خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطی

کمپانی سامسونگ تلفن همراه A23 خود را روانه بازار کرد. این کمپانی با اصالت کره جنوبی، در ماه مارچ سال ۲۰۲۲ تلفن همراه میان‌رده خود را تحت عنوان Samsung Galaxy A23 در اختیار کاربران متقاضی خود قرار داد.

مجموعه قسطا با ارائه محصولی با نام قسطا کارت امکان خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطی را فراهم آورده‌‎است. قسطاکارت اولین و تنها کارت اعتباری عضو شتاب است که دارندگان خود را قادر به خرید از تمام فروشگاه‌‌های آنلاین و آفلاین بدون هیچ محدودیتی کرده‌است.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

معرفی گوشی سامسونگ a23

زمانی که حرف از تلفن‌های هماره میان‌رده و مقرون به‌صرفه می‌شود؛ حضور مقتدرانه و سابقه درخشان چند سال اخیر سامسونگ به میان می‌آید. گلکسی آ۲۳ هم از این قاعده مستثنی نبوده و تکرار پیشنهاد یک میان‌رده کاربردی و خوش قیمت است.

طبق معمول محصولات با صرفه سامسونگ، گویا این‌بار هم تمرکز اصلی بر روی دوربین‌ها بوده؛ بارها شاهد به کاربردن دوربین‌های اصلی و لنزهای ultra wide پیشرفته‌تری در گوشی‌های سامسونگ، به نسبت رقبا بوده‌ایم.

سامسونگ گلکسی A23 در کنار مقرون به‌صرفه بودن، دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است. صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی دارد که با تکنولوژی OLED ساخته نشده‌است اما با توجه به قیمت فروش گوشی سامسونگ a23، این تکنولوژی در گوشی‌های دیگر این رنج قیمت نیز دیده نمی‌شود.

مدل ۲۳ سری A گوشی‌های سامسونگ با ابعاد ۸٫۴×۷۶٫۹×۱۶۴٫۵ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرم بوده و فریم و جنس بدن پشت آن از پلاستیک است. همچنین صفحه نمایش این گوشی با تکنولوژی gorilla glass 5 محافظت می‌شود. در ادامه و پس بررسی مشخصات، راه‌کار خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطی را شرح می‌دهیم.

خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطیبررسی مشخصات سامسونگ a23

گوشی سامسونگ galaxy a23 دارای صفحه نمایش ۶٫۶ اینچ با فناوری PLS IPS بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ با تراکم پیکسل ۴۰۰ در هر اینچ، نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز و حس‌گر اثر انشگت برخوردار است. همچنین لازم به بیان این نکته است که گلکسی A23 با اندروید ورژن ۱۲ ارائه شد.

این گوشی موبایل قابلیت نصب دو سیم‌کارت همزمان را داشته و از شبکه‌ها و فناوری‌های ارتباطی ۲G، ۳G، ۴G GPRS,، Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای با فرکانس پردازنده ۱٫۹ گیگاهرتز، RAM 6 گیگابایت، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی و درگاه ارتباطی USB Type-C ۲.۰ می‌باشد.

خرید گوشی سامسونگ اقساطی

تلفن همراه سامسونگ گلکسی A23 از ۴ ماژول دوربین در پشت و ۱ دوربین سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و wide بوده و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر، دریچه دیافراگم با F1.8 است. وجود فلش LED و فنواوری اتوفوکوس از دیگر قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری این گوشی می‌باشد.

دوربین‌ دوم ۵ مگاپیکسل، Ultra wide با زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین سوم با لنز ماکرو و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی و دوربین چهارم با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و قابلیت پانورما و سنجش عمق طراحی شده است.

گوشی Samsung Galaxy A23 قابلیت فیلم‌برداری ۴K با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه داراست. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر ۸ مگاپیکسل عکاسی از نوع Wide و فیلم‌برداری ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می‌باشد.

از دیگر فناوری‌ها و ویژگی‌های مدل ۲۳ سری A سامسونگ می‌توان به سنسور اثر انگشت روی لبه کناری تلفن، ژیروسکوب، شتاب‌سنج، قطب‌نما، GPS، و باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وام اشاره کرد.

خرید گوشی سامسونگ a23 اقساطینحوه دریافت قسطا کارت

مراحل دریافت محصول قسطا تحت عنوان قسطا کارت بسیار ساده و سریع است مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این کارت اعتباری برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام فوری قسطا کارت ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

برای دریافت این کارت ابتدا لازم به ثبت‌نام در سایت قسطا و سپس ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش باید مدارک خواسته شده تکمیل و بارگذاری گردد تا وارد فرآیند اعتبار سنجی شود.

قسطا کارت

طبق نتیجه اعتبار سنجی متقاضی به سه صورت سفته دیجیتال، سفته دیجیتال و یک برگ چک، سفته دیجیتال و ارائه برگ چک به تعداد اقساط مبلغ اعتبار می‌تواند تضامین مورد نیاز را صادر نماید. لازم به ذکر است صدور سفته دیجیتال

کاملاً آنلاین بوده که در اینستاگرام قسطا آموزش ویدئویی آن قرار گرفته شده‌است.

گام بعدی افتتاح حساب بانک آینده و تعریف امضاء دیجیتال است. این مراحل هم به‌صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام بوده و لازم به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بانک آینده و آینده سایت از اپ استورهای معتبر است. آموزش ویدئویی این دو فرآیند نیز در اینستاگرام قسطا قرار دارد.

پس از تکمیل دو مرحله قبل، حدود ۱ روز کاری زمان لازم است تا نتیجه اعتبار سنجی مشخص شده و برای متقاضی پیامک شود.

در گام بعد لازم به صدور تضامین مورد نیاز مطابق دستورالعمل سایت است.

و در نهایت قسطا کارت برای متقاضی صادر شده و با پرداخت اولین قسط خود به عنوان پیش‌پرداخت امکان استفاده از قسطا کارت را برای خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی موبایل و … را خواهد داشت.

خرید گوشی موبایل اقساطی

مراحل خرید اقساطی با قسطا کارت

همان‌طور که گفته شد، قسطا اولین شرکت فعال در حوزه لندتک است که خدمات اعتبار الکترونیک خود را بدون محدودیت در بستر ثبت‌نام و خرید ارائه داده‌است. قسطا با پشتوانه بانک آینده به متقاضیان در هرکجای ایران که باشند وام فوری خرید کالا یا دریافت خدمات ارائه می‌دهد.

محصول قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت ارائه می‌شود. این کارت اعتباری در سراسر ایران معتبر است و در تمام فروشگاه‌های فیزیکی یا آفلاین و فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین قابل استفاده است.

به عبارت دیگر تمام فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت اینترنتی و تمام فروشگاه‌های آفلاین دارای دستگاه کارت‌خوان و متصل به پایانه‌های بانکی در لیست موارد کاربرد قسطا کارت قرار می‌گیرند.

در نحوه خرید، نوع کالا، جنس کالا و برند کالا هیچ محدودیتی وجود ندارد. این به‌آن معناست که دارندگان قسطا کارت از هر فروشگاهی در سراسر ایران چه آفلاین و چه آنلاین، هر کالایی که مد نظرشان است را می‌توانند خریداری کنند.

نتنها قسطا کارت برای خرید اقساطی هر کالایی قابل استفاده است، بلکه برای دریافت خدمات دیگر نیز پاسخگوی نیاز دارندگان‌اش می‌باشد. با قسطا کارت امکان پرداخت هزینه تمام خدمات دریافت شده را به شرط داشتن درگاه پرداخت اینترنتی یا دستگاه کارت‌خوان وجود دارد.

در نوع این خدمات هم تفاوتی وجود ندارد؛ هزینه جراحی زیبایی، دندان پزشکی، تعمیر خودرو، تعمیر خانه، بلیت و تور مسافرتی و… همگی جزو خدماتی هستند که می‌توان هزینه آن‌ها را با قسطا کارت پرداخت نمود.

قسطا کارت