عمل چشم ممکن است تحت شرایط خاصی که بیمار دارد، یک نیاز ضروری باشد. خیلی از افرادی که از ضعیف بودن بینایی خود رنج می برند، علاقه ای به استفاده از عینک ندارند. از این رو همواره با مشکلاتی از جمله خواندن کتاب، کار کردن با گوشی و کامپیوتر و رانندگی مواجه می شوند. برای رفع این مشکل بیشتر افراد معمولا از عمل لیزیک کمک می گیرند.

متاسفانه هزینه ی بالای عمل لیزیک و عدم پوشش برخی از شرکت های بیمه، باعث می شود تا بسیاری از افراد از عمل کردن منصرف شوند. به همین منظور سایت قسطا با هدف در دسترس قرار دادن انواع تسهیلات و امکانات در اختیار تمامی هموطنان عزیز، شرایط اقساطی ویژه ای را برای این عمل در نظر گرفته است.

علاوه براین، با استفاده از خدمات قسطا امکان پرداخت قسطی هزینه انواع جراحی، پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی و انواع خدمات درمانی امکان پذیر میباشد. در ادامه با سایت قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد شرایط اقساطی هزینه عمل چشم لیزیک و لازک و prk کسب نمایید.

عمل چشم

آنچه لازم است درباره عمل چشم بدانید!

لیزیک و لازک و prk  هر ۳ روش جراحی اصلاح کننده لیزر چشم هستند که به درمان نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم کمک می کنند. در ادامه به توضیح هر یک از این روش های عمل چشم پرداخته شده است:

عمل لیزیک

لیزیک یکی از شایعترین جراحی های انکسار و یکی از موفق ترین روش های جراحی چشم است. لیزیک شامل ایجاد یک فلپ قرنیه با لیزر فموتوسکند است. در طول درمان با لیزیک، اولین لیزر یک لایه محافظ بسیار نازک روی لایه روشن چشم (قرنیه شما) ایجاد می کند. سپس این فلپ محافظ برداشته می شود و از لیزر دوم نیز برای تصحیح بینایی استفاده می شود.
روند بهبودی پس از انجام عمل لیزیک کاملاً سریع است و شما می توانید پس از چند روز مجددا به محل کار خود بازگردید و رانندگی کنید. با این حال روند بهبودی متفاوت است، برخی از افراد چند هفته طول می کشد تا بینایی خود را به دست آورند اما برخی دیگر پس از چند روز بهبودی کامل خواهند داشت. همه افراد کاندیدای استفاده از عمل لیزیک نیستند، در برخی موارد عمل جراحی  لازک ترجیح داده می شود.

عمل لازک

لیزر keratomileusis اپیتلیال یا لازک، مزایای استفاده از دو روش متداول لیزیک و PRK را با یکدیگر ترکیب کرده است. جراحی چشم LASEK برای درمان آستیگماتیسم، نزدیک بینی یا دور بینی استفاده می شود. در عمل جراحی چشم لازک از تکنیک های مختلفی برای حفظ لایه سلولی سطح بسیار نازک قرنیه (اپیتلیوم) استفاده می شود که برای بازیابی قرنیه پس از انجام تراش با لیزر استفاده می شود.

عمل PRK

PRK نوعی جراحی انکسار است. این نوع جراحی از لیزر برای درمان مشکلات بینایی ناشی از خطاهای انکسار استفاده می کند. اگر خشکی چشم یا قرنیه نازکی  دارید و می خواهید جراحی انکسار انجام دهید، PRK ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. این امر به این دلیل است که در صورت داشتن این شرایط برخی دیگر از جراحی های انکسار مانند لیزیک توصیه نمی شوند.

عمل چشم

پرداخت اقساطی هزینه عمل چشم

برای پرداخت اقساطی هزینه عمل چشم مانند لیزر، لیزیک و PRK با استفاده از سایت قسطا ابتدا باید در این سایت با نشانی www.ghesta.ir ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی خواهید بود. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها مطب‌ها و بیمارستانها معتبر میباشد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هرگونه مشکل در پرداخت هزینه های مرتبط با سلامتی خود دیگر نگران نباشید و تنها از ما کمک بخواهید.