پرداخت قسطی هزینه سرویس مدرسه ! عالی است نه؟! با شروع ماه مهر و آغاز سال جدید تحصیلی بسیاری از اولیا به دنبال سرویس مدرسه برای رفت و آمد فرزندان خود می باشند. اما متاسفانه برخی از والدین به دلیل افزایش هزینه سرویس مدرسه قادر به پرداخت هزینه ی آن نمی باشند و از این رو بسیاری از بچه های کوچک مجبور هستند که پیاده رفت و آمد کنند.

برای حل این مشکل و جلوگیری از بروز آسیب و خطرات احتمالی در راه مدرسه و خانه وب سایت قسطا، در پرداخت هزینه های سرویس مدرسه به صورتی اقساطی به خانواده ها کمک می کند. در ادامه با قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت قسطی هزینه سرویس مدرسه کسب نمایید.

مشکلات بچه های کوچک در راه خانه و مدرسه

برخی از والدین به دلیل کوتاه بودن مسافت خانه تا مدرسه یا نداشتن هزینه ی کافی برای پرداخت سرویس، برای فرزندانشان سرویس نمی گیرند، اولیا هم نیز به دلایل مختلفی نظیر شاغل بودن، قادر به همراهی آنها در راه مدرسه نمی باشند.

از این رو این کودکان بیشتر اوقات مسیر خانه تا مدرسه و بالاعکس را به صورت پیاده و تنهایی رفت و آمد می کنند. در صورتیکه مسیر خانه تا مدرسه طولانی باشد، دانش آموز با خطرات زیادی نظیر رد شدن از خیابان، ربوده شدن، مدیریت نکردن زمان در سر وقت رسیدن به خانه و مدرسه، شیطنت و بازیگوشی در راه مدرسه و خانه (منجر به تاخیر رفت و آمد یا مشکلاتی نظیر خوردن روی زمین می شود) و گم کردن مسیر و هزاران اتفاق پیش بینی نشده دیگر، مواجه می شود. برای جلوگیری از خطرات و اتفاقات به این شکل بهتر است برای فرزندان عزیز خود سرویس بگیرید.

هزینه سرویس مدرسه

هزینه سرویس مدرسه

هزینه ی سرویس مدرسه متناسب با بزرگی شهر و نوع ماشین (سواری، ون و مینی بوس)، متفاوت است. در شهرهای پر جمعیت تر و بزرگ تر هزینه ی سرویس مدرسه، بسیار بیشتر از شهرستان های کوچک تر است. نوع ماشین هم در قیمت ماهانه آن تاثیر گذار است، در صورتی که از مینی بوس یا ون استفاده شود هزینه ی کمتری نسبت به ماشین سواری دارد.

متاسفانه برخی از شرکت های سرویس مدرسه ، طبق دستورالعمل میزان نرخ اعلام شده هزینه دریافت نمی کنند و مقداری هزینه ی بیشتر از خانواده ها دریافت می کنند. برخی از سایت های الکترونیکی ثبت نام سرویس هم نیز با مشکل مواجه شده و از این رو هزینه های متفاوتی را از اولیا می گیرند.

در صورتیکه هزینه ی کافی برای پرداخت سرویس مدرسه را ندارید، اصلا نگران نباشید! سایت قسطا به شما در پرداخت هزینه سرویس مدرسه به صورت اقساطی کمک می کند.

هزینه سرویس مدرسه

خدمات قسطا برای پرداخت قسطی هزینه سرویس مدرسه

جهت پرداخت اقساطی هزینه‌ سرویس مدرسه با استفاده از قسطاکارت ابتدا باید در این سایت به نشانی ghesta.ir ثبت نام کنید پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت