوتی شروع به فعالیت کرده‌اند. اما شرکت قسطا به هدف خود که تسهیل فرآیند دریافت تسهیلات قسطا و افزایش قدرت خرید جامعه‌ست پای‌بند مانده‌است.

در تدوین فرآیند دریافت این تسهیلات تلاش شده تا کم‌ترین محدودیت شامل متقاضیان شود. از همین رو دریافت قسطا کارت نیاز به ضامن یا چک کارمندی نداشته و شرایطی فراهم شده تا امکان تضمین این تسهیلات با سفته یا چک فرد متقاضی طی شرایطی که در ادامه تشریح شده، وجود داشته باشد.

وام فوری قسطا

شرکت قسطا تلاش داشته تا ماهیت تسهیلات فوری را حفظ کند و قسطاکارت را واقعاً فوری در اختیار متقاضی قرار دهد. از طرفی راحتی و در دسترس بودن مراحل و اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات قسطا هم اهمیت بالایی برای مجموعه داشته، از این رو تمام مراحل دریافت قسطاکارت به‌صورت اینترنتی و کاملاً غیرحضوری می‌باشد که در مرتبه اول حدود یک هفته زمان برده و در مراتب بعدی برای افراد خوش‌حساب این زمان به ۲ تا ۴ روز کاری کاهش می‌یابد.

الان بخر، بعداً بپرداز! این شعار قسطا است؛ و در عمل تلاش شده به این شعار جامۀ حقیقت پوشاند. در همین راستا این وام با کم‌ترین محدودیت در بین دیگر شرکت‌های فعال در حوزه لندک ارائه می‌شود. قسطاکارت عضو سیستم بانکی شتاب بوده و در نتیجه در سراسر کشور ایران معتبر است و در تمام دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی قابل استفاده‌است.

اَلان بِخَر، بعداً بَِپرداز!

وام خرید کالا

دارندگاه قسطاکارت امکان خرید از تمام فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین معتبر و دارای درگاه‌پرداخت بانکی سراسر کشور را دارا بوده و همانند یک کارت بانکی با دریافت رمز پویا می‌توانند خرید اینترنتی خود را تکمیل کنند. علاوه بر این قسطا کارت قابل استفاده در تمام فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی دارای دستگاه کارت‌خوان سراسر کشور می‌باشد.

قسطاکارت در حقیقت کم‌ترین محدودیت را داراست؛ دارندگان قسطاکارت حتی امکان پرداخت هزینه خدماتی هم‌چون خدمات پزشکی، خدمات جراحی زیبایی، خدمات مسافرتی و بلیت، خدمات تعمیر خانه و خودرو و انواع خدمات دیگر را توسط قسطاکارت‌شان داشته و از این نظر هم محدودیت خاصی شامل حال‌شان نمی‌شود.

وام قسطا یک وام فوری بدون چک و ضامن

نحوه بازپرداخت وام قسطا

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قسطا حداکثر ۱۲ ماه است. در صفحه اصلی سایت قسطا یک ماشین حساب قرارداده شده‌است که با وارد کردن میزان اعتبار مدنظر برای دریافت تا سقف ۲۰ میلیون تومان تعداد اقساطی و مبلغ هر قسط را محاسبه می‌کند.

با دریافت قسطا کارت ابتدا می‌بایست ۱۵ درصد مبلغ اعتبار را به عنوان پیش‌پرداخت و قسط اول اول پرداخت شود. پس از انجام این امر قسطاکارت فرد فوراً فعال شده و استفاده از وام فوری قسطا را طبق نیاز فرد امکان پذیر می‌شود. در ادامه فرآیند بازپرداخت تهسیلات قسطا طی اقساطی نهایتاً ۱۱ ماه دریافت شده و از طریق ماشین حساب موجود در سایت قسطا می‌توان از مجموع اعتبار دریافتی و تمام مبلغ بازپرداخت را مشاهده نمود.

محاسبه اقساط