خرید اقساطی گوشی امریست که به راحتی با قسطا کارت امکان پذیر میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرید گوشی آنر اقساطی آشنا شوید. با استفاده از خدمات قسطا، خرید اقساطی هر کالایی مثل خرید اقساطی لپتاپ ، خرید تلویزیون اقساطی ، خرید قسطی گوشی هواوی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر میباشد.

خرید گوشی اقساطی

وام قسطا

هم اکنون آنر به برندی بزرگ تبدیل شده و با شرکت‌هایی مثل سامسونگ رقابت می‌کند؛ شعار آنر “for the brave” است، به این معنا که آنر همیشه تمایل دارد محصولات متنوع و منحصر به فردی تولید کند. در ادامه با تاریخچه آنر بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید انواع گوشی آنر اقساطی

یکی از دلایل محبوبیت جهانی این برند، نحوه فروش محصولات آن است، به طوری که در یک بازه زمانی خاص، تعداد مشخص از یک نوع گوشی هوشمند را به صورت آنلاین عرضه می‌کند؛ این کار باعث می‌شود کاربران با اشتیاق زیادی منتظر محصولات آنر باشند. دلیل دیگر محبوبیت برند آنر قیمت مناسب، در کنار کیفیت خوب محصولات آن است. آنر به ظاهر محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای دارد و از این طریق نیز نظر کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل خرید گوشی آنر اقساطی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

 

تاریخچه گوشی آنر

برنامه‌ریزی‌ها برای تأسیس آنر به سال ۲۰۱۱ برمیگردد. اما تأسیس رسمی این برند سال ۲۰۱۳ بود. محصولات برند آنر از سال ۲۰۱۴ وارد بازار گوشی‌ هوشمند شدند. اولین رونمایی از گوشی هوشمند با برند آنر در سال ۲۰۱۴ و با honor 3c در مالزی اتفاق افتاد. پس از آن مدیران آنر که گسترش بازارهای جهانی را مد نظر داشتند، این محصول را در اروپا نیز معرفی کردند. مراسم معرفی این گوشی هوشمند برای بازار اروپا در مراسمی در برلین انجام شد. اولین گوشی پرچم‌دار آنر نیز به‌سرعت معرفی شد تا این برند هدف خود را فراتر از بازار پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌ها نشان دهد. آنر ۶ اولین پرچم‌دار هواوی بود که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۵ و به همراه دیگر محصولات، فروش ۲۰ میلیون گوشی هوشمند برای آنر به ارمغان آورد.

گوشی های هواوی با آنر چه تفاوت هایی دارند؟

سیاست به کار گرفته شد برای برند آنر، فروش آنلاین است. نمی توان مدعی شد که این برند تنها به صورت آنلاین به فروش می رسد اما باید گفت بیشترین فروش آن به این بخش اختصاص دارد. بسیاری از منتقدان معتقد بودند که زیرمجموعه جدید هواوی در این بازار پر رقابت ممکن است به نام این برند لطمه بزند. اما گذر زمان ثابت کرد تمرکز بر فروش آنلاین برند آنر، سود هواوی را چندین برابر کرده است.

اقدام دیگری که موجب موفقیت آنر شد در اولویت قرار دادن نظرات کاربران بود به طوری که محصولات کاملا مطابق با سلیقه کاربران ساخته می شد.

هدف شرکت هواوی حفظ اصالت محصولات خود در کنار تمرکز بر نیاز های جوانان بود. جوانان با دنیای اینترنتی رشد کرده اند و نیازهای خود را در این فضا شناسایی و رفع می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که یک محصول جدید که شعارش تنها جوانان را در برمی گیرد، بتواند سبب جلب توجه آنها شود. در واقع این برند به منظور سودآوری بیشتر برای هواوی طراحی و عرضه شده است.

خرید گوشی آنر اقساطی

بهترین گوشی های آنر در قیمت های مختلف

اگر قصد خرید گوشی آنر اقساطی را دارید حتما در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گوشی های آنر در رنج قیمتی مختلف را بررسی کنیم. البته باید توجه کنید که “بهترین گوشی” ممکن است برای هر شخص با توجه به نیارزهایی که دارد متفاوت باشد. با این حال دسته بندی زیر میتواند به شما کمک کند.

بهترین گوشی آنر زیر ۵ میلیون تومان

گوشی موبایل آنر X7

آنر X7 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند. استفاده از چنین تراشه‌ای باعث شده تا این محصول از ارتباطات ۵G پشتیبانی نکند. اسنپدراگون ۶۸۰ با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده و از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ استفاده می‌کند. هسته‌های پردازنده مرکزی در دو ردیف قرار می‌گیرند که ردیف اول از ۴ هسته Kryo 265 Silver با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز و ردیف دوم از ۴ هسته Kryo 265 Gold با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز برخوردار است.

آنر X7 در کنار تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برای گوشی آنر X7 از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده است. متاسفانه آنر X7 از نظر حافظه تنها در یک مدل روانه بازار می‌شود، اما کاربران می‌توانند حافظه ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهند.

آنر X7 مجهز شده به پنج دوربین که یکی از آن‌ها در بالای صفحه نمایش قرار گرفته و چهار دوربین دیگر نیز در پنل پشتی قرار می‌گیرد. دوربین سلفی از وضوح تصویر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند ویدئوهایی در حالت FHD به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. همانطور که اشاره شد در پنل پشتی به چهار دوربین برخورد می‌کنیم که متشکل می‌شوند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش عمق برای ثبت تصاویر پرتره.

خرید گوشی آنر اقساطی

بهترین گوشی آنر ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی موبایل آنر X30i

یکی از نقاط قوت اصلی آنر x30i سخت‌افزار آن است. این مدل از تراشه قدرتمند Dimensity 810 5G مدیاتک استفاده کرده است که لیتوگرافی ۶ نانومتری دارد و به مصرف بهینه شارژ کمک زیادی می‌کند و از اینترنت پرسرعت ۵G نیز پشتیانی می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G57 MC2 است که اکثر بازی‌های سنگین گرافیکی را با بالاترین فریم ریت می‌توانید روی این دستگاه اجرا کنید. آنر ایکس ۳۰ آی در دو نسخه با رم ۸ و یک نسخه با رم ۶ گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

برای گوشی انر x30i یک دوربین سه‌گانه با محوریت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین لنزهای فرعی ماکرو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی کار شده در آنر x30i به شما در تنوع عکاسی کمک می‌کنند. هر سه لنز به همراه یک فلش LED در یک ماژول مربعی شکل تعبیه شدند. طبیعتاً به جزء دوربین اصلی از بقیه لنزها نباید انتظار زیادی داشت. لنز سلفی نیز در حالتی هول پانچ طراحی شده و ۸ مگاپیکسلی است که برای برقراری تماس‌های تصویری مناسب است.

بهترین گوشی آنر بالای ۱۰ میلیون تومان

گوشی موبایل Honor50 5G

آنر ۵۰ دارای چیپ اسنپ دراگون ۷۷۸G است و با رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. همانطور که میدانید محصولات جدید برند آنر می‌توانند از خدمات گوگل مانند پلی استور یا تراشه‌های مجهز به مودم ۵G کوالکام برخوردار شوند. یکی از محصولات بالارده و درخور توجه نیز که پس از جدایی آنر از هواوی به بازار عرضه شده، آنر ۵۰ نام دارد؛ گوشی هوشمندی که برخورداری از دوربین‌های توانمند را بتوان یکی از بخش‌های مهم آن دانست.

از مهم‌ترین تفاوت‌های میان آنر ۵۰ و نوا، می‌توان به دوربین اصلی اشاره کرد. در پنل پشتی آنر ۵۰ حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته، درحالی‌که با خرید اقساطی گوشی نوا ۹ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهید شد. در دایره دوم دوربین Honor 50، سه حسگر متفاوت وجود دارد: سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از جزییات کوچک و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی برای جدا کردن سوژه اصلی از پس‌زمینه در هنگام ثبت پرتره. با دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در هنگام عکس‌برداری، زاویه دید گسترده‌تری خواهید داشت.

خرید گوشی آنر اقساطی

بهترین شرایط خرید گوشی آنر اقساطی

در ابتدای مقاله گفتیم که قصد داریم یکی از بهترین روش های خرید گوشی آنر اقساطی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن تحت شرایط ویژه ای می توانید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را نقدا خریداری کنید و آن هزینه را بعدا به صورت اقساط ماهانه بپردازید. شرایط خرید گوشی آنر اقساطی به این روش از طریق قسطا برای شما عزیزان میسر شده است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است و به متقاضیان محترم، وام بدون ضامن با حداقل کارمزد، در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت، ارائه می دهد که می توانند با استفاده از آن کارت برای خرید گوشی آنر اقساطی اقدام نمایند.

پس لازم است که قبل از هر چیز، از قسطا یک قسطا کارت دریافت نمایید. در بخش بعدی به طور کامل راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم کرد.

مزایای خرید اقساطی با قسطا

  • شما می توانید از تمامی مراکز فروش گوشی های تلفن همراه که مجهز به دستگاه پوز POS می باشد نقدا خرید کنید
  • هزینه خرید گوشی تلفن همراه را بعد از خرید نقدی به صورت اقساط ماهانه به قسطا می پردازید
  • بازپرداخت هزینه با حداقل درصد کارمزد ممکن محاسبه می شود
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست
  • برای دریافت وام از قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارید

قسطاکارت

مراحل خرید گوشی آنر اقساطی

برای خرید گوشی آنر اقساطی از قسطا لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای خرید گوشی آنر اقساطی به واسطه قسطا، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی “دریافت قسطا کارت” در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش برای خرید گوشی آنر اقساطی ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل : یک برگ چک صیادی، تصویر کارت ملی، گزارش حساب چک شما.

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

دریافت قسطاکارت

مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تعداد چک مشخص شده برای پرداخت اقساط را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت چک ها، قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و به آدرس شما ارسال می نماید.

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و از هر فروشگاهی که مایل بودید خرید نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

کلام پایانی

در این مقاله در مورد خرید گوشی آنر اقساطی مطالبی بیان شد و علاوه بر آن با معرفی قسطا کارت، بهترین روش خرید گوشی آنر اقساطی بیان شد.

قسطاکارت