پرداخت اقساطی مالیات ، به نظرتان چطور است؟ خیلی از افراد به دلیل پرداخت هزینه های مالیاتی سنگین شرکت و کسب و کار خود، مجبور به دریافت پول از دیگران با کارمزد بسیار زیاد می باشند. به همین منظور سازمان امور مالیاتی شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که امکان پرداخت مالیات خود را ندارند بتوانند حداکثر در چهار قسط هزینه مالیات خود را پرداخت نمایند، اما متاسفانه برخی از مالیات ها بسیار زیاد بوده و افراد قادر به پرداخت آن در ۴ قسط نمی باشند.

به همین منظور سایت قسطا شرایط و تسهیلاتی را فراهم کرده تا افراد با استفاده از آن بتوانند هزینه های مالیاتی خود را بدون نیاز به چک کارمندی یا ضامن پرداخت نماییند. در ادامه با سایت قسطا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت اقساطی مالیات کسب کنید.

پرداخت اقساطی مالیات

مالیات چیست؟

شما چقدر در مورد مالیاتی که می پردازید اطلاعات دارید؟ آیا مایلید تا در مورد آن بیشتر بدانید؟ پس قبل از اینکه با چگونگی پرداخت اقساطی مالیات آشنا شوید، این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

همانطور که می دانید مالیات با توجه به مبلغ درآمدی که شرکت یا فرد در طول سال کسب می کند، تعیین می شود. این مبلغ توسط دولت و بر مبنای قوانین و درآمد مشمول فرد با توجه به فرم بازگشت مالیات بر درآمد در نظر گرفته می شود. مالیات بر درآمد خالص سرمایه گذاری زمانی اعمال می شود که درآمد ناخالص تعدیل شده آنها برای سال از مبلغ خاصی که بالاترین میزان مالیات در آن شروع می شود، بالاتر باشد. صندوق های اعتباری همچون خیریه ها از مالیات بر درآمد معاف هستند.

به منظور پرداخت مالیات، باید در مهلت مقرر اظهارنامه مالیاتی، گزارش عملکرد فصلی و هم چنین گزارش الکترونیکی ارزش افزوده را از طریق سامانه های مربوطه ارسال کنید. برای برخورداری از معافیت ها و بخشودگی ها، بایستی مودی منظم باشید.

انواع مالیات

مالیات در ایران دارای ۲ نوع مستقیم و غیر مستقیم است، مالیات مستقیم مالیاتی است که پرداخت‌کننده آن فرد معینی است. مالیات غیر مستقیم، روی مصرف کالاها وضع می‌شود و به‌طور غیر مستقیم روی درآمد مؤثر می‌باشد. مالیات مستقیم هم به مالیات بر درآمد و مالیات دارایی گفته می شود. مالیات بر درآمد همچون مالیات بر درآمد املاک، کشاورزی، مشاغل و منابع مختلف می باشد. مالیات بر دارایی عبارتند از مالیات بر ارث، مالیات بر اماکن مسکونی خالی و … .

 

بیشتر بخوانید: خرید قسطی سرور شرکتی

پرداخت اقساطی مالیات

خدمات قسطا در پرداخت اقساطی مالیات

به منظور پرداخت اقساطی مالیات با استفاده از شرایط و تسهیلات قسطا ابتدا باید در این سایت عضو شوید. پپس از ثبت نام، مدارک مورد نیاز را بارگذاری میکنید و مبلغ مورد نیازتان را اعلام میکنید سپس همکاران نسبت به تایید مدارک و اعتبارسنجی شما اقدام کنند. بعد از اعتبارسنجی باید پیش‌پرداخت را واریز کنید و قسطاکارت را تحویل بگیرید. حداکثر اعتبار قسطاکارت ۲۰ میلیون تومان میباشد که با توجه به اعتبارسنجی، قسطاکارت شما شارژ میشود.

با استفاده از این کارت قادر به پرداخت هزینه خدمات و کالاهای مورد نیاز در هر زمان و مکانی چه به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و چه به صورت مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه های فیزیکی خواهید بود.

سفارش قسطاکارت

توجه نمایید که با استفاده از قسطا کارت میزان هزینه ی پیش پرداخت اولیه کمتر می باشد، در صورتیکه عضو سازمان یا اداره های دولتی باشید می توانید علاوه بر مزایای خرید از قسطا از تعداد اقساط بیشتری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای پرداخت هزینه های اقساطی خود به قسطا کارت نیازی به حضور فیزیکی در شرکت نیست شما می توانید تمامی هزینه های خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.