خرید اقساطی لپ تاپ

قصد خرید لپ تاپ دارید اما پول کافی جهت تهیه آن را ندارید؟ قیمت دلار باعث شده تا نتوانید به صورت نقدی لپ تاپ مورد علاقه خود را خریداری کنید؟ نظر شما در مورد خرید اقساطی لپ تاپ چیست؟ خرید قسطی از هر فروشگاهی که دوست دارید! از آنجا که لپ تاپ یکی از نیازهای ضروری هرکسی میباشد، با وجود مشکلات اقتصادی پیش آمده خرید نقدی لپتاپ بسیار سخت شده است.

اما اصلا جایی برای نگرانی وجود ندارد، شما می توانید همین حالا با ثبت نام در سایت قسطا از تمامی فروشگاه های سراسر کشور به صورت قسطی خرید نمایید. علاوه بر این، با استفاده از خدمات قسطا امکان خرید هر کالا و خدماتی بصورت قسطی فراهم میباشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه‌ی خرید اقساطی لپ تاپ بدون نیاز به چک کارمندی در سایت قسطا آشنا سازیم.

خرید اقساطی لپ تاپ

 

محبوب ترین برندهای لپ تاپ 

مهمترین مزیت سایت قسطا این است که خود شما میتوانید مدل کالا و فروشگاه مدنظرتان را برای خرید قسطی انتخاب کنید و محدودیتی در انتخاب نوع کالا و فروشگاه وجود ندارد. پس بهتر است ابتدا محبوب‌ترین برندهای لپ تاپ را بشناسیم و با مزایا و معایب آنها آشنها شویم.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

عمده‌ی محصولات ایسوس در پنج سری VivoBook، ZenBook، ROG، R و TUF تولید میشوند.

سری R یکی از محبوب ترین مدل‌های لپتاپ ایسوس میباشد که قدرت سخت افزاری بالایی داشته و از پردازنده نسل هشتم در آن استفاده میشود اما عمر کوتاه باتری یکی از ضعف‌های جدی این سری میباشد. ZenBook و VivoBook بدلیل تنوع فراوان محصولات طرفداران زیادی جذب کرده‌اند سری VivoBook لپتاپ‌های پایین رده را شامل میشود و سری ZenBook شامل لپتاپ‌های میان رده، بالارده و لپتاپ‌های هیبریدی ایسوس میباشد. سری ROG و TUF هم لپتاپ‌های پر قدرتی هستند که به لپتاپ‌های گیمینگ ایسوس معروف میباشند.

خرید اقساطی لپ تاپ دل

دل، یکی از قدیمی‌ترین برند‌های لپتاپ میباشد که علاوه بر طراحی زیبا و شیک به دوام بسیار بالا معروف است. سری لپتاپ‌های Inspiron و Latitude مناسب کارهای روزمره هستند و سری XPS و Precision شامل محصولات حرفه‌ای تر میباشد. Alienware هم یک زیر برند از کمپانی دل میباشد که لپتاپ‌های مخصوص بازی تولید میکند.

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو

لپ تاپ‌های لنوو معروف به لپتاپ‌های اقتصادی هستند. این برند لپتاپ‌های خود را در ۴ سری تولید میکنه.

سری لپتاپ‌های Essential مناسب کارهای روزمره میباشد، سری ThinkPad و IdeaPad لپتاپ‌های میان رده و بالارده را شامل میشود، سری Legion مربوط به لپتاپ‌های گیمینگ میباشد و سری Yoga مختص لپتاپ‌های منعطف میباشد که صفحه نمایش اغلب آنها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند.

خرید اقساطی لپ تاپ hp

hp هم یکی دیگر از برندهای نام آشنا در این زمینه میباشد که اکثر لپتاپ‌های خود را در ۶ سری EliteBook، ProBook، Pavilion، Spectre، Envy و Omen تولید میکند.

سری Omen حاصل تلاش hp برای جذب گیمرهاست. لپ‌تاپ‌های این سری بسیار قدرتمند بوده و از بدنه با کیفیت و طراحی جذابی برخوردار است.  سری Spectre اولترابوک‌های بالارده‌ی hp را تشکیل داده اند و سری Envy و Pavilon شامل لپتاپ‌های میان رده‌ی این شرکت میباشند. لپتاپ‌های سری EliteBook به امنیت و استحکام بسیار بالا معروف هستند و در نهایت، سری ProBook نسخه‌ای اقتصادی از EliteBook را تشکیل داده است.

خرید اقساطی لپ تاپ

بیشتر بخوانید: خرید اقساطی گوشی موبایل 

 

مراحل خرید اقساطی لپ تاپ از قسطا

اول از همه توجه کنید که قسطا فروشگاه نیست و ما فقط اعتبار شما را برای خرید تا سقف ۲۰ میلیون تومان تامین میکنیم. برای دریافت این اعتبار کافیست چک داشته باشید و در سایت قسطا ثبت نام کنید. این اعتبار در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بنام قسطاکارت در اختیار شما گذاشته خواهد شد تا از هر فروشگاهی که خواستید بصورت نقدی خرید کنید و آن مبلغ را بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت کنید. تعداد و مبلغ اقساط چطور است؟ در قسمت محاسبه‌گر اقساط میتوانید مبلغ و تعداد اقساط را حساب کنید. توجه کنید که ثبت سفارش در سایت کاملا بصورت غیرحضوری انجام میشود. برای ثبت سفارش این مراحل را طی کنید:

محاسبه‌ی اقساط

خرید اقساطی

مرحله اول- ثبت نام:

جهت ثبت سفارش در سایت قسطا ابتدا باید به آدرس www.ghesta.ir مراجعه کنید.

مرحله دوم- بارگذاری مدارک:

  پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام می‌کنند.

مرحله سوم- دریافت قسطاکارت:

بعد از ۳ روز کاری اعتبارسنجی انجام میشود. بعد از اعتبارسنجی با ارائه چک‌ها، قسطاکارت به شما تحویل داده میشود و بعد از واریز پیش‌پرداخت، قسطاکارت شما به مبلغ درخواستیتان شارژ میشود و شما قادر خواهید بود از هر فروشگاهی بصورت نقدی خرید کنید و این مبلغ را بعدا بصورت اقساطی به ما بازپرداخت کنید.

مرحله چهارم- بازپرداخت:

برای بازپرداخت اقساط هم نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد. بازپرداخت به‌ وسیله‌ی چکهایی که به ما تحویل داده‌اید انجام میشود. هر چک در موعد خودش پاس میشود و بعد از پایان اقساط شما دوباره میتوانید از قسطا اعتبار دریافت کنید

قسطاکارت

چرا خرید اقساطی لپ تاپ با قسطاکارت؟

حتما فروشگاه‌هایی را برای خرید اقساطی لپ تاپ سراغ دارید. اما آیا خرید قسطی از این فروشگاه‌ بدون ضامن و چک کارمندی امکان پذیر است؟ کیفیت کالای این فروشگاه‌ مناسب است؟ آیا قیمت تمام کالاهای این فروشگاه منصفانست؟ آیا کالای مورد علاقه شما در این فروشگاه موجود است؟ این موارد چالش‌هایی هستند که در خرید قسطی با آنها مواجه میشوید.

اما قسطاکارت عضو شتاب میباشد. با قسطاکارت شما میتوانید به فروشگاه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجیکالا سر بزنید، کیفیت و قیمت کالاها رو مقایسه کنید و بدون نیاز به ضامن و چک کارمندی بهترین فروشگاه رو برای یک خرید قسطی به صرفه انتخاب کنید. علاوه بر این، با قسطاکارت امکان خرید قسطی گوشی موبایل، خرید قسطی ساعت هوشمند، خرید قسطی دوربین و … از سراسر ایران فراهم میباشد.

سفارش قسطاکارت

مزایای ذکر شده قسطا را به یکی از بهترین سایت ها جهت خرید قسطی لپ تاپ تبدیل کرده است. از این رو فرصت را از دست ندهید، همین امروز در سایت قسطا ثبت نام کنید و از مزایا و تسهیلات آن استفاده کنید.