خرید قسطی پیانو ، یک فرصت عالی برای علاقه مندان به ساز پیانو! پیانو یکی از آرامش بخش ترین سازهای دنیا است که طرفداران زیادی دارد. به دلیل سبک منحصر به فرد این ساز، خیلی از خانواده ها، تمایل به ثبت نام فرزندانشان در کلاس های پیانو دارند. آنها علاقه دارند که فرزندشان همانند پیانیست های حرفه ای به فعالیت خود ادامه دهند، اما متاسفانه به دلیل هزینه ی بالای خرید این ساز، بسیاری از نیمه راه برگشته و قادر به ادامه کلاس ها و پیشرفت در آینده نمی باشند.

سایت قسطا با توجه به مشکلات موجود در جامعه و هزینه های گران قیمت سازهایی همچون پیانو، اقدام به پرداخت اقساطی هزینه ی خرید آنها کرده است. در ادامه با سایت قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید قسطی انواع لوازم موسیقی کسب کنید.

خرید قسطی پیانو

آشنایی با ساز پیانو

قبل از هر اقدامی برای خرید قسطی پیانو ، اگر با مطالب بیشتری در مورد این نوع ساز و مدل های آن آشنا شوید، بهتر است؛ پس ادامه ی این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

پیانو نوعی ساز موسیقی آکوستیک و رشته ای است که در حدود سال ۱۷۰۰ توسط بارتولومئو کریستوفوری در ایتالیا اختراع شد (سال دقیق آن نامشخص است). پیانوها انواع مختلفی دارند که عبارتند از Grand، Upright و Electronic که خود با توجه به ابعاد و ترکیب به دسته هایی همچون Electric Baby Grand Piano، Electric Upright Pianos و Baby Grand Piano تقسیم می شوند.

انواع پیانو

همانطور که در بالا اشاره شد پیانو دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

Grand

Grand بزرگترین و اغلب با شکوه ترین (و همچنین گرانترین) انواع پیانو می باشند. Grand ها توسط soundboards صوتی افقی مشخص می شوند و بعضی اوقات تا ۴ فوت (جلو تا عقب) کشیده می شوند.  دامپرها در بالای رشته ها، مجاور چکش ها (همچنین افقی) قرار دارند. سازه داخلی با نگهدارنده های فرم که معمولاً از چوب ساخته می شوند و همچنین تقویت کننده های فلزی مجهز کوچک ساخته شده است. کلیدها از چوب پوشیده شده در عاج یا بعضی اوقات عاج خالص بسته به نوع سازنده و طبقه بندی پیانو تشکیل شده اند. پیانو Grand دارای ۸۸ کلید استاندارد است.

Baby Grand

پیانو Baby Grand، همانطور که از نام آن پیداست، در اصل نسخه کوچکتری از پیانوی بزرگ معمولی است. این ساز نیز دارای ۸۸ کلید تنظیم کرده است که دقیقاً مانند Grand معمولی است، اما به طور کلی دارای صدابرداری به نسبت کمتری است و همچنین ابعاد آن به اندازه پیانوهای Grand بزرگ نیست.

Upright

Uprights رایج ترین نوع پیانو آکوستیک است، و علاوه بر این محبوب ترین نوع پیانو در اتاق نشیمن یا سالن است. پیانو Upright مورد علاقه خیلی از افراد می باشد؛ چرا که از هزینه کمتری برخوردار است، فشرده تر است و صدای بهتری ارائه می دهد. پایه پشتیبان این پیانو همچنین از تقویت کننده های چوبی تشکیل شده است. متناسب به مدل این پیانوها معمولاً هزینه کمتری نسبت به پیانوهای Grand دارند. یک five-foot Upright می تواند از نظر کیفیت و بلندی صدا متناسب با یک گراند معمولی باشد. مانند Grand، این نوع پیانوها در ساخت مواد متفاوت می باشند.

برقی

نوع برقی مناسب برای مبتدیان یا اجراهای متحرک می باشد. پیانوهای برقی معمولاً مقرون به صرفه هستند و اگرچه خصوصیات آکوستیک ندارند، اما صدای آنها در رده متوسط ​​و میانی مناسب است. کیفیت آنها بسیار متفاوت است، برخی دارای کلیدهای توخالی هستند، در حالی که برخی دیگر احساس و وزن صفحه کلیدهای آکوستیک را تداعی می کنند. علاوه بر ویژگی های پیانو آکوستیک، پیانوهای برقی دارای صداها و تنظیمات متنوعی از جمله ارگ، گیتار، رشته ای، گروه کر و کوبه ای هستند. صداهای بیشمار در بعضی از این صفحه کلیدها، آنها را به یک باند قابل حمل تبدیل می کند.

خرید قسطی پیانو

خرید قسطی پیانو

در صورتیکه تمایل به استفاده از امکانات و تسهیلات قسطا به منظور خرید قسطی پیانو مورد نظر خود را دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت