هر حرفه ای ابزارهای مخصوص به خود را دارد و حرفه ی نجاری نیز نیاز به ابزارهایی دارد که داشتن آن ها ضروری است تا بتوانید محصولات نهایی را با کیفیت بالا و به موقع به مشتری یا به بازار ارائه دهید. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید، آیا می دانید کدام ابزار نجاری جز ابزارهای ضروری محسوب می شود و لازم است که حتما آن ها را داشته باشید؟  شاید اکنون نگرانی و دغدغه ی شما این باشد که چگونه تمام ابزار نجاری مورد نیاز درکارگاه خود را تهیه کنید؟ اما دوست عزیز نگران نباشید! با قسطا همراه شوید تا شما را با چند ابزار نجاری که باید در کارگاه داشته باشید و همچنین با خدمات قسطا آشنا شوید. با قسطا میتوانید نسبت به خرید اقساطی ابزار نجاری، دریل اقساطی و هرکالای دیگری اقدام کنید.

وام خرید کالا

وام قسطا

معرفی مهم ترین ابزار نجاری که لازم است در اختیار داشته باشید

به طور کلی ابزارهایی وجود دارد که هر نجاری باید آن ها را داشته باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد برخی از ابزارهای برقی ضروری برای نجاری که ممکن است برای پروژه خود نیاز داشته باشید صحبت کنیم. با استفاده از این ابزارها برای ساخت انواع سفارشات خود به مشکلی برنخواهید خورد. لطفا همراه ما باشید تا در ادامه مراحل خرید اقساطی از قسطا را هم بیان کنیم.

ابزار نجاری

اره دیسکی

اره دیسکی یک ابزار نجاری بسیار کارآمد و ضروری برای هر کارگاه نجاری می باشد. اره دیسکی در مقایسه با سایر ابزارهای نجاری، سایز کوچک تری دارد، اما بسیار کاربردی است. با استفاده از این ابزار می توانید کارهای پیچیده را به راحتی انجام می دهید. از اره دیسکی برای برش چوب و انواع ورق های چوبی استفاده می شود و در انواع سیمی، شارژی و بادی یافت می شود.

ابزار نجاری

دریل

دریل یکی از پرکاربردترین ابزارها در کارگاه نجاری است. این ابزار مفید را می توان برای پروژه های خانگی، کارهای کارگاهی و کاربردهای صنعتی استفاده کرد. هدف اصلی استفاده از این ابزار، حفر سوراخ با قطرهای مختلف است که می توان از آن برای سوراخکاری سطوح چوبی در نجاری استفاده کرد.

ابزار نجاری

اره مویی

اره مویی یکی از کارآمدترین ابزارهای نجاری است که در دو نوع سیمی یا شارژی یافت می شود. با استفاده از اره مویی می توان چوب را به تیغه های نازک و باریک برش داد. اره مویی یک ابزار نجاری است که برای برش های ظریف در کار استفاده می شود.

ابزار نجاری

روتر

روترها نوعی از ابزارهای برقی هستند که بیشتر در نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار برقی چند منظوره یک ابزار ضروری برای هر کارگاه نجاری می باشد. روتر برای لبه زدن و صاف کردن لبه های برش خورده چوب ها، برش لبه میزها و صفحات چوبی، کندن شیشه یا تخلیه قاب عکس و یا کنده کاری چوب و ام دی اف و انواع پلیمرها مانند ورق های پلی اتیلن و غیره کاربرد فراوانی دارند.

ابزار نجاری

فارسی بر

یکی دیگر از انواع ابزار نجاری پرکاربرد، فارسی بر است. از این ابزار برای برش چوب در زوایای مختلف عمودی یا افقی استفاده می شود که انواع مختلف نیز دارد.

حتما بخوانید : اره فارسی بر ماکیتا

ابزار نجاری

اره میزی

برای برش دادن ورق ها و پروفیل های چوبی با ضخامت و ارز مختلف از اره میزی استفاده می شود. اره میزی در سایزهای بزرگ و کوچک وجود دارد و با توجه به حجم کاری خود می توانید سایز مناسبی از اره میزی را تهیه کنید.

ابزار نجاری

میخکوب بادی

برای اتصال دو قطعه ی چوبی به یکدیگر یا برای اتصال قطعه ی چوبی به سطوح دیگر از ابزاری به نام میخکوب استفاده می شود. میخکوب بادی یکی از انواع ابزارهای پنوماتیک در حرفه ی نجاری است که بسیار هم کارآمد و کاربردی است.

ابزار نجاری

کمپرسور هوا

همانطور که می دانید بعضی از ابزارهای مورد استفاده در حرفه ی نجاری، ابزارهای بادی یا پنوماتیک هستند. به منظور تامین فشار هوای مورد نیاز برای این ابزارهای بادی از کمپرسور هوا استفاده می شود.

ابزار نجاری

اره نواری

یکی از مهم ترین ابزارهایی که لازم است یک نجار در کارگاه خود داشته باشد، اره نواری است. از اره نواری برای برش دادن الوارهای چوب یا تنه درخت استفاده می شود.

ابزار نجاری

اره عمود بر

تا این بخش از مقال دو نوع اره به نام اره فارسی بر و اره میزی را به شما عزیزان معرفی کردیم. این دو نوع اره بیشتر برای برش چوب به صورت صاف مناسب هستند. اما در صورتی که بخواهید برش منحنی و ناصاف در چوب ایجاد کنید لازم است که از اره عمود بر استفاده کنید.

 

خرید اقساطی ابزارآلات با قسطا 

اگر در حرفه ی نجاری مشغول فعالیت هستید، و هنوز ابزارهای کار خود را تهیه نکرده اید، می توانید برای خرید قسطی انواع ابزار نجاری از طریق قسطا اقدام کنید.

قسطا از فعالان صنعت لندتک در ایران و پیشرو در ارائه خدمات تسهیلات الکترونیکی می باشد که از طریق آن می توانید هر آنچه لازم دارید از انواع کالاهای ضروری و انواع لوازم خانگی گرفته تا کالاهای دیجیتال و ابزار کار خود را خریداری نمایید.

قسطا خدمات خود را به صورت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به متقاضی محترم ارائه می دهد که با استفاده از آن می توان نقدا خرید کرد و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا پرداخت کرد.

قسطاکارت

چرا خرید ابزار نجاری قسطی از قسطا؟

قسطا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از سایرین متمایز ساخته است. در این بخش از مقاله شما را با مهم ترین مزیت ها و ویژگی های قسطا آشنا کرده ایم.

  • دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است
  • سود بازپرداخت اقساط حداقل میزان ممکن است
  • شرایط دریافت امتیاز الکترونیکی و نحوه پرداخت اقساط در قسطا از انعطاف بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: فرصت‌های شغلی در قسطا

خرید اقساطی

 

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

اول از هر چیز بهتر است بدانید که با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور که مجهز به دستگاه POS می باشد خرید اقساطی داشته باشید و با قسطا کارت مجبور به خرید از چند فروشگاه خاص نیستید.

به منظور بهره مندی از خدمات قسطا لازم است که قسطا کارت دریافت کنید. اولین قدم برای دریافت قسطا کارت این است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از آن لازم است که درخواست خود را در سایت ثبت کنید. مراحل ثبت درخواست قسطا کارت در سایت قسطا به طور کامل قابل مشاهده است.

پس از آن بررسی های لازم از طریق سیستم اعتبارسنجی قسطا انجام می شود و در صورت تایید اعتبار متقاضی محترم، قسطا کارت برای او صادر شده و شارژ می شود.

همانطور که گفتیم یکی از مزیت های قسطا کارت این است که شما از طریق آن می توانید از هر فروشگاهی که مد نظر دارید خرید کنید و محدود به فروشگاه های خاصی نیستید.

مزیت دیگر قسطا کارت این است که تمامی مراحل ثبت درخواست و دریافت آن به صورت غیرحضوری و به صورت آنلاین قابل انجام است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

قسطاکارت

کلام پایانی

قسطا یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات نوین امتیاز الکترونیکی در ایران است که گامی موثر در جهت آسان سازی امر خرید قسطی برای خانواده ها برداشته است. اگر شما دوست عزیز در حرفه های مختلف از جمله حرفه نجاری مشغول به فعالیت هستید، می توانید انواع ابزار نجاری و هر گونه ابزار قسطی را از طریق قسطا قسطی بخرید. پس لطفا زمان را از دست ندهید و هم اکنون به وب سایت قسطا سری بزنید.