سفر به مشهد مقدس یکی از رویاهای بسیاری از مسلمانان جهان است؛ در حالی که ممکن است امکان پرداخت هزینه سفر برای آن ها وجود نداشته باشد. ما تور مشهد اقساطی را به شما معرفی میکنیم. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا صحبت از سفرهای زیارتی می شود، اولین مقصدی که به ذهنتان می رسد مشهد مقدس است. همانطور که می دانید مشهد مقدس یکی از بزرگ ترین مکان های زیارتی در ایران است که وجود انسان را لبریز از انرژی و آرامش می سازد.

وام قسطا

وام قسطا

بارگاه امام رضا، هشتمین امام شیعیان در مشهد باعث شده تا سالانه میلیون ها نفر از ایران و دیگر نقاط دنیا به مشهد سفر کنند. البته مشهد مقدس علاوه بر جایگاه زیارتی، یکی از بزرگ ترین مناطق گردشگری و سیاحتی نیز به شمار می رود. بسیاری از افراد به دلیل مسافت طولانی مدت تا مشهد قادر به مسافرت با اتوبوس و قطار نبوده و از این رو مجبور به خرید بلیط هواپیما می باشند.

اما متاسفانه با گران شدن بلیط هواپیما و هتل خیلی از افراد قادر به سفر نمی باشند. جهت تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اقساطی می توانید از همین امروز از خدمات قسطا استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط تور اقساطی آشنا شوید. با استفاده از وام قسطا میتوانید تمام هزینه های سفر را بصورت نقدی پرداخت کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید و یا میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل ، لوازم خانگی قسطی و یا هر چیز دیگری اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط تور مشهد اقساطی را شرح دهیم.

مشهد مقدس

تور مشهد اقساطی

نیت اصلی اکثر افرادی که از مشهد دیدن می کنند، زیارت امام رضا است. اما در کنار زیارت امام رضا می توانند از جاذبه های گردشگری دیگری همچون آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه، مقبره شیخ بهایی، گنبد خشتی مشهد، مسجد گوهرشاد، بند گلستان، موزه آستان قدس رضوی، پارک ملت، خواجه مراد مشهد، خواجه اباصلت مشهد، بنای هارونیه، پارک وکیل آباد، سرزمین موج های آبی، سرزمین پروفسور بازیما، کارالند، پارک کوهسنگی مشهد، شاندیز، طرقبه،خانه داروغه، باغ گیاه شناسی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

علاوه بر جاذبه های گردشگری و زیارتی، مشهد دارای رستوران ها و فروشگاه های بسیار زیادی است که توصیه میشود در تور مشهد اقساطی به این اماکن سر بزنید. برخی از آنها عبارتند از: بازار رضا، بازار گوهرشاد، بازار الماس شرق، پروما، مجتمع وصال، آلتون و رستوران های پدیده شاندیز، پسران کریم، رضایی، تشریفات، هتل درویشی، باغ زیتون و … .

در ادامه به بررسی بیشتر چند مورد از مکان های دیدنی مشهد خواهیم پرداخت. پس اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

https://ghesta.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%82%d8%b4%d9%85/

دریافت بلیط به مشهد مقدس

برای تور مشهد اقساطی می توانید از طریق قطار، اتوبوس و هواپیما اقدام نمایید. در صورتیکه محل زندگی تان از مشهد دور است یا قادر به مسافرت با قطار و اتوبوس نمی باشید، می توانید از هواپیما استفاده کنید. سفر با هواپیما امن تر و راحت تر است و مسافر احساس خستگی و نارحتی نمی کند. توجه کنید که تمامی هزینه های خرید بلیط و رزرو هتل هم میتوانید با قسطا کارت بصورت قسطی پرداخت کنید.

جاهای دیدنی مشهد

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چند مکان سیاحتی و زیارتی در مشهد مقدس بیشتر آشنا کنیم تا در تور مشهد اقساطی حتما از این اماکن بازدید کنید.

توس

توس که در گذشته با نام طوس شناخته میشد نام شهری کهن در حوالی ۲۰ کیلومتری شمال غرب مشهد است. شهری که در دوره های تاریخی خود پایتخت هخامنشیان و ایالت پارت های ایران زمین بوده است. توس گنجینه یادگارهای گذشته ایران زمین است و مهد تاریخ و فرهنگ کشور است. در معرفی

آرامگاه فردوسی

آرامگاه ابوالقاسم فردوسی در سال ۱۳۱۳ و همزمان با آیین های هزاره فردوسی در شهر توس به بهره برداری رسید. آرامگاه فردوسی تا سال ۱۳۱۰ هجری شمسی فاقد بنا بود و مقبره او در باغ شخصی اش قرار داشت. آرامگاه فردوسی یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی در شهر مذهبی مشهد می باشد، که بدون شک بازدید از آن در تور مشهد اقساطی امری مهم است، هر سال شاهد شمار زیادی از گردشگران از داخل و خارج از کشور در آرامگاه فردوسی نیز هستیم.

طرقبه

شهر طرقبه، یکی از شهرستان های طرقبه و شاندیز بوده که تاریخی بسیار قدیمی دارد. آن را یکی از روستاهای طوس قدیم می دانند. همچنین به دلیل اینکه جاده قدیم مشهد-نیشابور از کنار این روستا می گذشته، رشد خوبی داشته است.

از مناطق کلی تفریحی طرقبه می توان به پارک عمومی طرقبه یا همان پارک پونه نام برد. رودخانه ای در کنار پارک، فروشگاه های صنایع دستی، رستوران های متعدد و بسیاری امکانات خدماتی دیگر را در اطراف این پارک پیدا خواهید نمود.

از جمله صنایع دستی این منطقه که می توانید در فروشگاه ها ببینید، سبد بافی، لوخ بافی ، گلدوزی و قالیبافی است. سبد حصیری طرقبه معروف به لوخ و قالی گلباقیان در میان مردم مشهد است. همچنین اگر عاشق گل و گیاه هستید، بدانید که اینجا پر از گلخانه ها و مکان های کاشت نهال است. پس می توانید گیاهان گلدار، سبزیجات، نهال و حتی هر بذری را که بخواهید خریداری کنید.

طرقبه

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما از جاهای دیدنی مشهد بوده که در آن می توانید ضمن آشنایی با اندام ها و آناتومی بدن انسان با نحوه کارکرد آنها آشنا شوید.

پارک پروفسور بازیما از فروردین سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرد. این پارک علمی تفریحی در طبقه چهارم مجتمع تجاری وصال قرار دارد. پارک علمی پروفسور بازیما در یک فضای سرپوشیده و بسته ساخته شده است. در هر یک از فصولی که به مشهد سفر کنید می‌توانید از بازدید علمی پروفسور بازیما بهره ببرید.

محوریت کنونی پارک بیشتر برای استفاده کودکان ونوجوانان طراحی شده است. پس در تور مشهد اقساطی حتما به فکر بازدید از این مکان باشید. هرچند بزرگترها ها نیز می توانند از بازدیدی این پارک لذت ببرند. در پروفسور بازیما می توانند مطالبی که در مدرسه و کتاب ها می آموزند را به صورت عملی امتحان کرده و خودشان به کشف پدیده های محیط خود بپردازند.

 

پارک علمی بازیما

مسجد گوهرشاد

مسجد گوهرشاد، یکی از جاذبه های گردشگری مشهد با معماری های شگفت انگیزی است که از پادشاهان تیموری به جای مانده است. مسجد گوهرشاد یکی بنای قدیمی از محبوب ترین مساجد ایران و یکی از برترین جاذبه های مشهد است. مسجد گوهرشاد قدیمی ترین مسجد مشهد است. زیبایی  مسجد گوهرشاد، آن را به یکی از برترین جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی تبدیل کرده است.

این مسجد جدا از جنبه های مذهبی که بسیاری از مردم را به مسجد می کشاند، نمونه ای عظیم از بهترین هنرها در معماری، کاشی کاری و خوشنویسی است. مسجد گوهرشاد ایوانی مهم به نام ایوان مقصوره در ضلع جنوبی دارد. ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد مساحتی در حدود ۵۰۰ متر مربع با ۳۷ متر طول دارد. ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد نمونه ای شگفت انگیز از هنرهای ایرانی اسلامی است که هر بیننده ای را متحیر می سازد.

مسجد گوهرشاد

باغ وکیل آباد

باغ وکیل آباد مجموعه ای تفریحی میباشد که میتوانید در تور اقساطی مشهد اوقات خوشی را در این پارک سپری کنید. این باغ شامل موارد زیر میباشد.

باغ وحش

یکی از جاذبه های تفریحی این باغ زیبا، وجود باغ وحش در نزدیکی آن است که در آن انواع حیوانات نگهداری می شود. باغ وحشی که در کنار این باغ قرار دارد، تنها باغ وحش مشهد و حتی خراسان است و یکی از جاذبه های تفریحی خاص مشهد به شمار می رود. در این باغ وحش، ۱۲۵ گونه جانوری وجود دارد.

تعداد گونه های جانوری در باغ وکیل آباد مشهد، به شرح زیر است:

  • ۶۱ گونه پستاندار شامل علف خواران و گوشت خواران
  • ۴۹ گونه پرنده
  • ۱۰ گونه آبزی
  • ۵ گونه خزنده

شهر بازی

شهر بازی بسیار بزرگی نیز، در نزدیکی این باغ قرار دارد که باعث شده بر جذابیت باغ وکیل آباد افزوده گردد. این شهر بازی، به نام کوهستان پارک شادی شناخته می شود. قبل از رفتن به شهر بازی، از باز بودن آن مطمئن شوید.

باغ وکیل آباد

مراحل دریافت وام قسطا برای تور مشهد اقساطی

برای اینکه بتوانید از خدمات قسطا برای تور اقساطی مشهد بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

دریافت قسطاکارت

مزایای خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور با قسطا کارت

  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و تنها به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • مراحل دریافت قسطا کارت از زمان ثبت درخواست تا مرحله ی دریافت آن کاملا غیر حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا نیز خرید نمایید.

قسطاکارت