خرید اقساطی گوشی به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در این مقاله در مورد خرید گوشی سامسونگ اقساطی خواهیم گفت. یکی از بهترین محصولات سامسونگ گوشی Galaxy A52 میباشد. با استفاده از خدمات قسطا، امکان خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی ، گوشی سامسونگ a23 اقساطی هم فراهم میباشد. این گوشی یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ میباشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن میپردازیم و مراحل خرید اقساطی این گوشی را شرح میدهیم.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

سامسونگ در مارس ۲۰۲۱ میان رده جدید خود با نام Galaxy A52 را در دو نسخه ۴G و ۵G روانه بازار کرد. قیمت گوشی سامسونگ A52 در کنار امکانات زیادی که ارائه می دهد منطقی است. در ادامه با ما همراه باشید تا روشی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ A52 و یا هر کالای دیگری به شما معرفی کنیم.

قسطا اولین لندتک در ایران می باشد که با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی موجود و به منظور سهولت امر خرید اقساطی با شرایط آسان، اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای متقاضیان محترم نموده و امکان خرید اقساطی به واسطه کارت اعتباری قسطا کارت را برای آن ها فراهم کرده است.

 

خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی – بررسی سخت افزار

پردازنده مرکزی و گرافیکی:

از مشخصات a52 می‌توان به یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای Snapdragon 720G اشاره کرد که از پس عملکردهای سنگین چند وظیفه‌‌ای به خوبی برمی‌آید. این پردازنده در گوشی a52 براساس معماری ۸ نانومتری ساخته شده و پردازنده‌ی آن از دو هسته‌ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و شش هسته‌ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز تشکیل شده است. علاوه بر این، تراشه‌ی پردازنده در گوشی a52 از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 نیز برای تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی کمک گرفته است. همان طور که می‌دانید پردازنده‌های نسخه G اسنپ دراگون معمولاً برای گیمینگ مناسب هستند و از قدرت بالایی برخوردار میباشند.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی سامسونگ m33 اقساطی | بررسی مشخصات گلکسی m33

صفحه نمایش:

سامسونگ برای اولین بار صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی را در گوشی‌های سری A عرضه کرده است. GALAXY A52 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ میباشد که توسط لایه گوریلا گلس ۵ محافظت میشه. این نمایشگر نسبت به نسخه های قبلی سریع تر شده و روشنایی بیشتری هم ارائه میدهد. روشنایی این صفحه نمایش به طور کامل و حتی زیر نور مستقیم خورشید پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

حافظه:

برای خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی امکان انتخاب ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم وجود دارد و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی galaxy A52 لحاظ شده که می‌توان برای افزایش حافظه تا ۱ ترابایت از کارت حافظه جانبی استفاده کرد.

خرید گوشی سامسونگ a52 اقساطی

خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی – بررسی نرم افزار

سال۲۰۲۱ برای گوشی‌های سامسونگ هم از نظر نسخه سیستم عامل و هم رابط کاربری بروزرسانی‌های زیادی همراه داشت و سامسونگ A52 به صورت پبش‌فرض بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 اجرا می‌شود. سامسونگ وعده داده تا GALAXY A52 تا سه سال بروزرسانی های نرم‌افزاری و چهارسال بروزرسانی های امنیتی را دریافت کند. این یعنی GALAXY A52 نسخه ۱۴ اندروید در سال ۲۰۲۳ را دریافت میکند. شاید این بهترین پشتیبانی باشد که تابه حال در میان رده های اندرویدی ارائه شده است.

خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی – بررسی طراحی ظاهری

گوشی گلکسی A52 ظاهر زیبا و جذابی دارد، بطوری که در نگاه اول می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. طراحی جدید عمدتاً روی قاب پلاستیکی عقب متمرکز شده که در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه شده است. دوربین چهارگانه به همراه فلش درون قاب مستطیلی شکل قرار دارد که با لبه‌های صیقل خورده شده به خوبی در دل قاب پشتی گنجانده شده است.  همچنین بهتر است بدانید گوشی A52 از استاندارد IP67 بهره می‌برد که آن را در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه مقاوم ساخته است.

خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی – بررسی دوربین

دوربین اصلی گلکسی A52 از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قدرت گرفته که به تثبیت گر اپتیکال (OIS) و فناوری فوکوس خودکار (PDAF) مجهز شده است. حسگر ۱۲ مگاپیکسلی التراواید با گشودگی دیافراگم f/2.2 نیز به‌عنوان دوربین دوم در نظر گرفته شده که توانایی ثبت عکس با زوایه ۱۲۳ درجه را دارد. در آخر هم نوبت می‌رسد به سنسورهای ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج که با دیافراگم f/2.4 به ترتیب اجازه عکس‌برداری در فاصله نزدیک و عکس‌برداری در حالت پرتره را به شما می‌دهد. گلکسی A52 قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد که از لرزش‌گیر EIS پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وظیفه ثبت عکس‌های سلفی را در این گوشی برعهده دارد. تصاویری که با دوربین سلفی گرفته می‌شوند اغلب شفاف هستند و جزئیات در آن به خوبی حفظ شده است. قابلیت فیلم‌برداری ۴K و پشتیبانی از HDR از دیگر ویژگی‌هایی به حساب می‌آید که همراه این سنسور ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی شیائومی اقساطی

خرید گوشی سامسونگ a52 اقساطی

مراحل خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی

تا این بخش از مقاله قطعا تصمیم خود را برای خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی گرفته اید. در هر صورت فرقی نمی کند قصد خرید چه گوشی دارید. هر گوشی تلفن همراه هوشمندی را که بخواهید خریداری نمایید می توانید به کمک قسطا به صورت اقساطی تهیه کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت نقدی هزینه نداشته باشید.

محاسبه اقساط

شرایط خرید گوشی اقساطی با قسطا کارت

دوست عزیز، برای اینکه بتوانید از خدمات فروش اقساطی برای خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی از طریق قسطا بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید.

قسطا کارت ، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت اکانت در قسطا بسیار آسان و به صورت رایگان می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد نمایید.

پس از اینکه با موفقیت اکانت خود را ایجاد کردید، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت درخواست کارت اعتباری قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت ما به آدرس ghesta.ir مشاهده کنید.

یکی از مراحل ثبت درخواست قسطا کارت، مربوط می شود به بارگذاری مدارک. پس از اینکه مدارک خود را آپلود نمودید، قسطا عملیات اعتبارسنجی را آغاز می نماید و در صورت تایید اعتبار، شما می توانید بدون ضامن، از قسطا امتیاز الکترونیکی دریافت کنید و پس از آن قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

دریافت قسطاکارت

مزایای خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی با قسطا کارت

  • خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و تنها به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • مراحل دریافت قسطا کارت از زمان ثبت درخواست تا مرحله ی دریافت آن کاملا غیر حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری هر کالایی، مثل گوشی وان پلاس اقساطی و … را خریداری نمایید.

مشخصات کامل گوشی موبایل سامسونگ A52

دوربین

اصلی ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)
۱۲ مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش ۱۲۳ درجه، f/2.2)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
۵ مگاپیکسل (دوربین تشخیص عمق، f/2.2)
قابلیت‌ها فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری ۴K@30fps، ۱۰۸۰p@30/120fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی ۳۲ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری، ۰٫۸ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۲٫۸ اینچ سایز سنسور، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی ۴K@30fps، ۱۰۸۰p@30fps

صدا

اسپیکر بله، با اسپیکر استریو
جک ۳.۵ میلی‌متری بله

باتری

باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ شارژ سریع ۲۵ وات (۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه)

بدنه

ابعاد ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ در ۸٫۴ میلی‌متر
وزن ۱۸۹ گرم
گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب (تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه)
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

نمایشگر

نوع Super AMOLED
ابعاد ۶٫۵ اینچ (~۸۴٫۹% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۲۰:۹ (~۴۰۷ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵
– نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز
– روشنایی حداکثر ۸۰۰ نیت

کلام پایانی

در این مقاله ویژگی ها و مشخصات سامسونگ A52 را بطور کامل بررسی کردیم. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ A52 اقساطی و یا هر گوشی دیگری دارید حتما به سایت قسطا به نشانی www.ghesta.ir مراجعه کنیدو شرایط اقساط را مطالعه کنید.

قسطاکارت