خرید اقساطی گوشی به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در این مقاله در مورد خرید گوشی هواوی اقساطی خواهیم گفت. یکی از بهترین محصولات اقتصادی گوشی هواوی Nova 9 میباشد. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی هم فراهم میباشد. این گوشی یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده هواوی میباشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن میپردازیم و مراحل خرید اقساطی این گوشی را شرح میدهیم.

قسطا اولین لندتک در ایران می باشد که با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی موجود و به منظور سهولت امر خرید اقساطی با شرایط آسان، اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای متقاضیان محترم نموده و امکان خرید اقساطی به واسطه کارت اعتباری قسطا کارت را برای آن ها فراهم کرده است.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

سری Nova هواوی

کلمه‌ی نوا اشاره به علم نجوم داشته و به ستاره‌ای اشاره می‌کند که به یکباره درخشان شده و نور زیادی از خود پخش می‌کند. سری نوا نیز به عنوان یکی از درخشان‌ترین خانواده‌های هواوی شناخته می‌شود. خانواده‌ی نوا هر ساله میزبان بهترین میان رده‌های هواوی است که کیفیت بالا را با وجود برچسب قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. جدیدترین عضو ۲۰۲۲ این خانواده نیز Nova 9 SE است که با سیستم عامل اندروید به تازگی به بازار ایران عرضه شده است

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی – بررسی سخت افزار

صفحه نمایش

کیفیت صفحه نمایش قطعا یکی از مهمترین عوامل در خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی میباشد. در ادامه به بررسی مشخصات صفحه نمایش این گوشی میپردازیم

  • اندازه ۵۷ اینچ
  • صفحه OLED با پوشش رنگ خوب و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

یکی از جنبه های قدرتمند گوشی نوا ۹ هواوی ، صفحه نمایش آن است. پنل ۱۲۰ هرتزی OLED که میلیون‌ها رنگ را پوشش می‌دهد.

صفحه نمایش ۶٫۵۷ اینچی جزء صفحه نمایشهای بزرگ محسوب می‌شود. همچنین این صفحه نمایش دارای انحنا می‌باشد. البته این انحنا چندان زیاد نیست. اما همین میزان انحنا سبب راحتی و زیبایی این گوشی می‌شود. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. و باید گفت که این حسگر سریع و قابل اعتماد است.

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی

پردازنده

در ادامه به یک از مهمترین بخش های گوشی یعنی پردازنده آن میرسیم. این گوشی از چیپ پردازنده‌ی ۶ نانومتری Qualcomm’s Snapdragon 778G بهره می‌برد. در این مدل خبری از مودم ۵G در این پروسسور نیست و سریع‌ترین گزینه ارتباطی سیم‌‌کارتی دستگاه بدین‌ترتیب ۴G LTE خواهد بود.

این پردازنده از چهار هسته‌ شامل دو کلاستر تک و سه هسته‌ای Arm Cortex-A78 با فرکانس کاری حداکثر ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 است که در کلاس میان رده قابل توجه محسوب می‌شود. رم این دستگاه ۸ گیگابایت بوده و ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع پرسرعت UFS 2.2 در دسترس است.

این مجموعه در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L، توانسته عملکرد العاده را در کلاس کاری میان رده خلق کند که به کاربر امکان تجربه‌ی استفاده بدون اختلال را می‌دهد.

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی – بررسی نرم افزار

تحریم ها روی این گوشی هم اثر گذار بوده است و باز هم سرویس های گوگل مشکل ساز هستند. نوا ۹ هواوی در بازار های جهانی با اندروید ۱۱ و EMUI 12.5 عرضه میشه. نقطه ضعف اصلی رابط کاربری این گوشی نبود سرویس های گوگل است. اما امروزه کمتر برنامه ای وجود داره که خودش را با سرویس موبایل هواوی (HMS) سازگار نکرده باشه. و اکثر بازی ها و برنامه ها بدون مشکل روی این گوشی اجرا میشوند.

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی – بررسی طراحی ظاهری

این گوشی به لطف صفحه نمایش ۶٫۵۷ اینچی گوشی بزرگی محسوب می‌شود. اما همچنان ۷٫۸ میلیمتر ضخامت دارد و میتوان گفت جزء گوشی های نازک میباشد. بنابراین علیرغم اندازه بزرگ آن، همچنان جابجایی راحتی دارد. همچنین لبه‌های انحنا دار آن سبب خوش دست بودن آن می‌شود.

تنها موضوعی که درباره ظاهر آن می‌تواند مورد پسند بعضی افراد نباشد، طراحی ظاهری دوربین گوشی است. که شامل یک لنز اصلی با طراحی دایره‌ای شکل و سه لنز و دیگر و فلش دوربین که در دایره دوم قرار گرفته‌اند. البته این موضوع سلیقه‌ای است و بعضی افراد ممکن است آنرا دوست داشته باشند و یا اصلا مورد پسندشان نباشد. اما به هرحال طراحی متفاوتی دارد.

نکته ناامید کننده‌ای که درباره این گوشی وجود دارد، اینست که گوشی مقاومتی به گرد و خاک و آب ندارد.

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی

خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی – بررسی دوربین

در طراحی دوربین نوا ۹ از چهار ماژول استفاده شده. ماژول اصلی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Ultra-Vision با دیافراگم f/1.9 است که نسبت به استاندارد معمول تصاویر گرمتر و جذابتری را به ثبت می‌رساند. این دوربین به تنهایی در حلقه بالایی قرار گرفته و دور آن هم یک کمربند فلزی تعبیه شده است. در دایره پایینی سه دوربین دیگر تعبیه شده که شامل دوربین ۸ مگاپیکسلی Ultra-Wide، ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.

این دوربین‌ها قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت ۸۱۹۲ x 6144 را دارند و در فیلمبرداری را هم در حالت ۴K انجام می‌دهند. همچنین لرزشگیر تصویر و تصحیح کننده تصاویر AI-Camera از دیگر ویژگی‌های آن است.

در قسمت جلوی گوشی هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته که می‌تواند تصاویر و ویدیوهای بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند.

اما یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب دوربین نوا ۹ قابلیت Dual-View است. به ترتیبی که در هنگام فیلمبرداری می‌توانید همزمان هر دو دوربین اصلی و سلفی را فعال کرده و به صورت همزمان با آنها فیلم بگیرید یا تماس تصویری برقرار کنید. همچنین در هنگام فیلمبرداری با یکی از دوربین‌ها، می‌توانید بدون وقفه بین دو دوربین سوئیچ کنید، قابلیت‌هایی که تنها در گوشی‌های پرچمدار وجود دارد، به واسطه دوربین‌های سطح بالا و نرم‌افزار عالی، در یک گوشی میان‌رده هم گنجانده شده است.

برای خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل خرید اقساطی گوشی هواوی Nova 9

تا این بخش از مقاله قطعا تصمیم خود را برای خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی گرفته اید. در هر صورت فرقی نمی کند قصد خرید چه گوشی دارید. هر گوشی تلفن همراه هوشمندی را که بخواهید خریداری نمایید می توانید به کمک قسطا به صورت اقساطی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت نقدی هزینه نداشته باشید.

محاسبه اقساط

شرایط خرید گوشی اقساطی با قسطا کارت

دوست عزیز، برای اینکه بتوانید از خدمات فروش اقساطی برای خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی از طریق قسطا بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

دریافت قسطاکارت

مزایای خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی با قسطا کارت

  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و تنها به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • مراحل دریافت قسطا کارت از زمان ثبت درخواست تا مرحله ی دریافت آن کاملا غیر حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری هر کالایی، مثل گوشی آیفون اقساطی و … را خریداری نمایید.

قسطاکارت

مشخصات گوشی هواوی Nova 9

طراحی
ابعاد ۱۶۰ در ۷۳٫۷ در ۷٫۸ میلی‌متر
وزن ۱۷۵ گرم
شبکه
تکنولوژی شبکه ۴G
سیم کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
نمایشگر
اندازه ۶٫۵۷ اینچ (~۸۹٫۹% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، ۱۹٫۵:۹ (~۳۹۲ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
نوع پنل OLED با نمایش ۱ میلیارد رنگ
ویژگی‌ها – قابلیت دریافت چند لمس همزمان
– نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز
سخت افزار
چیپست Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G (شش نانومتر)
پردازنده ۸ هسته‌ای (چهار هسته‌ی ۲٫۴ گیگاهرتز Kryo 670 و چهار هسته‌ی ۱٫۸ گیگاهرتز Kryo 670)
گرافیک Adreno 642L
حافظه
حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
کارت حافظه خیر
دوربین
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل (لنز واید ۲۳ میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.9)
۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید، f/2.2)
۲ مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
ویژگی‌ها فلاش LED، پانوراما، HDR
ویدیو ۴K، ۱۰۸۰p، ۷۲۰p@960fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل (لنز واید، f/2.0)
ویژگی‌های سلفی HDR
ویدیو ۴K@30fps، ۱۰۸۰p@30fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
ارتباطات
امکانات ارتباطی شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/a/6، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث ۵٫۲، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS سه بانده، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS، NavIC
NFC بله
– USB Type-C 2.0
– پشتیبانی از OTGحسگرها: حسگر اثرانگشت اپتیکال (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری
باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر
ویژگی‌ها – شارژ سریع ۶۶ وات
– شارژ معکوس
دیگر مشخصات
سیستم عامل HarmonyOS 2.0

کلام پایانی

در این مقاله ویژگی ها و مشخصات هواوی Nova 9 را بطور کامل بررسی کردیم. اگر قصد خرید گوشی هواوی Nova 9 اقساطی و یا هر گوشی دیگری دارید حتما به سایت قسطا به نشانی www.ghesta.ir مراجعه کنیدو شرایط اقساط را مطالعه کنید.

قسطاکارت