خرید اقساطی گوشی امریست که به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی وان پلاس اقساطی، خرید گوشی سامسونگ اقساطی، خرید گوشی شیائومی اقساطی و… آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، خرید اقساطی هر کالایی مثل خرید اقساطی لپتاپ ، خرید تلویزیون اقساطی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

شاید برای خیلی ها سوال باشد که برند وان پلاس متعلق به کدام کشور است و آیا خرید گوشی وان پلاس اقساطی بصرفه می باشد یا خیر؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی گوشی های وان پلاس بپردازیم. و مراحل خرید گوشی وان پلاس اقساطی رت شرح دهیم.

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

وان پلاس این روزها به یکی از تولید کننده‌های بهترین گوشی‌های دنیا تبدیل شده است. گوشی های وان پلاس شامل طیف وسیعی از گوشی‌های همراه با ویژگی‌های منحصر به فرد میباشد اما وان پلاس به اندازه سامسونگ، شیائومی و سایر تولیدکنندگان، گوشی‌های متنوع ندارد. با این حال ممکن است هنگام خرید گوشی OnePlus دچار سردرگمی شوید. لذا در این مقاله قصد داریم انواع گوشی های وان پلاس را بررسی کنیم و در ادامه روشی برای خرید گوشی وان پلاس اقساطی ارائه کنیم.

تاریخچه گوشی وان پلاس

برند وان پلاس در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۱۳ توسط گروه اوپو در چین به بازار عرضه شد. در ابتدا وان پلاس یکی از زیرمجموعه‌های برند اوپو به‌حساب می‌آمد. بعد از مدتی، وان پلاس توانست مستقل شود. محصولات چینی در تمام دنیا چندان خوشنام نبودند. تا اینکه در چند سال اخیر چین انقلابی بسیار بزرگ را در صنایع خود به وجود آورد. چین بر اساس سفارش کارفرما، محصولات مختلف را باکیفیت و قیمت متنوع ارائه می‌کرد.

حال مدتی است که خود کشور چین دست‌ به‌ کار شده است و محصولات با کیفیتی ارائه میدهد. وان پلاس یکی از همین برندها است که با تکیه به نیروی انسانی ارزان و تکنولوژی روز دنیا، انواع تلفن همراه بسیار باکیفیت را تولید می‌کند. وان پلاس در حال حاضر یکی از رقبای سرسخت بسیاری از برندهای بازار به‌حساب می‌آید.

وان پلاس در سال ۲۰۱۴ با گوشی برجسته خود یعنی OnePlus One وارد صحنه گوشی‌های هوشمند شد. مشخصات آن نزدیک به پرچمداران بود، البته با قیمت بسیار ارزان‌تر. نکته قابل توجه، عملکرد فوق العاده این گوشی قدرتمند با با توجه به قیمتش بود.

انواع سری گوشی های وان پلاس

اولین گوشی هوشمند وان پلاس در سال ۲۰۱۵ ارائه شد. این گوشی که وان پلاس ۲ نام داشت با قیمت بسیار پایینی که در آن زمان ارائه شد توانست فروش خوبی داشته باشد و تهدیدی برای برندهای بزرگ تولید کننده گوشی باشد.

در سال بعد وان پلاس ۳ ارائه شد که اولین گوشی هوشمند با بدنه فلزی بود اما تغییر چندانی از لحاظ سخت افزاری نداشت و نسبت به وان پلاس ۲ فروش چشمگیری نداشت. با این حال در این سال وان پلاس از سری T گوشی های خود رونمایی کرد تا بتوامد نقص گوشی های اصلی خود را برطرف کند. لذا Oneplus 3 T در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد.

در سال ۲۰۱۷ وان پلاس ۵ وارد بازار شد (بله وان پلاس هیچ وقت نسحه ۴ را ارائه نکرد!) وان پلاس ۴ اولین گوشی وان پلاس بود که دوربینی با لنز دوگانه داشت.

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

در سال ۲۰۱۸ یکی از پرفروش ترین محصولات وان پلاس معرفی شد. Oneplus 6 با مشخصات فوق العاده ای که داشت همچنان با قیمت مناسبی ارائه میشد و یک انتخاب بصرفه برای کاربران بود. وان پلاس همچنان بر این عادت پافشاری داشت که با ارائه نسخه T از گوشی های اصلی خود، با خلاقیت کمتر درآمد بیشتری کسب کند. (ترفندی که اکثر کمپانی ها هم به آن پایبند هستند). در این سال Oneplus 6T هم ارائه شد که اولین گوشی وان پلاس بود که از حسگر اثر انگشت روی صفحه پشتیبانی میکرد.

بالاخره به سال ۲۰۱۹ میرسیم که پرکارترین سال وان پلاس در ارائه گوشی بود. وان پلاس تصمیم گرفت علاوه بر نسخه های T نسخه pro هم ارائه دهد. وان پلاس ۷ ، وان پلاس ۸ و OnePlus 8 pro در این سال ارائه شدند. اما این پایان ماجرا نبود و وان پلاس گوشی Oneplus Nord هم در این سال تولید کرد تا شروعی بر گوشی های میان رده این شرکت باشد. در ادامه مشخصات برخی از این گوشی ها را بررسی خواهیم کرد.

در ادامه گوشی های Oneplus 8T در سال ۲۰۲۰ و Onelus 9، Onelus 9 pro  در سال ۲۰۲۱ و Oneplus 10  در سال ۲۰۲۲ ارائه شدند.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی آنر اقساطی

پرفروش ترین پوشی های وان پلاس

همانطور که گفته شد وان پلاس Nord CE و  وان پلاس ۶ پرفروش ترین گوشی های وان پلاس هستند که مشخصات آنها بصورت زیر میباشد.

مشخصات وان پلاس Nord CE

این گوشی خوش قیمت شرکت وان پلاس یک صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد و به تراشه اسنپ‌دراگون ۷۵۰G مجهز شده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که روی گوشی وان پلاس نورد از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G استفاده شده بود. از طرف دیگر گوشی نورد سی ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ اما شاید مهم‌ترین ویژگی این گوشی وان پلاس داشتن یک صفحه نمایش بزرگ و وزن کم آن باشد. همچنین این گوشی بسیار خوش دست ساخته شده و از ابعاد مناسبی هم برخوردار است.

  • تعداد هسته پردازشگر:
هشت هسته
  • پردازنده گرافیکی – GPU:
Adreno 619
  • کیفیت دوربین:
دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل
  • سیستم عامل:
Android 11
  • ابعاد / وزن:
۱۵۹٫۲ × ۷۳٫۵ ×۷٫۹ میلی متر / ۱۷۰ گرم
  • ساختار بدنه:
جلو شیشه ای و پشت و فریم پلاستیکی
خرید گوشی وان پلاس اقساطی

مشخصات وان پلاس ۶

گوشی وانپلاس ۶ دارای یک تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ بوده که پردازنده هشت هسته ای در آن شامل ۴ هسته Kryo 385 Gold با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز و ۴ هسته Kryo 385 Silver با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز می باشد. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 630 است. سیستم عامل اجرایی Android 8.1 و رابط کاربری در آن Oxygen OS است.
باتری لیتم پلیمری گوشی وانپلاس ۶ دارای ظرفیت  ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد باتری از یک شارژر سریع ۲۰ واتی و قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند. این دستگاه از پورت USB Type-C، شبکه های ارتباطی ۲G، ۳G و ۴G، فناوری مکان یابی و بلوتوث پشتیبانی  می کند. برای خرید اقساطی گوشی وان پلاس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین شرایط خرید گوشی وان پلاس اقساطی

در ابتدای مقاله گفتیم که قصد داریم یکی از بهترین روش های خرید گوشی وان پلاس اقساطی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن تحت شرایط ویژه ای می توانید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را نقدا خریداری کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساط ماهانه بپردازید. شرایط خرید گوشی وان پلاس اقساطی به این روش از طریق قسطا برای شما عزیزان میسر شده است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است و به متقاضیان محترم، وام بدون ضامن با حداقل کارمزد، در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت، ارائه می دهد که می توانند با استفاده از آن کارت برای خرید گوشی وان پلاس اقساطی اقدام نمایند.

پس لازم است که قبل از هر چیز، از قسطا یک قسطا کارت دریافت نمایید. در بخش بعدی به طور کامل راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم کرد.

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

مزایای خرید اقساطی با قسطا

  • شما می توانید از تمامی مراکز فروش گوشی های تلفن همراه که مجهز به دستگاه پوز POS می باشد نقدا خرید کنید
  • هزینه خرید گوشی تلفن همراه را بعد از خرید نقدی به صورت اقساط ماهانه به قسطا می پردازید
  • بازپرداخت هزینه با حداقل درصد کارمزد ممکن محاسبه می شود
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست
  • برای دریافت وام از قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارید

قسطاکارت

مراحل خرید گوشی وان پلاس اقساطی

برای خرید گوشی وان پلاس اقساطی از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای خرید گوشی موبایل وان پلاس اقساطی به واسطه قسطا، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی “دریافت قسطا کارت” در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش برای خرید گوشی وان پلاس اقساطی ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

دریافت قسطاکارت

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تعداد چک مشخص شده برای پرداخت اقساط را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و از هر فروشگاهی که مایل بودید خرید نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد خرید گوشی وان پلاس اقساطی مطالبی بیان شد و علاوه بر آن با معرفی قسطا کارت، بهترین روش خرید گوشی وان پلاس اقساطی بیان شد.

قسطاکارت