خرید قسطی گوشی موبایل این روزها بسیار باب شده است چون از یک سو قیمت تلفن همراه بسیار افزایش پیدا کررده است و از سوی دیگر این روزها کاربران ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت های فروشگاهی انجام دهند و تعداد بیشتری از خریدها به صورت آنلاین انجام می‌شود. به علاوه ترافیک و آلودکی هوا دو معضل جدی در شهرهای بزرگ هستند. این دو عامل در کنار انتخاب راحت تر موجب شده تا گرایش به خرید اینترنتی در بین اقشار مختلف هر روز بیشتر شود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه سایت های فروشگاهی مختلفی می شویم که انواع مایحتاج مردم را عرضه می‌کنند. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در سایت های فروشگاهی پیدا کرد. انتخاب آسان، سهولت پرداخت و گاهی قیمت های بسیار مناسب، سه عامل مهمی هستند که مشتریان سایت های آنلاین را تشویق به خرید می‌کند. در این میان خلا سایت های فروش اقساطی بسیار احساس می شود. خرید قسطی گوشی موبایل یکی از مواردی است که نیاز به آن در میان مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر شده‌است. با ما همراه باشید تا با مراحل خرید قسطی با قسطا آشنا شوید.

خرید قسطی گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی موبایل

نوسانات ارزی موجب افزایش قیمت ناگهانی بسیاری از لوازم شده و در این میان گوشی های تلفن همراه هم بی نصیب نمانده اند. با توجه به اینکه کاربران گوشی موبایل از همه سنین و اقشار جامعه هستند، دور از ذهن نیست که این افزایش قیمت موجب کاهش قدرت خرید مردم شده باشد. اگر امکان خرید قسطی گوشی موبایل فراهم باشد، نیاز عموم افراد با هر درآمدی در این حوزه برطرف خواهد شد.

خرید اقساطی گوشی موبایل پدیده عجیبی نیست. در همه خریدهای حضوری همیشه امکان خرید قسطی وجود دارد. خرید قسطی لوازم برقی منزل، خرید اقساطی جهیزیه، ….. و حتی خرید قسطی طلا هم در معاملات حضوری انجام می شود. خرید قسطی گوشی موبایل نیز در بعضی از فروشگاه ها با قاونین خاصی اجرا می شود. بدون تردید قسط بندی کالاها یک راه ساده برای بالا بردن توان خرید اقشار جامعه و به خصوص قشر جوان تر است.

جالب است بدانید که جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، این مهم را به انجام رسانیده اند. تسهیلات خرید قسطی برای همه اقشار از طریق سایت فروشگاهی ” قسطا” شروع تحولی بزرگ در خریدهای آنلاین است.

 

بیشتر بخوانید:

خرید قسطی از دیجیکالا

خرید قسطی گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی موبایل در ” قسطا”

بازار گوشی های تلفن همراه این روزها داغ‌تر از همیشه است. از طرفی نیاز جوانان و فرهیختگان به گوشی های جدیدتر با تکنولوژی های روز دنیا باعث شده تا صف خرید گوشی طولانی‌تر شود. از سویی افزایش بی رویه قیمت ها و نبود قدرت خرید نقدی موجب رکود در بازار موبایل شده است. با توجه به اینکه ما در ” قسطا” گوشی موبایل را کالایی ضروری برای همه افراد می دانیم، این کالا را در لیست فروش اقساطی وارد کرده ایم.

جهت افزایش قدرت خرید جوانان و ارائه خدمت به مشتریان از این پس امکان خرید قسطی گوشی موبایل از طریق وب سایت فروشگاهی قسطا میسر می باشد. برای دریافت اعتبار ایتدا در سایت قسطا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

هر سوالی در ارتباط با نحوه خرید قسطی گوشی موبایل دارید از ما بپرسید.