پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی ؟ آیا تا کنون به آن فکر کرده اید؟ قطعا به این نکته توجه کرده اید که امروزه بیشتر از زمان های قدیم به مسئله ی زیبایی ظاهر اهمیت داده می شود. به این معنا که افراد این روزها بیشتر تمایل دارند جوان و زیبا بمانند. به همین دلیل است که به دنبال راه کارهایی هستند که بتوانند تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند.

وام قسطا

وام قسطا

اما روند رو به رشد قیمت ها، شامل حوزه ی پزشکی نیز می شود و ممکن است هر کسی از پس پرداخت هزینه های آن ها بر نیاید. بنابراین چنانچه شرایطی فراهم شود برای پرداخت قسطی هزینه های پزشکی از جمله : دکتر اقساطی، دندانپزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و حتی پرداخت قسطی هزینه خدمات زیبایی دندان ، در واقع یک مانع بزرگ از سر راه این افراد برداشته می شود. با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم که چطور می توانید هزینه های عمل زیبایی را اقساطی بپردازید.

چگونه ظاهری زیباتر داشته باشیم؟

با وجود تکنولوژی و پیشرفت های علوم پزشکی، می توان گفت تقریبا دیگرهیچ کاری غیر ممکن نیست. در عصر حاضر از طریق راه ها و روش های کاملا علمی و پزشکی می توانید ظاهر خود را چند سال جوان تر کنید.

به طور مثال کاشت مو و اکستنشن مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، عمل جراحی بینی، تزریق ژل و بوتاکس، استفاده از انواع روش های لاغری موضعی و … این روزها بسیار پرطرفدار می باشد. به این دلیل که نه تنها تاثیر آن ها بر ظاهر افراد انکار ناپذیر است، بلکه زمانی که فرد احساس خوبی نسبت به خودش پیدا می کند، بر سلامت روان او نیز تاثیر خواهد داشت.

عمل زیبایی اقساطی

به این ترتیب شما می توانید با استفاده از روش های گفته شده و ده ها روش دیگر بر جذابیت ظاهر خود بیافزائید؛ که این قطعا بر کیفیت زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نکته مهم برای کسانی که قصد خرید طلا دارند

عمل زیبایی اقساطی : پرداخت قسطی هزینه های پزشکی

نظر شما چیست؟ قطعا شما هم به جوانی و زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهید؛ دوست عزیز! آخرین باری که برای انجام خدمات زیبایی به مراکز زیبایی و کلینیک ها مراجعه کردید چه زمانی بوده است؟ حتما از افزایش قیمت ها مطلع هستید! آیا هنوز پیگیر درمان خود می باشید یا نه، به دلیل افزایش هزینه های موجود از ادامه این کار انصراف داده اید؟ در این صورت عزیزان، اصلا نگران نباشید، چون شما می توانید این هزینه ها را قسطی بپردازید. همچنان همراه ما باشید.

پرداخت قسطی هزینه عمل بینی

اگر به هر دلیل بینی شما نیاز به عمل جراحی دارد، اما پرداخت نقدی هزینه آن برای شما میسر نیست، و به فکر پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی هستید، از طریق پرداخت قسطی هزینه عمل بینی ، این کار را انجام دهید. قسطا این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بینی خود را قسطی عمل کنید.

پرداخت قسطی هزینه کاشت مو

اگر از ریزش موهای خود خسته شده اید و حجم موی سر شما کم شده است، و قصد دارید مو بکارید، یا نیاز به کاشت ابرو دارید اما برای پرداخت نقدی هزینه آن ها با مشکل مواجه شده اید، می توانید از طریق قسطا پرداخت قسطی هزینه کاشت مو ، کاشت ابرو اقساطی و کاشت ریش اقساطی را انجام دهید. به علاوه اکستنشن اقساطی مو نیز برای شما امکان پذیر است.

دکتر اقساطی

پرداخت قسطی هزینه پیکرتراشی با لیپوماتیک

اگر دچار اضافه وزن شده اید و رژیم غذایی و ورزش پاسخگوی نیاز شما نیست و قصد دارید پیکرتراشی با لیپوماتیک انجام دهید، اما در فکر پرداخت اقساطی می باشید، از طریق قسطا پرداخت قسطی هزینه پیکرتراشی با لیپوماتیک برای شما امکان پذیر می باشد.

همچنین تزریق ژل و بوتاکس قسطی، پرداخت قسطی هزینه لیزر موهای زائد و دندانپزشکی اقساطی نیز از طریق قسطا برای شما میسر شده است. آیا قسطا را می شناسید؟

معرفی قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک در ایران

مجموعه قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک در ایران است که بدون نیاز به ضامن ، به متقاضیان دریافت تسهیلات خدمت رسانی می کند.

قسطا نوعی کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای مشتریان خرید اقساطی، صادر می کند که از طریق آن می توانند خرید خود را نقدا از هر فروشگاه مجهز به دستگاه پوز pos انجام دهند و هزینه آن را با احتساب حداقل نرخ سود، به صورت اقساطی به قسطا بپردازند. همچنین امکان خرید از فروشگاه های آنلاین مثل دیجی کالا نیز برای شما وجود دارد.

برای آگاهی از نحوه دریافت قسطا کارت و بهره مندی از خدمات قسطا ، به وب سایت رسمی قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و پس از ساخت حساب کاربری، برای دریافت قسطا کارت ، ثبت سفارش کنید. مراحل ثبت سفارش به طور کامل در وب سایت قسطا قابل مشاهده است. این کارت حداکثر تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان شارژ میشود و عضو شتاب میباشد، پس در تمامی فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور معتبر میباشد.

سفارش قسطاکارت

سخن پایانی

از همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. در صورتی که با هر گونه سوال یا مشکل مواجه شده اید با ما تماس بگیرید. ما بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم و با کمال میل پاسخگوی سوالاتتان خواهیم بود.