قسطا کارت نوعی کارت اعتباری است که سایت قسطا با هدف تسهیل خرید وسایل و تجهیزات به صورت اقساطی و کاهش دغدغه های مردم در پی افزایش قیمت لوازم و وسایل، ارائه کرده است. در ابتدا این سایت تنها با پرداخت اقساطی خریدهای آنلاین کار خود را آغاز نمود اما با توجه به در خواست های بسیاری از طرف کاربران، وب سایت قسطا اقدام به ایجاد کارتی نموده که با استفاده از آن کاربران نه تنها قادر به خرید اینترنتی بلکه خرید فیزیکی هم نیز می توانند انجام دهند. برای آشنایی با شرایط خرید قسطی با قسطاکارت در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

وام قسطا

وام قسطا

صنعت لندتک که از زیر مجموعه های فین تک به حساب میاید در زمره یکی از جذاب ترین بخش های صنعت مالی در بین فعالان این حوزه است. نیاز صنعت لندتک هر روز بیشتر از گذشته در جامعه احساس می شود. در حال حاضر نرخ بالای سود و هزینه های گزافی که بابت کارمزد دریافت وام از متقاضیان گرفته می شود ، همراه با مشکلات  موجود در فرایند دریافت وام ، مدت هاست که زنگ خطری به خصوص برای اعضای آسیب پذیر جامعه ایجاد کرده و آن ها را با مشکلات جدی برای تامین هزینه های زندگی مواجه کرده است. با این وجود آمار به دست آمده نشان می دهد که تعداد افراد وام گیرنده روز به روز در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت اجناس لحظه ای در حال افزایش است تنها راه باقی مانده برای افراد دریافت وام و پرداخت اقساطی هزینه ها می باشد. در این میان صنعت لندتک به میان آمده است تا مشکلات موجود در این زمینه را حل کند.

بیشتر بخوانید:

همکاری قسطا و بانک آینده | با قسطا الان بخر بعداً بپرداز

مزیت خرید اقساطی از وب سایت قسطا

گرانی های اخیر باعث شده که خرید کالا و خدمات برای عموم جامعه سخت باشد. همان طور که حتما می دانید قیمت بسیاری از کالاهای مصرفی حتی مواد خوراکی بسیار گران شده و بیشتر کالاها براساس نرخ دلار پایین و بالا می رود. با وجود شرایط اقتصادی که اکنون در ایران وجود دارد، اکثر خانواده ها دغدغه تامین لوازم مورد نیازشان را دارند. خصوصا افرادی که قصد ازدواج و خرید لوازم و وسایل منزل را دارند.

تنوع کالاهایی که توسط قسطا برای خرید قسطی به شما پیشنهاد داده می شود، بسیار زیاد است. پس بدون نگرانی بابت هزینه خرید کالا و کم بودن سرمایه تان، از امکانات و تسهیلات قسطا برای خریدهای آنلاین و حضوری خود استفاده کنید. برای خرید اقساطی با قسطا کارت نیاز به چک کارمند و سفته نیست، علاوه بر آن می توانید به راحتی از تمامی فروشگاه های آنلاین و حضوری نیز خرید کنید.

بیشتر بخوانید:

کارت اعتباری چگونه به وجود آمد؟

چرا قسطا کارت؟

بسیاری از افراد قادر به کار کردن با اینترنت نمی باشند یا نمی توانند به کالاها و وسایلی که به صورت الکترونیکی در وب سایت های اینترنتی به فروش می رسد اطمینان کنند. علاوه بر این برخی خریدها همچون خرید مبلمان، میز نهارخوری، خرید پرده و غیره را نمی توان از وب سایت های اینترنتی انجام داد، به همین دلیل سایت قسطا کارتی را ایجاد کرده که با استفاده از آن قادر به خرید انواع لوازم و وسایل به صورت اینترنتی و فیزیکی خواهید بود.

علاوه بر خرید کالا، هزینه بسیاری از خدمات هم میتوان قسطی پرداخت کرد. با استفاده از قسطا کارت، امکان پرداخت قسطی هزینه دندان پزشکی، پرداخت قسطی شهریه دانشگاه، پرداخت قسطی هزینه های سفر و… فراهم میباشد. در ادامه، با مراحل دریافت قسطاکارت آشنا میشوید.

قسطا کارت

شرایط خرید با قسطا کارت

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور معتبر میباشد. این کارت تا سقف ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و شما میتوانید هزینه‌های مورد نیازتان را با این کارت بصورت نقدی پرداخت کنید و آن مبلغ را بصورت اقساطی به ما باز پرداخت کنید. برای محاسبه اقساط و ثبت سفارش روی تصویر زیر کلیک کنید

قسطاکارت

کارت اعتباری

از جمله مزایای قسطا کارت می توان به موارد ارائه شده در ادامه اشاره کرد:

  • خرید از فروشگاه های آنلاین و حضوری (خرید بدون محدودیت)
  • سود فروش اقساطی کمتر
  • ۳ سال زمان انقضا قسطا کارت
  • پیش پرداخت کمتر
  • خرید در هر مکان و در هر زمان بدون طی کردن روند وقت گیر سفارش

بیشتر بخوانید:

وام فوری بدون ضامن

توجه کنید که قبل از شارژ قسطا کارت، باید متناسب با سقف شارژ چک و مبلغ پیش پرداخت اولیه پرداخت نمایید. میزان کارمزد پرداختی در سایت قسطا هم نیز به منظور رفاه حال کاربران بسیار کاهش یافته است، پس از تهیه قسطا کارت نیز می توانید به مدت ۳ سال از آن استفاده کنید و تنها زمان هایی که میزان شارژ کارت تمام شد آن را شارژ نمایید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه متشکریم، در صورتیکه قبلا سابقه ی خرید از سایت قسطا را داشتید لطفا در کامنت ها نظرات خود را بیان کنید تا دیگر کاربران نیز نظرات شما را مشاهده کنند.