با ورود آیفون ۱۴ به بازار ایران، خرید آیفون ۱۴ اقساطی حتما گزینه جذابی برای دوستداران این برند خواهد بود. با استفاده از وام قسطا میتوانید نسبت به خرید اقساطی آیفون ۱۴ از هر فروشگاهی در سراسر ایران اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل دریافت این وام بدون ضامن آشنا شوید. با استفاده از وام قسطا میتوانید نسبت به خرید گوشی موبایل اقساطی یا هر کالای دیگری از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور اقدام کنید.

شرکت اپل تاریخ رویداد بعدی خود را ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران اعلام کرد و برای رسانه‌ها دعوتنامه ارسال کرد. در رویدادهای شهریورماه اپل طبق سنت قبلی خود از آیفون‌های جدید رونمایی می‌کند و احتمال معرفی اپل‌واچ جدید و آیپد جدید در این رویداد اپل وجود دارد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

بررسی مشخصات آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ بنا بر اطلاعات فاش شده طراحی متفاوتی نداشته و بزرگ‌ترین تغییر ظاهر آن در بخش دوربین FaceID است که در نسخه Pro و Pro Max با یک حفره کپسول مانند در صفحه‌نمایش قرار گرفته است و احتمالاً در نسخه‌های عادی آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس، TouchID مجدداً به آیفون بازگردد.

همچنین فلزات استفاده شده در تولید شاسی اصلی دستگاه نیز مانند سابق آلومینیوم و استیل ضد خش است که به ترتیب در آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس استفاده خواهند شد. از نظر رنگ‌بندی نیز احتمال دارد که یک یا دو رنگ جدید توسط اپل در کنار رنگ‌هایی فعلی برای خانواده آیفون ۱۴ عرضه شود.
همچنین در بخش دوربین شاهد استفاده از تأمین‌کنندگان کره‌ای و ژاپنی هستیم تا دوربین‌های جلو و اصلی آیفون ۱۴ از بالاترین استاندارد و کیفیت موجود در بازار بهره برده و بیش‌ازپیش رقیبی قدرتمند برای سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند باشند. در کنار این موضوع شایعه استفاده از لنز مایع نیز به گوش می‌رسد.

خرید آیفون ۱۴ اقساطی

قیمت گوشی آیفون ۱۴

قیمت گوشی اپل آیفون ۱۴ هنوز مشخص نیست. با این حال، قیمت گوشی های این کمپانی احتمالاً نسبت به سال قبل تغییر خاصی نخواهد داشت و مدل پایه همچنان با قیمت ۷۹۹ دلار و گوشی موبایل آیفون ۱۴ پرو با ۹۹۹ دلار به‌فروش خواهند رسید. این احتمال هم وجود دارد که امسال اصلاً خبری از آیفون ۱۴ مینی نباشد و این گوشی جای خود را به یک مدل جدید به‌نام آیفون ۱۴ مکس با قیمت ۸۹۹ دلار بدهد.

علاوه بر این قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس نیز مانند گذشته ممکن است همان ۱۰۹۹ دلار یا حتی بیشتر باشد. با این همه ممکن است قیمت‌ها نسبت به سال قبل بیشتر هم بشود. براساس اطلاعاتی که یکی از افشاگران معتبر منتشر کرده، حداقل سه مدل از سری آیفون ۱۴، نسبت به مدل‌های سال قبل با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.

احتمال بکار رفتن لنز مایع در دوربین آیفون ۱۴

لنزهای مایع چند وقتی است که سرزبان‌ها افتاده‌اند و شرکت‌های بسیاری مشغول فعالیت روی آنها هستند. در این نوع از لنزها، فوکوس با سرعتی بالا و به‌وسیله رد کردن جریان الکتریسیته در میان لنز شکل می‌گیرد و در مقابل لنزهای شیشه‌ای و مکانیک از سرعت بالاتری برخوردار است.
همچنین سایز کوچک‌تر این لنزها در مقایسه با نسخه‌های شیشه‌ای و مکانیکی خود از دیگر مزایای این نوع از لنزها است.

حال مطابق آخرین شایعات اپل مشغول توسعه تکنولوژی این لنزها برای استفاده در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس است تا تجربه‌ای جدید و کم‌نظیر را به کاربران اهدا کند.
در حال حاضر سند و مدرکی که بیانگر استفاده صددرصد اپل از این تکنولوژی باشد، عنوان نشده است اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این لنز قرار است سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی را در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس یاری کند تا بهترین دوربین آیفون تا کنون تولید و عرضه شود.

همچنین امکان داشتن زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر و ۲٫۵ تا ۲۵۰ میلی‌متر فاصله کانونی از دیگر مشخصات این دوبین خواهد بود. در صورت عرضه این تکنولوژی اپل می‌تواند لنز تله خود را حذف کرده و همانند آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس، از دو لنز بهره ببرد.

خرید آیفون ۱۴ اقساطی

وام قسطا ، بهترین وام خرید کالا

قسطا اولین شرکت فعال در حوزه لندتک است که خدمات اعتبار الکترونیک خود را بدون محدودیت در بستر ثبت‌نام و خرید ارائه داده‌است. قسطا با پشتوانه بانک آینده به متقاضیان در هرکجای ایران که باشند وام فوری بدون ضامن با سفته خرید کالا یا دریافت خدمات فوری ارائه می‌دهد.

مراحل دریافت قسطا کارت غیر حضوری‌ست. دریافت این وام فوری بدون چک با سفته برای مرتبه نخست ممکن است تا ۱ هفته کاری زمان ببرد که در مراتب بعدی به ۲ الی ۴ روز کاهش می‌یابد. سقف وام قسطا ۲۰ میلیون تومان است و نیازی به ضامن ندارد.

طبق اعتبار سنجی پرونده مالی موجود در سیستم بانکی، متقاضیان رتبه بدی شده که این رتبه بندی ۳ پله دارد. متقاضیان دریافت وام فوری قسطا می‌توانند به سه صورت اقدام به ارائه تضامین مورد نیاز کنند.

  • ارائه سفته دیجیتال
  • ارائه سفته دیجیتال و یک برگ چک
  • ارائه سفته دیجیتال و چک قسط که در این پله متقاضی ملزم به ارائه چک به تعداد قسط‌های وام فوری خود است.

وام فوری قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت ارائه می‌شود. این کارت اعتباری در سراسر ایران معتبر است و در تمام فروشگاه‌های فیزیکی یا آفلاین و فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین قابل استفاده است.

به عبارت دیگر تمام فروشگاه‌های آنلاین دارای درگاه پرداخت اینترنتی و تمام فروشگاه‌های آفلاین دارای دستگاه کارت‌خوان و متصل به پایانه‌های بانکی در لیست موارد کاربرد قسطا کارت قرار می‌گیرند.
در نحوه خرید، نوع کالا، جنس کالا و برند کالا هیچ محدودیتی وجود ندارد. این به‌آن معناست که دارندگان قسطا کارت از هر فروشگاهی در سراسر ایران چه آفلاین و چه آنلاین، هر کالایی که مد نظرشان است را می‌توانند خریداری کنند.

خرید آیفون ۱۴ اقساطی

اگر دنبال خرید آیفون ۱۴ اقساطی هستید؛ برای دریافت قسطا کارت باید به صفحه ثبت‌نام قسطاکارت برید و در آنجا درخواست خود را ثبت کنید.  پس از این باید مدارک خواسته‌شده را تکمیل کنید تا مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار بگیرند.

خرید گوشی آیفون اقساطی

در مرحله بعد شما تضامین مورد نیاز رو باید تامین کنید که میتواند چک و یا سفته باشه. اگر تمام مراحل به سرعت انجام شود و مدارک خواسته‌شده تکمیل باشد. ظرف یک هفته مراحل به اتمام رسیده و قسطاکارت برایتان ارسال میشود.

برای رفع پریسش‌های خود به جهت خرید آیفون ۱۴ اقساطی اینجا کلیک کنید.

خرید آیفون ۱۴ اقساطی

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی اطلاعات فاش شده از آیفون ۱۴ پرداختیم و شرایط خرید آیفون ۱۴ اقساطی با قسطا کارت را ذکر کردیم. شما با استفاده از قسطا کارت میتوانید هر کالا و خدماتی را از سراسر ایران بصورت اقساطی خریداری کنید. با تشکر از توجه شما به این مقاله. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ و یا از طریق اینستاگرام قسطا (ghesta_ir) سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.