در صورتیکه یکی از طرفداران پرو پا قرص اپل واچ و دیگر محصولات اپل می باشید اما به دلیل بالا رفتن دلار و افزایش قیمت کالاهای وابسته به دلار قادر به خرید آن ها نمی باشید. اصلا نگران نباشید! با استفاده از سایت قسطا قادر به خرید کلیه محصولات مورد علاقه خود به صورت اقساطی نه تنها از سایت های ایرانی بلکه از سایت خارجی نیز می باشید. خبر خوب این است که شما علاوه بر خرید آنلاین با استفاده از قسطا کارت قادر به خرید حضوری از فروشگاه های فیزیکی که دستگاه پوز دارند نیز می باشید. در صورتیکه علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد خرید قسطی اپل واچ می باشید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید قسطی اپل واچ

بیشنر بخوانید:

خرید آیفون ۱۴ اقساطی | مشخصات کامل آیفون ۱۴

آشنایی با امکانات و ویژگی های اپل واچ 

قبل از اینکه با نجوه ی خرید قسطی اپل واچ اشنا شوید، بد نیست اندکی با ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد این نوع ساعت های ساخته شده توسط شرکت اپل آشنا شوید.

ساعت های هوشمند بیش از ۴۰ سال است که در بازار عرضه می شوند و طرفداران زیادی دارند. اپل از سال ۲۰۱۵ تاکنون چندین نوع ساعت هوشمند را معرفی کرده که نحوه استفاده افراد از ساعت های هوشمند را تغییر داده است. ساعت های هوشمند اپل از ویژگی ها و قابلیت های بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشند که از جمله آنها می توان به برنامه ضربان قلب و تعداد کالری هایی که در طول تمرین سوزانده اید، اشاره کرد.

  • ساعت اپل علاوه بر نمایش زمان، قابلیت های مشابه آیفون را نیز دارد. اپل واچ به شما امکان می دهد با دوستان و اعضای خانواده خود تماس گرفته و به آنها پیام دهید. مانند یک گوشی  آیفون، این ساعت شامل چندین برنامه از جمله آب و هوا، نقشه، عکس و فیلم، تنظیمات، ایمیل، تقویم، پیام  و تلفن و موسیقی است.
  • این ساعات ها همچنین دارای برنامه Apple Wallet نیز می باشند و به شما امکان می دهند بدون نیاز به استفاده از کارت های اعتباری یا پول نقد، هزینه های خود را پرداخت کنید. بنابراین با استفاده از این ساعت خیلی از احتیاجات و مواردی که نیاز دارید به راحتی در دسترس شما قرار دارد و نگرانی و دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.
  • یکی دیگر از امکانات اپل واچ، یادآوری رویدادهای خاص است. برنامه تقویم Apple Watch یک ابزار عالی برای تنظیم زمان های خاص در طول سال می باشد که از جمله آن می توان به تولد، قرار ملاقات و دیگر موارد بدون نیاز به نوشتن به صورت دستی اشاره کرد.

ساعت های اپل به دلیل کارکرد و قابلیت های فراوان علاقه مندان زیادی در دنیا پیدا کرده در صورتیکه شما هم یکی از علاقه مندان به ساعت های اپل می باشید، می توانید از طریق شرایط اقساطی توضیح داده شده در ادامه مطلب ساعت مورد علاقه خود را خریداری کنید. پس همچنان با ما همرا شوید تا با شرایط خرید قسطی اپل واچ اشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید: خرید دوربین قسطی

خرید قسطی اپل واچ

بیشتر بخوانید:

poco x3 یا a32 ؟ مقایسه کامل

 

خدمات قسطا برای خرید قسطی اپل واچ

در صورتیکه تمایل به خرید قسطی اپل واچ یا خرید گوشی سامسونگ اقساطی یا هر کالای دیگر با استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا دارید، کافی است ابتدا در این سایت وارد شده و ثبت نام کنید. سپس از طریق صفحه کاربری خود ثبت سفارش آنلاین دهید یا یک قسطا کارت دریافت کنید و به صورت حضوری در فروشگاه مورد نظر خرید کنید.

برای دریافت قسطا کارت ، لازم است که ابتدا در سایت قسطا ثبت ‌نام کنید و با ثبت سفارش، منتظر تماس کارشناسان قسطا باشید. پس از دریافت قسطا کارت می‌توانید از فروشگاه آنلاین مثل دیجیکالا و فروشگاه های فیزیکی در سراسر کشور خرید خود را انجام دهید.

سفارش قسطاکارت

قسطاکارت تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و در تمام فروشگاه‌ها معتبر میباشد. در صورت هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۹۲ با همکاران ما در قسطا در تماس باشید.