خرید اقساطی گوشی به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در این مقاله در مورد خرید گوشی شیائومی اقساطی خواهیم گفت. یکی از بهترین محصولات اقتصادی شیائومی Redmi Note 11 میباشد. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی هم فراهم میباشد. شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به همه ثابت کند که که لزوماً نیازی نیست همه صاحب یک گوشی پرچمدار باشند. این کمپانی محصولاتی را تولید می‌کند که علی‌رغم قابلیت ها و کیفیت فراوان، از نظر اقتصادی هم به صرفه هستند. یکی از جدیدترین آن‌ها، گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

قسطا اولین لندتک در ایران می باشد که با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی موجود و به منظور سهولت امر خرید اقساطی با شرایط آسان، اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای متقاضیان محترم نموده و امکان خرید اقساطی به واسطه کارت اعتباری قسطا کارت را برای آن ها فراهم کرده است.

 

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی – بررسی سخت افزار

پردازنده مرکزی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

در قلب تپنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام حضور دارد که یک تراشه میان‌رده جدید با تکنولوژی ۶ نانومتری است و ۴ یا ۶ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. رم به کار رفته روی این گویش از نوع LPDDR4x است و یک حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.2 را نیز می‌توانید روی این گوشی داشته باشید. اگرچه در اینجا یک اسلات اختصاصی برای کارت حافظه microSD نیز وجود دارد که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی‌تان را با آن افزایش دهید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

شیائومی Redmi Note 11 با یک صفحه نمایش لمسی و ۶٫۴۳ اینچی همراه شده است که مجهز به پنل AMOLED می باشد و بدین وسیله تمام فیلم ها و تصاویر مورد نظر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ به نمایش می گذارد. به علاوه قادر به تفکیک ۱۶ میلیون رنگ مختلف می باشد و انواع تصاویر را با رنگ هایی زنده و پویا نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های نمایشگر ردمی نوت ۱۱ می توان به روشنایی ۷۰۰ نیتی آن اشاره کرد که باعث می شود حتی در نور مستقیم خورشید نیز تصاویری شفاف و واضح را ارائه دهد.

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی – بررسی نرم افزار

گوشی میان‌رده شیائومی از سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری سفارشی MIUI 13. خود شیائومی استفاده می‌کند. آیکون‌ها، تم‌ها و دیگر عناصر رابط کاربری از جمله سایز فونت نوشته‌ها، پس زمینه‌ها، انیمیشن‌های صفحه اصلی و غیره همگی قابل تنظیم هستند و می‌توانید آن‌ها را به دلخواه خود دربیاورید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون اقساطی [ ۸ تیر ۱۴۰۱]

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی – بررسی طراحی ظاهری

گوشی Redmi Note 11 شیائومی در کلاس خودش یک گوشی عالی و خوش ساخت محسوب می‌شود. هرچند قاب پشتی آن به جای شیشه از جنس پلی‌کربنات با بافت مات استفاده می‌کند تا با پرچمداران متمایز شود. با این حال پلی‌کربنات مزایایی دارد که مهم‌ترین آن می‌تواند مقاومت بیشتر در برابر سقوط باشد.

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی – بررسی باتری

شیائومی Redmi Note 11 دارای یک باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمر می باشد که ظرفیتی به اندازه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را ارائه می دهد. به علاوه از تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند و با استفاده از آن شارژ گوشی را در عرض ۶۰ دقیقه از صفر به صد در صد می رساند.

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی – بررسی دوربین

توجه به دوربین یکی از مهمترین نکات در خرید گوشی redmi note 11 اقساطی میباشد. ماژول دوربین شیائومی Redmi Note 11 مجهز به یک دوربین اصلی و چهارگانه در قسمت پشتی می باشد که از یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.8 و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f2.2 به همراه یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.4 و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.4 تشکیل شده است. این دوربین از قابلیت های فراوانی مانند فوکوس خودکار پشتیبانی می کند و قادر به گرفتن عکس هایی به صورت HDR و پانوراما در هر شرایط نوری می باشد. سرعت فیلمبرداری ۳۰ فریم بر ثانیه میباشد که با کیفیت ۱۰۸۰p قابل ذخیره سازی میباشد. در ردمی نوت ۱۱ یک لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.4 در قسمت جلویی در نظر گرفته شده است

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی

مراحل خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11

تا این بخش از مقاله قطعا تصمیم خود را برای خرید اقساطی گوشی redmi note 11 گرفته اید. در هر صورت فرقی نمی کند قصد خرید چه گوشی دارید. هر گوشی تلفن همراه هوشمندی را که بخواهید خریداری نمایید می توانید به کمک قسطا به صورت اقساطی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت نقدی هزینه نداشته باشید.

محاسبه اقساط

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی جی پلاس اقساطی

شرایط خرید گوشی redmi note 11 اقساطی با قسطا کارت

دوست عزیز، برای اینکه بتوانید از خدمات فروش اقساطی برای خرید اقساطی گوشی redmi note 11 از طریق قسطا بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

دریافت قسطاکارت

مزایای خرید اقساطی گوشی redmi note 11 با قسطا کارت

  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و تنها به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • مراحل دریافت قسطا کارت از زمان ثبت درخواست تا مرحله ی دریافت آن کاملا غیر حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا نیز خرید نمایید.

خرید گوشی Redmi Note 11 اقساطی

مشخصات کلی گوشی شیائومی Redmi Note 11
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Mali-G57 MC2
سیم کارت ۲ سیم کارت ۵G
دوربین ۵۰ مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه ۸٫۸ ×۷۵٫۸ × ۱۶۳٫۶میلی متر
وزن ۱۹۵ گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی-۴/۶/۸ گیگابایت رم
تاریخ معرفی ۲۰۲۱, October 28
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2×۲٫۴ GHz Cortex-A76 & 6×۲٫۰ GHz Cortex-A55)
سازنده چیپست MediaTek
چیپست MediaTek Dimensity 810 5G (6 nm)
سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز
تعداد هسته ۸ هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 11
صفحه نمایش
اندازه ۶٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD, 90Hz
رزولوشن ۲۴۰۰× ۱۰۸۰ پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~۸۴٫۸%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~۳۹۹
چند لمسی دارد
مشخصات حافظه
حافظه RAM ۴/۶/۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
درگاه حافظه ندارد
دوربین
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن ۲۴۰۰ ×۱۰۸۰پیکسل
کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
فلش LED
دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت (side-mounted) – شتاب سنج- ژیروسکوپ – قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
باندهای ۴G پشتیبانی کامل از اپراتورهای ۴G
باندهای ۳G پشتیبانی کامل از اپراتورهای ۳G
باندهای ۲G پشتیبانی کامل از اپراتورهای ۲G
EDGE دارد
GPRS دارد
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلیمتری دارد
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو نامشخص
بلوتوث ۵٫۱, A2DP, LE
مادون قرمز دارد
USB USB Type-C 2.0, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML 5
جاوا ندارد
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 – پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 12.5- قابلیت شارژ سریع باتری ۳۳ واتی- دارای گواهینامه IP53 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار)
باتری
باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی مشخصات گوشی شائومی redmi note 11 پرداختیم با این هدف که که مراحل خرید گوشی redmi note 11 اقساطی را برای شما شرح دهیم. همچنین یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های خرید اقساطی از طریق قسطا کارت را به شما معرفی کردیم. امید است از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. همکاران و مشاوران ما در مجموعه قسطا با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

قسطاکارت

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.