خرید اقساطی گوشی امریست که به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی ، خرید گوشی موتورولا اقساطی و… آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، خرید اقساطی هر کالایی مثل خرید اقساطی لپتاپ ، خرید تلویزیون اقساطی  و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

برند جی ال ایکس از سال ۸۶ تا سال ۱۳۹۰ طرح های مختلفی از گوشی های ساده و قدیمی را به بازار عرضه کرد و در سال ۹۰ اولین گوشی هوشمند خود یعنی گوشی جی ال ایکس جی ۱ که مجهز به سیستم عامل اندروید بود را طراحی و تولید نمود.

خرید گوشی  جی ال ایکس اقساطی

شرکت GLX طراح و تولید کننده گوشی های کلاسیک، هوشمند و تبلت به عنوان اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی های ساده و کلاسیک آغاز کرد و با استقبال چشمگیر هموطنان عزیز روبرو شد , و در ادامه دست به گسترش فعالیت های خود در این زمینه زد و در سال ۹۰ شروع به تولید اولین تلفن های هوشمند ایرانی با سیستم عامل اندروید کرد که در سایه اعتماد و حمایت مردم شاهد موفقیت هایی در بازار بود.

یکی از عوامل مهم موفقیت جی ال ایکس قیمت های بسیار مناسب محصولات در مقایسه با سایر برند ها است. همواره پایین نگه داشتن قیمت محصولات و در عین حال، حفظ کیفیت از اساسی ترین دغدغه های مدیران این شرکت بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی آشنا شوید.

آیا گوشی های GLX ساخت ایران میباشند؟

از آنجا که در کشور ما تکنولوژی ساخت قطعات گوشی موبایل وجود ندارد، تمامی این تجهیزات ساخت این گوشی ها وارداتی میباشند و توسط شرکت GLX مونتاژ میشود. لذا نمیتوان گفت که گوشی های جی ال ایکس ساخت ایران میباشند.

خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی

بهترین گوشی جی ال ایکس

شرکت جی ال ایکس در ابتدا فقط به ساخت گوشی های کلاسیک میپرداخت اما همانطور که گفته شد به تازگی وارد فاز جدیدی از تولیدات شده است و با ساخت گوشی شاهین ۳ (که شباهت بسیار زیادی به گوشی ویتنامی Bphone A85 دارد)، به سمت رقابت با برندهای بزرگ گام برداشته است.

بستر بخوانید:

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

مشخصات گوشی جنرال لوکس شاهین ۳

با توجه به توضیحات سایت جی ال ایکس، مشخصات شاهین ۳ بصورت زیر میباشد:

شاهین ۳ به صورت دوسیم کارت همزمان، بهره گیری از حافظه ۱۲۸گیگابایتی و دوربین پشت ۴گانه به همراه فلش دوگانه، دوربین سلفی دوگانه، فناوری اینترنت ۵G روانه بازار شده است.

مشخصات ظاهری

طراحی جلوی این گوشی مانند تمام برندهای جهان به روز بوده و به صورت تمام صفحه عرضه شده است. باریکی این صفحه، ظرافت، برش‌های ماهرانه قاب اصلی به ویژه در محل قرار گیری دوربین سلفی و دوربین پشت زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است و باعث شده جنرال لوکس شاهین ۳ کاملا متمایز، برتر و به شکل منحصربفردی با کیفیت خودنمایی کند.

جنس قاب پشتی شاهین ٣ از چرم گیاهی است که طرفداران خاص خودش را دارد اما بسیاری از کاربران، پنل شیشه‌ای را بیشتر می‌پسندند. البته قاب چرمی اثر انگشت و چربی را به‌خود جذب نمی‌کند و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد. فریم پلاستیکی گوشی یک ویژگی عادی در این رنج قیمتی است. جنرال لوکس از گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر شاهین ٣ بهره برده است. کیفیت ساخت شاهین ٣ بین گوشی‌های ایرانی در سطح بالایی قرار دارد و تقریبا هم‌تراز با نمونه‌های خارجی است.

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل (Full HD Plus) از نوع امولد که توانایی ارائه ۳۹۲ پیکسل در هر اینچ را دارد. میزان رزولوشن و تراکم پیکسلی در نظر گرفته شده نشان از عملکرد بسیار خوب و با‌کیفیت این صفحه‌نمایش می‌دهد. از طرفی همانطور که اشاره کردیم، از پنل امولد برای این صفحه‌نمایش استفاده شده است که بدون شک توانایی ارائه کیفیت بهتری به نسبت صفحات ‌نمایش با پنل LCD را دارد. البته لازم به ذکر است که پنل امولد به نسبت پنل LCD، صرفه انرژی کمتری هم دارد. توانایی ارائه حداکثر روشنایی هم سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر خوب و با‌کیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشیم

دوربین

دوربین یکی از مهمترین بخش های مورد بررسی برای خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی میباشد. این گوشی به چهار دوربین مجهز شده است که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض یک کیفیت فوق العاده در عکسبرداری را فراهم آورده، سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع عریض با زاویه دید فوق العاده، سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه جنرال لوکس شاهین ۳ را تشکیل می‌دهند.

دوربین سلفی دوگانه این گوشی با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل در نظرگرفته شده است که عملکرد فوق العاده آن به ویژه در نور روز و نور شب و همچنین ضبط ویدئو با رزولوشن HD ایجاد کرده است.

جی ال ایکس شاهین3

اولین گوشی ایرانی با پشتیبانی از شبکه ۵G

شاهکار شاهین ۳ در بخش اینترنت است که حتی از پرچمداران بسیاری از برندهای جهانی تولید گوشی موبایل جلو زده است. شاهین ۳جی‌ال‌ایکس از شبکه‌ی پرسرعت ۵G پشتیبانی می‌کند که با سرعت بسیار زیادی قادر است اطلاعات را دانلود یا آپلود کند.  استفاده از دو سیم‌کارت، گوش‌دادن به رادیو، اتصال به شبکه‌های پرسرعت Wi-Fi، استفاده از بلوتوث برای اتصال به هدست یا انتقال فایل از راه‌های ارتباطی این گوشی است. استفاده از شبکه‌ی ۵G احساس مطلوب گشت و گذار در اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند تا به لطف به‌روز بودن تکنولوژی‌های جی‌ال‌ایکس همگام با جهان این امکان برای کاربر ایرانی نیز فراهم شود. در بخش ارتباطات این گوشی از وای فای دو بانده همراه با بلوتوث نسخه ۵٫۲ استفاده می کند.

سخت افزار

جنرال لوکس شاهین و شاهین ٢ از تراشه‌های مدیاتک استفاده می‌کردند. این روند در شاهین ٣ نیز ادامه یافته و شاهد حضور مدیاتک دیمنسیتی ٨١٠ در این گوشی هستیم. دیمنسیتی ٨١٠ تراشه‌ای ۶ نانومتری است که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای آن از ۶ هسته کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی و ۲ هسته قدرتمند Cortex-A76 با حداکثر فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز Mali-G57 MC2 است.

در ادامه مراحل خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی را بیان میکنیم.

بهترین شرایط خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی

در ابتدای مقاله گفتیم که قصد داریم یکی از بهترین روش های خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن تحت شرایط ویژه ای می توانید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را نقدا خریداری کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساط ماهانه بپردازید. شرایط خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی به این روش از طریق قسطا برای شما عزیزان میسر شده است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است و به متقاضیان محترم، وام بدون ضامن با حداقل کارمزد، در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت، ارائه می دهد که می توانند با استفاده از آن کارت برای خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی اقدام نمایند.

پس لازم است که قبل از هر چیز، از قسطا یک قسطا کارت دریافت نمایید. در بخش بعدی به طور کامل راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم کرد.

مزایای خرید اقساطی با قسطا

  • شما می توانید از تمامی مراکز فروش گوشی های تلفن همراه که مجهز به دستگاه پوز POS می باشد نقدا خرید کنید
  • هزینه خرید گوشی تلفن همراه را بعد از خرید نقدی به صورت اقساط ماهانه به قسطا می پردازید
  • بازپرداخت هزینه با حداقل درصد کارمزد ممکن محاسبه می شود
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست
  • برای دریافت وام از قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارید

قسطاکارت

مراحل خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی

برای خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی به واسطه قسطا، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی “دریافت قسطا کارت” در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش برای خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

دریافت قسطاکارت

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تعداد چک مشخص شده برای پرداخت اقساط را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و نسبت به خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی اقدام نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی مطالبی بیان شد و علاوه بر آن با معرفی قسطا کارت، بهترین روش خرید گوشی GLX اقساطی بیان شد.

قسطاکارت