خرید اقساطی گوشی امریست که به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی جی پلاس اقساطی ، خرید گوشی وان پلاس اقساطی و… آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، خرید اقساطی هر کالایی مثل خرید اقساطی لپتاپ ، خرید تلویزیون اقساطی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

به منظور برطرف نمودن مشکلات موجود برای خرید اقساطی که افراد با آن مواجه هستند؛ مشکلاتی از قبیل ارائه ضامن، پرداخت کارمزدهای بالا و …، قسطا، اولین فعال صنعت لندتک در ایران، گامی مثبت برداشته و اقدام به ارائه ی تسهیلات بدون ضامن با حداقل کارمزد موجود برای متقاضیان محترم نموده است. به این ترتیب شما می توانید با بهره مندی از خدمات قسطا، برای خرید هر آنچه نیاز دارید، از جمله خرید گوشی اقساطی اقدام نمایید. در ادامه به طور کامل با نحوه خرید اقساطی از قسطا آشنا خواهید شد. پس همچنان همراه ما باشید.

تاریخچه گوشی موبایل جی پلاس

برای آشنایی با برند جی پلاس، ابتدا لازم است با کمپانی مادر آن یعنی گلدیران (Goldiran) آشنا شوید. گلدیران یکی از شرکت‌های قدیمی و خوش‌نام حوزه لوازم‌خانگی است که سابقه فعالیتش در بازار ایران به بیش از سی سال می‌رسد. اگر از کاربران قدیمی ال جی (LG) باشید، حتما در زمان خرید یا نصب محصولات این برند، نام گلدیران را هم شنیده‌اید. این هلدینگ که سابقه درخشانی در همکاری با کمپانی‌های شناخته‌شده بین‌المللی دارد، در حال حاضر حدود ۲۸۰۰ نفر را مشغول به کار کرده تا از نظر اشتغال‌زایی هم مهره‌ای تأثیرگذار در اقتصاد کشور لقب بگیرد.
گلدیران به پشتوانه سه دهه تجربه توأم با موفقیت، چند سال پیش تصمیم گرفت GPlus را به‌عنوان عضو جدید خانواده خود معرفی کند. حوزه فعالیت جی پلاس، بازارهای لوازم‌خانگی، کالاهای صنعتی و دیجیتال را در بر می‌گیرد. از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا تلویزیون، اسپیکر و مانیتور، همه در سبد محصولات این شرکت قرار می‌گیرند. اما آنچه این روزها نام جی پلاس را بر سر زبان‌ها انداخته، تولید و عرضه گوشی های هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. گوشی های جی پلاس با توجه به عملکردی که ارائه می‌کنند، قیمت مناسبی دارند و می‌توانند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی جی ال ایکس اقساطی + مشخصات گوشی های GLX

مشخصات انواع سری های گوشی جی پلاس اقساطی

با توجه به اینکه جی پلاس به‌ تازگی وارد حوزه تولید موبایل شده، هنوز برای محصولات خود دسته‌بندی مشخصی تعیین نکرده پس فعلا خبری از سری‌های مختلف گوشی های جی پلاس نیست. با این حال، می‌توان نشانه‌هایی از رده‌بندی دستگاه‌ها بر اساس قیمت را مشاهده کرد. مثلا مدل های سری T جی پلاس، در مقایسه با سری P قیمت مناسب‌تری دارند؛ یا گوشی های سری Z از نظر مشخصات سخت‌افزاری، از دیگر سری ها قوی‌تر به نظر می‌رسند. اگرچه باید منتظر ماند و دید GPlus در تولید موبایل‌های نسل بعدی چه سیاستی را در پیش می‌گیرد و آیا این رویکرد به رویه‌ای ثابت تبدیل خواهد شد یا خیر. نکته جالب در مورد نام‌گذاری موبایل های جی پلاس این است که برخلاف اکثر برندهای شناخته‌شده که عنوان گوشی های آن‌ها، متشکل از یک حرف ثابت و یک عدد متغیر است (مانند سری S سامسونگ، سری Z سونی یا سری Mi شیائومی)، این برند عدد را ثابت فرض کرده و حروف را تغییر می‌دهد.

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

مشخصات انواع گوشی های جی پلاس

مشخصات گوشی های G plus ارائه شده یصورت زیر میباشد:

گوشی جی پلاس T10

این مدل با دارابودن پردازنده‌ قدرتمند هشت هسته‌ای از کارایی بالایی برخوردار است و به شما این اختیار را می‌دهد که به‌روزترین اپلیکیشن‌ها را نصب و هم‌زمان آن‌ها را در گوشی موبایل خود باز کنید.  این مدل با دارابودن پردازنده‌ قدرتمند هشت هسته‌ای از کارایی بالایی برخوردار است و به شما این اختیار را می‌دهد که به‌روزترین اپلیکیشن‌ها را نصب و هم‌زمان آن‌ها را در گوشی موبایل خود باز کنید.
  • مجهز به نرم‌افزار اندروید ۹
  • رم ۲ گیگابایت
  • قابلیت تشخیص چهره
  • تصاویر شفاف و رنگ‌های واقعی در نمایشگر HD
  •  سنسور اثرانگشت
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار

گوشی جی پلاس Z10

گوشی سریع و متفاوت جی‌پلاس، مدل Z10، با زیبایی خیره‌کننده، طراحی مدرن و سخت‌افزار قدرتمند، یک پکیج کامل است که می‌تواند خیال کاربر را از یک انتخاب اثربخش راحت کند.
  • ابعاد ۹٫۲۱×۷۷٫۱×۱۶۷٫۳ میلی‌متر
  • وزن ۱۹۵٫۷ گرم
  • تعداد سیم کارت دو عدد
  • پردازنده مرکزی: UNISOC T610 (Octa core)
  • رم: ۶ گیگابایت

گوشی جی پلاس P10

پوشی P10 جی پلاس هم یکی دیگر از گوشی های زیبای این برند میباشد. در زیر میتوانید برخی از ویژگی های این گوشی را ببینید. این موارد مربوط به نسخه ارائه شده در سال ۲۰۲۲ میباشد.
  • تعداد دوربین در پشت گوشی: ۳
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی¬ آمپر
  • حافظه رم: ۳ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

گوشی جی پلاس X10

موبایل X10 طراحی چشم نوازی دارد و علاوه بر این ظرفیت بالای باتری و تراشه هشت هسته ای این گوشی، نویدبخش آن است که تجربه کاربری لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌­آورد.
  • تعداد دوربین در پشت گوشی: ۴
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی­ آمپر
  • سیستم عامل: اندروید ۱۰٫۰
  • دو سیم­کارت نانو ­هیبریدی
  • رم ۳ گیگیابایت

گوشی جی پلاس S10

گوشی Gplus S10 مدل ۲۰۲۲ در زمینه گوشی‌های هوشمند توانسته است عملکرد خوبی راداشته باشد. گوشی موبایل مدل S10 در کنار رم ۴ گیگابایت و همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، صفحه‌نمایش با ابعاد ۶٫۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل و دوبین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل به‌همراه دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، پکیجی کامل از یک سخت افزار بروز را در اختیارتان قرار می‌دهد
  • تعداد دوربین در پشت گوشی: ۳
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر
  • سیستم عامل: اندروید ۱۱٫۰
  • دو سیم کارت نانو هیبریدی

پردازنده های UNISOC

شرکت چینی UNISOC که قبلاً با نام تولید کننده محصولات نیمه‌رسانای Spreadtrum مشغول فعالیت بود، تراشه های سری T را تولید میکند. یکی از این تراشه ها با نام T7520 از اولین نمونه‌های ساخته شده با فناوری ۶ نانومتری با استفاده از لیتوگرافی اشعه فرابنفش (EUVL) به حساب می‌آید. همچنین شرکت UNISOC با ارائه قابلیت‌های متعدد در این محصول، تبدیل به گزینه ای برای استفاده در گوشی های اقتصادی شده است.

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

بهترین شرایط خرید گوشی جی پلاس اقساطی

در ابتدای مقاله گفتیم که قصد داریم یکی از بهترین روش های خرید گوشی جی پلاس اقساطی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن تحت شرایط ویژه ای می توانید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را نقدا خریداری کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساط ماهانه بپردازید. شرایط خرید گوشی جی پلاس اقساطی به این روش از طریق قسطا برای شما عزیزان میسر شده است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است و به متقاضیان محترم، وام بدون ضامن با حداقل کارمزد، در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت، ارائه می دهد که می توانند با استفاده از آن کارت برای خرید گوشی جی پلاس اقساطی اقدام نمایند.

پس لازم است که قبل از هر چیز، از قسطا یک قسطا کارت دریافت نمایید. در بخش بعدی به طور کامل راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم کرد.

قسطاکارت

مزایای خرید اقساطی با قسطا

  • شما می توانید از تمامی مراکز فروش گوشی های تلفن همراه که مجهز به دستگاه پوز POS می باشد نقدا خرید کنید
  • هزینه خرید گوشی تلفن همراه را بعد از خرید نقدی به صورت اقساط ماهانه به قسطا می پردازید
  • بازپرداخت هزینه با حداقل درصد کارمزد ممکن محاسبه می شود
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست
  • برای دریافت وام از قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارید

دریافت قسطاکارت

مراحل خرید گوشی جی پلاس اقساطی

برای خرید گوشی جی پلاس اقساطی از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای خرید گوشی جی پلاس اقساطی به واسطه قسطا، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی “دریافت قسطا کارت” در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش برای خرید گوشی جی پلاس اقساطی ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تعداد چک مشخص شده برای پرداخت اقساط را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و از هر فروشگاهی که مایل بودید خرید نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

قسطاکارت